wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Sorry Zora zag je berichtje iets te laat. Ik blijf gewoon nog even duimen...

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, ziek goed uit!

@zora, balen meid

@winnie pooh, voor jou ook balen....

3. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

Feb 6, 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Hey meiden!

Hier nog steeds geen ongie te bekennen. Ook nog steeds last van (.)(.) maar wel anders dan anders. Heb nu geen zere tepels, maar het doet juist zeer aan de bovenkant en aan de zijkant van mijn borsten. Net alsof er een soort harde schijven in zitten. WEIRD!
    Ook was ik de vorige keren met Provera en Primolut nu al ongesteld. Ik vind het maar raar. Wat denken jullie?

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Marieke hem ik weet het niet..? Misschien ben j net als mare en gewoon zwanger?! Misschien een testje doen en bij negatief even overleggen met de gyn? Of met Provera kan het weleens een week duren toch? maar dat is wel gek als dat normaal niet is. wanneer ik duphaston gebruik ben ik de vorige keren binnen 2 en 1 dag ongi geworden, dus wanneer dat langer zou duren zou ik ook mijn vraagtekens hebben.
    Wel spannend eigenlijk....

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Winnie, meid wat balen dat je weer ongi bent. We lopen echt vrijwel gelijk. Hier ook 7 rondes Clomid en nu spuiten.

6. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

Feb 6, 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Tsja, het schiet wel eens door mijn hoofd "Stel dat ik tĂłch zwanger ben". Maar dan fluit ik mezelf maar gauw weer terug want ik heb natuurlijk niet voor niets een aantal keren negatief getest. Weet je, op dit moment vind ik het gewoon het ergste dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Als ik van de Clomid nou gewoon een cyclus in gang kon houden dan had ik in ieder geval wat meer zekerheid. Dit is zo vermoeiend.......maar dat geldt natuurlijk voor de meeste meiden hier.
    Sorry hoor, ben de laatste dagen in een "klaagmood" :(

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    jemig naatje.... ach meis wat afschuwlijk...ik zit hier met al m,n haren overeind..... ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je je nu moet voelen.
    ........ hier zijn gewoon geen woorden voor..... ik hoop echt dat je lieve m nsen om je heen hebt die er voor jou en je man zijn.... vanachter zo,n beeldscherm is het zo moeilijk om iemand te troosten.... je gevoel zegt dat je iemand even vast wil houden of een schouder wilt bieden om uit te huilen..... maar we zijn allemaal zo ver weg....ik denk aan je....

xxx jose

8. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marieke, idd ik ervaar dat ook zo.....
    als die Clomid nu gewoon elke maand zijn werk deed, en we die Provera achterwege konden laten....tja dat scheelde een hooop emo buien en tijd voor een nieuwe cyclus....

ik heb deze ronde ook sterk het gevoel dat ik na volgende week vrijdag moet beginnen met Provera, omdat ik mijn ei pas op cd 28 heb gehad, en mijn cyclus van streek is door die VMK!

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    helaas ligt verdriet en vreugde hier soms zo dicht bij elkaar......

onze echo was prachtig... alles helemaal goed en in ieder geval geen afwijkingen aan de rug zichtbaar... ze heeft werveltje voor werveltje bekeken.... en we weten wat het word...

verder er hier even helemaal doorheen gezeten.... 100% in de ziektewet beland ivbm buikpijn en harde buiken, dus ik doe nu kantoorwerk..

onze ketel en electra was ermee opgehouden dus geen pc, en warm water..... is dezeflde groep electra op zolder.

en de badkamer... tja wat zal ik zeggen..we hebben een enorm probleem met de tegels.... ze zuigen vocht op.. ik ben al met rechtsbijstand bezig maar de leveraar zegt dat het een bekend probleem is en dat ze met een maand niet zuigend meer zijn.... nou ik heb er wakker van gelegen...pfffff en het hele huis staat op zijn kop...als ze niet voor de kosten op willen draaien dan zijn er 2 opties.... of alles eruit incl plafond, vloer etc,,.. of een laag tegels over deze tegels heen laten zetten.... ik heb gehuild en gehuild en gehuild... kan er even niet tegen nu....

maar.... als ik dan al die slechte berichten hier lees en dat geknok en toestanden.... dan kan ik het al iets beter relativeren..... het is maar een badkamer.....

sorrie voor dit egobericht... ik ga van de week alles bijlezen...

xxxxx jose

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey Joseetje,

fijn om weer iets van je te horen....
    super dat jullie echo mooi en goed was.....spannend dat je weet wat het wordt....

denk nu vooral aan jezelf, doe rustig aan.....enne die badkamer.....die komt wel af en wordt ontzettend mooi....

