@Gizmotje, natuurlijk mag je blijven meeschrijven! @Zora, goed zo meid zelf het heft in handen nemen en niet eindeloos op je gyn wachten! Hier eindelijk weer 1 getal tot NOD dus onder de 10 dagen. Lijkt het weer ietsjes minder. Ben nog steeds erg moe door de pregnyl en heb ook allerlei steken...
@ gizmo hey meis sorry voor de late reactie maar wat GAAAAF! leuk voor jullie zeg! kun je wel wachten tot 3 februari dan hahaha
Gizmotje natuurlijk mag je mee blijven schrijven, heel graag zelfs. Vandaag nog niet getest, ik denk dat ik het er morgen maar weer eens op waag, al ben ik zo bang om weer zo'n witte test te zien. Ik voelde me zo belachelijk gisteren dacht echt; Natuurlijk Leonie wat denk je nou, zit je al die tijd positief te wezen dat het nu weleens zou kunnen zijn en een beetje op het forum duimen te draaien, sta je weer met zo'n test, wat denk je wel? Echt zo'n duh gevoel. Iig vandaag nog geen ongi in de verste verte te bekennen. Ceacilia wat een aanslag is dat toch eigenlijk op je lichaam he? Hoop dat het deze ronde gewoon lekker raak is en je dit niet steeds moet doorstaan.
Ik schrijf ook al vanaf juni 2007 met een groepje meiden. De meesten zijn al mama, en een aantal zijn bijna uitgeteld. En een paar meiden gaan binnenkort ook al voor nummer 2. En ik heb nog niet eens nr. 1. Vind ik ook heel moelijk hoor. Maar ze steunen me wel gelukkig. Ze gaan binnenkort ook meeten maar ik ga niet mee, ik ga pas mee als ik zwanger ben anders trek ik het niet al die beebjes.
Goedemorgen meissies! Hier net terug uit het ziekenhuis en een mooie follikel van 17 mm. Helaas geen 2, maar met 1 ben ik ook tevreden. Ik heb ook weer bloedgeprikt en ik word vanmiddag nog gebeld of ik morgen nog een keer bloed moet prikken. Aan de hand van de bloeduitslagen bekijken ze of ik vrijdag of zaterdag de IUI heb. Spannend dus weer!
@zora, spannend meid, hoop dat jullie snel de nieuwe IUI mogen doen. @alle nieuwe meiden, welkom hier, en klets gezellig mee @ceacilia, spannend nog 9 daagjes @joseetje, alweer bijna 20 weken, wat gaat de tijd snel @leonizzie, die pos. test komt ook voor jou deze week...mijn duimen draaien overuren.... @all, gisteren met mijn beste vriendinnetje in ziekenhuis gezeten, mk, en is gisteravond nog gecurreteerd.....vond het echt super erg.... vanavond ga ik weer voor een uurtje proberen met werken, heb echter vandaag weer super veel last van mijn rug, ga zo naar de fysio... en wat betreft mijn ovu testen....gisteravond, rond 18 uur, was hij voor het eerst weer helemaal wit.... denk dat ik deze ronde echt moet overslaan, want ben echt laat met mijn ei, en ben er ook niet zo mee bezig deze ronde.....we zien het wel....
@zora: wat fijn dat het goed lijkt te gaan! ik ga duimen dat de iui ook goed zal gaan! @leonizzie: geef de hoop nog niet op! die posi test komt er nog wel! @luukske: oh dat lijkt me echt heel erg om met je beste vriendin mee te moeten gaan vanwegen een mk. sterkte ermee. denk je trouwens echt dat je ei nog niet geweest kan zijn? misschien heb je jouw piek gewoon gemist?
@Zora, wat goed een mooi ei voor de iui! Als deze vandaag 17 mm is dan is de verwachting toch dat deze vrijdag al op 23 mm zit? en zaterdag 25? dan kun je toch te laat zijn met de IUI omdat je lichaam het ei dan al heeft laten spriongen? (of zie ik het verkeerd?)
Meiden even ego; ik heb een K U T Dag!. De overbuurma belde net aan, dat hij dacht dat hij 1 van mijn katten had. Dood. Ben meegelopen, maar had een slecht gevoel omdat ik hem vanmorgen al miste, aangezien hij en mijn andere kat altijd op ons staan te wachten wanneer we opstaan voor een snoepje, en inderdaad, mijn, lieve kleine maatje lag daar. Het had gevroren vannacht dus er lag een beetje ijs. Daar is hij doorheen gezakt en verdronken. Moet zo huilen
Mogge! @Zora: aah, wat vervelend nieuws van je vriendin. Sterkte! @leonizzie: wat verdrietig! hele dikke knuffel! xxx
Mijn ei is iets langzamer dan gemiddeld. Daarom word ik goed in de gaten gehouden met bloedonderzoeken.
@Leonizzie, meis wat ontzettend rot voor je. Moet er niet aan denken om ons poezebeest zo te zien. Sterkte!
Dank jullie wel lieve meiden! Ben er echt even naar van, is geen leuk gezicht + daarnaast zijn mijn katten toch een beetje mijn kinderen/vriendjes die er altijd zijn om mee te knuffelen, zeker wanneer ik mij down voelen. Vind het echt zo zielig dat hij zo is doodgegaan, zal hem zo missen... Nou ja. Zelfs van de schrik nog geen ongi te bekennen, iig iets positiefs. Zora mooi ei meid, wordt een spannende week! Voor mijn gevoel is het best wel snel gegaan, maar ik denk dat het voor jou gevoel helemaal niet zo is.
Hoi Allemaal, Jeetje wat is hier veel gebeurd zeg. Ik doe mijn best om niemand over te slaan. @Alle nieuwe dames....Welkom hier. Schrijf maar gezellig mee en vraag maar raak hoor. @Redu en Gizmo (ja zover loop ik achter)...Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap. @Leonizzie...wat zielig van je kat. Hopenlijk pakt de rest positief voor je uit deze week. Ik duim voor je. @zwangere dames...Joseetje, Tezz en Marykay....buikfoto's? @Zora....wat een mooi ei. Hopenlijk een mooie IUI deze week. Hier waarschijnlijk een verloren ronde. Vermoed dat ik afgelopen maandag op dinsdagnacht mijn eisprong heb gehad. Heb echt dubbel gelegen van de pijn. Tot tranen aan toe zo erg. Nu hebben we zondagavond nog wel gemeenschap gehad en we hadden afgesproken om het dinsdagavond nog maar een keer te doen. Maar helaas...na onze zoon lagen ook wij met hoge koorts op bed. Zit nu wel op mijn werk ivm mijn afspraak van vanmiddag, maar voel me net zo'n zombie. Bleh. Groetjes Winnie.
@Winnie, niet direct hoop opgeven hoor!. Zaad blijft langer in leven en om de dag is op zich genoeg. Dus je hebt zeker wel kans. Beterschap!