dames even een vraagje weer... ik heb nog nooit een eisprong gevoelt of althans niet gemerkt misschien... en nu heb ik sind 3 dagen een flauwe kramp aan de zijkanten (volgens mij bij de eierstokken dus) en dan vooral na het klussen... en nu vandaag een heel raar kriebbelent gevoel onder in mijn buik heel laag... en krijg het nu net echt verschrikkelijk warm heel erg zweten enzo dacht echt wat heb ik nu aan mijn fiets hangen ben ook al de hele dag misselijk heel vreemd allemaal want ik ken dit dus helemaal niet... kan dit een eisprong geweest zijn ondanks de pco?
ja die pijnlijke steken heb ik ook wel (gehad) maar dan meer aan de zijkant en helemaal onderin mijn buik zeg maar die "kriebbels" vandaag... had al wel eens gehoord dat het pijnlijk is om je eisprong te voelen maar weet dus niet of ik dat gevoeld heb...
heey meiden.. Mag ik hier weer meekletsen met jullie? ik heb namelijk voor ik zwanger raakte van mijn zoontje clomid gebruikt en eerste ronde 50mg was niet aangeslagen tweede ronde 100mg gebruikt en aangeslagen en zwanger! Ik had namelijk pco.. Nu wilde wij voor een tweede beginnen en zijn terug geweest naar de gyn en die stelde vast dat de pco weer is teruggekomen.. dus moet weer clomid gebruiken.. heb nu eerst een kuur provera gehad en moet nu wachten totdat ik ongi ga worden en dan kan ik weer beginnen met clomid! Groetjes
@Twijfeltante, die steken aan de zijkant zijn eerder je eisprong. Eierstokken zitten niet in het midden @Schatje, welkom hier. Ik ben hier ook voor de 2de keer. Ik heb een zoon van 2 jaar. Ook zwanger geworden na 2 rondes Clomid. Dit keer jammer genoeg al 7 rondes gehad en geen resultaat ben nu met 1ste ronde spuiten bezig. Succes Nog steeds krampjes... en het idee dat ik ongesteld ga worden...
whahahhaha joh je meent 't dus het kan wel zijn dat dat een eisprong was en ik die voor het eerst gevoeld heb? ik dacht namelijk dat je geen eisprong hebt met pco? en dat kriebbelen onder in de buik ben je daar bekent mee? of heb je dat ook wel eens gehad?
@Twijfeltante, gekriebel zegt me niet echt iets. Met pco kan je wel degelijk een eisprong hebben. Alleen zal je cyclus niet regelmatig zijn.
Hoi Schatje, wat fijn dat met jouw zoontje het in twee keer is gelukt! Ik hoop voor je dat het nu ook weer gaat lukken. @all: Vandaag een menstruatie gespot Weliswaar heeeeel licht (ik zag het pas toen ik, ehhhh, echt met mijn vinger ging 'checken' ) maar mijn cyclus is bij dezen officieel begonnen!
Trouwens, ik vertelde gisteren/eergisteren toch dat mijn temperatuur voor mijn doen zo hoog was? Ik heb in mijn cyclusloze periode een tijd getemperatuurd en zat ALTIJD tussen de 35,7 en 36,4. En eergisteren/gisteren (dus na gebruik Orgametril en voor mijn menstruatie) was het ineens 37.1 en 37.0. En vandaag, op de dag van mijn ongi, is hij weer mooi gedaald naar 36,7. Ik 'wist' wel dat dat officieel zo hoorde maar aangezien je lichaam met PCO over het algemeen niks volgens de regels doet, ben ik hier wel heel blij mee
@ Caecilia thnx voor je antwoord! ik had van de gyn begrepen dat je dan helemaal geen eisprong had...wat ik al heel vreemd vond want ben mei gestopt met de pil en had altijd een cyclus van rond de 32 dagen (dus ook een eisprong dan neem ik aan) denk toch echt dat ik wel mijn eisprong voor het eerst gevoeld heb? duurt dat een paar dagen en word het dan minder die steken? en wat dat soort gekriebbel is weet ik ook niet, vind het wel vreemd maar goed zal er wel bij horen hihi
Ik wil trouwens ook wel een cyclusbanner aanmaken, ik heb alleen geen idee hoelang deze cyclus (het is mn eerste cyclus en dan ook nog eens met Clomid) gaat duren...
hmmmz dan wacht je toch even af dazwa? ik heb trouwens gewoon mijn gemiddelde genomen van de cycli hiervoor hoor hahaha
Oh ja, dat is wel handig. Ik heb alleen geen cycli hiervoor gehad hihi. Ik heb hem nu maar op 30 gezet, ach ja, we zien wel. Ben al lang blij dat ik nu van een cyclus mag spreken
heey meiden! ik heb op 3 feb mijn laatste provera geslikt.. het kan van 3-7 dagen duren voordat ik een bloeding krijg en dan kan ik beginnen met clomid! ben zo benieuwd of het aanslaat.. Ik heb bij mijn zoontje dus eerst 50mg gehad en de tweede keer 100mg.. nu mocht ik gelijk met 100mg beginnen dus ben heel benieuwd!