wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Juup, supergefeliciteerd! :D Geniet er van!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Ede en Juup: GEFELICITEEEEEERD! :D
    Heerlijk weer roze nieuws!
    Ik hoop dat die hele kleine frummeltjes lekker blijven plakken en dat jullie over 8 maand net zo lekker zitten te wachten als ik ;) :)

ja...ik wacht nog steeds :rolleyes: ;)

3. Niet meer actief

Ede & Juup, Gefeliciteerd meiden, wat super! :)

Liefs Naatje

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Ede en Juup gefeliciteerd.

Wordt er altijd beetje stil van als opeens iedereen hier zwanger is... ben altijd bang dat ik dan dus geen kans meer maak...

5. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    EDE en JUUP : van harte gefeliciteerd met jullie geluk! geniet ervan meiden!

all: hier al weer 8 weken en 2 dagen, de tijd gaat echt snel en hoop dat ik maandag weer een mooi hartje zie kloppen!

succes meiden die nog met de clomid en injecties bezig zijn! voor jullie duim ik heel erg hard!

liefs gizmo

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Hoi meiden, kan ik hier meekletsen?

Ik heb vandaag bij de gyn gehoord dat ik pco heb..
    A.s. maandag begin in met primolut, en dan daarna met clomid 50mg, en dan daarna om de paar dagen follikelmetingen en veel bloedprikken, heb veel formulieren meegekregen :confused:
    Mijn vermoedens klopte dus wel, jammer dat ik het bij het juiste eind had :( Maar we gaan er het beste van maken! Ben blij dat we iig een aardige gyn hadden en gelijk geholpen worden!

@ mp; ik heb al eerder primolut gehad, en ik werd er alleen moe van, niets meer eigenlijk. Na 10 dagen werd ik ook netjes na 3 dagen ongi, dus het is mij meegevallen

@ de nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! :D

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    ow ede en juup dat is geweldig nieuws.
    Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

ik zit in dubio aan deze kant..

ik dacht dat ik op dag 11 mijn ei heb gehad en sinds gister eerst slijm(rozig) en sinds vandaag oud bloed..
    Zit nu op dag 19.. betekend dit dat ik dus ongesteld ga worden?

Ik vind het wel heel erg vroeg..

Groetjes

9. Ede

Ede Lid

Sep 19, 2008
    41
    0
    0
    He meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties.

@ceacillia ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn meid! Denk aan je.

Fijne avond.

Liefs Ede

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Ede: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Genier ervan.

@Schatje1: het kan idd een voorbode van je menstruatie zijn. Ik had de vorige cyclus ook een LF van 10 dagen. Hopelijk zet het niet door en is het een innestelingsbloeding.

11. schatje1

maar ik vraag me dan af.. heb ik dan eerder ei sprong gehad?

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Schatje1: dat hoeft niet, sommige meiden worden binnen 14 dagen na hun ei ongi, ik de vorige keer 10 dagen na mn ei. Deze cyclus weet ik het niet (zie banner).

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Ha dames,

Ik heb een vraagje. Ik gebruik de ovulatietesten van matcare.
    Nou geeft deze in de beschrijving aan dat je niet met ochtendurine mag testen maar na je ochtendurine. Dan mag je 4 uur niet plassen en waarvan de laatste 2 uur niet teveel drinken.
    Ik vroeg me af komt het nou echt zo nauwkeurig die 4 uur.
    Ik lees ook regelmatig dat meiden s'avonds testen, hoe doen jullie dat dan?
    Ik ben verpleegkundige en werk erg onregelmatig. Momenteel zit ik ook in de nachtdienst en ik ga vandaag mijn 2e ovutest doen.
    Nou dacht ik zelf. Vannacht om 4 uur voor het laatst plassen en dan om 8 uur een test. Zou die onregelmatigheid nou zoveel uitmaken? Iemand enig idee.

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Marsim. precies de reden dat ik met ovu testen ben gestopt... de situatie die je beschrijft komt bij mij op de dag niet voor (4uur niet plassen en 2 uur weinig drinken en niet 's morgens...)

15. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    maar ja je zou toch zeggen.
    Zorg er in ieder geval voor dat het geen ochtendurine is.
    Maar ik denk als ik me gewoon aan die 4 uur hou dat ik in principe elke tijdstip van de dag kan testen. Of niet?

Maar als je een flinke piek hebt zou die dan na 3 uur ook al niet positief uitslaan?

16. Juup

Juup Lid

Jan 27, 2009
    89
    0
    0

Lieve Caecilia, het komt echt een keertje goed. Wat een onzekerheid he, niets is een garantie in t leven! Kan me zo goed voorstellen dat je er gek van wordt. Het komt sowieso altijd onverwacht. Ik kan niets zeggen wat helpt behalve toch de hoop geven dat er bij velen van ons toch opeens een wondertje is gegroeid. Liefs Juup

17. Juup

Juup Lid

Jan 27, 2009
    89
    0
    0
    Ede...even wat vraagjes hoor, jij natuurlijk ook van harte. Denk dat we gelijk op gaan bijna, ik een weekje korter denk ik (zal mn banner even veranderen). Heb jij ook steken en krampjes, maak me niet heel veel zorgen hoor omdat ik overal lees dat het wel veel voorkomend is maar toch fijn als dat herkenbaar is....kan er nog geen woord over zeggen in mn omgeving, manlief wil dinsdag 2e test en dan alleen hele nabije mensen inlichten haaha! Prima maar ik wil weten of alle dingen die ik voel normaal zijn.
    Gisteren hebben we stiekem al een klein kleertje gekocht, je weet toch nooit iets zeker dus kan je maar beter gewoon proberen te genieten!
    Voel me verder een beetje koortsig, kan niet uitslapen en vind het vooral heeeeeeeel erg spannend allemaal! Liefs Juup

18. schatje1

nog een klein vraagje.. ik moet dus eigenlijk morgen beginnen met clomid.. maar ik heb de medicijnen nog niet in huis en er is maar 1 apotheek open en die doen alleen voor spoedgevallen..

Nu is mijn vraag kan het kwaad als je een dagje later begint met clomid?

xxxxjes

19. Juup

Juup Lid

Jan 27, 2009
    89
    0
    0
    Ik heb nog een pakje liggen, je mag het zo hebben! ZOu wel gewoon op dag 3 beginnen zelf.

20. schatje1

ik had net naar de apotheek gebeld en ze willen het niet meegeven.. hoe moet ik dat nou doen?

En waar woon je? :)

Share This Page