Hij was gisteren trouwens zo lief om het toch te proberen maar het lukte niet. Hij kon niet klaarkomen door de pijn...
En ik snap ook niet veel van mijn temperatuur. Ik heb afgelopen maandag tot en met vrijdag Clomid geslikt. Ik ben sinds afgelopen zaterdag (ook al is het nog vroeg voor een eisprong) ovulatietesten gedaan. De eerste was meteen vrij donker, zo donker had ik hem nog nooit. Toch was ie niet echt positief ofzo. Alleen.. de dagen daarna werd hij steeds lichter.... Het kan toch niet zo zijn dat ik al een eisprong heb gehad? Ik was tot en met gisteren namelijk ook nog eens ongesteld (wel licht, maar toch..) Mijn temperatuur deed wel raar rond die vrijdag/zaterdag, kijk maar...
@Dazwa: ik denk nog niet dat je ei is geweest. Mijn temp was ook hoger tijdens Clomid.. Blijven testen
@Dazwa: ik lees zojuist pas je andere berichtjes... wat vervelend voor je man! Maar ik denk dat je nog een paar dagen hebt voor je eisprong... dus blijven testen en geef hem 1 a 2 daagjes rust.. En dan hopelijk net voor de eisprong klussen...
zora: wat vervelend meid! zal hard voor je duimen voor de iui 3! hou je taai! weet dat het heel moeilijk is meid, succes...... dazwa: dat is wel heel vervelend voor je vriend! en ook voor jou hoop dat de pijn snel weg is en jullie snel kunnen oefenen.... marsim: wat vervelend meid! misschien een innesteling? blijf nog even voor je duimen....... luukske: spannende week ook voor jou meid... op naar zaterdag en dan niet ongi worden! succes nightelf: succes met het aftellen....... kun je wachten? kelly: gefeliciteerd meid! sylvia: zie toch ook echt een mooie zwanger streep........ morgen ochtend die van clear bleu doen! spannend! even ego: hier lekker misselijk en wat duizelig, maar klaag niet!zo houd ik het een beetje tastbaar voor mezelf... vind het allemaal erg spannend! morgenochtend de 7 weken echo bij de gyn.... ben zenuwachtig hoor kijken of we het hartje zien kloppen op het beeldscherm en er al een klein vormpje van een beeb te zien is! liefs gizmo
@dazwa, vervelend meid, hoop dat zijn pijn snel minder wordt, en dat het geheelonthouden hem dan goed heeft gedaan, dat jullie een super mix hebben rond de eisprong!
Gizmotje: succes met je echo! Het wachten valt idd erg zwaar, ben ook nog nooit zo dichtbij mn NOD geweest. Hoop dat ik het nog ff volhou. Wil niet eerer testen als zaterdag of zondag.
Dazwa, wat balen meid! Maar denk dat je nog een aantal dagen hebt hoor voor je eisprong. Gizmotje leuk om van je te horen, geniet van vandaag. hoop dat je het hartje al kan horen. Nightelf, het gaat goed he meid? Langer dan de vorige keer. Spannend hoor. Sylviam jij gaat ons vandaag heel leuk nieuws brengen...! Ik ga zo weg weer naar het ZH voor de 3e meting, maar weet eigenlijk zeker dat er niks gebeurd is, dus denk dat ik weer aan de pillen kan. Denk nu dat ik er straks wel goed mee om kan gaan en ga dan even naar de stad een bikini kopen voor volgende week (als het een beetje droog is) Mocht ik toch ineens erg balen dan zien jullie me over 1.5 uur weer hier.
@leonizzie, hoop voor je dat het nieuws toch goed zal zijn, en dat er iets van groei zal zijn, en dat je geen med hoeft te nemen..... even de stad in is altijd wel lekker.....verstand op nul, en jezelf even lekker verwennen.
He wat balen Marsim. Dikke knuf. Op naar de volgende ronde. Gizmotje....Veel geluk met de echo vandaag. Hopenlijk zie je een prachtig beebje. SylviaM....en, en, en? Groetjes Winnie.
Leonizzie: Hoe gaat het met de eitjes? Spannend Giz: En ...en? Was het leuk en mooi en prachtig bij de echo? Sylvia: En ...en? Marsim: Ruk hoor, volgende keer hopelijk wel fijn nieuws! Hier verder alles goed, voel me zowaar even vrolijk en hoopvol. Is nu dag 22 dus ben benieuwd hoe en wat verder en vooral hoe ik er na de NOD voor zal staan!
