Hey meiden.. Mag ik met jullie mee kletsen? Mijn vermoeden wat ik al maanden had is vandaag bevestigd dat ik pcos heb. Ik lag bij de gynae en ik zag alle cystes en ik dacht: pcos. En dit klopte dus ook. Nu primoluut slikken en bloedprikken op cd14 en cd21. En dan de uitslag in april. Ga ervanuit dat ik ook clomid ga krijgen daarna. ALS mijn vriend zijn zaad goed genoeg is.
my precious: "helaas" voor jou ook een welkom op dit forum. ik hoop dat je snel met de clomid aan de slag kan. Heeft je vriend al een sperma onderzoek gehad? heb je wel een beetje een vorm van een cyclus of heb je eigenlijk geen cyclus. ik had helemaal geen cyclus, en kreeg eerst provera om de boel op te wekken en daarna clomid van 50 mg tot 150 mg. heel veel succes..........
Thanks, ik dacht ook al zoiets, tenminste, had die banner op 32 dagen gezet en wilde zaterdag gaan testen. ZOndag kan ook dan zit ik op 34 dagen. Weekend lijkt me hoe dan ook slim gezien teleurstelling of iets dergelijks. Heb niet getemperatuurd, wel enorme pijn gehad van 20 minuten ofzo een keer, is vrijdag 14 dagen geleden dus zou t kunnen zijn geweest. Ze zeggen toch wel eens dat je het behoorlijk kan voelen na clomid? Ik wil niet teveel hopen maar heb zere borsten en heel moe....nou ja, kan van alles zijn! Bedankt voor je antwoord iig! Liefs
@MyPrecious: Helaas ook welkom, anderzijds kan je heel veel steun ondervinden van de meiden van het forum. Bij mij is ook pas in november PCo geconstateerd, heb net ronde 1 clomid 50mg achter de rug en dat is me algeheel meegevallen. De onzekerheid blijft. Ik ga zondag testen als er geen menstruatie is gekomen en dan hoop ik dat ik iig een eisprong heb gehad. Mijn cyclus is soms 50 dagen, soms 65 en net na mn pilgebruik van jaren een tweetal keer 40. Kan er dus niets van zeggen. Ben je al lang bezig!? Groetjes en sterkte @ Elke: Gecondoleerd meis, wat een dubbele gevoelens en dan nog met die kleine in je buik! Pff, heel veel sterkte!
hoi meiden, elke wat afschuwlijk, ik wil jullie sterkte wensen in deze moeilijke tijd, zorg je goed voor jezelf en je mannetje... tjee 13 weken alweer.... dat gaat de goede kant op. Zora ggrrmmmbblll dat is me toch ook wat dat iui niet doorgaat in het weekend....ik snap daar werkelijk niets van... ik vind dat je daar behoorlijk nuchter onder blijft... ik zou me daar erge zorgen over maken... ik hoop op mooie eitjes en een perfect getimede iui.... ik duim voor je... Marieke ik snap het groene monster... en daar hoef je je zeker niet voor te schamen.... het lijkt net alsof iedereen je voorbij raasd... ik begon tegelijkertijd met een vriendin.... zij heeft er nu 2... ik gelukkig eentje in mijn buik.... die gevoelens..... ik werd soms lichtelijk misselijk als weer iemand zwanger was...wanhopig en bezorgd..... Luuske lekker er even tussenuit... Gizmotje lekker bijna kijken naar je ukkie, goed dat je met moeders voor moeders meedoet.. nieuwe meiden, helaas welkom...hoop van harte dat jullie hier snel weer weg zullen zijn.. hier nog steeds niet leuk, situatie met badkamertegels is dermate ernstig dat de hele handel eruit moet.... en snel...verkoper tegel is niet voor rede vatbaar en wil wel nieuwe tegels betalen maar niet de kosten voor de verbouwing.....het is juridisch erg ingewikkeld... er is verkeerd voegsel gebruikt omdathet eenzeer ongewone tegel is... dus hij zegt ik heb geen slecht product afgeleverd en wij zeggen je had het bij de verkoop moeten melden..... drama.... met de baby alles goed, trappeld lekkerin m,n buik. beetjelullig is het voor manlief... zodra hij het probeerd te voelen houd ze ermee op...hahaha hij heeft het dus nog niet gevoeld... aan het kamertje nog niet begonnen... het huis staat nog op z,n kop xxxx jose
@ gizmotje, Dankje wel. Ik heb wel bloedverlies maar het is geen ongie te noemen zo weinig is het. Ik heb ook geen eisprong. Ik moet vanaf morgen primolut slikken, CD 14 en CD 21 bloed prikken. En vriend moet zijn zaad idd inleveren. En dan in april de uitslag van het bloedprikken en het zaad. Toch fijn om te zien dat jij zwanger bent! Nog gefeliciteerd @ Juup, Dankje wel. Dus je bent al redelijk snel met clomid begonnen, dan kan ik dat waarschijnlijk ook verwachten. Spannend voor jou de wachtdagen, succes! Ik ben met de pil gestopt eind juni 2008.
