Knarboor errrug spannend dit, maar dit is positief! Wanneer ga je weer testen? Nightelf, mijn duimen draaien overuren. Vorige keer had je een korte LF, maar nus is hij heel lang, het zou maar zo meid!
Ga straks even bijlezen Al zag ik al wel dat ik knarboor voorzichtig kan feliciteren! Gisteren fm. Ei was 21 mm en al wat bobbelig. Dus ze dacht (zeker na mijn verhaal over vruchtbaar slijm) dat ik wellicht zelf al was begonnen met de eisprong. Daar ovutest gedaan. Die was niet postief maar hing ertegen aan. Dus toch pregnyl gezet. Vandaag moet dus de eisprong dag worden!
knarboor: alvast een voorzichtige felicitatie...... ik hoop het zo voor je! nightelf: spannend zeg al twee dagen overtijd...... laat je het morgen snel weten......... succes en duim duim duim ceacillia: aan de klus meid!
ha meiden vanmorge weer getest en weer een 2e streepje al ietsje donkerder heb net een CB digitaal gekocht die ga ik morgen doen! kan het niet geloven!
jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!! knarboor!!!!!!!!!!!!!!!!! geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik twijfel zelf erg of ik wel een ei heb gehad ivm mijn temperatuur :S Ook al was de CB test met de smiley niet te missen (en later was ie negatief dus dat past ook bij een echte eisprong). Die van Sensitest leken ook positief maar lijken nu (maarja, dagen later) wel íets lichter. Als mijn temperatuur nou eens mee zou werken zou ik echt overtuigd zijn
Ik zag dat op mijn banner stond dat ik vandaag mijn eisprong had, zelf denk ik, áls ik hem al gehad heb, dat hij eergisteren of gisteren was (ivm de ovutesten). Nou ja, ik heb hem veranderd
@knarboor, die is echt duidelijk positief....wil alleen niet vervelend zijn, maar ben voorzichtig met testen voor NOD, heb ik afgelopen ronde gedaan, en alsnog rond NOD rood! we gaan er niet van uit, maar dat heeft mij er wel zeker van gemaakt om niet vroeg te testen! @leonizzie, waar gaat de vakantie naar toe? @ceacilia, spannend weer....over een kleine 2 weken weten we meer, ga voor een 2e streepje @nightelf, enne....hoe gaat ie? hoop dat je ongi weg blijft de komende 8 maanden... @dazwa, laat je ei maar goed broeden! @all, hier nog flink aan het vloeien, maar wel goed carnaval aan het vieren, vanavond ook weer, en morgen is de grote optocht....zal komende week foto's plaatsen van hoe we verkleed waren.... en tot slot van rekening een domper.....aanrijding gehad, niet mijn schuld, mevrouw zag mijn auto niet staan(een VW Passat stationwagen!) en zette zo achter uit! we hebben de auto nu 4 maanden, en hebben alleen pech gehad, nu die aanrijding en met oudjaar een inbraak.....baal er wel van, en kan me kwaad maken over mensen die menen dat het voor 3 euro opgelost kon zijn (zei de schoonzoon van die vrouw die zo'n louche autohandelaar was.....). Nou politie erbij etc...dus nu is mijn man naar de verzekeringsagent de schade formulieren brengen, en dan hopen dat het snel opgelost is!
Wat een ellende zo'n aanrijding! Lekker slim van die vrouw ook. Hier ook pech met mijn auto, heb hem afgelopen woensdag weer voor 900 euro moeten repareren...
