wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Naatje, wat spannend met 'n 3-tjes! Jammer dat het resultaat niet beter was. Maar als het werkt dan maakt dat gelukkig niets uit! Zijn de overige 3 nog wel aan het doorgroeien om ingevroren te worden?

Heel veel sterkte met je stokjes! Als het te pijnlijk wordt echt het zh bellen hoor!

Vandaag weer wat misselijk maar het wordt minder. De pregnyl zakt duidelijk weg...

2. Niet meer actief

Caecilia, ze staan tot vandaag in de stoof, maar zeer waarschijnlijk kunnen ze door de kwaliteit niet worden ingevroren...dus deze moeten gewoon blijven plakken!

En ik hoop dat je snel weer flink misselijk gaat worden, niet van de griep maar van de hcg ;)

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @Naatje, hoop dat de pijn toch minder gaat worden....

@ceacilia, spannend meid, fijn dat de pregnyl zo goed als uit je lijf is, en nu hopen dat dat HCG van je maar gaat stijgen!

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Welkom Wendy! :D

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Sterkte met je stokjes meid, ik duim zo hard voor je, hopelijk over 2 weken allebei een posi test!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gefeliciteerd meid! :D

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    He wat rot zeg, dikke knuffel meid, ik had gehoopt op beter neiuws.

Liefs Zora

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @5Mare5: WAUW! Gefeliciteerd!

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, Nu ICSI 29/1 PU->15 eicellen 1/2 TP embryo('s)
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21!
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde
    Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg
    Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera...
    Juup > PCO, 1e ronde clomid.
    SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken
    Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg.

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26> uitgerekend 26 juni
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus
    Redu

GEBOREN:

AGENDA:
    1-2 Naatje TP embryo('s)?
    2-2 Nightelf79 FM
    3-2 gizmotje naar gyn.....
    3-2 Mare naar gyn, controle
    6-2 Caecilia NOD
    6-2 SylviaM bloed onderzoek
    9-2 Joseetje 20 weken echo!
    12-2 Winnie Pooh NOD
    12-2 Leonizzie 1e FM
    13-2 Zora NOD
    16-2 Nightelf NOD
    20-2 SylviaM telefonisch consult
    4-3 Elke verloskundige
    5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt
    10-3 Indien 5 kg agevallen prikinstructie

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

Vandaag kan ik weer beginnen met de 1e pillen clomid. 12 feb. mag ik dan weer voor de 1e fm. Ben ik wel blij om dacht dat het deze ronde misschien niet hoefde aangezien ik goed reageer, maar aangezien ik "onleesbaar" temp.kaartje heb, mag ik toch op controlle. Vind ik wel fijn want dan weet ik ook precies hoe of wat en wanneer haha.

Zora heb je een lekker weekend gehad?
    Naatje is de pijn een beetje aan het zakken?

10. Niet meer actief

leonizzie, nee helaas zakt de pijn niet...ik ben bang dat ik vandaag of morgen toch moet gaa n bellen... :(

En jij weer begonnen met de clomid, op naar je 1e fm!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    He bah, Naatje wat vervelend. Knuffel en sterkte.

Leonizzie, ja wel een leuk weekend gehad, maar ik word constant geconfronteerd met zwanger en baby, word er weleens een beetje moe van van.

Vrijdag had ik verjaardag van mijn broer, ik dacht lekker even afleiding. We waren nog geen 10 min. binnen toen de telefoon ging, een vriend van mijn broer was papa geworden van de tweede. Hij heeft nu een jongen en een meisje. Mijn schoonzusje reageert nogal overdreven als het over baby's gaat (heeft ze altijd al gehad) dus ging het gesprek wel een uur lang over baby's, namen, etc.

Volgende dag komen mijn zwager en schoonzus langs. Waar waren ze geweest, juist op een kraamfeest.

Ik kan echt even geen zwangere vrouw of baby meer zien. Sorry dat ik zo enorm egoistisch klink (en misschien ben ik dat ook wel op dit moment), maar het lijkt wel of iedereen het maar normaal vind wat wij doormaken. Ach joh, je doet toch gewoon even IUI dan raak je vanzelf wel zwanger.

Ook lijken de meeste mensen zwanger worden maar als vanzelfsprekend te beschouwen. Vooral degenen die snel zwanger raken. Mijn schoonzusje heeft 3 kids, van de eerste in 1 ronde zwanger en de tweede keer in 2 rondes volgens mij en is een tweeling. Het zijn 3 jongens en dan is ze maar aan het bakkeleien dat ze ook nog wel een meisje wil blablabla....net of het allemaal zo vanzelfsprekend is....

Ach, ik ben aan het zeuren, sorry meiden, maar voel me gewoon even zo momenteel.

Leonizzie: haha hier had je niet op gerekend toen je naar mijn weekend vroeg sorry, hoe was jouw weeknd?

