@leonizzie, erg voor je meid.... @zora, spannend.....mooi ei en dan een mooie IUI...mijn duimen draaien
Beterschap Winnie en niet de hoop verliezen hoor, het kan! Ik duim meis! Meiden bedankt voor de lieve woorden en het duimen, als dat niet helpt..... Leonizzei: Haha hij is erg leuk!
oh meiden ik moet heel even mijn ei kwijt hier (haha) maar ik zit nu op dag 5 na primolut en ben nog niet ongesteld. ik heb er zo'n hekel aan want ik voel me wel enorm slap en heb af en toe eens last van mijn onderrug of van mijn onderbuik. ik heb geen zin meer om op de menstruatie te wachten, word er echt een beetje gek van. sorry voor het gezeur maar heb niemand om hier tegen aan te zeuren...
Jose, ook bedankt voor alle verduidelijkingen van de afkortingen, ik kon sommige wel uitpluizen maar zo is ie helemaal helder haahaha. @ de rest, ik merk dat ik ook al op mn werk aan het spieken ben... Ik voel me niet lekker. Na die provera nu dag 11, mega buikkrampen en dikke blaasontsteking. Borsten doen zeer en 3 dikke pukkels op voorhoofd, ole.....dat helpt! Vanmorgen bloed geprikt, nog 1 nachtje slapen en dan weer nieuws smiddags. Ik verzet gewoon mn clienten hoor als ik naar het ziekenhuis kan tegenwoordig. Mijn gesteldheid gaat voor! Tenzij noodgevallen natuurlijk. Als ik meer duidelijkheid heb werk ik ook beter. Manlief gaat tegenwoordig ook braaf mee naar het ziekenhuis. @ de zwangeren, harstikke te gek en gefeliciteerd. Super lief dat iedereen elkaar een hart onder de riem steekt. Ik ben om, dit forum rules! HAHA! Liefs
Vervelend meis :S Ik hoop voor je dat het snel doorzet, des te eerder ben je er weer vanaf. Ik zit nu dag 6 van de Orgametril (ong. zelfde als Provera) kuur en heb sinds gisteren wat last van ongi gevoel onder in mijn rug. Best gek. Maar misschien staat het er wel los van.
Mare dat kan ik wel begrijpen meid, het liefst heb je zoiets van: let's get it over with and move on!Zeker omdat je er lich. wel sterk op reageerd. Weet iemand dat waarom de 1 primolut krijgt de ander Provera en ik bijv. duphaston? waar zit het verschil in? Ik reageer iig heel sterk op dat spul. de laatste keer had ik mijn laatste pil ingenomen en de volgende dag werd ik in de avond al ongi. Toen dacht ik echt; He hoe kan mij lichaam nu al weten dat het niks meer krijgt? Maar anderen moeten 7 dagen wachten...
He Meiden, Jullie schrijven wat af! Heb de afgelopen dagen adviesavonden gehad voor mijn groep 8 leerlingen. Echt spannend en vermoeiend. Maar gelukkig zijn ze nu achter de rug. Gizmo, PROFICIAT MEID, WAT EEN SUPER MOOI NIEUWS Redu, proficiat met je mooie echo! Krijg je al last van kwaaltjes? Juup, Sylvia en alle andere nieuwe meiden WELKOM! Leonizzie, wat een verschrikkelijk nieuws. Zit hier met kippenvel op de armen Zijn vorige week ook 6 dagen onze kat kwijt geweest. Gelukkig is hij nu weer terug, maar begrijp heel goed hoe je je moet voelen... Heel veel sterkte! Zora, wat fijn dat je zo'n mooi hebt. Heel veel succes met de IUI! Winnie, idd wat Caecilia al zegt, geef niet te vlug op. When you least expect it Caecilia, hoe gaat het vandaag met je? Joseetje, wat vervelend dat je weer zo misselijk bent. Heb er zelf ook last van, maar als je zo tegen de 20 weken bent net als jij, dan hoop je er toch vanaf te zijn... Succes All, zeer zenuwslopende dag vandaag. Om 18.10 echo in de kliniek. Ben 9,5 weken nu. (voor de nieuwe onder ons; vorige keer is ons beepje gestopt bij 9 weken) Heb er al een paar nachten niet van kunnen slapen, zo blij dat alles op school nu afgerond is, als nu de echo straks goed is, dan zullen er heel wat vloeien van opluchting denk ik.... Duimen jullie met ons mee? Liefs en knuffel voor wie het nodig heeft! Elke
leonizzie: vreselijk meis van de katje....... brand vanavond een kaarsje voor hem! snap dat je erg verdrietig bent! sterkte ga je vandaag nog een testje wagen? mare: inderdaad, vreselijk als je moet wachten op je menstruatie....ik heb altijd provera gebruikt en werd na 6 dagen ongesteld, misschien is het onderweg.... winnie: spannend de wachtweken zijn voor je aangebroken hoop op een positieve test.. ps een hart onder de riem... ik heb tijdens mijn eisprong hoge koorts gehad en de griep maar heb nu een mooie positieve test zora: fijn zo een mooi eitje... nu nog een goed iui en dan komt alles goed! succes... juup: fijn dat je mannetje lekker mee gaat naar het ziekenhuis... ik ben ook weleens alleen geweest en iedereen is dan samen en kijkt je een beetje raar aan vond ik...... haha leonizzie: ik denk dat het wisselt per gyn wie wat geeft.. ik denk dat het wel allemaal dezelfde werking heeft? i don't know... ik kreeg altijd provera..... dag lieve meiden....
