dat klopt. De eerste keer was het goed. Nu blijkt dat door clomid je baarmoederslijmvlies aangetast kan worden. Ik was daar heel bang voor want dan had ik niet door kunnen gaan met clomid en had ik over moeten gaan op pregnyl, spuiten dus. De allereerste test was goed, de tweede neg en de derde weer positief. De tweede test was wel van 12 uur voor controle en de laatste van 5 uur van te voren. Hoe dat dan nu wel goed is, geen idee. Ze vertelde me dat ze vorige keer te vroeg getest kunnen hebben. Nou ze kunnen mij alles vertellen dus ja. Ik ga ervan uit dat die 12 uur te lang was en die 5 uur wel goed was. Dat komt er dus op neer als je het mij vraagt, maar dat is gewoon een idee van mij. Dat het vorige keer of verkeerd getest is en er verder geen probleem is of dat wij gewoon wat vaker gemeenschap moeten hebben om het te doen laten slagen. Iemand anders verder een idee?
Hoi Marsim, welkom hier. Meiden wat jullie beschrijven over je niet vrouwelijk voelen heb ik nooit last van gehad. Het enige wat ik heel vervelend vond was dat het telkens zo lang duurde, je leeft van onderzoek naar onderzoek en dat brak ons op. Ben net gebeld door de assisitente: Morgen om 15.00 ur de IUI. Moet nu wel z.s.m. de pregnyl zetten, moet het dus zelf doen, spannend. Brrr...Ik zit nu op mijn werk maar probeer dan maar iets vroeger naar huis te gaan.
oh echt heel spannend zora, hoop voor je dat je vroeger weg mag. kan je trouwens makkelijk vrij krijgen voor morgen?
hey zora wees blij dat jij daar nooit last van hebt gehad! spannend hoor dat je zelf moet spuiten vanmiddag! succes vanmiddag en morgen natuurlijk!
Ik kan makkelijk vroeg weg, want ik 'klok' en dus best flexibel. (ik ben ambtenaar) . Alleen ik had net wat extra uren opgespaard dus komt niet goed uit, maar niets aan te doen. Op vrijdagmiddag ben ik altijd vrij dus dat komt wel goed uit.
Dank je wel meid! En ja ben ik ook blij om hoor. Ik kan alles redelijk goed relativeren, maar ben ook wel eens heel erg down en verdrietig en kwaad, iedereen verwerkt het weer anders en dat is maar goed ook.
dat scheelt weer, ik werk in een winkel en zou echt moeilijk ineens vrij kunnen krijgen zeg maar. ik wens je echt heel veel succes morgen!
hey meiden, kijk eens in mijn album, heb nu bij sensitest een pos ovu test en bij bb niet.......vat iemand dit nog? heb andere 3 rondes gewoon goede testen met bb gehad, en nu alleen die vage testen..... we klussen al sinds het einde van mijn ongi/vmk om de dag, dus we zien wel.....
Maar begrijp ik nu goed als ik in je album kijk dat je meer ovulatietesten op een dag doet? Ik heb er vanmorgen 1 gedaan > negatief Heeft het meerwaarde om er meer op 1 dag te doen?
Vreemd, er is wel op allebei een streepje te zien, bij die ene is ie inderdaad heel vaag. Weet ook niet waar dit aan zou kunnen liggen.... :
@marsim, normaal doe ik 1 test per dag, maar omdat deze ronde zo vaag was en nog steeds is....heb ik 2x daags getest, en sinds gisteren van 2 verschillende merken. BB= babyboomshop, is een site waar ze testen verkopen.
hm raar die sensitest lijkt idd positief en die ander gewoon niet. misschien dat die van bb niet goed werkte? dat er een productiefout was ofzo?
Zora oh meid spannend. Deze ronde moet hem worden! hoor. Luuske ik weet het niet ik ben niet zo bekend met ovutesten....
Zou wel gaaf zijn ja, dan mag ik 14 februari testen als ik de 13e nog niet ongi ben. En dan zijn we 6 jaar samen de 14e.
Elke: super dat je echo goed was. Geniet van je zwangerschap! Zora spannend meid, Hopelijk heb je deze ronde eens geluk. Toevallig, mn man en ik zijn ook op 14 februari bij elkaar gekomen. Dit jaar ons 10-jarig jubileum! Luukske: vreemde test hoor van BB. Die sensitest lijkt toch echt positief. Ik zou gewoon doorgaan met klussen iig. Leonizzie: nog steeds geen ongi? Zelf net een ovutest gedaan, teststreepje is iets lichter als de controlestreep, dus ik verwacht morgen of overmorgen een positieve test. Testen er trouwens meer meiden met de testen van Kruidvat? Groetjes!
@Nightelf: de ovutests van kruitvat schijnen heel snel positief te testen en ook heel lang. Wat ik er over lees is eigenlijk nooit goed Zelf testte ik altijd met sensitest. Werkten bij mij prima! @Luukske: die van de sensi ziet er idd positief uit. Ik heb nog in m'n album een rijtje ovutests staan. Misschien ff kijken? @Leonizzie: gecondoleerd met je kat. Heb er zelf 2 en zou het vreselijk vinden als ze dood zouden gaan @Zora: hoop dat je de 14de een prachtig roze test in handen houdt! @All: knuffies!
Tezz: de gyn adviseerde mij deze zij had heir goede ervaringen mee. Vorige cyclus heb ik vier testen gedaan. De eerste was licht positief, de tweede superpositief, de derde was de teststreep al veel lichter en de vierde was gewoon wit. Dit was op 4 opvolgende dagen. Maar waar kun je die testen van sensitest kopen?