@5mare5: Filsteeeeeeeeeerd! Hartstikke leuk joh! En wat ongelooflijk fijn dat je nu de mmm toch nog voor bent gebleven. Zien jullie nou wel dat late eitjes ook prima kunnen zijn van kwaliteit!
Mare, Profciat met je zwangerschap! Ik ben ook zwanger geworden met een laat ei en het gaat prima hoor Wanneer mag je voor een echo? Juup, succes met de clomid! Het is best te overzien. Had zelf altijd veel last van opvliegers in de nacht. Redu, hoe gaat het met je? Ben je al een beetje ale: ? Marieke, wat fijn dat je geen last hebt van de provera! Laat die ongi maar snel komen. Op naar een nieuwe ronde! Veel succes Leonizzie, heel veel succes in deze nieuwe ronde. Ben al flink voor je aan het duimen! Alle nieuwe meiden, welkom, dat jullie verblijf hier maar net zo kort mag zijn als dat van Mare All, hier gaat alles zn gangetje. Buik wordt behoorlijk huge . Maar ben er zo blij mee. Blijf nl zo onzeker en dit is toch een klein beetje bevestiging dat er toch iets groeit... Liefs Elke
Elke ik ben blij met je geduim. ga je binnenkort eens wat biukfoto's plaatsen? Ben zo benieuwd... Mare ik had jou vanmorgen al uitgebreid gefeliciteerd, maar nogmaals meid. Ongeloofelijk! Juup wees blij je dat je nergens last van hebt dat is geen slecht teken hoor. En Redu groeit jou buikje al? Voel je een beetje goed? Tezz heb je al je klusjes en taken af? Kan je het een beetje rustig aan gaan doen zo doe laatste weekjes?
hoi meiden buik groeit nog niet hoor. Ben wel erg misselijk en dizzy en jank om niks maar schijnt erbij te horen. en erg pijnlijke (.)(.) 17 feb mag ik weer een echo laten maken, maar vindt het allemaal nog steeds moeilijk te beseffen. gr redu
hihi ja wij vinden het ook nog ongeloofelijk (leuk) ik had morgen nog een afspraak bij de gyn staan dus daar ga ik sowieso nog heen en dan zullen we zien. heb wel wat vragen ivm het gebruik van primolut enzo.
Mare, supergefeliciteerd! Ongelooflijk en dat bij een superlate ei! Hopelijk volgen er snel meer! Ben nu lekker aan het werk (meer bankhangen op het werk eigenlijk, makkelijk centjes verdienen zo) en vanavond maar ff klussen, is er gisteren niet meer van gekomen, mannetje was een beetje laat thuis en ik sliep al en hij wilde me niet wakker maken, omdat ik er weer vroeg uit moest vanochtend. Hebben vast onze kans niet gemist door gisteren niet te klussen, had toch nog geen superpositieve ovutest. Als ik thuis ben nog maar eentje doen en hopen dat ie dan echt positief is. Leonizzie: ik begin aan de muntthee te wennen (Pickwick is trouwens ook 100% munt), zelfs in de dichtstbijzijnde stad zit geen toko of turkse winkel, moet het met deze thee doen. Maar ik zal nog wel ff bij de gronteboer kijken. Fijne dag nog verder iedereen!
Mare van harte gefeliciteerd! Geweldig hoor! Geniet er lekker van! Hier gaat alles z'n gangetje. Gister feestje gehad dus lekker een paar borrels gedronken en nergens aan gedacht! Was ik echt ff aan toe. Heerlijk!
hey meiden, heb eindelijk mijn ei gevonden, en heb de verklaring voor mijn rare ovu testjes..... ivm de vmk had ik natuurlijk nog hcg in mijn lijf, dus die ovu testen waren donker....ze zijn steeds lichter geworden, en op dag 21 heb ik een pos ovu test gehad met sensitest en babyboom, en nu worden mijn testen steeds lichter, dus denk dat ik toch rond een dag of 22-23 mijn ei heb gehad..... we hebben goed geklust de afgelopen week, ondanks de rugpijn, dus we zien het wel over een kleine 2 weken.
Gelukkig Lusske dat je het nu kan plaatsen, het was al zo vreemd, maar dit klinkt wel logisch. Zou leuk zijn wanneer het ondanks je rug en rare testen gewoon lekker raak is. Of juist daardoor, omdat je er deze keer heel anders mee bezig was...
Meiden, wat zouden jullie doen? Ik moest 10 dagen Orgametril slikken, 3 x per dag dus 's ochtends, 's middags en 's avonds. Op dag 1 dat ik begon, startte ik 's middags pas. Ik ben zo goed als klaar maar moet morgenochtend dus die laatste 'losse pil' slikken. Zelf neig ik er naar om die niet te nemen omdat ik dan vanavond gewoon 'klaar' kan zijn maar dan heb ik dus wel 1 pilletje over. Wat zouden jullie doen? Het slimste is om gewoon te nemen he...
Mare, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! all, hier sinds gistermiddag niet meer alleen, ik ben met z'n drieën...van de 15 eicellen waren en maar 5 bevrucht en allemaal van ondergemiddelde kwaliteit, een teleurstellend resultaat...Maar van de 5 bevuchte hebben we de 2 beste terug gekregen en nu is het hopen dat ze willen blijven plakken... [-o< Ik heb nog wel heel erg last van mijn stokjes, de arts die gister de terugplaatsing deed drukte me ook op het hart dat als het erger zou worden ik de kliniek moest bellen...nou vandaag is het erger, maar ik kijk het nog ff aan, misschien zakt het straks wat.