Leonizzie: balen van deze gemiste ronde. Misschien geeft de 150 mg betere eitjes! Zora: hoop dat je je snel wat beter voelt.
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl, NOD 13-2 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. 1ste r Clomid 50mg> sloeg niet aan. 2e r Clomid 100mg > geen eisprong. 3e r Clomid 100mg > goede eisprong. 4e r Clomid 100 mg > cyste ontstaan. Nu eerst weer aan de pil zodat de cyste weggaat Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! SylviaM GEBOREN: Kelly>bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 AGENDA: 18-2 Elke nekplooimeting 19-2 Luukske NOD 20-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 20-2 Caecilia 3de FM en pregnyl 23-2 Leonizzie nog een echo (?) 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 10-3 Indien 5 kg afgevallen prikinstructie OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
@marieke, balen meid.....hoop dat je die pil niet te lang hoeft te gebruiken @zora, een baaldag mag meis!
Hey Meiden, Sylvia, PROFICIAT MET JE ZWANGERSCHAP!! Zora, knuffel voor jou! Pak maar lekker een reep choco voor de broodnodige geluksgevoelens... Jezelf flink verwennen SLOT> heel goed idee Leonizzie, das idd balen meid! Misschien toch op goed geluk? Gizmotje, proficiat met je mooi echo. HELEMAAL SUPER! Redu, hoe is de echo gegaan? Tezz, veel succes met de laatste loodjes, spannend joh! Ben heel benieuwd... Caecilia, veel succes met het broeden! Hoop op een mooi eitje Nightelf, idd prima waarde! All, morgen nekplooimeting. Spannend, weer een echo. Denk dat het altijd een lastig moment blijft. Buikje begint al goed te groeien. Kwaaltjes zijn ook onder de knie. Blijf alleen chronisch verkouden... Kleine spruit haalt alle weerstand weg . Liefs Elke
@Maaike, meid wat een ontzettende tegenvaller. Hoop heel erg dat 1 ronde de pil genoeg is om die cyste te vernietigen!
Hee lieve meiden. Sylvia, wat enorm te gek meid! Voor de rest (waaronder mezelf): Ik ben nog niet zo lang lid van dit forum, ik denk dat redu iets eerder zwanger was dus zonder haar meegerekend zitten we in die paar weekjes op 3 zwangeren volgens mij! Echt super geweldig en hoopgevend. Voor degene die het niet zien zitten vandaag: Misschien ben jij de volgende wel! Kom op he!!!!! Vraagje: Hebben sommige mensen met de eerste ronde clomid ook een eisprong voor 20 dagen gehad, lees allemaal late sprongen dus twijfel nu opeens. Ik dacht afgelopen vrijdag echt een mega pijnlijke te hebben, dat je bijna neergaat voor 10 minuten ofzo!! Dat was dag 18..... Ik wil dat het er 1 was. Heb die mega kramp al een keer eerder gehad, weet natuurlijk niet of dat een ei was want daar was ik toen niet zo mee bezig en ik heb af en toe een natuurlijke eisprong! Heel veel liefs, vreugd, felicitaties, moed, hoop en troost van Juup
@all, meiden denk dat ik mijn ongi morgen wel heb ....heb vanavond een veegje roze, maar alleen op het papiertje ....
@Sylvia, gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws! Lijkt me heel onwerkelijk ook @all, het lijkt wel of het ons deze ronde niet gegund is, ik ben vannacht hartstikke ziek geworden. Spugen spugen spugen en diarree. Gelukkig ben ik nu weer 'beter', dat wil zeggen dat ik me nog niet fit voel maar wel al een hele tijd niet meer gespuugd heb. Ik was vandaag mijn ovutest vergeten en had er net om 21:00 uur dus nog maar wat druppeltjes uitgeperst. Heb ik me toch een positieve test...! Ik heb hem in mijn album gezet. Ik heb nog nooit zon test gehad... Nu ben ik een beetje bang dat het misschien 'onbetrouwbaar' is omdat ik het met heel weinig urine had gedaan, en ik vandaag natuurlijk veel gespuugd heb dus veel vocht ben verloren. Maar ik heb vanmiddag/vanavond wel weer veel gedronken (wat ik binnenhield..). Ik voel ook steekjes in mn buik maar dat zou dus ook die buikgriep kunnen zijn, whaaaa... Wat denken jullie meiden? Manlief voelt zich trouwens een stuk beter dus we gaan vanavond gewoon proberen te 'klussen'...
