wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

meiden ik heb een klein vraagje 10mrt krijg ik de uitslag of ik een ei sprong heb gehad of niet.. maar stel dat ik die wel gehad heb en nog niet ongi ben kan ik dan al testen? ik zit dan op dag 30..

Groetjes

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    senk joe! :oops:
    ben stiekum zelf ook wel een beetje boel trots op m'n buikie. 8-[ Eerste keer dat ik een zwangere buik heb zonder kilo's teveel aan vet eraan ;)

@Schatje: je kunt normaal gesproken met een heel gevoelige test op minimaal 10 dagen na je eisprong 'zwanger' testen. Maar aangeraden wordt te wachten tot minstens 14 dagen na je eisprong ;)

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

in de beschrijving staat dat ik rekening moet houden met ei sprong tussen dag 10-17..
    Dus eigenlijk kan ik het beste uitgaan van de 17e dag en dan 14 dagen erbij tellen?

4. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    de cb digi zegt zwanger!!! :D :D :D :D :D :D :D

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Meiden, zit nog helemaal te shaken en kan het nog niet geloven...
    IK BEN ZWANGER :D

Was al om 6 uur wakker vanochtend en kon echt niet meer slapen. De test is dus echt superpositief (zet morgen wel een foto in mn album). Van mn man moest ik er direct nog maar eentje doen om het zeker te weten. We zijn helemaal in de wolken.

Hoop dat jullie allemaal heel snel mogen volgen.

@Knarboor: supergefeliciteerd meid, jij kon vanochtend zeker ook niet meer slapen? Leuk, we lopen ook ongeveer gelijk op!

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    wauw night super gefeliciteerd

nee kon idd niet meer slapen zijn helemaal blij !

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    hey Knarboor en Nightelf van harte gefeliciteerd met jullie wonders! Geniet ervan!

Liefs Ylona

8. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    nightelf en knarboor van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap het gaat goed de laatste tijd.
    STRAKS IEDEREEN ZWANGER EN TOPIC SLUITEN EN NIEUWE OPENEN ZWANGER NA CLOMID, DAT ZOU ERG MOOI ZIJN IK DUIM ERVOOR!

Hier een prachtige trouwdag gehad, zit op een super roze wolk.
    Ben zo gelukkig, buik gaat beetje groeien zijn wel darmen maar ben toch erg trots!

veel liefs redu

9. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Nightelf en knarboor, wat geweldig! Gefeliciteerd!

10. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    @ redu gefeliciteerd met jullie huwelijk!

@ alL nieuwe foto van vanmorge staat in me album

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    jeetje meiden wat een goed nieuws.
    Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van.
    Het gaat de laatste tijd goed hier. Hoop dat ik snel mag volgen.
    Morgen mijn laatste dag clomid voor deze maand en dan zien we
    wel weer.

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nightelf, gefelicteerd meid

@knarboor, super meid....

@all, we gaan in 2009 allemaal voor goed nieuws!

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @knarboor, ik had idd een pos test voor NOD, maar 2 dagen daarna ben ik toch ongesteld geworden, en dat was op NOD! was niet vals positief, gewoon een VMK die ik heb opgemerkt door die pos. zwangerschapstest...

14. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
    Knarboor,Nightelf en ook nog SylviaM van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zodat gaat goed hier.

Ik hoop ook dat we na een jaar straks dit topic kunnen sluiten, maar het vervolg topic bestaat al hoor! Het is geopend door Joseetje en kan je vinden onder zwangerschap en clubs.

15. Niet meer actief

meiden ik denk kom even hier bij mijn oude topicgenootjes kijken en wat zie ik...twee meiden ZWANGER!...Knarboor en Nightelf van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :)

16. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    jippie!

knarboor! gefeliciteerd! :D :D

nightelf! gefeliciteerd! :D :D

ben zo ontzettend blij voor jullie!

nu maar hard duimen voor alle andere meiden hier op het forum het is jullie allemaal zo ontzettend gegund!

redu: van harte met jullie trouwen!

even ego: hier lekker misselijk en ontzettende gezwollen borsten haha passen bijna niet meer in mijn bh haha...... verder ben ik erg aan het spugen.. zo voelt het echt als zwanger zijn........

17. Juup

Juup Lid

Jan 27, 2009
    89
    0
    0
    Knarboor en nightelf, wat geweldig zeg....Echt super gefeliciteerd en we duimen allemaal dat die mooie kleine guppies heerlijk tot het einde blijven zitten en groeien...

Echt te gek!

Redu, ook nog van harte met je trouwen! kan me voorstellen dat je op een roze wolk zit.

Ik merk dat ik het toch wel spannend vind dat ik bijna op het eind van deze cyclus loop. Mocht het niet gelukt zijn ga ik toch maar temperaturen volgende maand of die stcks kopen want ik denk bij iedere steek dat mijn eisprong misschien "nu" pas komt. Dit heb ik sinds de 16e dag ongeveer 200 keer gedacht, waarvan 3 x geloofwaardig haahahah! Rare bedoeling. Verder hopen we hard en duimen we natuurlijk.
    Het idee dat we volgende maand weer zo vaak moeten klussen vind ik geen opvrolijker ..hoewel het best komisch is dat het moeten is ipv willen. Die lol was er snel af.
    Verder misselijk maar kan natuurlijk van alles zijn.

Gezellige dag nog lieve meiden! x Juup

18. Juup

Juup Lid

Jan 27, 2009
    89
    0
    0
    @schatje, jij heb tgeen banner volgens mij maar ik denk dat we redelijk hetzelfde lopen. Ik moet 5 maart terug naar de arts, volgend weekend testen als ik tussentijds niet ongesteld ben geworden. Ben misselijk maar ik ga absoluut niet voortijdig testen. Volgens mij maak je jezelf dan helemaal gek. Mocht de innesteling of iets anders vroegtijdig fout gaan weet je het iig niet. We hebben met clomid 20% kan op een miskraam (niet om je angst in te boezemen hoor) dit komt door te dun baarmoederslijmvlies waar de clomid oorzaak van kan zijn. Normaal is die kans 8-10%. Ik wacht tot het weekend. Wat ga jij doen? SPannend he! x Juup

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Nightelf: FILSTEEEEEEEEEEEEEEERD! :D

@Knarboor: NOGMAALS FILSTEEEEEEEEEERD! :D

het zwangerentopic is inmiddels al een poosje geopend idd. We schrijven er niet zo veel, maar laten af en toe een berichtje achter en persoonlijk vind ik het wel fijn om af en toe te kunnen lezen hoe het nu met de zwangere meiden is.
    Het is bijna een jaar geleden dat dit topic open ging. Ik hoop zo dat met het jubileum er heeeeel veeeel roze is! (misschien beval ik wel op de startdatum ;) :) )

Liefs iedereen!

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Nightelf en Knarboor Gefeliciteerd!

We willen jullie snel allemaal volgen!

Share This Page