goeiemorgen meiden, ik vind het nu wel weer eens tijd worden dat hier wat meer roze erbij komt..... hier verder niet veel nieuws, gisteren lekker een dagje geshopt voor carnaval, as donderdag beginnen we al.... hoop rond die tijd duidelijkheid te krijgen over een roze of een rode cyclus mocht ik roze de carnaval door moeten gaan(wat ik niet denk) valt het toch niet echt op, omdat ik altijd de BOB ben
Wat een rust hier vandaag! Luuske ben het helemaal met je eens, er mag hier zeker wel wat roze komen (hoe doe je dat trouwens, dat roze? Ik schrijf en druk dan op kleur, maar uiteindelijk komt het toch in het zwart tevoorschijn) Heb gister mezelf lekker verwend. Had nog allemaal kadobonnen van de drogist van mijn verjaardag. Dus heb Gucci by Gucci gekocht (of is dat met 1 c?) En van clinique een airbrush voor onder je ogen tegen wallen, maar het werkt eigenlijk perfect op elk oneffenheidje, Lipgloss, Bronzer en een mooie kwast haha. ik ga aan de plamuur. Nee hoor maar besloten dat ik wel weer eens wat meer werk van mezelf kan maken. door dat thuiszitten ben ik zo'n beetje gaan wonen in joggingbroeken (want dat vindt ik nou eenmaal het lekkerst wanneer ik thuis ben). Dus dacht kan best weer eens een beetje mijn best gaan doen haha. Vriendje zag het wel meteen, dat ik er heel "mooi" uit zag. Daarna lekker bij een vriendin geweest en wijntjes gedronken tot diep in de nacht en daar blijven slapen. Heerlijk! Verder voel ik weinig in mijn buik en daar maak ik mij zorgen over. vorige keer wist ik precies waar een eitje aan het groeien was en nu niks... Ben dus best nerveus voor zondag. Hoop echt dat het gewoon goed zit. heb daarna een verjaardag van de opa van mijn vriend, maar weet niet of ik dat op kan brengen mocht de Clomid niet aanslaan... Nou ja genoeg over mezelf zitten beppen hier. Ik ben heel benieuwd naar Zora. ik weet dat het niet al te positief leek, maar ik hoop heel erg dat je voor deze ene keer je lichaam niet zo goed doorhebt.
Het is ook heerlijk om jezelf eens lekker te verwennen. En natuurlijk leuk dat je mannetje het gelijk ziet. Hier wat rare buikpijn. Lijken ongi-krampjes. Maar normaal gesproken heb ik dat pas op de dag zelf en dan maar een uurtje of hooguit twee. Spannend hoor! Nou nog een paar dagen en dan zullen we het weten. Hopen op goed nieuws want na 1,5 jaar hoop ik ook eens goed nieuws te kunnen brengen. Begin het steeds moeilijker te vinden. Soms moeite om uit bed te komen en te werken. Heb het er behoorlijk zwaar mee de laatste weken. Ik lees bijna alles van wat jullie schrijven maar heb de laatste tijd niet veel gereageerd gewoon voor iets meer afstand. Soms denk ik ik moet wat minder op het forum lezen. Minder narigheid. Maar dan denk ik weer. Jullie meiden snappen mij precies dus dan log ik maar weer in. Nou meiden ik hou jullie op de hoogte! Wel voor me duimen hoor, haha! Liefs
Leonizzie: wat is het toch fijn om je lekker te verwennen met echte vrouwendingen! Ik heb nog nooit gevoeld waar een eitje is gegroeid, zelfs niet toen die vorige cyclus echt huge was. Ik zou me maar niet al te veel zorgen maken en gewoon je FM afwachten. Heb zelf nog nergens last van, zit nu bijna een week na mn ei. Vorige keer had ik rond deze tijd al bruinverlies en pijnlijke boobs, nu heb ik alleen maar af en toe wat steekjes in mn onderbuik. Ben benieuwd, zit nu 7 dagen na mn ei, vorige werd ik met 10 dagen ongi. Hoe gaat het met Zora? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Ga zondag leekr met mn mannetje uit eten, we zijn morgen nl 10 jaar bij elkaar, maar moet morgen werken, dus dan maar zondag lekker weg. Fijne avond verder allemaal!
Hoi meiden, Even een update. Gister ben ik dan eindelijk ( naar mijn maatstaven ) ongie geworden. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een echo en daaruit bleek dat de cyste er nog steeds zit. Ik mag nu dus niet beginnen aan de Clomid Ze ging nog overleggen met haar collega;s over wat te doen dus daar wordt ik binnen een paar dagen over teruggebeld. Er kunnen twee dingen gebeuren. Of ik moet afwachten tot de cyste uit zichzelf weggaat ( heb geen flauw idee hoe lang dat duurt ). Of ik krijg een kuur Primolut omdat dit wat agressiever is dan Provera en de kans dan groter is dat de cyste daarmee weggaat. Pfff ik was vandaag zo ontzettend teleurgesteld. Zat ik te janken daar bij de gyn. BAH! Ik voel me zo onzeker door al dat gekwakkel wat nergens toe leidt. Heel frustrerend....