Natuurlijk duimen we met je mee, maar dit komt gewoon goed! Laat je het ons wel weten? Anders zit ik in spanning. (lekker belangrijk) Dat klinkt misschien stom, maar dat heb ik echt de laatste weken, wanneer iemand iets heeft en ik die een tijdje niet zie op het forum. Word denk ik een vreselijke moeder... Zo bovenop alles zitten haha.
elke: we liepen elkaar net mis haha. maar bedankt meid en jij heel veel succes vanavond met de echo......... ik hoop een mooi beebje dat goed te zien is........ xx
spannende echo dan elke ik ga zeker voor je duimen dat alles gewoon goed is! ik weet niet wat het verschil is tussen al die pilletjes maar denk ook dat het gewoon aan de gyn ligt. ja ik heb echt zoiets van kom maar op dan ben ik er snel weer van af en mag lekker beginnen met de clomid. alsof een dag of twee nog uit maakt. mijn man zei net tegen mij dat hij wel merkt dat hij er veel mee bezig is en dat het hem pijn doet om te zien hoe ik mij voel. hij heeft er nog niet heel veel over gedeeld maar alleen maar naar mij geluisterd. ik was dus heel blij om ook eens wat van hem te horen.
Dat verschil in medicijnen viel mij ook al op. Ik neem Orgamestril en ik heb het hier nog niet zo vaak voor bij zien komen. Duphaston ook niet trouwens. Misschien ligt het er aan waar de gyn. aandelen heeft?
Gizmotje, vandaag ik test ik maar niet. Hcg heeft geloof ik 2 dagen nodig om te verdubbelen, dus heeft nu denk ik niet zoveel zin. En nog een teleurstelling vandaag wil ik even niet, voel me al kl*te genoeg. (weet dat veel mensen denken; het blijft een kat, maar het was echt mijn maatje, die bij al mijn pijnlijke dingen er wel altijd liefdevol was en nu zie ik twee etensbakjes staan en dan ik; get ik wil er niet 1 weghalen) Voelde me gisteren ook echt even voor schut op het toilet met mijn negatieve testje, zo van; wat dacht je nou troela? Dacht na de schok van mijn kat, zal ik wel ongi worden, dat het ineens loskomt door de emoties (niet een kindje, maar gewoon de ongi) maar ook niet. ook niets wat daar op wijst. Dus misschien morgenochtend? of is het beter dat ik wacht tot vrijdag? Weet het niet... Maar vind het wel echt super voor jou. erd er gister helemaal emo van. maar dat schijn ik volgens vriendje vaker te hebben de laatste tijd
Mare haha dat zou ook kunnen... Wil dat gewoon graag weten. Wel fijn dat je met je man hebt kunnen praten. Het is gek maar in het begin zijn zij heel nuchter, maar naar verloop van tijd wanneer het steeds echter wordt en je verder komt, dan komt er toch een moment dat er iets loskomt, een besef. Heel waardevol. Want ondanks dat je geholpen kan worden en je waarschijnlijk best een keer zwanger wordt, en je nog helemaal niet aan de IVF zit, weet nietmand die dit niet hoeft mee te maken watvoor impact het heeft. Het gevoel dat je niet op je lichaam kan bouwen. dat iets wat zo natuurlijk hoort te zijn, ineens niet meer natuurlijk is enz. knuf
Lieve meid het is helemaal niet gek dat je kapot bent van verdriet nu. Het is niet tenslotte zomaar een kat, het was wel jóuw kat! Je maatje. Ik zou ook gek worden als mijn hondje dood zou gaan...
ik vind het ook alleen maar begrijpelijk he verdriet om je kat. wij hebben geen katten omdat mijn man allergisch is maar ik heb nog twee katten bij mijn ouders, ik kan er niet eens aan denken dat die er straks niet meer zijn. verschrikkelijke gedachte. wat een grap: clomid is uitverkocht. er zijn dus teveel dames aan de clomid denk ik. morgen krijg ik een ander merknaam. zover ik weet is dat serophene. is dus ook gewoon clomifeen citraat.
Stom! Toen ik vorige week de Clomid wilde ophalen was hij ook 'op'. Gelukkig kon ik het een dag later in de middag weer halen.