Luukske: geen bloed geeft moed! Duimen dat je ongi uitblijft! Heb je nog wel pijnlijke (.)(.)? Hier nog steeds geen klachten, beetje gevoelige (.)(.), verder niks, ook geen bruinverlies meer.
@all, meiden vanochtend helemaal niks op het papiertje, ook niet na het plassen....had echt verwacht mijn ongi nu al wel te hebben, maar dan zal hij wrs echt op mijn NOD komen..... @nightelf, heb idd (nu ik mijn bh weer aan heb) weer pijnlijke (.)(.) en hoofdpijn (zal wel te vast hebben geslapen).....
Weer een dagje verder. Nog 2 dagen spuiten en dan weer naar het zh voor de pregnyl! @Luuske, zou misschien toch...? Ik zie dat je genoeg pendels hebt die zeggen dat het deze maand raak zou kunnen zijn
hoi meiden de echo was prachtig alles zag er goed uit en het hartje klopte mooi. beebje heeft zelfs naar ons gezwaaid en even met zijn hoofdje bewogen dat was echt prachtig om te zien. Het lukte om de echo van de buitenkant te maken dus van die ellendige inwendige echo's ben ik ook af. Nu over 3 weken een nekplooimeting. ik ben in een jubelstemming ik hoop dat jullie dit ook snel mee mogen maken! dikke knuf redu
@caecilia, nee denk echt dat het door gaat zetten....is het niet vandaag dan wel morgen.... voor jou wordt het weer spannend....hoop dat alles mooi uit ziet, en dan die pregnyl spuit....en hopen op een mooie bevruchting @redu, leuk dat je beebje hebt gezien.....en fijn dat je al van die inwendige echo's af bent.....ik heb ze vrij lang gehad omdat ik vrij flink was(en nu nog iets meer ben) en de placenta aan de voorkant lag....was allemaal niet zo duidelijk....
@ Redu: Het lijkt me zo bijzonder om je kindje te kunnen zien. Ik ben elke keer echt weer 'verbaasd' als ik een echofoto van iemand zie, zo bijzonder is het toch. Hier is het vrijen gelukt Naast dat het gewoon weer heel fijn was (al 3/4 weken niets gedaan) was het hopelijk ook op een juist tijdstip . Ik heb voor de zekerheid een ovulatietest van Clearblue gehaald, die met die smileys. Wat een dure krengen joh, maarja.. Overigens voelt mn baarmoeder laag en dicht aan en heb ik geen vruchtbaar slijm, misschien komt dat nog? Gisteravond had ik rond half 12 toen ik wat meer urine had nog een test gedaan, en die was ook vrij donker
Oooh ik heb trouwens voor het eerst in mijn leven 3 ooievaars gezien! Twee afgelopen zaterdag en eentje zag ik gisteren de snelweg overvliegen toen ik met mijn moeder op pad was. Ik was in Zwolle, en daar zie je ze blijkbaar veel vaker dan in de Randstad (waar ik woon). Ik ben niet echt bijgelovig maar hoop stiekem toch wel dat het iets betekend haha. Ik heb namelijk laatst nog op dit forum in het 'ooievaars' topic geschreven dat ik ze nog nooit gezien had. Een voor mijn nichtje (die zwanger is) een voor mijn andere nichtje (die dit weekend vertelde dat ze na twee miskramen eindelijk weer zwanger is en het nu een stuk beter gaat) en misschien de laatste voor ons?
Hi Meiden, Dank voor al jullie felicitaties! @Juup: mijn eisprong was op dag 16 (volgens mijn temp kaartje) dus voor de 20 dagen
Ik heb net weer 2 testen gedaan, van sensitest en de nieuwe van CB. Het resultaat staat in mijn album.............. Mijn urine was wel erg donker (dit zeg ik omdat ik het niet 'durf' te geloven), maar volgens mij kan ik niet meer om de testen heen. Ik heb verder geen verschijnselen van een naderende eisprong. Mn temp wisselt ook nog steeds erg.