wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Leonizzie, ik heb ook twee katten en zou ook gek worden als er een zou overlijden hoor. Dus dat is heel normaal meid. Teken dat je om je beestjes geeft en zo hoort het ook. Knuffel.

2. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    absoluut! ik zou ook erg verdrietig zijn als die van ons er niet meer zouden zijn...! begrijp je heel goed leonizzie! sterkte ermee knuffel

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    **** Inbraak****

Lieve Elke,

Wilde even weten hoe het met de echo is gegaan, ik duim echt zo hard dat alles goed was..
    Laat je het snel even weten?

Liefs Daan

****Uitbraak****

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @leonizzie, ik heb 1x provera geslikt. 10 vreselijke dagen van huilen, trillen, misselijk, slecht zien, moe en niet kunnen slapen. Bleek ik een reactie te hebben die de gyn in 10 jaar maar 1 x eerder was tegengekomen... duurde 11 dagen na de pillen voor ik ongesteld werd...
    Deze keer primolut gekregen. Mijn gyn werkt altijd met provera maar gezien mijn extreme reactie kreeg ik nu wat anders. 5 dagen slikken, bijna geen reactie en 2 dagen na de laatste pil ongesteld.
    Ik weet wel welke ik zou kiezen moest het nog eens moeten ;)

@Elke, voel me vandaag nog steeds belabberd en doodmoe...

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Leonizzie: meid wat vreselijk van je kat! Heb zelf ook een ongelooflijk lieve knuffelkat en moet er niet aan denken dat ie er niet meer zou zijn. Hou je taai.

6. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Ik heb een keer Provera gekregen en de keer erna Primolut. Ligt idd aan de gyn denk ik.

Elke> Ik ben ook benieuwd! Het zit vast helemaal goed!

Leonizzie> Had bij het "wachtbankje" ook al gereageerd maar bij deze nogmaals: Heel erg veel sterkte. Moet er ook niet aan denken dat één van mijn katten doodgaat. Ik denk aan je hoor! En ik ben nog steeds voor je aan het duimen voor een posi test!

Zora> Super, zo'n mooi ei! Alvast succes met de IUI dit weekend!

Ik heb vandaag "voor de vorm" nog maar es een testje gedaan. Negatief natuurlijk....begrijp niks van mijn lijf, heb nu sinds twee dagen weer last van mijn tepels. Misschien dat de ongie er toch aan zit te komen?

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Meiden,

Gelukkig goed nieuws!!!
    Beepje deed het prima. Zelfs 1 dag verder dan gedacht. 9w6d
    Armpjes en beentjes waren al goed te zien. Wij zijn heel gelukkig!

Liefs Elke

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Elke, geweldig! Gefeliciteerd!

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ohw elke wat een fijn nieuws... en je weet wat ze zeggen he? voor de vorm houden ze meestal 12 weken als kritieke periode aan maar eigenlijk is het gevaar met 10 weken al klaar..

Leonizzie ach meis toch..... je poesje verdronken.... wat erg... en dan helemaal de manier waarop...he getver kan me voorstellen dat je flink van slag bent knuffel voor jou.

gr Jose

10. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Helemaal super Elke en nu echt gaan genieten he!

Marieke: wat vervelend zeg dat het niet doorzet en dat je aan de andere kant heel de tijd negatief test.. Erg frusti! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Wat zegt het ziekenhuis er eigenlijk van?

Leonizzie, echt verschrikkelijk zeg van je kat. Ik heb er zelf twee moet er niet aan denken, krijg er echt tranen van in mijn ogen.. Sterkte voor jou!

Jojoba, dat gevoel is echt heel erg herkenbaar. We zijn inmiddels ook alweer twee jaar verder, en mij zakt de moed soms ook in de schoenen. Ook erg vervelend dat je er steeds mee geconfronteerd wordt op je werk. Dikke knuffel voor jou!

Joseetje, wat gaat de tijd snel zeg.. Niet normaal... Hopelijk wordt de misselijkheid snel iets minder.

Zora, lees dat er weer bijna een IUI gepland staat, veel succes aan het eind van deze week!

De rest van de meiden allemaal heel veel succes!

Liefs Daan

11. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Elke wat een geweldig nieuws! En nu heerlijk gaan genieten hoor! Komt helemaal goed!

Daan> Ik heb morgen een afspraak in het zh, dus ben benieuwd wat ze er daar van zeggen en wat er te zien is op de echo!

12. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Succes dan morgen Marieke!

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat een geruststelling elke. ik hoop dat jullie vanaf nu helemaal kunnen genieten van jullie beebje!

14. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    elke wat een feest!!!!!!!! een super echo!!!!!!!!!!!!! wauw wat zullen jullie gelukkig zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He lieve meiden, doet me goed jullie meelevende reacties te lezen. Lag al om half 9 op mijn bed, totaal uitgeput van die dag. Wat dus wel betekend dat ik nu al achter de laptop zit. Ben nog niet ongi en heb ook nog niet getest, had daar helemaal geen zin in toen ik vanmorgen maar 1 katje enthousiast zag zitten wachten. Wacht tot morgen denk ik. Pff krijg er ook een beetje de zenuwen van, wat als ik morgen weer negatief test en nog niet ongi wordt, of moet ik maar wachten tot zaterdag?

Elke wat super fijn zeg! en dat je ook al van alles zag. Heel mooi, nu genieten hoor.
    Marieke ik hoop dat je vandaag wat meer duidelijkheid krijgt. Zou niet goed worden van die spanning. Is toch wel heel gek dat je dit bij de vorige rondes niet had?
    Ben nu zelf ook een beetje bang om te testen, dat hij weer negatief is, maar dat ongi uitblijft.

Ceacilia ja ik snap ook wel waar jij voor kiest. Hoe voel je je vandaag?

Zora het duurt nu niet lang meer... Spannend joh!

Gizmotje hoe voel je je? Krijg je al kwaaltjes?

16. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Leonizzie, ik zou morgen testen. Met Clomid hoort je cyclus onder de 35 dagen te zijn. Als de test morgen negatief is kan je het zh bellen en nog een bloedtest oid krijgen. Als je zaterdag test moet je weer tot maandag wachten. Wellicht verspilde dagen...

Hier moe en nu ook nog misselijk. Heerlijk spul die pregnyl! Maar verbaasd me niets ik ben bij mijn zw ook heel ziek geweest dus heb een sterke reactie op HSG. Dus dit was wel te verwachten...

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Oh bedankt voor e tip Ceacilia. dat ga ik doen dan. Had net een paar keer hele felle steken in mijn lies en ben het afgelopen uur al 3 x in mijn broekje wezen kijken op de wc. God ik wordt echt erg haha.

Maar wat vervelend dat je nu ook misselijk bent. Wordt nog leuk wanneer jij zwanger bent. Moet je werken vandaag? Of kan je het een beetje rustig aan doen?

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Eerst 4 uurtjes thuis werken dan vrij dus das te doen. Bij mijn zoon was ik met 3,5 weken opeens heel erg misselijk. Dat werd erger en erger en heeft tot in week 19 geduurd. De gyn zei steeds omdat ik bijna niets meer at: Zodra je gaat overgeven bellen! Dan nemen we je op!
    Echt 24 uur per dag kotsmisselijk maar niet overgeven... Ik dacht toen nog dit doe ik NOOIT meer! Kan nu niet wachten om het weer te doen ;)

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hahahahaha ja zo gaat dat he..... als je dan een wolk van een baby hebt ben je volgens mij alles snel vergeten.... tenzij het echt traumatisch was...

bah ik zit te typen... m,n toetsen bord is eeecht stoffig zeg....... en ik ben vanmorgen zo m,n bed uitgekukelt... manlief had zich verslapen... grrrrrr wilde nu eindelijk eens uit gaan slapen want ik moet tot 23:00 werken en mogen weer om 07:00 beginnen..... eigenlijk trek ik dat niet meer maar het kwam qua rooster toevallig zo uit....

Leonizzie ik snap dat je er een beetje zenuwachtig van word..

marieke succes vandaag

gr Jose

20. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @caecilia: hoe lang moet je pregnyl spuiten dan? het is wel vervelend dat je je nu al zo voelt. als je al zwanger bent weet je tenminste waarvoor je het doet.

@leonizzie: jij ook al aan het broekloeren? ik ben dus ook nog steeds niet ongesteld. mijn onderrug doet wel pijn maar dat heb ik deze cyclus al zo vaak gehad dus ik weet het niet meer.

ik mag zo de clomifeen ophalen in de apotheek nu is nog de vraag wanneer ik het mag gebruiken.

Deel Deze Pagina