Oeh wat een spanning hier weer! Mijn duimen draaien op volle toeren! Ik neem terug dat ik geen klachten heb van de Provera...mijn boobs staan op ontploffen haha! Zelfs mijn man schrok ervan Nou ja, ik geniet maar ff van die halve cupmaat meer, want ik ben helaas niet zo rijkelijk bedeelt hihi! Nog drie pilletjes en dan wachten op mijn ongie en hopen dat de cyste weg is.... Succes met alles meiden!
Gisteren rond 6 uur nog een ovutest gedaan, en die was echt superpositief! Zo blij, de Clomid doet tot nu toe goed zn werk. Iedereen kan wel raden wat er gisteren dus gedaan is (hihi) en vanavond voor de zekerheid nog maar een keer. Nu maar hopen dat ik niet weer een dikke week na mn ei al ongi wordt (hopelijk pas eind van het jaar), dan zal ik nl toch echt met pregnyl erbij moeten beginnen. Vooral dat prikken, lijkt me vreselijk. Ik prik voor mn werk dagelijks patienten, maar om het nou bij mezelf te doen.... Groetjes
Ik ben echt een angsthaas en vreselijk bang voor naalden. Nog nooit iemand geprikt laat staan mezelf. En mij is het ook gelukt om de pregnyl zelf te zetten. Dus lukt het jouw ook wel Nightelf. Maar laten we duimen en hopen dat dat niet meer nodig is. Marieke, hopelijk wordt je snel ongi na de laatste pilletjes en ik duim dat de cyste dan weg is. Hier niets bijzonders, volgende week vrijdag is mijn NOD dus heb er een week opzitten gelukkig. Ik voel niets dus ben bang dat er gewoon weer een ongi komt maar ik hoop zo dat ik zwanger ben.
hey meiden, heb vanochtend een zw test gedaan, neg heb wel nog steeds die knal ovu testen, en vandaag ook de 3e dag een cb digitaal ovutest die positief is heb net even HA gesproken, en moet maandag er naar toe. vonden het heel raar dat ovu testen pos blijven.....vroegen of ik ook wel echt ongi was geweest afgelopen ronde na de vmk....meenden dat het evt een 2ling zou zijn, of misschien een bbz....maar heb helemaal geen pijn, en zw test na vmk was neg! heb sinds gisteravond wel flinke steekjes in mijn rechter zij, that's it! nu vanochtend ook nog, dacht zelf toch aan een verlate eisprong na die vmk maar zelfs dan vinden ze dat ik geen pos ovu testen kan blijven krijgen..... heb erop gehamerd dat ik evt komende week een bloedtest wil, hcg en progesteron, omdat het erg raar blijft!
He meiden even niet veel online geweest, maar samen met vriend met koorts op bed gelegen. Nu weer wat beter maar echt superverkouden, ik haal het gewoon om zo'n 70 keer te niezen op een dag. Goede nieuws is dat de laatste Clomid er weer in zit en hopelijk weer net zo goed aanslaat als afgelopen keer. Luuske wat vreemd, goed dat je hebt aangedrongen op die bloedtesten, het leek wel heel erg op een zwangerschap, maar waarom dan weer een negatieve test, of misschien toch te vroeg. En dan maar wachten, wat vreselijk. Hoop dat er snel duidelijkheid is. Ceacilia hoe gaat het met jou? Nog geen ongi te bekennen? Schatje welkom hier, hopelijk slaat de Clomid snel weer aan. Nightelf laten we hope dat je nu een mooie LF van 14 dagen hebt. Enne... vanavond nog maar een keertje aan de slag meid voor de zekerheid haha. Zora, misshien een goed teken dat je niks voelt? Voel je ook niet de bekende pukkel de kop op steken? We blijven duimen Voor degene die ik vergeten ben sorry
Sterkte meis, dikke knuffel, wat rot zeg. Heb je er zelf nog wel een goed gevoel bij op deze manier? Las in een ander topic dat je misschien meer hulp wilt? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Liefs Zora
Ik heb clomid van dag 3-7 geslikt (eigenlijk blind gestart want dag 1, 2, en 3 waren in geen velden of wegen te bekennen). Geen last gehad , alleen nachtelijke opvliegers. Verder meer sjagerijnig van de provera. Hoewel mn man me best sjag vind nu haha. Ik doe geen temperatuurdingen en ovulatietesten maar dwing mn vent om de dag! HAHA! Volgens mij nemen we zo geen risico op mis schieten! Of wel? Succes voor iedereen, ik ga lekker op vakantie!
Qua misschieten neem je inderdaad geen risico dan hahaha. Je weet alleen dan niet zeker of je een eisprong hebt gehad, denk ik.
Ceacillia Nee he! getver wat balen. Weet niet wat ik moet zeggen, behalve dikke knuffel Juup hele fijne vakantie geniet er van!
@Zora, ik zie hier gewoon weinig gezien mijn man's zaad matig is. Ik heb echt het gevoel van nog 2 maanden dit afwachten en dan met IUI eindelijk weer een kans...
fijne vakantie juup! ennuh niet teveel klussen he vakantie is om uit te rusten hahaha geintje! geniet ervan meis!
@Luuske: balen van je negatieve test... ben erg benieuwd hoe dit verder gaat.... (ik duim voor je) Ik heb vandaag bloed laten prikken om het progesteron te laten meten. Mag volgende week bellen voor de uitslag.
Duivels hebben nog steeds niet echt doogezet. Dus morgen zal wel echt dag 1 zijn. Er zit wel iets op tampon maar niet echt rood ofzo
@caecilia: dan hoop ik stiekem toch nog ff door dat ze alsnog wegblijven die duivels knuffies all around!
@ceacilia, dan blijf ik toch voor je duimen meid! @all, heb mijn sensitest ovu testen op, en heb nu net even nog een cb digitaal ovu test gedaan.....wederom een smiley... ben benieuwd wat de artsen er van zeggen... heb wel al sinds gisteravond met tussenpozen flinke steekjes in mijn rechter lies....