dazwa84 ik hoop voor je dat die ooievaar voor jou geluk brengt. Zelf heb ik een keer in een veld er 11 gezien toen had ik hetzelfde. Ik was onderweg naar de gyn ik dacht nou dit is een teken. Maar helaas. Hoop voor jou dat het wel wat doet!
Dazwa: hier kun je idd niet meer omheen, veel succes met klussen Redu: geweldig dat je je beebje hebt kunnen bewonderen, lijkt me zo'n geweldig gezicht. Geniet er van? Luukske: Nog steeds geen ? Begrijp het heel goed dat je wilt wachten met testen tot het weekend, probeer het zelf ook tot zondag vol te houden. Als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk, ga er stiekem wel vanuit, heb de Clomid al weer bij de apotheek opgehaald en de tampons liggen ook al weer in de kast (hoezo zelfbescherming, ik hou me voor als ik er maar van uit ga dat ik toch ongi wordt, valt het ook niet zo tegen )
Ook voor jou superspannend Nightelf! Jee, dat lijkt me best echt een zenuwslopende periode. Ik merk nu al dat ik helemaal 'druk' ben van mn 'waarschijnlijke' eisprong haha. En aan de andere kant kun je verder helemaal niets behalve afwachten (en op de juiste momenten proberen te vrijen ) Ik voel me nog steeds niet helemaal lekker en heb erge koppijn maar durf eigenlijk geen paracetamol te nemen.. Straks belemmert het iets ofzo. Ik ben trouwens blij dat ik gisterochtend al mijn röntgenfoto's in het ziekenhuis moest laten maken en dat het niet een dezer dagen ofzo moest Overigens hebben ze mn eierstokken niet afgeplakt en ik kwam daar zelf (heel dom) pas daarná achter... Maargoed, ik geef ondertussen al licht van alle rontgenstraling die ik mijn hele leven heb gehad.
hey meiden, nu net toch een beetje bruinverlies .....mijn ongi is dus echt in aantocht.... morgen zal het wel echt allemaal eruit komen.....
Dazwaaracetamol mag je ten alle tijde in nemen hoor, kan niets belemmeren. Ben zelf rontgenlaborant en wij plakken bij vrouwen nooit de eierstokken af, omdat de ligging variabel is en als je verkeerd zou plakken zou de foto evt over moeten, dus dan zou je nog meer dosis krijgen. Ff een leuk feitje: 1 vliegreisje staat ongeveer gelijk met 40 rontgenfoto's (qua hoeveelheid straling). Op grote hoogtes krijg je nl meer straling als dat je met beide benen op de grond staat. Hopelijk ben je een beetje gerust gesteld
Dat stelt me inderdaad gerust, dankjewel! Ik heb de handicap dat ik snel mijn botten breek (nu ongeveer 40 keer) dus er zijn in de loop der jaren zoveel foto's gemaakt, dat deze er ook nog wel bij kon haha. Groetjes Danielle en ik duim voor jou dat je ongi uitblijft
Dazwa: grappig, ik heet in 'het echte leven' ook Daniëlle Vind het nu wel echt spannend worden, maar ik denk dat ik gewoon een dezer dagen ongi wordt. Waarom, ik weet het niet, maar het voelt gewoon zo
Zon voorgevoel is rot, laten we hopen dat hij onjuist is! Ik bedenk me net dat mijn man nu door zijn ontsteking antibiotica slikt en dat zal zn zaadkwaliteit (die toch al niet erg goed is, en na 4 weken onthouding al helemaal niet) niet ten goede komen. Ik heb dus ook niet echt een goed gevoel over deze ronde..
@Luuske, getver. Sterkte meis! @Nightelf, ...gerustgesteld.... nee ik stap nu nooit meer in een vliegtuig Vandaag voorlaatste injectie. Morgen nog en dan vrijdag weer naar het zh. Wordt rennen en vliegen want moet om 9 uur in het zh zijn maar eerst auto naar de garage brengen voor apk. Kan vanaf 8 uur. Dan autostoel eruit in de leenauto kind erin en dan 20 minuten rijden. Wordt dus haast en vliegwerk vrijdag!
hey meiden, zoals jullie kunnen zien staat mijn banner weer op cd 1 .....nu flinke buikpijn en flink aan het vloeien ....ik heb er zelf met de Clomid meer last van, weet niet of andere dames dit ook zo ervaren?
@Luuske, bahbahbah! Ik ben met Clomid 8 dagen (ruim) ongesteld waarvan een dag of 4 iedere 2 uur nieuwe supertampon... Dan nog 4 dagen echt niet nabloeden nee gewoon normaal. Na de puregon was het (gelukkig) weer veel minder. Vandaag laatste dag prikken morgenochtend naar het zh!
Luukske bah! Knuffel. Ik ben zaterdag ongi geworden en het is nu vrijwel over, dus bij mij valt het mee. Nightelf: Nog 1 dagje meid, ik duim nog hoor! Pff Dawza: 40 x je botten gebroken, jeetje heftig. Ik heb nog nooit wat gebroken.
Met de pil was ik het al lang, maar nu met de eerste keer Clomid was ik 11 dagen ongesteld... in het begin en aan het einde dan wel licht, maar toch elke keer bruin/zwart bloed..
Luukske: veel plezier met carnaval! Waar ik woon (zuidoost Drenthe) wordt het ook uitbundig gevierd, moet alleen dit weekend werken en ga naar de huishoudbeurs, ben gelukkig wel Rosenmontag vrij, ga dan lekker naar een optocht kijken Hier nog steeds geen ongitekenen. Probeer echt te wachten met testen tot zondag (als het nodig is ), maar vind het wel erg moeilijk worden. Ben vandaag vrij van het werk, dus de tijd schiet ook niet op.
Wat is Rosenmontag? Heeft dat ook met carnaval te maken? Wij kennen Carnaval hier niet (Zaanstad, boven A'dam) dus het zegt me allemaal niets. Nou ja, we 'kennen' het natuurlijk wel, maar er wordt hier niets aan gedaan . Het lijkt me wel gezellig. Wat zenuwslopend meid! Kon je die tijd maar vooruit zetten he..
Nightelf....Spannend. Hopenlijk ben jij de BOB dit jaar met Carnaval. Ik helaas niet, dus ga dit jaar mijn verdriet maar lekker verdrinken. (Woon in hartje brabant, omgeving Breda) Maak deze ronde toch geen kans zonder hormonen. Heb al een doos Flugel klaarstaan om mee te nemen. Heb gisteren mijn jurk afgemaakt op naailes en heb er nu helemaal zin in. ALAAF!