@ Nightelf en Knarboor: Van harte gefeliciteerd!!! Het gaat inderdaad goed hier, maar helaas niet met de meiden die al heel lang meekletsen. Ik word er soms een beetje moedeloos van, iedereen haalt ons in, in mijn omgeving en ook op het forum. IK WIL OOK!
Hoi meiden, Hier even een egoberichtje, sorry hoor. Mijn temperatuur was vanochtend nóg lager dus die stomme ovulatietesten waren waarschijnlijk inderdaad vals. Of er wás wel iets aan het groeien maar het heeft niet doorgezet. Op aanraden van een aantal meiden heb ik het ziekenhuis gebeld maar die doen nu helemaal niets. Ik moet afwachten, tot mijn volgende afspraak weer is. 24 maart pas weer! Was ik eerst zo blij dat het aangeslagen leek te zijn, nu is dat weer helemaal weg..
zora: begrijp je gevoel heel goed. ik hoop dat het voor jullie snel raak is! dazwa: het kan ook zijn dat nu juist je temp daalt en hij morgen goed omhoog schiet, bij mij zakte hij ook altijd net als bij jou voor hij omhoog ging. heb je verder nog klachten?
Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten.. Maar kan dat dan, dat het zo laag blijft ook al is je eisprong al lang en breed (volgens die testen dan) geweest?
hmm dat durf ik eigenlijk niet te zeggen, ik heb wel eens gehoord dat je temperatuur pas na 3 of 4 dagen omhoog gaat........ denk dat je morgen even moet afwachten wat je temperatuur gaat doen.... ik duim voor je......
Meiden, ik heb sinds gisteren helder rood bloedverlies... en mag vanmiddag voor een echo langskomen...
ooh silvia ik duim voor je dat alles goed is, kan me voorstellen dat je goed geschrokken bent. in gedachten ben ik bij je meid! Zora ik snap je gevoel heel goed meid, ik weet wat het is als iedereen om je heen zwanger raakt en jij blijft (nog) met lege handen. Ik ben nog niet vergeten hoe moeilijk dat is, vindt het zelfs nu nog moeilijk te bevatten omdat je zolang bezig bent geweest ga je geloven dat het nooit lukt. Een dikke knuf van mij. groetjes redu
Een weekendje niet gelezen en dan heel veel gebeurd. Nightelf meid! Super gefelicteerd, zit je lekker op de roze wolk?! Knarboor jij ook gefelicteerd! Sylviam, wat vervelend dit. Ik ga heel hard duimen dat het goed komt. Dazwa, kan het niet zijn dat je eisprong nog moet komen? Vaak ik het met clomid wat later, zo rond dag 20, en heb je bijv. een dag voor je eisprong een temp. dip en daarna gaat hij omhoog. Ik ga morgen lekker een weekje naar de zon met vriendinnen, dus jullie zullen me een weekje niet zien. Vandaag ga ik beginnen met 10 dagen duphaston, hoop dat ik weer goed reageer en dan snel beginnen met de Clomid! Luuske ik ben benieuwd naar je foto's! Ceacila, je zit alweer in de wachtweken meid! Met zoveel vruchtbaar slijm moet het goed komen!
Lieve, lieve meiden, heel erg bedankt voor alle felicitaties! Besef het nog steeds niet helemaal.. Sylvia: ik duim voor je dat alles goed gaat Zora: ik begrijp je gevoel heel goed, hopelijk zijn de oudgedienden op dit topic nu eindelijk eens aan de beurt! Heb geprobeerd een foto van mn testen te uploaden in mn album, maar de dimensiegrootte is te groot. Als het goed is, zijn ze via deze link ook te zien: http://i720.photobucket.com/albums/ww20 ... 0_1275.jpg Weet iemand trouwens hoe ik nu uit moet rekenen hoever ik heen ben.? Als ik uitga van mn laatste ongi (19-01), zou ik 5 week zijn, ga ik uit van mn eisprong dan is het 4,5 week.
@Nightelf, dan moet je 4,5 weken rekenen. @Sylvia, ik duim meid. @Zora, heel herkenbaar. Heb last van hetzelfde gevoel. ...Nu zijn WIJ aan de beurt!
sylvia: neeee! dit meen je niet, hoop dat het een bloedinkje in van de baarmoedermond en niet van het vruchtje succes straks..... knuf van mij! nightelf: je moet uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie, zo rekent de gyn ook je uitgerekende datum uit. succes
@sylvia, hoop voor je dat alles goed is, en dat het een adertje is...of zoiets @zora, heel begrijpelijk meid.....is allemaal zo confronterend! ik ben dan wel al moeder, maar het gevoel kun je niet onderdrukken, en als anderen jou dan voor gaan..... @nightelf, je moet tellen vanaf je laatste ongi, maar als je een hele lange cyclus hebt, dan wordt ook wel eens anders geteld, namelijk een LF van 14 dagen wordt gemiddeld geteld, en dan vanaf 2 weken ervoor( voor je eisprong) is de 1e dag die geteld wordt voor de zwangerschap..... zo is bij mij vorige keer ook geteld, omdat mijn cyclus zo rond de 5 weken(soms 6) ligt!
Nou nightelf, daar is geen twijfel over mogelijk! Hele mooie strepen. Hoop dat Zora en Ceacilia deze strepen deze ronde ook mogen zien op hun eigen testje. En ik hopelijk ook de volgende ronde, maar duurt nog wel even tot mijn eisprong. Ga mijn banner even weghalen denk ik.
Leonizzie: ik hoop dat zij (en alle andere oudgedienden) ze deze ronde ook mogen zien en jij de volgende ook! Was ook wel verbaasd dat de streepjes al zo duidelijk waren, heb vanmorgen nog een test gedaan en ook die was knalpositief.
Ben ik weer... Nou, was toch wel een beetje drama. Toen ik bij de balie van de Gyn stond voelde ik al dat er een vloed bloed naar buiten kwam en ben ik snel naar de WC gegaan en ja.... HEEL VEEL bloed, stolels etc. Zo goed als mogelijk maar weer een beetje netjes gemaakt (inlegkruisje kon weg) en toen bij de echo zagen ze helemaal niks meer en dachten ze dat ik alles al verloren was. Bij het aankleden druppelde er bloed op de grond en toen kwamen de tranen... Pff, zit nu met een kopje thee en bastogne koeken op de bank
oh lieve sylvia, wat erg meid! ik heb er geen worden voor, moet gewoon een traantje meepinken...... ik hoop dat je het verlies samen met je partner kan gaan verwerken, moet je nog terug voor een controle echo? hou je taai meid! heel veel sterkte liefs giz