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, fijn dat de echo helemaal goed is!
    Als je zwanger bent en met zo'n verbouwing kan ik me dat huilen goed voorstellen...
    Welke tegels hebben jullie gebruikt (weet ik vast welke ik moet vermijden...)

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21!
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde
    Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg
    Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera...
    Juup > PCO, 1e ronde clomid.
    SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken
    Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg.

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26> uitgerekend 26 juni
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus
    Redu
    gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje!

GEBOREN:

AGENDA:

12-2 Winnie Pooh NOD
    13-2 Zora NOD
    15-2 Leonizzie 2e FM
    17-2 Caecilia 1e FM
    18-2 Elke nekplooimeting
    19-2 Luukske NOD
    20-2 Nightelf NOD
    20-2 SylviaM telefonisch consult
    4-3 Elke verloskundige
    5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt
    10-3 Indien 5 kg agevallen prikinstructie

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

Goedemorgen. heb even de vrijheid genomen om wat oude data te verwijderen anders wordt de lijst zolang, Hoop dat dat niet erg is?
    Vandaag 1e FM. Veel eitjes maar nog geen groei. Moet zondag weer terug. Nu wist ik wel dat ik waarchijnlijk vandaag niet veel zou zien, maar je hoopt toch. Volgens de gyn hoef ik me nergens zorgen over te maken en wil hij me zondag al zien omdat het bij de 2e ronde Clomid sneller kan gaan, maar vindt het toch elke keer weer onwijs spannend of het goed gaat, word daar echt onzeker van. Buik voelt ook nog rustig aan dus hoop dat ik morgen wat ga voelen.

13. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Joseetje...gelukkig was de echo goed.
    Doe vooral lekker rustig aan. En anders maar even niet werken hoor.
    Denk aan jezelf.

Caecilia....inderdaad. het gaat wel gelijk op...nu maar hopen dat we allebei snel zwanger zijn.

Leonizzie...goed dat de lijst een beetje is opgeschoond, maar ik had gisteren al een paar dingetjes van mezelf veranderd.
    Deze zijn nu weg.
    Ik zal de lijst voor mezelf nog een keertje bijwerken.

Groetjes aan iedereen.....
    Winnie.

14. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21!
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk
    Winnie Pooh > geen PCO. Bezig voor 2e kindje.
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera...
    SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken

ZWANGER:
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Redu
    gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje!

GEBOREN:

AGENDA:

13-2 Zora NOD
    15-2 Leonizzie 2e FM
    17-2 Caecilia 1e FM
    18-2 Elke nekplooimeting
    19-2 Luukske NOD
    20-2 Nightelf NOD
    4-3 Elke verloskundige
    10-3 Winnie Pooh. Indien 5 kg agevallen prikinstructie

OVERIG:

>klik op quote
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, fijn dat de lijst weer is opgeschoond....

16. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland

IN BEHANDELING:
    Winnie Pooh > geen PCO. Bezig voor 2e kindje.

ZWANGER:
    Kelly>uitgerekend 24 februari 09, PCO, 1ste ronde clomid 50 mg zwanger
    Ravi>
    Ylona>
    Redu

GEBOREN:

AGENDA:

13-2 Zora NOD
    15-2 Leonizzie 2e FM
    17-2 Caecilia 1e FM
    18-2 Elke nekplooimeting
    19-2 Luukske NOD
    20-2 Nightelf NOD
    4-3 Elke verloskundige
    10-3 Winnie Pooh. Indien 5 kg agevallen prikinstructie

OVERIG:

>klik op quote
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK

17. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Heb mezelf geupdate op de lijst: lees nog mee maar schrijf niet actief meer mee.....

Naatje ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen, ik hoop dat jullie het gauw een plekje kunnen geven......weet verder ook niet zo goed wat ik moet zeggen lieverd........

18. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    waren ze bij jou ook even groot?

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ja, bij de 3e FM waren ze alledrie rond de 17 mm, maar bij de 4e FM waren er 2 ingestort en was er 1 geel lichaampje te zien.

Share This Page