Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: 24april Bijzonderheden: 2e ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: wacht op zaaduitslag Voor: follikelmeting 4 april Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: begin mei Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg( Volgend bezoek gyn: 14 april Voor: follikelmeting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 21 april??? uitgaande van 32 dagen Bijzonderheden: tweede ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: 15 april Voor: follikelmeting, maar dat zal op dag 9 niet zo spannend zijn Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 26-04 Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 8 april Voor: uitslag zwemmers, follikelmeting en verder behandelplan Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje erg slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Misschien IVF.... Volgend bezoek gyn:14 april telefonisch spreekuur. Voor:bespreken verder behandelplan Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 22 april? Bijzonderheden: ongi na provera, nu 1ste ronde clomid 50 mg van dag 3 t/m dag 7 Volgend bezoek gyn: dag 19, do 10 april 9.55 uur Voor:inwendige echo (ei-check) en samenlevingstest Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: mannetje moet eerst terug voor tweede zaadtest half april, en ik moet proberen BMI onder de 25 te krijgen. (nu 25,7) en kijken of cyclusduur korter blijft/wordt. Volgend bezoek fert.arts: 25-04 14.00 uur Voor: Uitslag zaadonderzoek en verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, cyclus is nog steeds niet geregeld Bijzonderheden: PCO, wacht op ongie zodat ik met de 3e ronde Clomid (50 mg)kan beginnen Volgend bezoek gyn: 24 april 8.30 Voor: inwendige echo, tempkaart bespreken, bespreken of ik naar hogere dosis Clomid ga of misschien wel iets anders Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd, nu bezig met Primolut dus afwachten geblazen! Dan Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 (in januari 2006 gestopt met de pil, door huwelijk nog iets uitgesteld en sinds juli gaan we er echt voor) Kinderen: 0 NOD: 13 april?? Bijzonderheden: sinds december 2007 PCO geconstateerd, eerste clomid kuur 50 mg Volgend bezoek gyn: bellen na NOD Voor: Naam: Leeftijd: Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Leeftijd: Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Leeftijd: Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor: [/quote]
Hallo meiden, ik voe me een beetje dom... hoe voeg ik mijn gegevens aan jullie lijstje toe? ik heb een hekel aan computers grrrrr. altijd ruzie met die dingen. Ravi: de uitslag van het eerste zaadonderzoek waren een beetje vaag.... het moest 20 miljoen zijn maar het was minder dan de helft, dus ja hoeveel? de kwantiteit ( ik gok maar dat ze daarmee de hoeveelhied bedoelde) was goed alleen de kwaliteit niet goed, maarja wat er dan precies mee was?, ze begon ook meteen over ivf daarna waren hubbie en ik zo geschrokken dat we alleen nog maar 10 min lang bla bla bla ivf bla bla bla eindstation blal bla misschien iui bla bla bla hoorden. en toen ik mezelf na ongeveer een weekje weer bij elkaar had geraapt toen durfde in haar niet meer te bellen dus..... maar m,n man was wel aan een hernia geopereerd 9 weken voor het onderzoek en had ook nog een niersteenaval gehad en daardoor 4 dagen morfeine vlak na z,n hernia operatie en hij rookte ook en hij rookte medicinaal wiet tegen de pijn dagelijks ,dus je zou toch zeggen dat dat misschien een negatieve uitslag heeft gehad op zijn zaadkwaliteit, nou ja daar houd ik ma maar aan vast , is meteen met alles gestopt en op de gezonde toer...... op hoop van zegen maar.... Marieke: jeetje wat een slecht nieuws ik weet precies hoe je je voelt, alsof je met een grote platte hand een flinke klets in je gezicht krijgt, en daarna is alles ineens anders...... toch zijn ze tegenwoordig echt erg knap en idd zoals al meer meiden schrijven zijn er wel met veeeeeel minder zwanger geworden. het komt goed alleen gaat het gewoon wat langer duren waarschijnlijk. Lotje: ik vind je echt dapper om na zo,n slechte uitslag zo,n positieve insteek te hebben. je weet wat ze zeggen he? niets is zo krachtig als de kunst van het positieve denken! ik geloof daar wel in, en verder, wat word hier een hoop geschreven zeg, lijkt wel het drukst bezochte topic, hoop dat ik het een beetje bij kan houden. veel liefs Jose
