wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juup

Juup Lid

Jan 27, 2009
    89
    0
    0

Hahaha, laat mij ook effe bij die collega langsgaan, ben rete nieuwsgierig , al zal er met 5 weken nog niet zo bar veel te zien zijn. Denk je dat het er meer zijn? Heb jij ook die menstruatie achtige krampjes een paar keer op de dag?

2. Juup

Juup Lid

Jan 27, 2009
    89
    0
    0
    @dazwa. Wat k joh dat je niets hebt gevoeld. Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

@ Nightelf. Had ik jou wel gefeliciteerd, had helemaal niet in mn hoofd dat jij ook zo pril was, we schelen maar een weekje, spannend hoor meid en anders als nog gefeliciteerd. Ben je al naar een ander forum? Ik durf nog niet!

@ Ede, tja, foto. Ik ga mn best doen om te zoeken. Fijn dat jij ook gekke dingen voelt, vind het best spannend al die gekke steken. Ik wilde lekker met een kruik op de totaal oversture darmen gaan slapen, lezen we weer hele wisselende dingen over warmte....pff. Je weet nooit of je het goed doet met al die verdeelde meningen. Manlief smeert overal boter op (ben ik niet zo'n fan van) en ik drink melk en alles braaf gezond. Succes weer he! De misselijkheid is hier nog niet doorgebroken, wel voordat ik het wist, wel moe en traplopen is bagger idd hahaha! DOei doei

@ wie het wil weten: Heb gisteren aan mn moeder verteld, die was helemaal van slag(positief), eergisteren schoonouders. Echt super. Hele flauwe actie gedaan. Hadden een stapeltje foto;s van ons waar ze al maanden om zeuren. En dan achter in de stapel een foto van de zwangerschapstest met een briefje van hoi opa en oma, ik ben pas 5 weekjes maar als alles goed gaat kom ik in november.
    Wij vonden het wel een fijn idee om een aantal mensen in te lichten, dan heb je ook steun als het niet fijn gaat! MAar een klein aantal! Hebben jullie dat ook gedaan?

3. Juup

Juup Lid

Jan 27, 2009
    89
    0
    0
    @ all, ik plaats er altijd 3 achter elkaar, sorry hoor haha, lees pas alles in als ik op de eerste gereageerd heb en dan zie ik weer zoveel.
    Ik wil iedereen weer heel veel sterkte toewensen de komende tijd! En veel liefs en hoop

@ gizmo, wat spannend en leuk meid, dat jullie alles al zo goed konden zien! Ben je ook nog naar je eigen huisarts geweest of is dat niet nodig in het begin.

@ nightelf, 1 is ook helemaal fantastisch toch, ik ben ook al fatsig hoor, dat zijn mn darmen, volledig over de zeik, daar komt alleen maar herrie en gerommel vandaan, opgezet. Genietze x

4. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    hoi juup:

nee ik ben niet naar de huisarts geweest omdat ik bij de gyn liep, dus die helpt je dan verder. succes meid. ben jij al misselijk ofzo?

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Juup: heb niet echt krampjes, af en toe steken en 's ochtends erg misselijk. Dacht misschien dat het er meer zouden zijn, omdat ik tijdens de FM 3 ongeveer even grote eitjes had. Heb idd ook echt zo'n darmenbuikje. Valt erg op, heb normaal gesproken een hele plaate buik.
    Wij hebben het de ouders en zusjes ook al vertel, waren ook al zo superblij!

6. Juup

Juup Lid

Jan 27, 2009
    89
    0
    0
    Misselijk valt mee, heel soms, net als emotievlagen die ik nog in kan houden. Verder moe! Voel me over het algemeen wel goed eigenlijk, wat ik natuurlijk ook griezelig vind. Zag iets verandering aan mn borsten gisterenavond maar allemaal summier.
    Die krampen lees ik gelukkig vaker dus dat maakt dat ik me er niet zo druk om maak. Gek hoor en onzeker deze tijden.

Ik heb geen platte buik dus zoveel valt het niet op maar merk dat ik mn knoop soms al los doe.'

Net gehoord dat mn versnellingsbak kapot is van de auto, dure grap, pff, daar kan ik nu echt opgefokt van worden maarja...

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Heb het idee dat de duivels er al zijn. Nog NOOIT een cyclus van 25 dagen gehad... maar heel veel bruin bloed al op de wc... pffff

8. Juup

Juup Lid

Jan 27, 2009
    89
    0
    0
    Fuck, nou, we gaan echt duimen voor de volgende ronde meis! IEdereen duimt mee !

