hahaha ja ik haal het ook gewoon bij de appie happie dus.... nee ik kreeg die tip van iemand met een "gave" en die vroeg mij "wil je wat voor me doen" ik zo ja wat dan? minimaal 3 x per dag munt thee drinken...nou had echt even zo'n looney tunes moment (ogen die eruit ploppen, mond op de grond enzo) dus ik had idd ook echt iets van baat het niet schaadt het niet..
mensen met gave pfff. Sorry bedoel het niet vervelend hoor. Maar ook ik ken zo iemand. Vorig jaar zei ze in het begin van het jaar je wordt rond eind november zwanger. Toen kwam ik haar in december weer tegen en toen zei ze: nou meid van harte gefeliciteerd. Dus ik vroeg waarmee. Ze zei ik weet zeker dat je zwanger bent. Was natuurlijk gelijk in de stress haha. Maar helaas. Ze dacht het ook zeker te weten en ze dacht van een tweeling, ik bleek echter 2 goed volgroeide eitjes te hebben. Ik wilde het zo graag geloven maar helaas. Ik moet wel zeggen dat ik er behoorlijk wat steun aan heb gehad. Begin vorig jaar gaf zij mij een bepaalde datum daar ben ik stiekem toch naar toe gaan leven. Het is helaas nog niet zo maar heb me wel door dat jaar heen gesleept met de hoop.
nou kijk ik geloof wel maar ook niet in zulke mensen... deze kon mij heel veel over mezelf vertellen wat echt niemand kon weten en deze persoon had mij ook opgezocht en niet andersom dat scheelt denk ik ook wel... kon me ook niet vertellen wanneer ik zwanger zou worden maar wel dat ik me er niet zo druk om moest maken,was er teveel mee bezig,en kreeg er alleen maar hoofdpijn van nou dat klopt want heb van de week 4 keer migraine gehad... maar goed dan nog is het zo dat je zelf moet weten hoe je dan met die uitspraken omgaat natuurlijk wel lullig dat dat mens je blij maakt met een dooie mus dan idd :S was je niet boos?
Nou ik heb haar zelf niet opgezocht. Ik ben verpleegkundige en zij is een patient. Op een gegeven moment ben ik bezig met haar infuus. Ze legt een hand op mijn buik en zegt meid jij bent ergens mee bezig he. En terwijl ze haar hand op mijn buik legt wordt mijn buik warm. Dus ik zeg ja dat klopt. Niemand wist nog dat we er mee bezig waren. Ik was er idd ook teveel mee bezig en dat zei zij ook. Ze zegt je moet eerst wat rust krijgen en dat zorgt ervoor dat je lichaam er straks aan toe is maar nu nog niet. Het is ook heel raar maar op momenten dat ik wel eens denk nou ik heb nog wel vragen of ben wel eens benieuwd dan kom ik haar altijd tegen en niet alleen in het ziekenhuis. Tuurlijk was ik wel een beetje teleurgesteld maar ja boos, nee niet echt. Ik heb haar later ook gebeld want dat wilde ze graag en heb toen idd doorgegeven dat het niks was. Of althans niks in ieder geval geen kindjes. Want 2 volrijpe eitjes is ook niet niks, haha. Een tijdje geleden ben ik haar weer tegen gekomen en het speelde net een beetje of dat ik met clomid door moest gaan en niet over moest gaan op spuiten. Het eerste wat ze zei is je hoeft niet te spuiten je lichaam reageerd zo prima op de clomid. Ook een aantal andere dingen naast het hele zwanger worden heeft ze toch wel goed gehad en ze kon hier echt niks van weten. Al die andere dingen had ze goed dus het was idd een teleurstelling. Boos ben ik niet want ik heb voor een jaar houvast gehad en een bepaalde rust en daar was ik alleen al heel blij mee. En ja toch stiekem wil ik nog wel eens wat geloven maar til er niet meer zo zwaar aan.
Dank je meiden, Tja we gaan weer vol goede moet verder. Met een fles wijn in de ene en een peuk in de andere hand haha. Nee hoor, vriendje en ik gaan vanavond even lekker zondige samen want daar hebben we gewoon zin in, maar hebben de multivitamine net ook weer ingeslagen Twijfeltante ik heb net de verse muntthee weer ingeslagen hoor! Nightelf, heb je gewoon theezakjes? Anders moet je een keer verse munt kopen, gewoon wat steeltjes in een glas en water erover heen en even laten trekken. Ik vind het wel lekker hoor! Maar smaken verschillen
Leonizzie: ik heb idd theezakjes van Pickwick. Maar ik geloof neit dat er bij ons verse munt verkocht wordt of verse thee. Weet jij evt waar ze dat verkopen? Geniet van het zondigen vanavond! Wij zijn al weer een dikke week om de andere dag aan het klussen en kreeg als advies van de gyn dat als ik een positieve ovutest heb, dat het dan drie dagen achter elkaar beter is.