Hallo Meiden, Hier een berichtje van mij: @Lotje en Marieke> heel veel sterkte en ik hoop op goed nieuws voor jullie allebei! @Joseetje, jullie kunnen nog wel thuis zwanger worden of zijn jullie nu aangewezen op IUI? (ps het lijstje moet je even quoten en dan invullen) @Jojoba, dat jaloers herkent iedereen hier wel denk ik... Tis een hele zure appel waar je mentaal doorheen moet als je dit traject in gaat. Hoop dat de snel komt en dat je aan een nieuwe ronde in kan. @Daan, super jammer dat de clomid niet goed aanslaat . Over het spuiten hoor ik goede dingen. Zo zou het je eigen hormonen aanvullen en zijn het geen vreemde hormonen zoals clomid. Hierdoor zijn er nauwelijks tot geen bijwerkingen. Heel veel succes, hou je ons op de hoogte? @Anneke, welkom en heel veel succes! @all, een heel fijn weekend! Ben zelf nu op cd 12. Over twee dagen fm en ik vind het super spannend... Gelukkig hebben we vnadaag vriendendag zodat we wat afleiding hebben (heb nu een opvlieger , die dingen blijven ook maar komen...). Veel liefs Elke
Hoi Meiden, Jeetje Marieke, dat is een heftig bericht. Maandag hoor je meer lees ik. Heel veel sterkte alvast! natuurlijk ook voor Lot. Daan voor jou ook een spannende dag dinsdag. Het is inderdaad wel een beetje raar, maar hoop dat je dinsdag iets wijzer wordt. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ben 's nachts wel erg aan het zweten en voel me niet lekker. Hoop dat mijn ongi nog komt maar heb er niet zoveel vertrouwen in. Iemand ervaring mee naar slikken kuur primolut? Waarschijnljk moet ik maandag dan maar bellen........ Heel veel sterkte allemaal!
Het is hier inderdaad niet bij te houden! Even snel een berichtje voordat ik ga werken... Brenda: Toen ik primolut slikte, werd ik binnen 3/4 dagen, volgens mij, ongesteld. Bij de provera was dit binnen 2/3 dagen... Jeetje zeg, ik hoop wel dat het gaat doorzetten voor je! De deurbel gaat en dan ga ik meteen weg, doeii
Ik begin buikpijn te krijgen van de primolut, nu de 3e dag ben benieuwd wanneer het doorzet. Vorig jaar ook gehad en toen duurde het een week! LIEFS en fijn weekend
Hoi, Nou het is niet waar! kom net uit sportschool. Wilde heel graag jullie reactie op mijn berichtje lezen en daar werd ik al iets positiever van. Nu stap ik onder de douche......................een klein beetje bloedverlies! Joepie. Sophia....hoop voor jou ook dat het snel komt. Lopen we een beetje gelijk op. groetjes brenda
Hallo meiden, Brenda, joehoe fijn he dat bloedverlies. Dat je daar zo blij mee kan zijn, raar he. Fijn dat je nu verder kan. Ik wens je heel veel succes met de Clomid strakjes! Sophia, ik hoop ook bij jou dat de snel gaan doorbreken! Elke, ja fijn he die opvliegers. Wat gaan jullie doen met de vriendendag? Ik wil je heel veel plezier wensen en ik ga hard voor je duimen maandag! Joseetje, nou die dingen die je opnoemt lijken me wel van invloed te zijn op de kwaliteit van de zwemmers. Wanneer moet hij weer een potje inleveren? Jeetje Marieke, wat een rotnieuws zeg! Als dat woordje IVF valt lijkt mij ook dat je schrikt. ik ga heel hard voor je duimen! Succes maandag! Lotje, ik volg jou op het andere forum ook! Ik blijf aan je denken! Tezz, hoe staat het met jou? Hier geen nieuws. Heb nog steeds veel opvliegers, ik ben alleen wel wat beter gehumeurd. Gelukkig maar voor manlief! Iedereen een fijn weekend!
