wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Knuffel meid!

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ja gek eigenlijk. Ik heb er nooit echt acht opgeslagen maar nu je ermee bezig bent voel je echt van alles in je buikie. :D

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Dawza, hoop voor je dat je eitje later komt dan. Maar anders idd gewoon maandagochtend en dinsdag als je terug komt weer.

@ all: zo ben weer een beetje bijgelezen. Hier niets bijzonders, ik voel gewoon niets. Ook nog geen pukkel Leonizzie. :D Maar ik ben deze maand begonnen met biergisttabletten en dat is goed voor je huid dus daar kan het ook door komen. En ik heb de ene cyclus links mijn eisprong en de andere cyclus rechts. En bij beide cyclussen zijn de symptomen weer anders om het nog even verwarrender te maken. De ene duurt ook altijd iets langer dan de ander, zelfs met clomid.

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Zora ik hoop gewoon dat ik paranormaal ben en dat mijn voorgevoel klopte. Biergistpillen helpen niet tegen ongipuisten haha...

Dazwa, met Clomid komt je ei vaak iets later, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Anders doe je het voor de zekerheid maandagochtend. Maar zaadcellen kunnen wel 72 uur tot soms een week overleven! Neem je ovutesten mee dan kan je altijd kijken. Maar het is heel goed mogelijk dat je pas tussen dag 14 en 18 je ei krijgt. de meeste meiden hier hebben door de Clomid iets later

5. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Dankjullie wel, dat antwoord stelt me toch wel wat gerust. Ik heb totaal geen idee wat ik kan verwachten en in die stomme bijsluiter staat ook amper informatie. Er staat niet eens in wanneer ongeveer een eisprong verwacht kan worden. En ook niet of wannéér je de pillen moet nemen. Best slordig.

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, nog een paar dagen meid. We duimen mee!

@Dazwa, in principe bij normale zaadkwaliteit is om de dag zelfs beter...

Ik voel me ook echt net een junkie ;)

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Dazwa: op FF staat dat je eisprong meestal tussen de 5 - 9 dagen na je laatste Clomid inname komt...

8. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Oh ja, dat wilde ik ook nog vragen. De zaadkwaliteit van mijn man was echt niet optimaal. 96 % abnormale cellen. De huisarts zei echter dat het op zich goed 'genoeg' zou moeten zijn.

Kan ik het beste om de dag vrijen of toch elke dag?

9. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Dankjewel! :D

10. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Dat vraag ik me nou ook af. Mijn man's zaad is ook niet heel goed, de beweeglijkheid is minder.

Nightelf > Mooi dat je een goede eisprong hebt gehad! En nu maar wachten...

Zora > Voor jou is het ook spannend, nog maar 3 daagjes en dan kan je testen! Ik duim voor je!

@all > Ik heb zaterdag mijn laatste Povera geslikt. De vorige keren werd ik na drie dagen al ongie. Nu gebeurt er nog niks... Mijn (.)(.) doen ook nog steeds zeer en zijn een stuk groter dan normaal :confused: . Hebben jullie dat ook wel eens gehad van de Provera?
    Ik heb trouwens ook altijd de dag van bruinverlies als eerste ongiedag gerekend. Zal het de volgende keer eens vragen aan de gyn!
    Pfff, ik haal me weer vanalles in mijn hoofd hoor. Dat ik niet ongie wordt bijvoorbeeld. Heb echt weer zo'n stom voorgevoel waar waarschijnlijk niets van klopt :x

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bij verminderde zaadkwaliteit wordt aangeraden niet elke dag te klussen maar er in ieder geval 1 dag tussen te laten dus om de dag.

Bedankt voor het duimen meiden! Hoop dat het helpt.

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, mijn gyn zegt juist bij mindere kwaliteit is een dagelijkse zaadlozing beter. Meerdere keren per dag is wel slecht. Lekker he al die verschillende meningen...

@Dazwa, zaadonderzoek van de ha is meestal niet zo correct als die van het zh. Wordt op een andere manier gemeten. Dus ik zou het vragen of ze het in het zh nogmaals kunnen uitvoeren!

13. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Het is in het ziekenhuis gedaan maar de uitslag kregen we via de huisarts. Over een week gaan we nogmaals zaadonderzoek laten doen in het AMC. Nou ja, eindelijk 2 keer maar met een poosje ertussen.

Je hoort zo veel verschillende dingen inderdaad haha. Nou ja, we zullen wel zien..

14. Niet meer actief

Nou we hoeven niet meer te wachten, ben net ongi geworden :cry:
    Na 3 jaar, 30 rondes en 6 behandelingen zijn we uitgestreden er is een einde gekomen aan onze mmm. We zagen het al aankomen dat ook deze ICSI ons geen geluk zou brengen en nu is dan ook deffinitief het einde gekomen aan deze behandeling :cry:
    Ik ben leeg, moe, verdrietig en boos...de mmm heeft mij verslagen, ik moet me overgeven en proberen een weg te vinden hier mee om te gaan.
    Met de mmm ben ook echt wel klaar, maar helaas maakt dat de wens niet minder... :cry:

een verslagen Naatje :cry:

15. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Jezus Naatje.. wat verschrikkelijk. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, alles klinkt zo leeg...

Ik denk aan je.

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Naatje: :cry: :cry: :cry:

17. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Naatje ik vind het zo erg voor je. Krijg er de rillingen van. Meid, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat ik jou en je partner ontzettend veel sterkte wens. Ook blijf ik voor jullie hopen op een wonder, zodat ook jullie ooit een kleine beeb vast mogen houden. Hele dikke knuffel...

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dan vraag ik me wel af waarom je met bv zaadtest of IUI een onthouding van 2-5 dagen moet hebben van te voren. Dat is toch zodat dezaadkwaliteit optimaal is?

Inderdaad leuk die verschillende meningen. ;)

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Naatje, sterkte en een dikke knuffel. Ik heb wat uitgebreider gereageerd in je eigen topic meis.

Liefs Zora

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Naatje, meis heel heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie het goed kunen verwerken en verder kunnen gaan met leven na de mmm. Heel veel geluk voor jou, je man en je 2 meiden.
    Je zult hier tijd voor nodig hebben. meis geef jezelf die tijd.

Deel Deze Pagina