Luuske dat is ontzettend fijn om te horen, dat geeft een beetje hoop, dit voelt allemaal zo onwerkelijk. Zora, wat goed meid bikkel ben je! Vanmiddag is spannend!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, Nu ICSI 29/1 PU->15 eicellen 1/2 TP embryo('s) Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera... Juup > PCO, provera achter de rug, geen menstruatie, hopelijk eindelijk aan de clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu GEBOREN: AGENDA: 30-1 Nightelf FM 1-2 Naatje TP embryo('s)? 3-2 gizmotje naar gyn..... 3-2 Mare naar gyn, controle 6-2 Caecilia NOD 6-2 SylviaM bloed onderzoek 9-2 Joseetje 20 weken echo! 13-2 Zora NOD 16-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 4-3 Elke verloskundige 29-01 Juup fertiliteitsarts, hoe nu verder OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Ik heb mijn bloedtestje er even bijgezet. @Naatje: ik duim voor je!
naatje: dat is wel enorm spannend je schrikt je vast rot als de telefoon gaat en het is iemand anders. hopelijk word je niet gebeld. Zora: oeh ben ik blij dat ik dat niet hoef te doen dat zpuiten. ik moest dat wel eens met trombose spuiten en ik heb elke keer hetzelfde plekje geraakt. heb er echt een trauma van ik wens je echt heel veel succes vanmiddag! luukske: wel fijn dat je langzaam aan weer mag werken. geeft ook wat afleiding leonizzie: ik snap wel dat je niet wilde testen. nega testen zijn gewoon zo erg. ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. ik ben nog steeds niet ongesteld. nou weet ik het ook allemaal niet meer.
He Bah Mare dat schiet ook niet op zo.... hoeveel dagen staan ervoor en hoeveelste dag is het voor jou?
hm bij gebruik gedurende 10 dagen staat er twee tot vier dagen. ik heb het maar 5 dagen geslikt en zit op dag 7 na gebruik.
ik moet maandag weer naar de gyn dus als ik tot dan niet ongesteld ben dan hoor ik wel wat zijn suggesties zijn.
Leonizzie: hier is alles goed hoor. Lekker aan het werk, zometeen FM. Raar, we liepen ong gelijk op en ik zit nu al weer rond mn ei terwijl jij nog op het wachtbankje zit.
Ja gek he? Echt super irritant. Ik wil gewoon een LF van 14 dagen en bij uitblijven ongi een leuke test. Weet nu niet wat ik ervan moet vinden... Nou ja maandag zal ik hopelijk sowieso meer weten...
Zora, goed zeg dat je de pregnyl zelf hebt gezet! luukske, fijn dat je weer rustig aan mag beginnen met werken. Mara, wat balen zeg dat je nog niet ongi bent geworden, succes maandag in het ziekenhuis! Nightelf, succes met je fm!
@Marieke, wat balen dat je een cyste hebt ontwikkeld. Hoop dat deze gaat verdwijnen. @Leonizzie, toktoktok :-D @Naatje, wat geweldig 15 eitjes! En met ICSI heb je echt een goede kans! Ik duim voor je! @Zora, knap hoor zelf de pregnyl zetten! Wanneer heb je nu de IUI? Pregnyl is toch pas na 12 dagen weg? 10 dagen na ei? Dus das nog 4 dagen... Hier inmiddels ook nog zere borsten en nog steeds misselijik. Pfff ik had een reactie van mijn lijf verwacht... maar niet zo'n heftige...
Kan ook 12 dagen zijn Caecilia, ik had gehoord 10 dagen, maar ik ben er geen expert in. Ik heb de IUI vanmiddag om 15.10 uur. Nightelf: Succes met de FM! 5mare5: Hoop dat jij ook snel duidelijkheid krijgt, wachten op je ondi is niks. Bah!
nee idd, vooral omdat je dan toch gaat afvragen of je zwanger bent... en dan voel je dingen die wel eens symptomen zouden kunnen zijn. om gek van te worden.