Brenda gefeliciteerd met je rode duivels de eerste en enige x dat je er blij mee bent. Nu heel hard duimen dat ze 9 maanden niet terug komen. Succes! Sophia ik hoop dat jouw duivels snel volgen. Daan fijn dat je humeur weer opgeklaard is. Het is duidelijk een bijwerking van de clomid. Ik had er ook zo'n last van of eigenlijk mijn lief en mijn collega's. Deze ronde was ik me er ook bewust van. Elke veel plezier vandaag en sterkte met je opvliegers. Ik heb ze alleen 's nachts overdag ik heb het lekker aangenaam. Normaal heb ik het altijd koud. Ravi, hoe gaat het met jou? Je NOD nadert snel! Spannend ik hoop zo dat jij als eerste ons postitief nieuws gaat brengen! Tezz heb je al een positieve ovu-test in je handen gehad? Ik ga zo ook weer testen. Door mijn werk is voor mij het beste moment op de dag 2 uur 's middags. Dat voelt zo raar. Fijn weekend!
Zora: Al een positieve ovu-test in je handen gehad? Marieke: Jeetje!Wat heftig zeg!Ik kan me zo goed voorstellen dat je IVF nog zo ver van je bed show vindt/vond. En dan ineens zit je daar nu toch al. Red je het allemaal nog wel? Anneke: Houd moet. Bij mij deed 50mg helemaal niets en 100mg gaat goed, met goede eisprong. Dus dan kan bij jou met 150mg ook echt nog het geval zijn! Daan: dat is zeker slecht nieuws.... Maar wel een fijn gevoel dat er nu snel actie wordt ondernomen. Injecteren en IUI! Ik word wel bang van jouw verhaal over die 100mg...Ik wacht het maar weer af..Heb nog 5 ovutesten liggen en die wil ik gaan gebruiken om te zien of ik een eisprong ga krijgen. Jojoba: al ongi geworden? Of nog niet? dan wordt het wel spannend... Lotje: Wat vind ik het erg voor jullie zeg! Hebben jullie het samen al gehad over spermadonor? Omdat ik dat bij jou las? Wordt dat dan het volgende traject voor jullie?
Elke: Nog maar 1 dag! En dan fm! Hoe was de vriendendag? Brenda: joehoe! Rode duiveltjes...Ik weet zelf nog goed hoe blij ik er mee kon zijn...Ook na een Clomid100mg kuur. Nu helaas niet meer.... Tezz: hoe staat het er met jou voor? Hier alweer op dag 7 beland. Zo'n eerste week gaat altijd wel weer snel. Laatste dag Clomid, gelukkig! Verder veel down geweest de afgelopen week. Ik ben gewoon moe, zo moe van het wachten, wachten, wachten, teleurstelling, onzekerheid... Maar ja, ik moet moed houden....We maken echt wel stappen vooruit en daar houd ik me nu maar aan vast! Fijn weekend for you all!
goeiemorgen allemaal! het is hier zo moeilijk bij te houden, dat ik bij deze gewoon maar iedereen succes wil wensen met het wachten en geduld hebben en het vinden van de weg naar een beebje! ben ff heeeeel erg ego: check m'n album! ff heeft m'n ei gevonden! Heb zelf het idee dat ie gisteren pas gesprongen is omdat ik na weer een dag hevige ei-pijn gisteravond opeens niks meer voelde, maar ff geeft 'm al op donderdag. Hoe dan ook: het lijkt erop dat na ruim 5 maanden ik eindelijk weer eens op het echte wachtbankje zit! Jippie! Liefs Tezzz
Hallo allemaal. Elke en Marieke veel succes morgen! Tezz, ik snap zo'n temperatuurkaartje nooit zo goed, maar bij jou is op donderdag wel een heel groot verschil te zien.. Joehoe eindelijk weer in het wachtbankje, succes met wachten! Wanneer ga je bellen voor de uitslag van de samenlevingstest? Moet je nog bloedprikken voor de progesteronwaarden? Haan, fijn dat de Clomid er alweer in zit! Al bijwerkingen gehad? Je moet niet bang worden van mijn verhaal, ik zit nu eenmaal raar in elkaar, dus ben geen referentiekader, ha, ha! En inderdaad moed houden he! Iedereen van ons krijgt een beebje! Marykay en Zora, hoe gaat het met de zoektocht naar het ei? Inmiddels al wat gevonden? Hier verder niets nieuws, nog steeds die vervelende opvliegers! Allemaal nog een fijne dag!