my precious, jij ook heel veel succes... het is altijd spannend om op uitslagen te wachten, met pco kan je met medicatie gewoon zwanger worden....soms met een omweg... groetjes Jose
he? ik zie dat je in april pas de uitslag krijgt? wat moet je daar lang op wachten...ppfffffff ik vind dat zo slecht
Welkom my precious! Joseetje: Wat een gedoe zeg met die tegels. Gelukkig gaat het wel goed met de beeb. Ziekenhuis doet op zaterdag wel gewoon 2 behandelingen is alleen op zondag gesloten. Tsja, ik maak me er niet heel druk om, ik ga er gewoon van uit dat het maandag word. Ik heb er niks aan als ik mezelf gek ga maken. Liefs Zora
Bedankt voor het welkom meiden . @ joseetje, dankje wel. Ja ik moet eerst ongesteld worden door de primolut, dan bloed prikken 2x en ondertussen vriend ze zaad heen brenge. En april de afspraak en dan hoor ik wel hoe het met ons is. Maar het gaat nog wel vlot. Misschien kun je de uitslagen ook wel eerder te horen krijgen maar ik wacht wel tot het gesprek . Hebben er meer van jullie primolut geslikt? Zo ja, hadden jullie meteen "last" van dingetjes? Ik heb een hele opgezette buik, me darmen zijn de hele dag bezig (terwijl ik normaal bijna niet naar de wc kan), ben moe, emotioneel. Gek gevoel in me onderbuik. Voelt wel gek hoor psychies ook.
@Myprecious, ik heb primolut geslikt en had geen bijwerkingen. Ook een keer provera gehad (net zoiets) en dat was echt verschrikkelijk. Ik heb dit keer geen bijwerkingen van de pregnyl... vreemd vorige maand was ik misselijk en moe.... nu helemaal niets.
hey meiden, heb even terug gelezen, en heb helaas niet zoveel energie om op iedereen te reageren. we gaan morgen lekker naar zeeland onze batterij opladen....
my precious, ik heb ook eerst promolut moeten nemen...ik voelde me er psychisch erg slecht van... was erg snel woedend om dingen ,niks voor mij. ik maakte mijn borst dan ook nat om met clomid te beginnen , dat viel me mee al had ik het s,nachts erg warm...en ik was erg bang dat het niet ging lukken dus het is achteraf moeilijk te zeggen of ik me echt door de hormonen zo rot voelde.... Zora aha ik dacht dat ze in het weekend helemaal niets deden..... hoe is je mannetje eronder? jouw cyclus is best mooi gereguleerd met clomid. Luuske laad die batterij lekker op meid...daarna weer met nieuwe moed ertegenaan. hier alles goed, vandaag weer naar verloskundige geweest....het blijft vreemd...zo onwerkelijk toch nog soms....alles was dik in orde.. alleen mag ik waarschijnlijk niet thuis bevallen... ik heb een stijle draaiende trap in huis waar ik in een noodgeval niet op een brancard af kan.....het lijkt me vreselijk om in het ziekenhuis te moeten bevallen...maar als ik er dan aan denk hoeveel jullie ervoor over zouden hebben in mijn schoenen te staan mag ik van mezelf niet zeuren.... verder rotdag. tegelverkoper belde met een groot lulverhaal... hij denkt zeker dat ik een of andere domme muts ben...dus ik alles wat hij beweerde uitgezocht en hem ermee geconfronteerd dat het onzin is...heeft die man me toch geintimideerd over de telefoon....die is gewoon helemaal gek? xxxxxxxxx jose
@ Caecilia, oké goed om ook een andere kant te lezen. Succes over 9 dagen. @ luukske, veel plezier morgen! @ joseetje26, dankje voor jou verhaal. Ik voel me psychies ook anders. Gisteren was ik blij dat het niks ergers was, want daar had ik ook bij stil gestaan. En vandaag na het 3e pilletje kon ik zomaar wel gaan huilen omdat ik steken voelde. Ik heb het ook heel warm. Wat deden ze na je 1e primolut? Moest je ook bloedprikken 2x? Ik weet niet wat we hierna gaan doen na het bloedprikken en de uitslag. Dan zeker nog een x primolut? En kun je niet beneden bevallen? Mijn moeder is in de woonkamer bevallen. Of is dat geen optie? Die vent die je aan de telefoon had die spoort niet lijkt me, maar niet leuk om mee te maken! Meiden, Ik vraag me af of die cystes straks weggaan wanneer ik ongie wordt? En zo ja, pas wanneer ik ongie ben of is dat nu al aan het verschuiven? Ik heb pijntjes, steekt gewoon in me kruis en links bij me eierstok denk ik. Voelt toch gek hoor, voel me echt gek....