@Knarboor: die tests zijn hartstikke positief joh! Idd wat luukske zegt: beetje te vroeg om te testen. Maar op dit moment ben je in elk geval ECHT WEL ZWANGER! FILSTEERD! @Luukske: klote van die aanrijding zeg Wij hebben afgelopen mei binnen 24 uur 2 aanrijdingen gehad buiten onze schuld. Alles werd vergoed en betaald, maar je hebt er gewoon een hoop gedoe van Gelukkig hadden we net foto's gemaakt van de schade en doorgestuurd naar onze verzekeringsagent toen de ander op ons knalde (dat was dus 5 min. nadat ze verstuurd waren! ). Hoop dat je schade niet te groot is? Zo lastig om de auto kwijt te zijn ter reparatie terwijl je daar helemaal niet op zit te wachten In elk geval heb je genoeg afleiding dit weekend @Nightelf: morgenochtend testje? LEUK! @Dazwa: temp kan een paar daagjes duren voordat ie omhoog gaat na je ei. Bij mij duurde dat in elk geval een dag of 3 voordat ie écht omhoog ging. En soms is het tempverschil zo minimaal dat het moeilijk af te lezen valt. Ga er voor nu maar vanuit dat je ei binnen 1 á 2 dagen na je eerste posi test springt en dat je temp een paar daagjes daarna pas verschil laat zien. Ik heb ff je tests vergeleken met je temp en dan zou het idd gisteren zijn geweest dat íe gesprongen is. Hou nog wel ff je temp in de gaten dus, want na je kaartje te hebben gezien kan ik me voorstellen dat je je nog zorgen maakt over je temp. Nogal wat haaietanden in het eerste deel van je cyclus he? Je hebt in elk geval je 'klusjes' gedaan, dus dat zit wel goed Succes met wachten! we wachten wat af he, met z'n allen? En het ergste is: als alles gelukt is (eitje is gesprongen, zaadje vlug genoeg geweest, positieve test gehad, beebje is blijven zitten waar íe moest, beebje is groot geworden in je buik en je bent daadwerkelijk bevallen van een prachtig kindje)....kan je nog steeds op alles wachten! Geduld is een schone zaak...ik ben nog nooit zo schoon geweest
@luukse had jij voor je nod een posi test dan? hoe kan ie dan weer nega worden? tis vroeg ja maar voel me ook anders en had nog nooit een posi test gehad voor me nod
@Knarboor: het komt wel eens voor dat een innesteling van een bevrucht eitje niet helemaal goed verloopt. Dan is er het begin van hcg (lichte streep) en wordt dat erna weer afgebroken (test weer nega). Daar merk je normaal weinig van want dan verlies je gewoon het vruchtje met je normale ongi als je normaal gesproken je nod hebt. Da's dus eigenlijk een vroege miskraam (vkm). Door te vroeg te testen en dus een licht positest te hebben en toch gewoon ongi te worden wordt je dus eigenlijk blij gemaakt met en dooie mus Liever gewoon ongi worden dan een vmk toch? (wat niet weet wat niet deert). Vandaar dat velen het geen goed idee vinden om voor je nod te testen. Is ook geen goed idee als je het een keer hebt meegemaakt trouwens Maarreh...ik had mijzelf ook vorgenomen niet voor nod te testen, maar voelde me vanaf een weekje na m'n ei opeens zooo anders, dat ik het ook absoluut niet kon laten. En mijn streepje werd dus ook steeds duidelijker Net als die van jou
@Tezz dankjewel voor je uitgebreide antwoord Ik hou het maar even in de gaten.. ik vind het wel jammer dat mn lijst zo onduidelijk is, maar we doen er helaas niks aan Voor jou is het nu bijna zover, hoe gaat het? Nog maar even.....
@Dazwa: och...ik hang erg veel forum de laatste tijd, aangezien ik niet veel anders meer kan dan zitten op de bureaustoel Frumpie is al helemaal ingedaald dus het is gewoon afwachten wanneer ie het tijd vind eruit te komen Ik doe dus alles zo kalm mogelijk en zo min mogelijk. Buik is prachtig en zit behoorlijk in de weg. Ik wacht maar af op wat komen gaat
Lekker rustig aan doen inderdaad! Heb even in je album gekeken en je hebt echt een mooie buik, super!