Spannend joh, dan lopen we ongeveer gelijk op! Ik nam mijn laatste pil op maandagochtend 2 februari, en ben vandaag dus (zeer licht) ongesteld geworden. Nog 4 dagen en dan aan de Clomid Waar ben jij in behandeling?
Aan de meiden die al eerder Clomid gebruikt hebben: Vanaf wanneer zijn jullie gestart met ovulatietesten en met gericht vrijen? Groetjes Daniëlle
@Dazwa: ik gebruik ook ovutesten en ben deze keer vanaf het moment dat ik een dominant ei had gestart en vanaf dag 7 meestal om de dag, (soms elke dag). Groetjes
op welke dag begin jij dan met clomid? ik moet namelijk vanaf dag 3-7 clomid slikken.. En wij hebben niet echt gericht geklust met de eerste want ben die dagen heel ziek geweest met buikgriep.. dus had ook echt niet gedacht dat het raak zou zijn maar dus wel
Vanaf dag 3 t/m 7 slik ik Clomid, vorige cyclus had ik al op dag 9 of 10 mn ei (nu zit ik al op dag 18 ) vandaar dat we zo vroeg beginnen met om de dag, maar als we zin hebben ook wel vaker hoor. Mn man heeft gelukkig goede zwemmers, dus we hoeven niet zo bang te zijn voor een slechtere zaadkwaliteit. 8)
Best andere richtlijnen dan, want ik moet van dag 5 t/m 9 Clomid slikken. Daarbij moet ik temperaturen maar ik krijg, ook al heb ik dit nogmaals gevraagd, geen echo om te zien of het aanslaat. Kun je als je nog maar op dag 2 van de Clomid bent, daarna al een eisprong krijgen, in plaats van echt na dag 5 pas? Met andere woorden: Komt de eisprong altijd pas een paar dagen nadat je gestopt bent met de Clomid, dus moet je daarna gericht gaan vrijen, of kun je dat voor de zekerheid al het beste tíjdens de Clomid doen? Sorry voor de vele vragen hoor, t is helemaal nieuw..
Zeker wel een verademing om met de ovutesten eindelijk een stijgende lijn te zien? Ik hoop zo dat ik dat ook krijg, tot nu toe alleen nog maar voor jan l*l die dingen gebruikt Mijn mans zaad is niet geweldig helaas.. dus ik denk dat we het misschien het beste om de dag kunnen doen.
Idd een verademing, heb net weer 1 gedaan en die was zo goed als positief, dus kan niet wachten tot mn mannetje thuis is Ik krijg btw ook wel steeds een echo om te controleren, deze cyclus al 3 gehad, op dag 9, 12 en 15 en as dinsdag (op dag 23) ook weer om te controleren of mn ei gesprongen is. Ik ben wel blij met zo veel echo's, weet je tenminste waar je aan toe bent. Dat gedoe met die ovulatietesten vind ik zo lastig. Ik had aan het begin van mn cyclus steeds een licht streepje nl en wist dus echt niet waar ik aan toe was. Maar nu mn ei nadert zie ik echt wel verschil met die vroege testen (zijn vast indrooglijntjes geweest). Heb je trouwens veel last van de Clomid? Ik was 'alleen' chagrijnig en had last van opvliegers. Oja, volgens mij komt je ei altijd pas nadat je met de Clomid gestopt bent. Groetjes
@Dawza: ik heb ook Clomid geslikt van dag 5-9 en had mijn eisprong op dag 16. Volgens FF is je eisprong na Clomid tussen de 5-9 dagen na je laatste Clomid inname. Ik heb ook geen FM, maar ga morgen bloedprikken om mijn progesteron te meten.
hier ook dag 3-7 Clomid, en ik heb mijn ei dan zo rond dag 17-19, maar begin rond dag 10-12 al met ovu testen, heb namelijk 1 keer mijn ei bijna gemist. dit is de eerste ronde dat mijn lichaam raar doet, wrs toch door de vmk. ik hoop snel mijn ongi te krijgen, of een knal pos. test ergens volgende week. vandaag wederom knal testen met sensitest en cb digi ovu, zie album @ceacilia, hoe gaat het met jou? kwaaltjes?
Luukske: snap niks meer van die ovutesten van je, zou het kunnen dat je misschien weer zwanger bent, omdat je ovutesten positief blijven?
@nightelf en Sylvia, ik weet het niet, heb totaal geen klachten, zelfs geen gevoelige borsten die ik normaal rond mijn NOD heb..... maar heb dus rond cd16 een zo goed als pos ovu test gehad, en op dag 17 niet getest omdat we niet thuis waren, en daarna(vanaf cd 18 ) werd hij weer lichter. heb mijn banner weer even aangepast, zodat ik van mezelf na het weekend ergens een testje mag doen....haha....maar geloof er niet echt in.
@Luuske, lief dat je naar me vraagt. Beetje kramp in mijn buik. Lijkt op aankomende ongio maar nog niet zo heel erg. Vanavond feestej van werk dus kan ik even lekker aan iets anders denken!
Veel plezier vanavond Caecilia! Schatje: Mooie banner, wat een moppie! Luukske, inderdaad spannend! Dat je nog kn wachten? Ik zou er al een testje tegenaan gooien!