@leonizzie, mijn ei komt altijd pas rond een dag of 20.....ben er ook 2 keer mee zwanger geraakt, dus is echt niks raars.....mijn duimen draaien voor je.....en dat gevoel van even moeten janken.....laat gaan meid, hoort er ook bij, die hele mmm is niet niks!
Ja dat is ook wel zo. En het is heel moeilijk om naar anderen uit te leggen, wat het soms met je doet of welke gedachten je allemaal kan hebben. Anderen denken; ach het kan toch allemaal je hebt toch medicijnen, dus komt wel goed? maar het gevoel van onmacht soms dat je een probleem hebt, dat je denkt de oplossing te hebben en dan is het je nog niet gegund dat dat een beetje soepel loopt ofzo. En dan ben ik nog niet eens zo lang bezig als sommige hier. Maar gister kon ik me ineens niet meer voorstellen dat ik dit nog 1.5 jaar trek ofzo. Maar ja eerst morgen maar afwachten en dan hoor/zie ik wel verder! Bedankt voor je opbeurende berichtje geeft toch wel een beetje hoop.
Even een klein berichtje van mij meiden, ik ben zaterdag helaas ongi geworden en we moeten dus alweer naar IUI 3. Ik ben er weer heel verdrietig over en kan haast niet geloven dat het ons ooit gaat lukken. Ik probeer weer positief de volgende ronde in te gaan. Het gaat allemaal zo snel, de pogingen glippen echt door mijn handen. Daar komt bij dat ze volgens mij toch een dag te vroeg de IUI hebben gedaan dit keer. Ik heb nl. altijd een LF van 14 dagen en nu was het 15 dagen. Ook ga ik even vragen of ik 2 dagen later met de clomid mag starten. Mijn ei valt nu nl. elke keer op vr/za/zo en das niet handig. Misschien kan mij ei iets vertraagd worden. Meiden dikke knuffel voor jullie, ik lees later even bij. Liefs Zora
He zora wat is dit vreselijk balen en verdrietig. Heel goed dat je gaat overleggen hoor. Alles eruit halen wat er in zit meid. Dikke knuffel
jeetje Zora, echt niet niks....hoop idd dat je je vragen beantwoord krijgt, en dat jullie toch met frisse moed aan een nieuwe poging kunnen beginnen....ze zeggen 3x is scheepsrecht, hoop voor jullie dat dat voor jullie geldt!
Hoi Dames..... Zag net op het zwangeren topic dat Kelly afgelopen zaterdag 14 februari is bevallen van een dochter. Ze heet Isa. Vanaf hier ook enorm gefeliciteerd Kelly. Geniet ervan.
Ik heb weer getest (zie album) weer een vage test, maar ietsje duidelijker dan eergisteren.. Hoe kan het dat mijn test zo vaag is?
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera... Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! GEBOREN: Kelly>bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 AGENDA: 12-2 Winnie Pooh NOD 13-2 Zora NOD 15-2 Leonizzie 2e FM 17-2 Caecilia 1e FM 18-2 Elke nekplooimeting 19-2 Luukske NOD 20-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 10-3 Indien 5 kg agevallen prikinstructie OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen meiden heb kelly roze gekleurd!
@Kelly, gefeliciteerd! @Leonizzie, meid heel begrijpelijk. en ik hoop dat je dit niet nog 1,5 jaar hoeft door te maken! @Silvia, ik zie dat je met dipsticks test en ze zien er echt positieff uit hoor. Misschien een goed idee om vandaag even een clearblue test ofzo te halen. Waarschijnlijk is de test dan een stuk duidelijker!
Inderdaad een prachtige datum 14-2. @SylviaM....Ik zie toch echt duidelijk een streepje staan hoor. Zelfs met deze niet helemaal scherpe foto. Er zijn wel meer meiden die rond NOD vage testen hebben. Als het goed is verdubbeld HCG elke 2 dagen geloof ik. Woensdag misschien nog een testen? Alvast voorzichtig proficiat! Groetjes Winnie.
hey sylvia, heb je al met een ander merk test geprobeerd? evt kruidvat 2 voor 5 euro, die zijn duidelijk! ik zie in ieder geval een streepje, dus denk wel dat je zwanger bent!
Thanks meiden voor jullie deskundige blik! Ik ga inderdaad eens een ander merk halen en morgen opnieuw testen...
Leonizzie: ik had deze cyclus ook rond dag 20 mn ei. In het ziekenhuis waar ik loop, hebben ze de afspraak als er op dag 20 nog geen enkele groei te zien is, dat je dan Provera krijgt voorgeschreven en overnieuw moet beginnen. Heb net een Progesteron laten prikken, ben benieuwd naar de uitslag. Morgen maar ff kijken op het werk. Heb jammergenoeg het eerste bruinverlies (heel minimaal) net weer gespot. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Heb verder totaal geen klachten, vind het best wel vreemd.
@nightelf, hier idd ook hetzelfde....gisteren bruinverlies gespot, en nu niks....helemaal geen klachten.....
@Luukske: misschien hebben we over een paar dagen wel allebei een mooie test in handen (wishfull thinking haha)! Dat bruinverlies was bij mij wel echt superminimaal hoor, moest echt goed kijken. Ik snap er in ieder geval niks meer van, dus afwachten. Wanneer ben jij van plan om te testen? Ik hoop dat ik het tot zondag vol houd.
@nightelf, ik moet idd ook echt kijken hoor, is eerder iets gelig/bruinig..... wat betreft het testen......echt niet voor NOD, dat heb ik de vorige keer gedaan en was alleen maar stress..... als mijn ongi donderdag of vrijdag er nog niet is, wrs zaterdag!
vandaag wat helder rood bloedverlies gehad. Zelfde als afgelopen maanden dat wil zeggen dat ik morgen ongesteld ben. Poehee ik had het zo gehoopt. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen. (klinkt allemaal aardig positief maar zit er op het moment even flink doorheen)
@marsim, balen meid....voor alle meiden geldt gewoon elke niet zwangere maand is er 1 te veel! hoop dat je binnenkort weer aan een mooie nieuwe ronde begint, met een super ei!
Hoi meiden, Sorry dat ik even inbreek, heb nog niet alles kunnen lezen want ik zit nu even in mn hotelkamer (was/ben weekendje weg). Ik ben een beetje verdrietig. Ik heb trouw de Clomid geslikt en verwacht dan ook hopelijk binnenkort een eisprong. Maar het is waarschijnlijk allemaal voor niets geweest. Mijn man is namelijk sinds dit weekend (we wilden vanaf dit weekend om de dag vrijen) helemaal niet lekker. Hij kon niet meer zitten, staan, en had heel veel pijn want er zat een bultje rond zijn anus. En nu blijkt het een ontstoken klier te zijn en is hij vandaag bij de EHBO geweest waar ze het weg hebben gesneden. Nu doet het nog steeds superveel zeer en vrijen zit er dus de komende tijd even niet in. Ik vind het heel erg voor hem maar ik baal zo ontzettend............ xx verdrietige Danielle