Nightelf, zo dat is heel mooi, 3 follikels! Succes! all, Ik twijfelde of ik moest bellen naar de kliniek, maar toen het vanmiddag alleen maar erger begon te worden, vooral de benauwdheid heb ik toch maar gebeld. Ik kon om 17.00u terecht en er is een echo gemaakt en bloedgeprikt. Mijn eierstokken zijn vergroot en er zit vocht in mijn buik. Ik heb leefregels gekregen, 1x per dag wegen, 1x per dag tempen, rustig aan doen, niet tillen, niet sporten, goed drinken en goed blijven plassen. De arts gaf aan dat als ik zwanger ben, de klachten waarschijnlijk nog zullen toenemen en anders zullen ze rustig aan af gaan nemen. Donderdag moet ik weer terug, ze willen me goed in de gaten houden.
ow wat spannend naatje! goed dat ze je goed in de gaten willen houden! nou doe kalm aan zou ik zeggen dan...
@Naatje: rustig aan doen dus.... ik zal voor je duimen! @all: ik had vandaag een bijna positieve ovulatietest! YES! Het ziet er naar uit dat dit weer een "normale" ronde gaat worden dankzij de Clomid. Het is de laatste 2x met klussen wel gevoelig aan de linkerkant, heeft dat met een nadere eisprong te maken of Clomid? Ik heb dit anders nooit...
Ik slik vanavond mn laatste clomid 50mg en heb ook onderin steken. Ook flink geklust (man ging t bijna niet meer willen hahaah, dat zou je onder normale omstandigheden niet snel meemaken) maar nu echt onderin steken.... Tja,ik moet pas over een poosje eien dus geen idee.... Slaat de clomid normaal wel aan bij je? Anders lijkt het op een eisprong ofzo! Vaag. en spannend
Zora, we begrijpen echt allemaal hoe bagger het soms is.... Iedereen is zwanger, ik trek het eerlijk gezegd ook niet, heel leuk voor ze maar niet voor ons. Ik werk in de hulpverlening en kom telkens allemaal zwangere tieners tegen, drugsverslaafden en mensen die niets zinnigs doen qua opvoeding (normaal zie ik wel mogelijkheden) maar dan vraag ik me wel af waarom wij niet. Soms wil je het liever niet weten. Sterkte meis! xx Juup
@Naatje, gek hoor... zit ik hier te hopen dat je pijn gaat toenemen.... Sterkte! @Silvia, fijn dat je een ei hebt gevonden! @Nightelf, ik doe geen Clomid meer maar puregon met pregnyl. Weet dat er ook ergens een onderwerp is over Clomid met pregnyl.
Nightelf > Wow! 3 follikels, je hebt goed je best gedaan Zora ik begrijp het ook helemaal. En dit forum is juist de plek waar je zonder je schuldig te voelen even lekker kan zeiken dus ga lekker je gang haha! Naatje wat spannend! Lekker rustig aan doen hé? Silvia > wat mooi dat je eisprong eraan komt! Ik heb zelf nooit echt gemerkt dat het aan een bepaalde kant gevoelig was, maar wie weet heeft dat toch te maken met het feit dat je eisprong eraan komt?
Marieke: ja, ik voel me net zo'n broedse kip zo. Zora: ik begrijp je gevoel hoor, de laatste weken gaat het bij ons ook gewoon k*t. Ze beginnen zelfs op mn werk te merken dat er wat is, alleen mn manager weet het en een aantal collega;s waar ik veel mee samenwerk. Naatje: hoe gaat het vandaag?
Wij gaan heerlijk op vakantie volgende week om hopelijk onze liefdesbaby te maken.... Eisprong zal dan ergens komen als ie komt dus we gaan er voor. Merk wel dat ik me stukken beter voel nu ik die clomid slik dan ervoor, eindelijk echte actie en kansen. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen....we shall see! Heel veel sterkte voor iedereen maar weer! Straks is het voorjaar, dan hoop ik hier veel meiden met bolle buikjes te spreken, ik gok er maar op!
Dat gevoel herken ik! Eindelijk echt aan de slag Nou ja, als het aanslaat en dat hoop ik echt heel erg Succes hihi.
@Naatje, wat spannend zeg. Doe rustig aan en ik duim voor je. @all. Gisteren mijn laatste Orgametril geslikt, yesss. Hopelijk word ik snel ongesteld. Ik heb voor de zekerheid vanochtend alvast getemperatuurd (dat moet ik namelijk op cyclusdag 1 mee beginnen) en mijn temp was veel hoger dan toen ik in november en december temperatuurde! Daar variëerde mijn temperatuur van 35,7 tot 36,4.. en vanochtend was hij gewoon 37,1 ! Kan dat door de meds komen?
@Dazwa, temp tijdens menstruatie zegt niet zoveel. Geen idee of het van medicijnen kan komen. Vandaag ben ik een dagje thuis gebleven. Heb me ziek gemeld. Merk toch dat het even op is en ik gewoon niet meer kan. Spanning, angst voor teleurstelling en ik ben nog steeds erg moe...
@Dazwa: mijn temp is gedurende de Clomid ook omhoog gegaan en zelfs daarna nog 0,1 hoger dan normaal... dus ik denk dat het wel door de meds kan komen. Gisteren rond 17.00 uur een ovulatietestje gedaan en die was bijna positief en om 23.00 nog een keer en toen knalde de streep eraf! superpositief! Vanochtend temp gelijk omhoog, dus ei is geweest!
Ha Sylvia, Ik heb zo rond mijn ovulatie ook altijd pijn in mijn zij. Zelf denk ik dat het komt doordat je eitjes groeien. Ik kan namelijk ook altijd precies zeggen welke kant een ei zit. Ik voel het niet echt tijdens de sex maar kan gewoon niet op mijn zij liggen en merk het als ik op de bank zit dat ik die kant ontzie.