NEEE NAATJE! Ik ben er helemaal stil en verward van. Weet niet wat ik moet zeggen. Wat ongeloofelijk K#t en oneerlijk is dit.... Heel veel kusjes, heel veel knuffels.... Wat nu?
Naatje, wat een ontzettend verdrietig nieuws... Weet haast niet wat ik moet zeggen, behalve heel veel sterkte voor jou en je gezin! Dikke knuffel Elke
@ naatje wat ergz eg! @ all: gister een fm meting gehad en 2 eitjes van 23 mm, dus zijn druk aan deklus zijn er hier meer meiden met pco en clomid met meer eitjes? zou zo leuk zijn een 2 ling
@Knarboor: ik had deze cyclus 3 eitjes, maar is er ws maar 1 van gesprongen (dacht de gyn op de echo te zien). Leek mij ook wel wat, een meerling, maar zou al blij zijn met 1!
Net voor het eerst gespoten met de diabetes naald. Deed iets meer pijn maar dat zal wel mijn hoofd zijn en niet de naald.
Kan je tijdens het gebruik van Clomid steken onder in je buik voelen? Die voel ik nu namelijk en heb ze al een tijd niet meer gehad.
Hey Meiden, Knarbor, succes met je twee eitjes! Flink klussen meid Dazwa, die steken herken ik wel. Ik had altijd het idee dat het mijn eierstokken waren die flink aan het werk waren... Je eitjes worden o.i.v. clomid ook altijd wat groter, dat kan de steken ook verklaren. Caecilia, veel succes met het spuiten deze ronde. Op welke dag heb je vorige ronde pregnyl gezet? Zora, hoe is het op het wachtbankje? Houd je het nog een beetje vol? Die gyns geven idd een wisselend advies m.b.t. de hoeveelheid sex die je moet hebben. Bij mijn kliniek zeggen ze altijd om de dag, maar met je eisprong. Na de pregnyl gezet te hebben, na 24 en 36 uur. Dus dat is zelfs twee keer op 1 dag! Marieke, hoe gaat het met jou? All, hier al een paar daagjes grieperig thuis. Gisteren bij de verloskundige geweest. gelukkig heeft het beepje geen last van mijn griepje. Hij sprong vrolijk door mn buik. Voelde me meteen een stuk beter . Nog een dagje thuis een beetje aansterken en dan morgen weer aan de bak... Liefs ps Naatje, heb zoveel aan jullie gedacht gisteren... Hoop dat jullie veel lieve mensen om jullie heen hebben...
@dazwa, die steekjes herken ik idd ook wel, heb ze de ene maand iets sterker als de ander, en voel ook precies aan welke kant de eitjes meet groeien.... @elke, fijn dat alles goed gaat met jullie beebje, hopelijk knap jezelf ook snel op. @caecilia, je weet waar je het voor doet, maar kan me voorstellen dat het och vervelende dingen blijven.....moet eerlijk zeggen dat ik ze makkelijker zet dan dat ik ze bij mezelf zou moeten zetten. @knarboor, spannend meis....mijn 1e zwangerschap was ook van een 2 eiige 2ling, met Clomid is de kans 5% groter dan een spontane meerling zwangerschap. @all, hier nergens last van, alleen gevoelige tepels, niet pijnlijk, en ook niet de hele borsten....heb zelf het idee dat deze ronde niks wordt.....denk zelfs dat het een ronde met Provera gaat worden.....is een voorgevoel
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera... Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! GEBOREN: AGENDA: 6-2 SylviaM bloed onderzoek 9-2 Luukske huisarts, maar kan geannuleerd ivm late eisprong 9-2 Joseetje 20 weken echo! 10-2 Nightelf FM 12-2 Winnie Pooh NOD 12-2 Leonizzie 1e FM 13-2 Zora NOD 17-2 Caecilia 1e FM 18-2 Elke nekplooimeting 19-2 Luukske NOD 20-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 10-3 Indien 5 kg agevallen prikinstructie OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Lieve meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes, hier en in mijn eigen topic....het is fijn te weten dat jullei zo met ons meeleven. Voor ons is de weg naar een brusje voor goed voorbij, het zal tijd nodig hebben dit een plekje te kunnen geven...ik denk dat de wens er altijd zal blijven, we moeten alleen accepteren dat het niet zo heeft mogen zijn Ik heb me nu ook definitief van het lijstje gehaald, maandag moet ik voor de laatste keer naar de kliniek voor een eindgesprek en daarna is voor ons is de weg door de mmm voorbij... Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat jullie snel allemaal een wondertje mogen verwachten! Af en toe zal ik hier nog even komen kijken, maar voor nu ga ik even rust nemen. liefs Naatje
@Naatje, heel veel sterkte. Het eindgesprek lijkt me iets heel moeilijks. Neem je tijd en het zou fijn zijn om nog eens wat van je te horen. @Elke, vorige ronde heb ik de pregnyl op dag 13 gekregen en dus ei op dag 14. Volgens het boekje zeg maar @Naatje, ik zet de naalden echt zonder problemen. Had verwacht dat het lastiger zou zijn maar doet me eigenlijk helemaal niets. Alleen omdat het gisteren een iets ander naaldje was dacht ik zou dit meer pijn doen...? en gek he... dat deed het dus ook. Vandaag alweer dag 5. 3de dag prikken.
