Word er zelf ook gek van. En ondertussen als ik bv. mn Hyves open zie ik van heel veel mensen zwangerschapsfoto's of kleine babietjes, boehoeh
Dazwa84 das ook irritant zeg. Pff, ze denken echt dat je gewoon heel de dag fluitend door gaat en dit een bijzaak is..soms realiseren mensen of artsen zich echt niet hoe irritant dat gewacht is en hoe vaak je moet wachten. Kon de afspraak niet vroeger? Ik heb dan echt mazzel dat ik al de 5e mag. @meiden: Ik zit nu op dag 29 van de cyclus en heb geen idee hoe lang de cyclus is. Waar zal ik van uit gaan na 1e ronde clomid? Ik wil niet te snel testen uit zelfbescherming maar er is nog geen spoor van rood of iets dergelijks....
@Juup, heb je een eisprong gevoeld of getemperatuurd? In principe probeerd men met Clomid een cyclus onder de 35 dagen te realiseren. Dus uit veiligheid zou ik dat aanhouden.
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. 1ste r Clomid 50mg> sloeg niet aan. 2e r Clomid 100mg > geen eisprong. 3e r Clomid 100mg > goede eisprong. 4e r Clomid 100 mg > cyste ontstaan. Nu eerst weer aan de pil zodat de cyste weggaat Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 GEBOREN: Kelly>bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 AGENDA: 18-2 Elke nekplooimeting 19-2 Luukske NOD 23-2 Leonizzie nog een echo (?) 25-2 Zora 1e FM 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 8-3 Caecilia NOD 10-3 Indien 5 kg afgevallen prikinstructie 17-3 Nightelf eerste echo OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Knarboor en Lima, ik denk dat jullie even opnieuw aan moeten passen jullie hadden de lijst verkeerd gequoted en dus heb ik gequoted van Caecilia en zijn misschien jullie gegevens weg. Heb mezelf even aangepast, werd wel tijd.
Silvia> Wat vreselijk!. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar leef ontzettend met je mee en wens je heel veel sterkte! Zora > Ik weet precies wat je bedoeld ik voel het vaak ook zo. Binnen mijn vriendengroep beginnen er ook steeds meer en dan denk ik wel eensverdorie, ik ben als eerste begonnen, dan wil ik ook als eerste zwanger zijn!. En dan komt het groene monster weer de hoek om kijken Leonizzie > Geniet van je vakantie meid! Dazwa > Wat frustrerend zeg. Kan me goed voorstellen dat je wat meer duidelijkheid wil en nu bepaalt dat stomme ziekenhuis ook nog dat je pas over een maand mag komen! Juup > Spannend hoor! Ik duim! Knarboor en Nightelf > Gefeliciteerd meiden! Hopelijk gaan er snel meer volgen! Hier gebeurt er momenteel niet zo veel. Ik moet nog 14 dagen de pil slikken voordat ik weer naar het ziekenhuis "mag". Hopelijk is de cyste dan weg!
IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. 1ste r Clomid 50mg> sloeg niet aan. 2e r Clomid 100mg > geen eisprong. 3e r Clomid 100mg > goede eisprong. 4e r Clomid 100 mg > cyste ontstaan. Nu eerst weer aan de pil zodat de cyste weggaat Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor zwamger 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 GEBOREN: Kelly>bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 AGENDA: 18-2 Elke nekplooimeting 19-2 Luukske NOD 23-2 Leonizzie nog een echo (?) 25-2 Zora 1e FM 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 8-3 Caecilia NOD 10-3 Indien 5 kg afgevallen prikinstructie 17-3 Nightelf eerste echo OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Knarboor en Lima, ik denk dat jullie even opnieuw aan moeten passen jullie hadden de lijst verkeerd gequoted en dus heb ik gequoted van Caecilia en zijn misschien jullie gegevens weg. Heb mezelf even aangepast, werd wel tijd. [/quote]
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. 1ste r Clomid 50mg> sloeg niet aan. 2e r Clomid 100mg > geen eisprong. 3e r Clomid 100mg > goede eisprong. 4e r Clomid 100 mg > cyste ontstaan. Nu eerst weer aan de pil zodat de cyste weggaat Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. lima84 > geen PCO, 3e ronde clomid 50mg, 14e ronde voor 1ste kindje ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 GEBOREN: Kelly>bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 AGENDA: 18-2 Elke nekplooimeting 19-2 Luukske NOD 23-2 Leonizzie nog een echo (?) 25-2 Zora 1e FM 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 8-3 Caecilia NOD 10-3 Indien 5 kg afgevallen prikinstructie 17-3 Nightelf eerste echo OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Haha wat een rommeltje maken jullie van de lijst Even een volledige versie!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. 1ste r Clomid 50mg> sloeg niet aan. 2e r Clomid 100mg > geen eisprong. 3e r Clomid 100mg > goede eisprong. 4e r Clomid 100 mg > cyste ontstaan. Nu eerst weer aan de pil zodat de cyste weggaat Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. lima84 > geen PCO, 3e ronde clomid 50mg, 14e ronde voor 1ste kindje ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 GEBOREN: Kelly>bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 AGENDA: 25-2 Zora 1e FM 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 8-3 Caecilia NOD 10-3 Indien 5 kg afgevallen prikinstructie 17-3 Nightelf eerste echo OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen He Meiden, Kom ook weer eens kijken en zie dat er twee zwangere meiden bijgekomen zijn PROFICIAT. Sylvia, wat een ontzettend verdrietig nieuws. Heel veel sterkte! Marieke en Zora, snap jullie frustatie heel goed. Hoop ook echt voor jullie dat jullie nu vooraan in de rij staan [-o< [-o< [-o< Hier maar verdrietig nieuws. Zaterdag is mijn schoonvader overleden op 55 jarige leeftijd. Het is allemaal heel verdrietig en mijn mannetje is helemaal van slag. Wat een impact zeg. je wordt helemaal geleefd in de voorbereidingen naar de crematie toe. Liefs Elke
@Elke, gecondoleerd. Zeker verdrietig en snap dat je man het extr moeilijk heeft nu hij papa wordt en zijn eigen papa daar niet meer bij is. Sterkte
@elke, wat een verdrietig nieuws....gecondoleerd met jullie verlies. zoals Caecilia al schreef, erg dubbel voor een aankomende vader om zijn eigen vader te verliezen.