Net weer een ovutest gedaan. Teststreep is ietsje lichter dan de controlestreep, hij wordt dus steeds ietsje donkerder. Morgen maar weer een testje ertegenaan gooien!
Nightelf79, Ook bij mij was de ovu-test een licht streepje ook ik ga morgen maar weer testen. Vanavond voor de zekerheid klussen en morgen maar weer kijken. Succes ermee!
Marsim, jij ook succes ermee! Welke ovutesten gebruik jij? Ik die van kruidvat en test met urine in een potje (advies gyn,omdat er anders meestal te weinig urine op eht staafje komt).
kruidvat geeft veel vals positief, hele slechte ervaringen mee hier op het forum. gebruik zelf babyboomshop testen, nu de 4e ronde, en deze ronde ook sensitest, ben over die sensitest erg te spreken, en met BB al 3 rondes mijn ei gevonden.....
Hoi meiden @Leonizzie: Balen, maar toch ook 'fijn' dat je ongesteldheid is doorgekomen, nu weet je weer waar je aan toe bent. @All: Joepie, nog maar 1,5e dag Orgametril slikken en dan wachten op EINDELIJK een ongesteldheid En daarna aan de Clomid. Ik kan niet wachten..
goedzo leonizzie lekker he? ik vind dat je er ook heerlijk van kunt ontspannen hahaha ik heb van AH eigen merk want dat is 100% munt thee en van de pichwick dacht ik niet maar daar kan ik me in vergissen?
Leonizzie wat balen meid! Maar ik kan me goed voorstellen dat het fijn is om te weten dat je lichaam haar werk in ieder geval doet! We duimen voor een posi test in februari! Ik denk dat ik maandag ook maar es muntthee ga halen. Je weet maar nooit! Vandaag derde dag Provera, heb gelukkig geen klachten!
Nightelf, verse munt kan je oms bij de groenteboer halen, maar ok (wanneer je in de stad bent) bij turkse winkels/kruideniers en tokos hebben het vaak ook. Dus Nigthelf is flink aan de klus. Ja na mijn menstruatie willen wij het ook weer proberen om t om de dag te doen, maar wij doen het heel vaak dagelijks, dus we proberen ons er nu eens aan te houden haha. Nou ja het moet ook gewoon leuk blijven. Ja wij gaan gewoon voor Februari! Dazwa ook voor jou gaat het opschieten, hopelijk ben je 2 dagen later ongesteld, en dat gaat het snel hoor. Voor je het weet zit je ophet wachtbankje... Marieke, wat fijn dat geen klachten hebt. is ook weleens lekker. Slik je het 10 dagen? He eerst liepen we allemaal redelijk gelijk maar nu gaat het verschillen. Kunnen we elke week met iemand anders mee duimen haha. Luuske hoe voel jij je. Is je rug al aardig opgeknapt? Hoe bevalt het i je wachtweken? ondanks de onduidelijke ovutesten dan?
goedeavond dames, nou komt ie hoor. ik ben gewoon zwanger. ja ik weet het, het klinkt allemaal raar vooral voor mezelf maar ik heb vanochtend getest en die eisprong die ik had was dus precies goed blijkbaar. ik hoef dus niet aan de clomid en niks. ben gewoon van mijzelf zwanger door een eisprong ergens rond de 86 dagen. ik voel me nu best raar zeker omdat ik de laatste dagen hier een beetje gezeurd heb. ik ben toch wel heel blij dat ik de mmm net voor was!
Gefeliciteerd meid wat heerlijk zo uit jezelf, en je hoeft je niet te verontschuldigen hoor je hebt niet geklaagd dit is toch geweldig! geniet ervan groetjes redu
@ mare: Whoehoe, wat gaaf voor je joh! Geniet ervan, dat had ik ook gedaan als ik om die reden niet ongesteld was. Gefeliciteerd
Haai, Ik voel me tot op heden nog best ok met die clomid, net de 3e achter de kiezen, ik weet niet of het meteen moet beginnen maar gaat nog goed....of is dat slecht?? Verder gaan ze de 5e idd kijken of ik ongesteld ben, nou ja, als ik ongesteld ben geworden gooi ik er gewoon nog een rondje clomid achteraan, die heb ik thuis liggen en dan bel ik ff tussendoor. Zal wel weer nie mogen, ze vinden het leuk om tijd te verspillen meestal. Die muntthee is toevallig mn favoriet. Zou minty maroc ook mogen? HAHA Wendy, welkom, ik heb ook 10 st provera geslikt, kreeg geen menstruatie omdat baarm slijmvlies te dun bleek, mocht "blind" starten met 50mg clomid, gaat tot op heden nog best goed. Ik werd wat sjag van de provera maar dat is geen bekend gegeven dus zal wel aan mij liggen. Succes! @anderen succes!!