Goedemorgen meiden, Gizmotje: Veel succes met je echo vandaag! Marsim: Knuffel meid, rot voor je. Leonizzie: Ik hoop dat je ongelijk hebt. Veel plezier in de stad, even lekker shoppen doet altijd goed. Nightel": Duim voor je meid, spannend hoor, bijna NOD. SylviaM: Spannend zeg, ben benieuwd. Dawza: Je ie kan ook heel vroeg komen, maar ik zou gewoon even door blijven gaan met de ovutestjes en er vanuit gaan dat ei nog neit is geweest. Hier gister maar weer begonnen met de clomid.
He marsim balen meid. Andere meiden lief dat jullie meeleven, maar helaas... Er leek 1tje iets te groeien, maar dat was niet goed te zien omdat er een ander achter zat. deze ronde heeft de Clomid de oestrogeenbarriere niet kunnen doordringen. Waarschijnlijk moet ik vrijdag terugkomen. Ik wordt daar zo over gebeld en of we de volgende ronde verder gaan met 150 mg of dat ze dat overslaan en we meteen verder gaan met spuiten. Zo is de weg met rustig aan de Clomid (want zo dacht ik er enkele maanden nog over dat ik nu een half jaartje aan de pillen ging en zo een mooie cyclus had en dan toch nog "natuurlijk" zwanger zou worden) wel heel snel bewandeld en sneller geeindigd dan bedacht. Al zie ik eigenlijk niet op tegen spuiten, denk dat ik dat bijna liever heb eigenlijk.... Oja ben niet thuis omdat ik in een dip zit, maar het regent zoveel en met krukken is het niet even snel snel, dus ik ga morgen want de verwachting is dat het dan droger is haha
@ Juup : hou de hoop vol hoor. Fijn dat je je lekker voelt. @ Zora : succes met de nieuwe ronde clomid @ Leonizzie : Hou moed hoor. Ook ik reageerde niet op de 50+100 mg clomid. En kan nu voor een paar maanden zeggen dat ik nu goed reageer op de clomid 150 mg EN een mooi regelmatig cyclus tot op de dag nauwkeurig. Het komt goed meid! @ All : zag het gister al een beetje aankomen. Heb toen ook een behoorlijke off-day gehad. Hele dag gehuild ook al zei mijn gevoel dat ik niet zwanger was. Het begint nu gewoon op te breken het hele mmm-verhaal. Na 1,5 jaar wil ik ook eens een positieve test in mijn handen krijgen. Nou donderdag ga ik weer beginnen met de clomid en nu maar hopen dat het deze maand wel raak is. Fijne dag allemaal ondanks het slechte weer. Knuffel
@sylviaM, : : : we willen roze zien!! @marsim, balen meid @leonizzie, jammer dat er niet veel te zien is/was....en wat betreft het verdere beleid....spannend! Spuiten is ook een grote stap, maar voor een beebje heb je veel over @juup, spannend meid over een kleine 2 weken heb je duidelijkheid....op naar een roze februari @zora, gaat toch weer snel.....alweer de 1e Clomid erin....jeetje.....maar we hopen op nu een goeie ronde....
Ja is ook wel een grote stap, maar meer het idee dat dit alweer de volgende stap is, dat de 1e niet werkt ofzo. Het spuiten zelf zie ik niet zo tegenop. Heb in nov en dec mezelf elke dag een spuit moeten geven ivm trombose en dat viel me best mee. Dit is natuurlijk wat heftiger, maar ja kan er wel een beebje doorkrijgen. heb net ook een acupuncturist gezocht en ingesproken voor een afspraak. Baadt het niet dan schaadt het niet toch? Luuske het begint wel aardig op te schieten voor jou hoor, geen ongigevoel nog? Het ziet er deze ronde wel goed voor je uit.... en je hebt genoeg geklust haha Zora, dat gaat alweer snel de 2 clomid vandaag al!
@leonizzie, hier helemaal niks geen ongi pijntjes ....allleen gespannen (.)(.)..... aan het klussen zou het niet mogen liggen , maar weet niet of mijn eitje wel goed genoeg is deze ronde, omdat ie zo laat kwam.....maar is wel verklaarbaar door die VMK (is as vrijdag precies 7 weken, dan is ook ongeveer mijn NOD).
Ik mag mijn banner gaan aanpassen..... Vanochtend eerst weer een sensitestje gedaan en wederom een lichte 2e lijn... vriendlief nog steeds sceptisch en is op de fiets gestapt naar het Kruidvat en heeft 4 testen gekocht. Gelijk de ClearBlue gedaan en die zei (na 3 lange minuten): ZWANGER 1-2 weken (ofwel 3-4 weken zwanger). Nu zou ik eigenlijk al ietsje langer zwanger moeten zijn, maar ach.... misschien had mijn ei wel een hele lange reis...