@marieke, hoop dat je cyste snel weg is.....en je weer mag beginnen @all, hier een paar drukke carnavals dagen achter de rug, mijn menstruatie was redelijk kort, namelijk 4 dagen heftig vloeien, en daarna weer over... nu wachten op mijn ei, en dan goed klussen.... komend weeken wel even gezellig met mijn man en zoontje uitwaaien in Landal (Zeeland).
@ Luukske: Lekker hoor even er tussen uit. @ Marieke: Ja helaas dat groene onster. Ik vind het niet leuk maar soms ben je het weeens he? Ik zal duimen dat de tijd voor jou omvliegt en je cyste mooi weg gaat. @ Elke: Jeetje meid, gecondoleerd, zo jong nog en nu je mannetje zelf papa wordt. Echt vreselijk. Heel veel sterkte samen. Wat staan geluk en verdriet soms dicht bij elkaar he? Hier de 1e FM gehad. 2 mooie follikels van 11 mm. Aan de andere kant wat kleintjes. Als we geluk hebben gaan we over het weekend heen en hebben we de IUI maandag. Als we pech hebben zondag. En dan is de ronde verloren. Dus meiden duimen dat allebei de folikels mooi groeien = dubbel kans en dat mijn ei maandag springt. Vrijdag moet ik weer voor een FM. Liefs Zora
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. 1ste r Clomid 50mg> sloeg niet aan. 2e r Clomid 100mg > geen eisprong. 3e r Clomid 100mg > goede eisprong. 4e r Clomid 100 mg > cyste ontstaan. Nu eerst weer aan de pil zodat de cyste weggaat Juup > PCO, 1e ronde clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. lima84 > geen PCO, 3e ronde clomid 50mg, 14e ronde voor 1ste kindje ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 GEBOREN: Kelly>bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 AGENDA: 27-2 Zora 2e FM 4-3 Elke verloskundige 5-3 Juup fertiliteitsarts, kijken of clomid heeft gewerkt 8-3 Caecilia NOD 10-3 Indien 5 kg afgevallen prikinstructie 17-3 Nightelf eerste echo OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
@Elke: heel erg gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Wat jong nog! Was hij ziek of ging het erg plotseling? Heel veel sterkte voor jou en je man! Hier zou het overlijden van mijn schoonouders net zo veel impact hebben als mijn eigen ouders. Ik ken ze al m'n halve leven en hou net zo veel van ze! Geen leuk vooruitzicht @Zora: hopelijk wachten je eitjes dan tot maandag! Zouden ze evt. ook op zaterdag de iui kunnen doen eigenlijk? @All: knuffies all around!
Zaterdag kan wel, heb m al eerder gehad op zaterdag, maar ze dacht dat het maandag zou worden, of evt. zondag, zaterdag is mijn ei (of eitjes) er nog neit klaar voor haha.... Ben benieuwd wanneer jij gaat bevallen Tezzz, nu echt de laatste loodjes he....spannend! Ik ga je nu alvast heel veel succes wensen, je weet maar nooit he...
elke: vreselijk meid! gecondoleerd met jullie verlies! heeeel veel sterkte! zora: hoop dat je eitjes maandag mooi rijp zijn voor de IUI.. ik ga voor je duimen. tezz: spannend nog maar even en heb je het mooiste natuurwondertje op de wereld gezet......... spannend hoor..... luukske: lekker even ertussen uit. have fun meid hier nog lekker misselijk, maandag naar het ziekenhuis voor de bijna negen weken echo! kijken of ukkie al lekker gegroeid is...... spannend....... kan niet wachten om het hartje weer te zien kloppen..... vanavond intake moeders voor moeders....... ben benieuwd...
dank je Ben ook benieuwd maar vooral ERG nieuwsgierig naar ons Frumpie! @Gizmotje: heeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier met de 9-wk echo!
Elke, gecondoleerd met dit grote verlies, heel veel sterkte voor jou en je mannetje! Tezzz, spannende tijd voor jullie, succes met de laatste loodjes! Zora, spannend meis, ik hoop dat je IUI op maandag zal zijn! gizmotje, ik kanme voorstellen dat je niet lan wachten om jullie ukkie weer te bewonderen, succe svanavond met MvM!