@Marieke, meis balen. Hoop dat je primolut krijgt en dat d cyste snel weg is! Hier gaat het vandaag niet zo goed. Ben heel erg verdrietig en alles lijkt mis te gaan...
He iedereen hier is of nerveus f zit niet zo lekker in zijn vel Marsin tuurlijk duimen we voor je. Snap best dat na 1.5 jaar het soms een beetj teveel wordt. Nighelf, dat wordt dan de komende 3 dagen behoorlijk spannend, hoop echt dat je een moie LF krijgt van 14 dagen en eens lekker gemiddeld bent... Mariek he balen, ik had dan ook een potje gejankt hoor. Denk je eindelijk echt te kunnen beginnen en een kans van slagen te hebben, krijg je dit er tussendoor. En ookal kan het wel verholpen worden het is toch weer extra spanning en extra vertraging. Ik hoop dat je gewoon aan de primolut mag en de cystes het aflegt. Rot ding. Is toch ook wat! Knuffel Ceacilia, waarom ben je verdrietig en lijkt ales mis te gaan? Spele de hormonen teveel op? Het lijkt me ook best heftig en zwaar ja het spuiten en de hormonen die jij hebt. Of gaan de dagelijke dingen gewoon even niet zo lekker? Waar zit je nu precies in je cyclus? Je bent albijna weer klaar met spuiten toch?
@Leonizzie, alles zit gewoon dwars maar dat komt omdat ik de hele mmm even niet goed aankan. Wordt er zo moedeloos en intens verdrietig van. Daardoor gaat van alles mis, heb nergens zin in etc. Ik moet zeker 10 dagen spuiten en heb dit nu 5 dagen gedaan. Dus misschien halverwege. Ik hoop donderdag of vrijdag weer klaar te zijn voor de pregnyl. En dan dus vrijdag of zaterdag ei. (dag 14/15)
goeiemorgen meiden, @caecilia, balen meid dat het nu opspeelt....is ook niet niks die hele mmm..... @marieke, hoop zo voor je dat de primolut je helpt, want dit is alles behalve leuk.... @nightelf, hier hetzelfde.....normaal na mijn ei meteen pijnlijke boobs, en nu deze ronde.....het begint nu pas erger te worden.....en zit 5 dagen voor NOD....raaar toch? @marsim, hopelijk hoeven we allemaal niet meer te lang te wachten op een positieve test..... @leonizzie, als je een berichtje intikt, en je gaat dan naar voorbeeld(onder het gedeelte waar je tikt) dan kun je je tekst verder schrijven in de nieuwe pagina, waar ook de emoticons staan. en alles wat je wilt veranderen qua kleur en grootte, kun je in het gedeelte erboven veranderen. dan op OK duwen, en klaar is je kleurrijke tekstje..... wil je het eerst nog eens controleren voordat je het plaatst, duw je nog een keertje op "voorbeeld". @all, hier dus nu pas gevoeligere (.)(.), normaal al meteen na mijn ei, verder weinig nieuws
Oke dan ga ik dit stukje eens in roze proberen te schrijven dus zou het moeten lukkenddddd Yes gelukt! Dank je Luuske!
Luukske: snap het zelf ook niet dat ik helemaal niets voel en ook nog geen bruinverlies, helemaal niks. Misschien een goed teken... Caecilia: hoop dat je het snel weer een beetje ziet zitten in de vreselijke achtbaan van gemengde gevoelens die de mmm is!
Hee lieve dames. Ik ga ook maar eens voor wat meer kleur op het forum haha! Staat wat opbeurender. We zijn net terug van vakantie. Lekker gehad. Toch veel met eisprong e.d. bezig geweest omdat deze in de vakantie viel en we geen precieze dag wisten. Ik heb hem wel 4x gevoeld denk ik, gaat nergens over maar hopelijk was 1 van die 4 er echt een. Verder elke dag geklust dus hopelijk goed gemikt. Pff, en dan nu maar weer loslaten, kan er toch niets meer aan veranderen. We hebben ons best gedaan. 5 maart naar de arts, mocht ik ongesteld zijn geworden slik ik alvast een nieuwe ronde clomid 50. Gek idee dat we misschien zwanger zijn...durf eigenlijk niet te hopen, je moet jezelf beschermen tegen tegenvallers.. xx Juup
Hee Naatje, ik lees nu pas wat er gebeurd is. Wat een kutnieuws zeg! Ik weet niet wat ik moet zeggen maar wil jullie veel sterkte wensen! Liefs
twijfeltante, hoe ist eigenlijk bij jou afgelopen met de dagen over tijd? Ik zit als een malle door dat forum heen te bladeren, ben niet helemaal bij merk ik...niet dat mn hoofd bij is geweest de afgelopen weken / maanden maar ik doe mn best! Gizmo, wat heerlijk he meid, geniet je lekker!