Succes met het eindgesprek Naatje, ik denk aan je. Meiden, hier ook slecht nieuws. Ik voel ongi al aankomen maar omdat mannetje aan me twijfelde heb ik even een testje gedaan, negatief. Dus nu definitief wachten op ongi en alweer door naar IUI 3. Pfff het gaat me veel te snel. Ik hoop dat 3 x scheepsrecht is want het eind komt bij elke keer verder in zicht.
Naatje, lieverd heel veel sterkte de komende periode...Zoals er eerder werd gezegd, ik hoop dat jullie heel veel lieve warme mensen om jullie heen hebben en dit een plekje kunnen geven en over een tijdje zelfs weer mooie toekomstplannen kunnen maken. Meis don't be a stranger, maar natuurlijk wel wanneer jij er aan toe bent.... Cecailia goh wat gaat dat toch eigenlijk weer snel he? Stom geode van de apotheek trouwens met die naalden... grrr. Nou ja gelukkig werken deze dus ook Zora..... Ik vraag het je elke dag, maa eh... hoe voel je je vandaag? Dazwa, is geloof ik wel normaal die steken. Zoals ik gister schreef, met Clomid voel ik ineens bijna de hele maand wat in mijn buik. Heb nu steken voornamelijk rechts. dus ben benieuwd naar morgen bij de fm of ze ook rechts aan het groeien zijn.
@Naatje....Wat een vreselijk nieuws. Hopenlijk kunnen jullie dit een plekje geven. Heel veel sterkte met het eindgesprek. Hier ook weer einde oefening. 7 rondes clomid zonder succes. Nu dus een ronde zonder medicijnen en indien ik genoeg ben afgevallen 10-3 de prikinstructie. Heeft iemand trouwens al iets van Joseetje gehoord? Ze had een maandag de 20 weken echo en heeft daarna niets meer laten horen. Ik word een beetje ongerust, is niets voor haar. Groetjes Winnie.
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Bezig voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera... Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! GEBOREN: AGENDA: 6-2 SylviaM bloed onderzoek 9-2 Luukske huisarts, maar kan geannuleerd ivm late eisprong 9-2 Joseetje 20 weken echo! 10-2 Nightelf FM 12-2 Leonizzie 1e FM 13-2 Zora NOD 17-2 Caecilia 1e FM 18-2 Elke nekplooimeting 19-2 Luukske NOD 20-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 10-3 Winnie Pooh. Indien 5 kg agevallen prikinstructie OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
Pff Zora, wat een ellende.. sterkte meis... Hier even een klaagberichtje. Heb het hartstikke heet en koppijn en misselijk en heb verdorie verhoging (37,8, normaal zit ik rond de 36,5). Terwijl ik in december mijn portie griep al had gehad. Lekker betrouwbaar temperatuur lijstje krijg ik zo, want ook mijn ochtendtemperatuur was een stuk hoger.. (http://www.fertilityfriend.com/home/228a3e) En ik moet ook nog werken en dit weekend een weekendje weg. En ik ben ook al 7 dagen erg ongesteld. Ik hoop toch dat dat op tijd weg is als ik met de Clomid stop. Zo, klaagberichtje over. Nu neem ik een paracetamol.
He bah Dazwa 7 dagen... das lang ja om met tampons en maandverband in de weer te zijn. En dan ook nog verhoging bah zeg. Rust maar even lekker uit voor je weekendje weg. Is wel zo fijn wanneer je je dan goed voelt.