Even een vraagje tussendoor, weet iemand wat de werkelijke hoeveelheid hormonen is wat je inneemt? (clomid 50mg) Ik heb daar zo'n moeite mee, mijn moeder is namelijk in okt overleden aan de gevolgen van borstkanker en dit heeft zich in eerste instantie ontwikkelt door hormoontabletten voor de overgang... Snappen jullie mijn angst een beetje of overdrijf ik LIEFS
Goeiemiddag allemaal, Moet weer even bijlezen en er even voor gaan zitten haha. Begin maar even waar ik gebleven was. @Anneke, Welkom! Wat jammer dat de vorige dosissen niet aansloegen. Ik ben benieuwd en ik hoop voor je dat het met 150 mg wel lukt. Maar ook als dat niet zo is, zijn er nog andere mogelijkheden. Probeer positief te blijven en hoop te houden! En inderdaad je geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld en het is niet altijd leuk om te horen dat er iemand in je omgeving zwanger is, maar ook jou tijd komt vast en zeker! @Daan, Wat balen zeg dat de 100 mg nu zijn werk niet goed doet, best wel raar eigenlijk en je wordt er ook een beetje onzeker van denk ik. Kan me voorstellen dat je 150 mg niet ziet zitten als je er nu al zoveel last van hebt. Wat ik ook wel kan begrijpen is dat je 'blij' wordt van de optie om met iui te starten. Weer een stapje verder, maar misschien ook een stapje dichterbij. Heel veel succes en sterkte dinsdag! @Jojoba, hoe is het bij jou? Ben benieuwd? @Marieke, wat vreselijk nieuws hebben jullie gekregen. Ja dat is wel even behoorlijk schrikken zeg. De keuze om het even op een laag pitje te zetten kan ik goed begrijpen en ik vind het heel dapper van jullie. Het zou idd wel mooi zijn als je voor een paar maanden Clomid mee krijgt. Dan heb je in elk geval nog het idee dat er een kansje bestaat, de wonderen zijn natuurlijk de wereld nog niet uit! Ik wens jullie heel veel sterkte. @Lotje, voor jullie ook al niet goed nieuws, ik had nog goede hoop dat de uroloog nog iets voor jullie kon betekenen. Wat een domper zal het voor jullie zijn. Gelukkig merk ik dat je ook al weer verder denkt, dat is ook al een hele stap. Voor jullie ook heel veel sterkte. @Joseetje, heel begrijpelijk dat je na het woord ivf de rest van het gesprek niet meer goed hebt kunnen volgen. De omstandigheden waaronder je mannetje het onderzoek heeft gehad zijn in elk geval niet echt gunstig, dus misschien is de uitslag ook niet reeel. Hoop houden idd, een volgend onderzoek zou best positiever uit kunnen pakken. Toy toy toy. @Elke, succes maandag! Spannend hoor. Ik hoop dat je een mooi eitje hebt. We kunnen hier wel weer wat positief nieuws gebruiken! @Brenda, mooi dat je ongie is gekomen! Nu kun je weer verder! @Marykay, al een positieve ovutest? Ben benieuwd. Welke heb je? @Haan, gelukkig vandaag je laatste Clomidje of niet? Nu maar afwachten of het zijn werk goed heeft gedaan. Dinsdag controle, spannend! Succes! @Tezz, gefeliciteerd met je ei! Doe je ook een ovutest? @Sophia, ik heb geen idee eigenlijk. Maar kan me je angst goed voorstellen. Wat erg dat je je moeder bent verloren. Heel veel sterkte. Hier gaat alles zijn gangetje, ik heb eigenlijk bijna nergens last van. Gisteren had ik wel steeds steekjes, soort speldenprikjes rond mijn navel en in mijn liezen en last van mijn darmen. Maar verder geen verschijnselen van een zwangerschap. Nog maar even afwachten, volgend weekend ga ik testen. Mijn banner klopt niet helemaal, uitgaande van 14 dagen na m'n ei zou ik donderdag mijn nod hebben. Fijne zondag nog!
Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: 24april Bijzonderheden: 2e ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: wacht op zaaduitslag Voor: follikelmeting 4 april Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: begin mei Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg( Volgend bezoek gyn: 14 april Voor: follikelmeting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 21 april??? uitgaande van 32 dagen Bijzonderheden: tweede ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: 15 april Voor: follikelmeting, maar dat zal op dag 9 niet zo spannend zijn Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 26-04 Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 15 april Voor: op zoek naar een ei Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje erg slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Misschien IVF.... Volgend bezoek gyn:14 april telefonisch spreekuur. Voor:bespreken verder behandelplan Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 22 april Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50. Ei gevonden rond dag 20 Volgend bezoek gyn: do 17 april bellen Voor:uitslag samenlevingstest. Dan ook bloedprikken voor progesteron Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: mannetje moet eerst terug voor tweede zaadtest half april, en ik moet proberen BMI onder de 25 te krijgen. (nu 25,7) en kijken of cyclusduur korter blijft/wordt. Volgend bezoek fert.arts: 25-04 14.00 uur Voor: Uitslag zaadonderzoek en verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, cyclus is nog steeds niet geregeld Bijzonderheden: PCO, wacht op ongie zodat ik met de 3e ronde Clomid (50 mg)kan beginnen Volgend bezoek gyn: 24 april 8.30 Voor: inwendige echo, tempkaart bespreken, bespreken of ik naar hogere dosis Clomid ga of misschien wel iets anders Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd, nu bezig met Primolut dus afwachten geblazen! Dan Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 (in januari 2006 gestopt met de pil, door huwelijk nog iets uitgesteld en sinds juli gaan we er echt voor) Kinderen: 0 NOD: 13 april?? Bijzonderheden: sinds december 2007 PCO geconstateerd, eerste clomid kuur 50 mg Volgend bezoek gyn: bellen na NOD Voor:
Hi allemaal, @Sophie; ik zou niet weten hoeveel hormonen je binnen krijgt, maar snap helemaal dat je je daar druk over maakt. @Ravi; voor jou wordt het dan ook spannend, ben benieuwd. ik heb ook de hele tijd die prikkels in mijn buik rond mijn navel, rommelende darmen en steekjes. @Marieke; wat een klotenieuws zeg, echt wel even schrikken. heel veel sterkte. @Lotje; jullie ook heel veel sterkte, het lijkt me een moeilijke tijd voor jullie te zijn. @Elke; hopelijk voor jou snel een mooi ei en dat de opvliegers niet voor niets zijn geweest. Ben nog niet ongi, wel had ik vannacht een héél klein beetje heel licht roze, maar echt heel weinig . Maar nu weer helemaal niets. Weet ook niet wanneer en of mijn ei gesprongen is, dus is even afwachten nu. Spannend allemaal.. Fijn weekend nog! Groetjes
Hoi! haan: nog ff volhouden he! misschien is het nu wel raak! Eens moet het bij iemand van ons toch raak zijn. Misschien ben jij dat wel of zijn we het allemaal tegelijk. De groep breidt zich al aardig uit he. Heeeel veel sterkte. Tezz: Ik duim voor je! Sophia: Zijn de rode duivels al gekomen? Morgen wordt mijn eerste dag clomid. Spannend hoor. Ik las dat je het voor een maaltijd moet innemen? Is voor het ontbijt dan ook goed of moetje al wat gegeten hebben. Waarom vertellen ze daar niks over? Ik had gelezen dat ovutesten en temperatuurkaartjes vaak niet helpen bij mensen met PCOS. wat hebben jullie hierover gehoord? Ik heb al een heleboel dip ovutesten in huis! En ik hoor jullie er ook vaak over.......... Fijne dag (ik ga nog even genieten van het zonnetje hier) x bren