12. twijfeltante

17 jan 2009
    69
    0
    0
    nou zora ik vind niet dat je zeurt! ik zou precies zo reageren als jij!
    en kan me dus maar al te goed voorstellen hoe je je nu voelt!

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Zora, meis zo herkenbaar, Zo voelen we ons denk ik allemaal wel. Mensen hebben het er liever niet over en begrijpen ook het verdriet niet.

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Zora: kwil je heel graag een knuffie geven, maar ik vind het zo naar dat je dan m'n banner ziet :(

liefs!

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    He naatje wat balen zeg. Kan het nou nooit eens even lekker gaan? Komt dat door de punctie? en wat kunnen ze er aan doen?

Zora haha meid vind ik helemaal niet erg joh! Je zeurt niet en al deed je dat wel, dat moet toch mogen?!
    Ik begrijp het wel hoor, als ik jou was kon ik ook geen zwangere meer zien na dit weekend.
    En hoe mensen doen over de iui, ze hebben geen idee wat het emotioneel met je doet.
    Mijn omgeving (familie) reageerde wel lief hoor dit weekend, maar toch weet ik nooit wat ik met die "opbeurende"opmerkingen moet, of wat ik wel wil horen. Toen ik vertelde dat ik ongesteld was geworden van; Ah wat jammer, maar je koppie niet laten hangen hoor, nu niet te verdrietig zijn hoor, want het gaat echt een keer gebeuren. Ik dacht meteen; Goh nu denken ze meteen dat ik depressief wordt ofzo, terwijl dat helemaal niet zo is. Ja even slikken en even teleurgesteld, maar dat mag toch? Het is niet zo dat ik er dan meteen niet meer in geloof ofzo en in een dip zak.
    Ze bedoelen het ook goed en zoals ik zei, ik weet eigenlijk niet wat ze anders moeten zeggen, maar heb dan bijna het gevoel dat ik ze er van moet overtuigen dat het echt wel goed met me gaat en daar heb ik dan weer geen zin in...
    deze keren waren ze helemaal op de hoogte ivm de vele ZHbezoekjes en het nieuw was voor me, maar dat doe ik deze ronde toch even anders haha

16. twijfeltante

17 jan 2009
    69
    0
    0
    @ leonizzie kan me wel voorstellen dat je het de volgende ronde even anders doet idd...
    mag ik trouwens vragen waar die pendels onder je berichtje op slaan of vraag ik nu iets heel doms?

@ all even een hele dikke knuff van mij had ik even zin in!

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Dat mag je vragen hoor! Er zijn op dit forum een aantal meiden die pendelen (ga naar lounge kopje pendelen of naar zwanger worden is een topic wie geloofd er in de naald aan het touwtje) je kan hen vragen om voor je te pendelen wanneer je zwanger zult zijn. Hier moet je je natuurlijk niet teveel aan vastklampen, maar het is wel grappig om te doen en te kijken wat de pendel voorspelt. Dus er zijn 3 personen die zeggen dat ik Feb. zwanger zal raken hihi

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey meiden, ben helemaal happy. Had vandaag nl weer FM en ben flink aan het broeden (3 stuks van rond de 18 mm). Moet vanaf woensdag met ovutesten gaan beginnen (maar dat was ik al omdat ik de vorige keer een hele korte cyclus had) en dan natuurlijk flink klussen. Als ik deze cyclus weer zo snel na mn ei ongi wordt moet ik naast de Clomid met pregnyl beginnen. Zijn hier meiden die hier ervaring mee hebben?

Zal straks ff rustig alles bijlezen, ga eerst eten koken.

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, Nu ICSI 29/1 PU->15 eicellen 1/2 TP embryo('s)
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21!
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde
    Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg
    Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera...
    Juup > PCO, 1e ronde clomid.
    SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken
    Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg.

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26> uitgerekend 26 juni
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus
    Redu

GEBOREN:

AGENDA:
    1-2 Naatje TP embryo('s)?
    3-2 gizmotje naar gyn.....
    3-2 Mare naar gyn, controle
    6-2 Caecilia NOD
    6-2 SylviaM bloed onderzoek
    9-2 Joseetje 20 weken echo!
    10-2 Nightelf FM
    12-2 Winnie Pooh NOD
    12-2 Leonizzie 1e FM
    13-2 Zora NOD
    20-2 Nightelf NOD
    20-2 SylviaM telefonisch consult
    4-3 Elke verloskundige
    5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt
    10-3 Indien 5 kg agevallen prikinstructie

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

20. twijfeltante

17 jan 2009
    69
    0
    0

oooooooooooooow pendelen hahah zeg dat dan ;) godsamme blonde actie weer hoor ik dacht dus dat het ook een soort behandeling was ooow schaam me dood hahaha maar dan weet ik dat zal er eens kijken lijkt me idd wel grappig

Deel Deze Pagina