He meiden, Hoop dat ik hier nog even mag posten. Elke heb het gelezen van je schoonvader. Gecondoleerd hoor. Heftig allemaal. Hoe voel je je? @Joseetje hoe is ie? Alweer 23 weken joh! Super. @all Zie onze banner! Het is er dan toch eindelijk. De roze strepen verschenen op onze test. Yes we zijn Zwanger Groetjes Ede
jaaaaahhhhh meissie! gefeliciteerd!wat een mooi nieuws! op naar je eerste prachtige echo! my precious, bij mij hebben ze dmv primolut een soort nep menstruatie gemaakt en op bepaalde dagen bloed geprikt en een echo gemaakt....uitslag pco achtig beeld maar niet overduidelijk.... ik had totaal geen cyclus nadat ik na 11 jaar stopte met de pil... ik principe had ik met hormonen mogen beginnen als we niet 2 dramatische zaaduitslagen hadden gehad......... manlief was onder narcose geweest dus alles bijna dood, veel wachten... uiteindelijk was het gewoon goed... ik heb dus maanden gewacht... toen ik met clomid mocht beginnen hebben ze weer primolut gegeven en een uitgangsecho gemaakt om zeg maar de beginsituatie te beoordelen... zijn er cystes en hoe staat het met het baarmoederslijmvlies en de eitjes? daarna ben ik begonnen met de llaagste dosis clomid 50 mg, de eerste cyclus hebben ze met inwendige echo,s (fm,s) in de gaten gehouden ,ze keken op dag 9, 12 en 15, op dag 15 was te zien dat er een ei was gesprongen,op dag 22 vandie cyclus zijn mijn progesteronwaardes geprikt,daaraan kunnen ze zien of er een goede eisprong is geweest. dit was gelukkig zo en ik kreeg hierna voor 6 maanden clomid mee,de 5e ronde raakte ik zwanger....ik gebruikte ovu testen, deze staan in mijn album gr jose
DAmes.... vanacht wakker geworden, buikkrampen, misselijk. Heel de nacht op geweest. Manlief daardoor ook. Samen ziek gemeld vandaag. Getwijfeld of we zouden testen of wachten tot zondag en toch gedaan. Clearblue kruis te zien....We zijn in verwachting. Ik weet echt niet hoe ik het heb, zo onwerkelijk. Ik dacht het aan mn lijf te merken, die krampen stonden op internet ook bij vroege zwangerschappen... Kan het niet geloven. Is nog heel pril want denk dat ik de 13e s avonds mn eisprong heb gehad. Denk ik tenminste! Bizar he. Hoop dat ie lekker blijft zitten en dat we de namenlijst die al 20 jaar af en aan wordt gevuld eindelijk in gebruik kunnen nemen. Liefs Juup en partner!
Ik was ook in juni 08 gestopt om mn lijf te laten ontpillen en in oktober kwamen achter de pco. Ik vond niet dat ik snel kon beginnen, het was eind januari of begin februari voordat ik eindelijk die clomid door kon slikken na veel onderzoeken etc. Maar als je het gelezen hebt....ik heb na ronde 1 een positieve test....erg spannend en ongeloofwaardig maar weet het ook pas een half uur./