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Wat balen meid, dikke knuffel. Hoeveel rondes ga je eigenlijk nog spuiten? En wil je hierna ook verder met IUI ofzo?

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Zora, door de slechtere zaadkwaliteit gaan we max 3 rondes op deze manier spuiten. Dus hierna nog 1.

Vanmorgen zat er bloed op de tampon. Sliert oud bloed en vlekje rood. Eerst maar eens kijken wat vandaag brengt...

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Is het nog niet helemaal doorgebroken? Want dan blijf ik nog even duimen hoor!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik duim mee! (heb toch tijd zat ;) :) )

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Meiden, wat ontzettend lief van jullie!

Net uit pure nieuwschierigheid tampon verwisseld. Er zaten een paar kleine bruine stipjes op verder helemaal niets... veel minder dan gisteren op het wc papier.... (was vanmorgen toch echt een sliert zwart bloed....?)

14. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    ceacilia ik duim ook nog steeds voor je misschien een innestelingsbloeding?

groetjes redu

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ceacilia, vervelend meid....
    maar heb in ronde 3 (toen ik zwanger was, en helaas die vmk) ook bijna 1 week bruinverlies gehad, en toch op NOD positief getest.....hoop voor jou dat er gewoon een pos. test inzit en die ook zo blijft!

@Tezz, nog geen gerommel in je buikje?

@all, hier niks nieuws te melden, wacht gewoon geduldig op mijn ei(tjes)

16. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    @Caecilia: wat balen, ik hoop voor je dat het niet doorzet..

Ik heb hier eigenlijk niet zoveel te melden. Ga overmorgen voor de zekerheid maar eens testen, dan weet ik nl. écht of het gelukt is of niet (ach ja, formaliteit he, ik wéét al dat er niks uitkomt).

Veder moet mijn man a.s. vrijdag naar het AMC voor een oriënterend gesprek (omdat hij daar ook zaadonderzoeken krijgt). We gaan samen heen en ik ga wel mooi vragen of ik niet toevallig al weer mag starten met ongi opwekkers.

Verder de laatste dagen een beetje depri, heel zwak van mezelf. Maarja. Gisteren wel goed met mijn man erover kunnen praten. Hij is niet zo van het uiten van zijn gevoelens maar hij liet wel weten dat hij net als ik graag een kindje wil en dat hij er ook van baalt dat er nog niets 'gebeurd' is. En hij vindt het vooral moeilijk voor mij dat veel mensen in de omgeving zwanger zijn. Aan de andere kant vinden we dat we (nog) geen recht hebben op zeuren omdat we nog maar net begonnen zijn.

Zo, klaagzang uit en ik ga nu mijn temperatuur maar weer eens invullen (die nog nooit zo laag is geweest deze cyclus)

17. Juup

Juup Lid

Jan 27, 2009
    89
    0
    0
    Zijn er ook meiden die weinig klachten hadden bij een vroege zwangerschap. Maakt me onzekerder, had ergens liever emmers volgekotst. Klinkt raar maar ben amper tot niet misselijk. Alleen heel moe en buiksteekjes etc. Wel boeren maar ook geen vreselijk gevoelige borsten enzo. Pff, hoop zo dat het goed blijft gaan!x

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Zojuist helder rood bloed... Morgen uitgangsecho moet om 10-:15 in het zh zijn. Vrijdag kwam me niet uit dus mocht ik op dag 2 langskomen.

Ga wel even vragen hoe het kan dat ik op dag 14 pregnyl = dag 15 ei en dan op dag 26 (dus cyclus van 25 dagen) al ongesteld wordt.

19. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    He Caecilia meid. Wat balen zeg. Wel raar zo snel al ongie inderdaad.

Nou even leuk nieuws.
    Zag op het zwangerentopic dat Suzanne afgelopen zaterdag is bevallen via een spoedkeizersnee van een mooie dochter. Ze heet Merel.
    Moeder en dochter zijn alweer thuis, dus het gaat goed.
    Suzanne...vanaf hier HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER.
    Geniet ervan.

Voor iedereen dikke knuffels en dat we maar gauw mogen volgen.

Groetjes Winnie.

20. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    juup ik vindt dat je voor zón vroege zwangerschap al best wat kwaaltjes hebt hoor meid, bij mij begon het later.
    En ik heb tot nu toe maar 1 keer overgegeven.
    er zijn ook meiden die nergens last van hebben geniet er maar van.
    groetjes redu

Share This Page