@Luuske,. hier geen ervaring met ovutesten. @Zora morgen is dus de dag! Succes met zetten van de pregnyl en heel veel succes morgen! Hoop dat je een geweldige zaadtelling hebt! Hier nog steed sberoerd en misselijk. Maak mezelf goed gek
luuske ik zweer bij sensitest... ik heb de 1e cuyclus met sensitest tegelijkertijd met echo,s in het zh gedaan ( dat is die uit mei) sensitest zat er nooit naast... in m,n album staan mijn ovu testen en een nieuwe buik foto xxxx jose
Dag meiden, Nou vandaag naar het ziekenhuis geweest en het blijkt dat ik een "persistente follikel", oftewel, een joekel van een cyste ( 44 mm ) heb! De follikel is de vorige keer dus niet gesprongen, maar doorgegroeid tot een cyste. Tjongejonge, zakt ie niet in dan groeit ie wel door! In het ziekenhuis is nog een zwangerschapstest gedaan om helemaal zeker te weten dat ik niet zwanger ben. Ik heb nu weer Provera meegekregen om de menstruatie op te wekken. Hiermee schijnt ook de cyste te kunnen verdwijnen. Dan op cd 3 weer een echo om te kijken of de cyste dan weg is. Al met al dus niet zulk leuk nieuws en ook weer een hoop tijd verloren, aan de andere kant ben ik blij dat ik nu weet wat er aan de hand is! Ik weet nu trouwens ook één van de verschillen tussen Provera en Primolut. Het schijnt dat wanneer je Provera gebruikt terwijl je zwanger bent, dit vaak geen invloed heeft op de zwangerschap. Wanneer je echter Primolut gebruikt tijdens de zwangerschap, en je bent zwanger van een meisje, dan kan deze met uitwendige mannelijke geslachtsorganen geboren worden! Zora > veel succes met spuiten en met de IUI morgen!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 gestart met pil voor 4e IVF 4/1/09 start decapeptyl 15/1/09 start gonal-f 225IE Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera... Juup > PCO, provera achter de rug, geen menstruatie, hopelijk eindelijk aan de clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu GEBOREN: AGENDA: 27-1 Leonie NOD 27-1 Redu eerste echo 28-1 Winnie Pooh gesprek gyn hoe nu verder 28-1 Elke echo, 9,5 weken 28-1 Zora 1e FM 30-1 Nightelf FM 3-2 gizmotje naar gyn..... 3-2 Mare naar gyn, controle 6-2 Caecilia NOD 9-2 Joseetje 20 weken echo! 16-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 4-3 Elke verloskundige 29-01 Juup fertiliteitsarts, hoe nu verder OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen[/quote]
baluh marieke Maar wel fijn dat je nu weer weet waar je even aan toe bent, toch? Komende ronde dan maar raak! (februari wordt een topmaand! Zeker weten! ) Knuffies all around!
so joseetje je hebt al een flinke buik, wel een mooie hoor. @marieke: nou dat is nog eens wat zo'n grote cyste. ik hoop dat die gewoon weggaat met de provera. die bijwerking van primolut is trouwens wel in het ergste geval, een meisje kan wel onvruchtbaar worden maar dan ook pas als je al 9 weken zwanger bent en je gebruikt. tenminste dat heb ik gelezen.
Joseetje wat een mooie buik! Nou daar kan niemand meer omheen toch? (dit bedoel ik niet qua omvang, maar als zijnde dat je dus echt zwanger bent). Marieke had bij wachtbankje topic al gereageerd, maar echt zo balen meid... Tezz wat fijn dat je mee blijft lezen en schrijven om een hart onder de riem te steken! Hier was ik vanmorgen too chicken om te testen. Ik weet het komt heel sullig over, maar wist even niet hoe ik de dag moest doorkomen bij weer zo'n negatief wit staafje. Daarnaast las ik bij Jose dat ze ook weleens ongi werd op dag 17 na eisprong, dus ik hou die even aan. Wanneer ik morgenochtend nog steeds niet ongi ben, test ik echt. Bij negatief en geen ongi maandag nog een keer en anders bel ik het ZH, want dan gaat er dus iets niet goed denk ik. Want zo'n lange LF is niet ok. Dus ik moet nog heel even geduld oefenen...
Marieke: balen meid, weer een ronde verspild! Leonizzie: succes met wachten. Hopen dat je iig maandag weet waar je aan toe bent! Mn duimen draaien overuren (zou er bijna RSI van krijgen)
Haha dank je wel. Slopend is dit toch he? Mocht het niet zo zijn ben ik gelukkig volgende ronde in de wachtweken een weekje op vakantie met vriendinnen. gaat het allemaal wat sneller hopelijk. Hoe gaat het met jou meid?
