Nou Luuske het zal mij niks verbazen wanneer jij toch zwanger bent. Ben erg benieuwd wat hier uit komt... Ceacillia zijn ze weggebleven of breekt het vandaag toch door? Sylviam Laten we duimen op een mooie progestronwaarde, zodat je lekker verder kan en weet dat je goed zit!
Vandaag is echt dag 1... Pff moet echt even heel diep slikken en denk dat het nog wel even duurd voor ik de moed voor nog een ronde bij elkaar heb...
He bah, kan me dat goed voorstellen het blijft toch een dikke vette teleurstelling. Kan me voorstellen dat je even tegen de volgende ronde opziet of daar even "niet klaar" voor bent. Die hormonen zijn ook niet niks. Jullie mogen niet al eerder met IUI beginnen?
Oh Caecilia Hopelijk vind je de moed voor de volgende ronde. Hier erg veel vruchtbaar slijm, weet iemand hoe lang dit meestal duurt? En wanneer je dan je ei krijgt?
Caecilia > hele dikke knuffel voor jou meid. Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent nu en ff geen moed meer overhebt. Meid, probeer er toch weer voor te gaan, hoe moeilijk het ook is. Luukske > Jemig, inderdaad vreemd zeg, al die positieve ovutesten...ben heel benieuwd wat er nu precies aan de hand is. Juup > Fijne vakantie Leonizzie > Fijn dat je de laatste Clomid achter de kiezen hebt! Laat die eitjes maar lekker groeien Silvia > hopelijk komt er uit de uitslag dat je een goede eisprong hebt gehad! Nightelf > Ik heb helaas geen ervaring met vruchtbaar slijm. Maar het feit dat je er last van hebt is in ieder geval goed toch?
Caecilia, even een dikke knuf voor jou...jeeej meis wat balen! luukske, wat vreemd allemaaal, ik hoop dat je snel duidelijkheid zal krijgen... Nightelf, ik heb meestal een paar dagen voor mijn ei zo'n last van vruchtbaar slijm, en na mijn ei neemd het snel af...succes! Leonizzie, fijn dat de clomid's er weer allemaal in zitten, laat dat ei maar groeien nu...succes! all, ik zag het allemaal even niet meer zitten (in mijn eigen topic kunnen jullie lezen waarom), maar heb besloten om toch te blijven hopen op ene wonder tot het tegendeel is bewezen... fijn weekend allemaal!
Ik snap er niks meer van. Ben met die ovutesten bezig en heb gewoon al vanaf donderdag knalpositieve testen en vanaf gisteren van dat vruchtbare slijm. De gyn dacht dat ik donderdag of vrijdag mn ei zou moeten hebben nav de FM, maar na je ei zouden die testen toch eigenlijk lichter moeten worden? Zou je ook meer slijm na het klussen kunnen hebben? Had donderdag en vrijdag ook wat buikkrampjes en nu ook al niet meer.
hey meiden vandaag een neg test erbij.... heb 2 dagen flinke buikpijn gehad, wrs toch echt nu pas mijn ei!
@Zora, ik zal je eigen topic no even lezen. Sterkte meid. Ik loop echt dubbel van de ongipijn. Grrr Maandag 8:20 weer fm in het zh. @Leonizzie, door mijn mans zaad mogen we eerder naar IUI. Normaal zouden ze 6x spuiten en wij hoeven "maar" 3x...
hey nightelf, zoals ik dus ook al een week heb gehad, heb vandaag een echte neg babyboom test en cb digitaal, de sensitesten waren op, en deze bleven toch lang donker..... @ceacilia, balen meid, hoop dat de pijn van korte duur is. Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 rondes goed geholpen ben met aleve feminax of zoiets....
Naatje meid, kan me voorstellen dat de moed je even in de schoenen zonk, maar gelukkig heb je je spirit weer teruggevonden. Geef nog maar niet op hoor meid, alles kan nog heb ik het idee. Mijn duimen blijven draaien voor jou! Luuske dat zal toch ook apart zijn, nu pas je ei? Je blijft die baer aanpassen. Nightelf ik had de vorige ronde voor mijn ei vruchtbaarslijm en dat hield ik er na ook, misschien van de Clomid?
Leonizzie: ik dacht zelf ook dat het misschien van de Clomid zou komen, maar de vorige cyclus had ik dit dus niet, toen had ik helemaal geen vruchtbaar slijm. Dinsdag moet ik weer voor een echo, ben benieuwd wat er te zien is. Afgelopen maandag was mn ei (3 stuks) 17 mm en bij 2 mm groei/dag zou íe normaal gesproken donderdag of uiterlijk vrijdag moeten springen. We zullen,zien, we gaan vooral maar door met om de dag klussen, afgelopen 4 dagen wel elke dag (mannen!), baat het niet, schaadt het niet Caecilia: wat heb je trouwens al weer snel een FM, dan is het toch nog maar dag 3?
Naatje echt super dat je de kracht weer hebt gevonden om toch nog even door te gaan! Geef de moed niet op. Zolang je nog niet ongie bent is er inderdaad nog hoop. Het is je zo gegund... Ik duim heel hard voor je meid. Een hele dikke knuffel!
@leonizzie, ja kan heel logisch zijn, cyclus van streek ivm de vmk..... weet nu echt duidelijk dat mijn ei is geweest, ovu testen zijn zo neg als het maar kan.....enne heb nu een banner die zo'n lange cyclus kan aangeven.....deze kan ik nu laten staan.....over een kleine 2 weken weten we meer....
@Nightelf, klopt dat is snel. Maar met puregon mag je pas beginnen als er geen cystes op je eierstokken zitten. Door de puregon wordt alles gestimuleerd om te groeien en dat kan heel pijnlijk worden als er cystes zijn. Dus dit is een uitgangsecho niet een echte fm. (Heerlijk terwijl je heftig menstrueerd...) De eerste echte fm zal volgende week maandag zijn op dag 10!
@schatje, kan he....sommige meiden krijgen hun ongi pas na 1 week..... mijn eigen ervaring is meestal zelf rond dag 3-4
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, Nu ICSI 29/1 PU->15 eicellen 1/2 TP embryo('s) Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera... Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu GEBOREN: AGENDA: 1-2 Naatje TP embryo('s)? 6-2 SylviaM bloed onderzoek 9-2 Joseetje 20 weken echo! 9-2 Caecilia uitgangsecho 10-2 Nightelf FM 12-2 Winnie Pooh NOD 12-2 Leonizzie 1e FM 13-2 Zora NOD 20-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 10-3 Indien 5 kg agevallen prikinstructie OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen