hier zitten we inmiddels op dag zeven en nog steeds ongi .. het ziet er ook nog niet naar uit dat het weggaat.. hmm
hoi meiden , helaas nog geen goede berichten hier lees ik. Ceacillia balen meid.....het duurd gewoon te lang... zora? hoe is het? xxxx jose
He Juup welkom terug. Fijne vakantie gehad? Nou jullie hebben goed je best gedaan hoor, meer kan je niet doen. Joseetje is het goed gekomen met de badkamertegels? Wat een stress meid. Van Zora nog niks gehoord, dus ergens vrees ik het ergste... maar blijf toch maar duimen dat ze vanavond hier iets in het roze schrijft! Ik moet over een uurtje weer naar het ZH voor een FM. Ik hoop echt dat er iets gegroeid is, maar heb er een heel onzeker gevoel over. En ergens wil ik niet een dosis omhoog, heb van deze dosis al zulke warmteaanvallen. Niet alleen tijdens de dagen dat ik het slik, maar ook nu nog altijd in de avond. Zat ik gister op mijn vaders verjaardag te proberen onopvallend te wapperen met mijn handen. Het is wel heel gek hoe snel het komt maar ook hoe snel het dan weer weg is. Maar dat gezweet in bed 's nachts bleh....
Hi meiden, Ik heb gisteren getest (leek me leuk op Valentijn) en zowaar een heel vaag streepje.... Morgen is mijn NOD en ga ik weer testen, SPANNEND!
leonizzie: Doen ze die metingen ook in het weekend dan? Ik ben toch een groentje merk ik nog steeds hahaha! Sylvia: Wat mega spannend joh, zou echt geweldig zijn! Hier alles vrolijk vandaag, lekker aan het tutten, wel gevoelige tepels maar dat zegt niets.... Fijne zondag allemaal 8)
Leonizzie > Ik hoop dat er een mooi ei te zien is meid! Wat handig dat je in het weekend ook naar het zh kan. Dat is bij ons helaas niet zo! Silvia > Wat spannend! Ik ben benieuwd. Ik duim voor een posi test! Caecilia > Hele dikke knuf meid. Kan me best voorstellen dat je er ff doorheen zit! Ook voor de rest van de meiden een dikke knuffel! Komt vast helemaal goed met ons allemaal! Ik ben gelukkig alweer iets opgewekter. Ben alleen wel benieuwd wanneer de gyn gaat bellen. Ik hoop morgen, dan weet ik in ieder geval weer iets meer!
@Sylvia: ziet er goed uit! Ben heel benieuwd hoe je test er morgen uit ziet! @Leonizzie: en? Eitjes gegroeid? Hier trouwens ook opvliegers de laatste weken. Raar iets is dat toch he? Ik had er met de clomid weinig last van. Ja...aangenaam warm soms Wel de tweede en derde ronde stampende koppijn trouwens Ik hoop in elk geval dat die opvliegers ergens toe dienen bij je en dat je mooie eitjes hebt. Ik wil hier ook meer roze zien! Babyblauw mag ook Hier alles nog rustig. Laatste dingetjes wel zo'n beetje klaar, dus Frumpie hoeft nu alleen nog maar iets te groeien en mag er dan wel uit @All: knuffies all around! Liefs Tezzz
@sylvia, spannend meis.....hoop op een vette streep @leonizzie, en hoe was je FM? @Tezz, spannend nog een kleine 3 weekjes..... @all, mijn gevoel is wrs ook weer goed deze ronde....vanavond een beetje bruinverlies .....heb wel echt gespannen (.)(.) , maar zodra dat weg is weet ik dat het over is
als je ongesteld bent he.. krijg je dan geen ei sprong? Ik zit nu namelijk op dag 8 en weet niet hoelang het nog aanhoudt maar aangezien ik tussen dag 10-17 ei sprong kan krijgen weet ik niet of ik daar nu wel van uit kan gaan.. weet iemand van jullie dit?
volgens mij zijn er meiden met een hele korte cyclus duur....en ei dus rond of zelfs voor cd 10.....weet alleen niet hoe lang die meiden ongi zijn.....ei zal wrs vrij snel na ongi komen dan.....
okay dank je wel voor je antwoord.. ben namelijk nog steeds ongi en het ziet er nog steeds uit alsof het niet weggaat.. normaal ben ik nooit zo lang ongi..
als je met de zoekfunctie hier op het forum eens zoekt naar vroege eisprong....misschien dat je daar iets vindt! hoop dat je ongi snel weg is!
Nog 1 dagje spuiten en dan weer naar het zh! Ben benieuwd. Zag vandaag alweer heel veel vruchtbaar slijm dus denk dat het wel goed gaat.
leonizzie, nee badkamertegels zuigen met iedere diuchebeurt nog steeds vocht op, is niet goed.....nog even aankijken en anders toch schade verhalen op winkel.... hoe is het met je eitjes? sylvia m spannend meid! Jojoba waar ben je toch? Zora? hier alles goed. heb lekker vakatie met hubbie xxx jose
@ceacilia, spannend meid, hopelijk doen die spuitjes goed hun werk! @leonizzie, hoe gaat het met je eitjes? @sylvia, wanneer wilde je ook weer opnieuw testen? spannnnnnend! @all, hier nu geen bruinverlies, gisteravond was echt minimaal, maar hou er gewoon rekening mee dat het einde oefening gaat betekenen.
Hoi meiden sorry dat ik me nu pas meld. Gisteren was er nog geen groei te bespeuren Zopals de vervangend gyn zei; er zijn er genoeg maar er durft nog niemand het voortouw te nemen Daar was ik al bang voor omdat ik zo weinig voelde. Toch was hij nog wel optimistisch en ik moet morgen weer terug. Hij verwachtte dat er dan wel wat te zien zou zijn en dat je met clomid ook wel op dag 20 pas een ei kan krijgen. Ik heb er zelf een hard hoofd in eigenlijk. Ik snap niet dat ik vorige ronde zo goed reageerde en nu niet... Kan het ermee te maken hebben dat ik 1.5 week geleden 2 dagen koorts heb gehad ofzo? Iig in de auto en thuis heb ik even een flink potje gejankt en vriendje was heel begrijpend. Toen moesten we dus door naar een verjaardag, waar ik als een berg tegen op zag, en waren pas om 21.00 uur thuis. Toen hebben we er lekker een filmpje ingegooid en nu gaat het wel. Maar ik baal wel... Sylviam spannend voor je! een licht streepje.... Hopelijk breng je 1 dezer dagen leuk nieuws! Luuske, goh dat is toch wel spannend hoor..! Duimen draaien