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, Nu ICSI 29/1 PU->15 eicellen 1/2 TP embryo('s) Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera... Juup > PCO, provera achter de rug, geen menstruatie, hopelijk eindelijk aan de clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu GEBOREN: AGENDA: 27-1 Leonie NOD 27-1 Redu eerste echo 28-1 Winnie Pooh gesprek gyn hoe nu verder 28-1 Elke echo, 9,5 weken 28-1 Zora 1e FM 30-1 Nightelf FM 1-2 Naatje TP embryo('s)? 3-2 gizmotje naar gyn..... 3-2 Mare naar gyn, controle 6-2 Caecilia NOD 9-2 Joseetje 20 weken echo! 16-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 4-3 Elke verloskundige 29-01 Juup fertiliteitsarts, hoe nu verder OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
Marieke, jeej meis wat balen zeg! Knuffie! Leonizzie, ik begrijp wel dat je niet durfde te testen...ik hoop dat je vandaag de stap durft te nemen en dat je een positieve test in handen mag houden! Tezzz, fijn dat je ons hier nog steeds een hard onder de riem komt steken! joseetje, idd een hele mooie buik! En iedereen die ik niet persoonlijk heb geschreven, weet dat ik aan jullie denk! all, ik heb gister de punctie gehad en het resultaat is echt top! Ze hebben 15 eicellen gevonden! Gelukkig hadden we van de week al met de gyn besproken dat het ICSI zou worden, de zwemmertjes van hubbie waren echt te slecht voor IVF. Het verschil tussen IVF en ICSI is de manier van bevruchting. Bij IVF is er een natuurlijke bevruchting in het schaaltje en bij ICSI spuiten ze een goede zaadcel in de eicel. Zondagochtend om 9.15u mag ik bellen hoelaat de terugplaatsing is, als we vandaag of morgen zelf gebeld worden dan heeft er geen bevruchting opgetreden, dus ik hoop dat ze niet bellen!
* Naatje, spannend hoor. Ik zal voor je duimen. Pff al dat wachten kost ons een paar jaar van ons leven denk ik.
Oh Naatje [-o< Jullie worden niet gebeld... 15 eicellen, dat is wel heel mooi hoor toch? Goed dat ze ook gaan voor icsi. Wat zal jij gespannen zijn, of valt het mee?
thanks meiden! Leonizzie, tot gisteren ging viel het met de spanningen heel erg mee, maar nu gieren ze door mijn keel...dit is onze laatste kans en dat voel ik nu heel erg. Met elke stap die voorbij gaat, komen we een stapje dichterbij het einde of bij ons wondertje...ik hoop bij het laatste, aan het eerste kan en wil ik nu nog niet denken...
Doe dat dan ook maar niet. Je wordt dit weekend gewoon lekker niet gebeld! Je mag op zo'n mooie datum testen, dat moet toch positief zijn. Ik duim heel erg voor je echt heel erg!
Naatje 15 is een mooie score meid, dat moet goed komen. Hoe ging de punctie? (ik ga ook nog wel even langs in je eigen topic straks). Meide ik denk aan je en duim voor je. Leonizzie: Blijf oo duimen voor jou meid, wat rot dat je zo lang in onzekerheid zit zeg. Knuffel. Joseetje: Mooie buik hoor meid, wauw! Om trots op te zijn. Marieke: Bah wat een rotnieuws, hoop dat die cyste straks lekker verdwenen is en je in je nieuwe cyclus met een schone lei kunt beginnen. Caecilia: Spannend hoor, de pregnyl is na 10 dagen uit je lichaam, en ik duim dat je dan nog steeds misselijk bent. Meiden ik heb gisteren zelf de pregnyl gezet, ben echt trots op mezelf. Mijn buik is wel een beetje beurs nu. Pfff wordt wel een beetje zenuwachtig voor vanmiddag.
@naatje, die telefoon gaat niet...mijn duimen draaien @zora, spannend meis, hoop dat deze ronde jullie geluk brengt. @leonizzie, morgen testen? ben benieuwd, heb er een goed gevoel bij! @marieke, balen meid, hopelijk een nieuwe ronde zonder cyste... @joseetje, id mooie buik! en wat betreft je ovu testen, heb even gekeken, en denk idd dat ik mijn ei nog niet heb gehad, want jij heb zo'n knaltest met sensitest, die had ik dus afgelopen 3 rondes met BB, maar nu alleen vage testen.... @all, vandaag begin ik met een uurtje te werken, mag nog niet tillen/bukken, dus zal vandaag alleen spuiten zetten en ogen druppelen.....en dan zien we wel wat de fysio volgende week voor me in petto heeft....
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, Nu ICSI 29/1 PU->15 eicellen 1/2 TP embryo('s) Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera... Juup > PCO, provera achter de rug, geen menstruatie, hopelijk eindelijk aan de clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu GEBOREN: AGENDA: 30-1 Nightelf FM 1-2 Naatje TP embryo('s)? 3-2 gizmotje naar gyn..... 3-2 Mare naar gyn, controle 6-2 Caecilia NOD 9-2 Joseetje 20 weken echo! 13-2 Zora NOD 16-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 4-3 Elke verloskundige 29-01 Juup fertiliteitsarts, hoe nu verder OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen