Super gefeliciteerd Sylvia! Leonizzie: Luukske: duimenduimenduimen Hier nog steeds geen ongi en klachten. Heb net ff mn progesteron opgezocht op het werk (handig), was 43.7, lekker hoog dus. All: fijne dag verder.
@Sylvia, zie je wel! Gefeliciteerd! _________________________________ @Marsim, balen meid. Je verdriet is heel herkenbaar. Even verdoofd en leeg. Sterkte @Leonizzie, met spuiten kun je nog steeds natuurlijk zwanger worden! En het is beter te sturen. Niet pas na de medicatie erachterkomen dat je geen ei hebt en dan moeten afbreken. Maar tijdens de medicatie controleren en eventueel bijsturen. @Dazwa, eitjes zijn vaak later met Clomid. Dus hoop dat je man met 2 daagjes rust er weer helemaal klaar voor is. Vanmorgen naar het zh geweest. Heb rechts 1 ei van 13 mm. Nu nog 3 dagen doorspuiten en dan vrijdagochtend 9:00 uur naar het zh voor controle en pregnyl. Mijn eisprong is dan zaterdagavond/nacht!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera... Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! SylviaM GEBOREN: Kelly>bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 AGENDA: 12-2 Winnie Pooh NOD 13-2 Zora NOD 15-2 Leonizzie 2e FM 18-2 Elke nekplooimeting 19-2 Luukske NOD 20-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 20-2 Caecilia 3de FM en pregnyl 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 10-3 Indien 5 kg afgevallen prikinstructie OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
@Sylvia: FILSTEEEEEERD! (mischien toch een wat later eitje? Zou je nog lichte streepjes wel verklaren ) @Marsim: @Caecilia: hoop dat je eitje mooi door groeit! @Leonizzie: jammer dat de clomid niet lijkt aan te slaan (Moet zeggen dat ik de eerste ronde clomid pas op dag 23 een ei had hoor ) @Zora: alweer begonnen met de clomid? Wat gaan de eerste dagen ná je nod toch veel sneller dan die dagen ervoor he? Succes voor deze ronde! Hier aan het aftellen. Buik zit megalaag, spierpijn in m'n bekken en schaambot en gisteren een sjachie hormonster te pakken Kids hebben vakantie deze week, dus kan gelukkig wel een beetje kalm aan doen. @All: knuffies all around!
hoi meiden Sorry dat ik poosje niks van me heb laten horen zoon van mijn man ligt in ziekenhuis. Silvia Van harte gefeliciteerd!!! Hier straks voor mijn tweede echo ben best een beetje zenuwachtig, hoop dat alees goed is en dat we weer een mooi kloppend hartje mogen horen. Vrijdag trouwen dus al met al is het hier een zenuwachtige boel, gelukkig is het zoontje van mijn man op tijd thuis anders hadden we alles af moeten zeggen dus jullie snappen dat het hier ff spannend was. Duim dat jullie straks allemaal in het roze zitten dikke knuf redu
@redu, vervelend van je man's zoon....hopelijk niks ernstigs? @Tezz, spannend meis.... @ceacilia, hoop op een mooi ei voor jullie @nightelf, hoop dat je HCG ook zo mooi aanmaakt als je progesteron
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg, follikel helaas doorgegroeid tot cyste. Nu eerst weer aan de Provera... Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! SylviaM GEBOREN: Kelly>bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 AGENDA: 18-2 Elke nekplooimeting 19-2 Luukske NOD 20-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 20-2 Caecilia 3de FM en pregnyl 23-2 Leonizzie nog een echo (?) 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 10-3 Indien 5 kg afgevallen prikinstructie OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen[/quote] Had net een voicemail (want ik was te laat) Dat ik maandag nogmaals een echo (weet alleen niet waarvoor)heb en dat de arts al een recept had uitgeschreven voor Duphaston en dan Clomid 150 mg. Dus toch nog even aan de Clomid... had teruggebeld of ik dan vandaag al kon beginnen met Duphaston, maar ze heeft nog niet teruggebeld, bij de apotheek lag nog geen receptje toen ik belde, hoop dat ik dan morgen kan beginnen.... Redu een hele mooie echo straks en een hele fijne dag vrijdag! Gelukkig is de zoon van je man dan weer thuis. Tezz de laatste loodjes!
@sylvia: van harte gefeliciteerd! en dat in de eerste ronde met clomid! echt super. genit er lekker van
hallo lieve meiden, Terg van de echo, de arts liep een uur uit.. jeetje Maar we waren ontzettend nerveus en vonden het erg spannend! En ja hoor een heel mooi klein beebje te zien, met een kloppend hartje.... je ziet echt al de vorm van het hoofdje en het ruggetje, het is zo een groot wonder meiden ik gun het jullie ook allemaal zo! de echo foto zal ik vanavond even in mijn album zetten, ik heb ze nu helaas niet bij de hand want aanstaande papa wilde ze meenemen naar zijn werk. haha wat lief..... 2 maart de tweede echo....... spannend..... en dan hebben we 12 maart de nekplooi meting als we dat zouden willen... leonizzie: wat balen meis, maar hoop dat je snel verder kan of met de clomid 150 mg.. daar is het bij mij ook uiteindelijk gelukt om een eisprong te krijgen........ succes...... redu: jeetje hoop dat alles goed gaat met je man's zoon........hoe was je tweede echo?. ceacillia: duim dat je eitje mooi doorgroeit! nightelf: mooi dat je progesteron goed hoog was! luukske: het wordt steeds spannender voor jou! SYLVIA: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!
@gizmotje, fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad, we hopen je snel te volgen.... @mare, jeetje alweer 8 weekjes
Dank je Gizmotje! Wat leuk dat jullie al wat konden zien! Lijkt me heel bijzonder. Ik ben eruit, ze belde terug. ik moet maandag voor een echo ter zekerheid en mag dan beginnen met de Duphaston. Dit omdat me cyclus anders wel erg kort is en de clomid dicht op elkaar en je lichaam schijnbaar ook tijd nodig heeft om de clomid te verwerken enzo. Dus moet toch nog even geduld oefenen. Nou ja ik vind het voornamelijk balen dat ik een ronde oversla en het dus weer langer duurt. Zou toch mooi zijn dat iedereen die hier nu schrijft binnen nu en 2 maanden zwanger is en we dit topic konden sluiten! haha met een dik vet slot erop en op naar de overkant!
Zou wel super zijn Leonizzie. Ik kan het alleen niet geloven, wel hopen..... Sorry, ben een beetje in deprimerende bui.
Silvia > van harte gefeliciteerd! Leonizzie > wat ontzettend balen dat de Clomid niet aanslaat zeg! Ik snap dat je baalt dat je nu een ronde over moet slaan. het voelt dan echt een beetje als tijdverspilling hé? Luukske > voor jou is het echt spannend! Ik duim voor een mooie posi test! Zora >dikke opbeurende knuffel voor jou! Nou hier ook geen goed nieuws. Vandaag heeft de gyn teruggebeld naar aanleiding van de echo van afgelopen vrijdag ( daaruit bleek dat de cyste er nog steeds zit ). Ik moet nu eerst weer aan de anticonceptiepil! Wat idioot eigenlijk hé? Probeer je zwanger te worden, moet je weer aan de pil. Blijkbaar ondersteunt de pil het proces van het "vernietigen" van de cyste. De gyn stuurt een recept op voor 3 maanden, dus in het ergste geval moet ik dus 3 maanden wachten voordat ik weer verder kan. Ik moet net vóór de stopweek bellen voor een echo en hopelijk is de cyste dan al weg en kan ik weer beginnen met de Clomid. Zo niet, moet ik weer doorgaan met de pil en dan weer net voor de stopweek bellen voor een echo. Ik baal er zo verschrikkelijk van. Kon mezelf de afgelopen dagen echt heel moeilijk motiveren om positief te blijven. Het is zo oneerlijk! Ik zie er echt als een berg tegenop om weer zo lang te moeten wachten en het voelt echt als een vreselijke tijdverspilling. Jammer genoeg heb ik geen andere keus. BAH!