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, Nu ICSI 29/1 PU->15 eicellen 1/2 TP embryo('s) Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera... Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu GEBOREN: AGENDA: 30-1 Nightelf FM 1-2 Naatje TP embryo('s)? 3-2 gizmotje naar gyn..... 3-2 Mare naar gyn, controle 6-2 Caecilia NOD 6-2 SylviaM bloed onderzoek 9-2 Joseetje 20 weken echo! 13-2 Zora NOD 16-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Ik heb mijn bloedtestje er even bijgezet. @Naatje: ik duim voor je![/quote]
Ben gisteren geweest, baarmoeder slijmvlies was flinterdun , vandaar geen menstruatie. Mag starten met clomid JIPPIEEEE! Gisteren eerste clomid op. Verder echt een KUT week, ben sjagerijnig , dat wordt vast erger door de clomid, teveel afspraken en een heel vol hoofd. Man snapt er ook ff geen ...van , maakt het niet gezelliger. PFUHHH! BOEHOEHOE! Echt irritant ook al is het fijn van de clomid, toch weer een hoop stress opgestapeld blijkbaar. Liefs Juup
Gooi er nog een achter aan. Giz, had jij nou net die test gedaan toen ik begon mee te schrijven.....heb je al iemand gebeld zodat je eerder terecht kon? Mischien ben ik waanzinnig in de war, ik ben een vergiet. Daar gaat de ooit zo gestructureerde Juup. Mn collega's vinden me chaotisch tegenwoordig. Vol hoofd syndroom noemen ze dat in plaats van pco. Pfuh! Moet als ik thuiskom eens een lekker potje gaan janken denk ik! Nu gauw nog naar een client....enorme zin in, dat begrijpen jullie! xx
Oh 5Mare5 Ik lees net dat je ook clomid (of dergelijke) gezeik hebt en niet ongesteld wordt. Had ik dus ook. DAg 9 gebeld naar arts, gisteren geweest, dun baarmoederslijmvlies maakt ook dat je niet gaat menstrueren, is ook niet erg maar dan kan je meestal wel beginnen met clomid.. Hopelijk heb je er wat aan.
Hoi Juup wel fijn dat je aan de clomid mag. Krijg je ook een fm tussendoor? Ze meten dan namelijk ook altijd even het barmoederlijmvlies of die meegroeit en dan weet je meteen of deze dosis bij jou aanslaat. Gizmotje is degene die wel had getest toen jij begon met schrijven en was zwanger. Ik denk dat je mij bedoelde? Ik teste negatief, maar geen ongi enzo. Had net toch stiekem weer een testje gedaan, want mijn zus kon niet wachten. Weer negatief. Maar ook nog steeds geen ongi. Ik wacht dit weekend nog maar even af en wanneer ik maandag nog niet ongi ben of zwanger bel ik ZH, want ik denk dat ik dan moet bloedprikken of een inwendige echo krijg. Ik zit dan namelijk op 20 dagen na mijn eisprong en dat kan volgens mij niet de bedoeling zijn, dat is te lang. Heb wel nog steeds af en toe flinke steken links onderin, maar geen teken van ongi.
Net FM gehad, zit nu op dag 12 en had op dag 9 eentje van 11 en een aantal van 10. Nu zit er nog maar 1 van 13 en een stuk of 5 van 11. Schiet dus niet zo op. Moet maandag ook alweer heen voor een FM, evt gaan ze volgende cyclus 150 mg CLomid incombinatie met metformine proberen. Vorige keer had ik rond deze tijd al mn ei, ze wachten nu iig af tot cd 20. Ben benieuwd, maar voelde me wel echt k*t net Leonizzie: balen dat ie nog steeds niegatief is. Ik snap er niets van, zou ook maandag het zh maar ff bellen. Groetjes