ceacilia balen meid ik denk aan je, vindt het zo rot dat mijn banner ziet als ik een berichtje stuur.
@caecilia, balen meid..... @juup. ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje alleen maar geslapen en geslapen, verder niks nada.....heb met 12 weken 1 keer gespuugd, maar dat kwam wrs door de yoghurt in Griekenland die ik die dag had gegeten......
Caecilia, balen meid. Idd raar dat je zo snel al weer ongi bent geworden. Kunnen ze met medicatie nog iets veranderen aan die korte LF?
Nog een keer goed nieuws. Ravi is bevallen van een gezonde dochter genaamd Sinne. Tezz maakt het spannend en is elk moment aan de beurt. Groetjes Winnie.
ccealia: heel veel sterkte! ik denk aan je! ravi: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! yippie!
Hallo allemaal, Heb hier allang niets meer geschreven, wel alles een beetje bijgelezen.. Nieuwe meiden welkom hier en alle meiden die zwanger zijn geraakt VAN HARTE GEFELICITEERD!! Caecilia: balen zeg dat je weer ongi bent geworden.. hoe vaak mag je nog met die pregnyl doorgaan? En wat komt daarna? Dikke knuffel meid. Zora: voor jou ook balen zeg dat er geen activiteit is gevonden.. het duurt ook allemaal veel te lang hé. Ik vind dat wij van de oude garde nu ook eens aan de beurt mogen zijn. Luukske: bij jou ook nog niet zie ik? Heb je inmiddels al een eisprong gehad? SylviaM: sterkte met het verwerken van je 2de miskraam.. het is niet niks.. Ga je nu verder met het chromosomenonderzoek? Ik heb na mijn 2de miskraam ook een onderzoek gehad, moest toen 8 buisjes bloedprikken en mijn stolsels laten onderzoeken. Er is toen niets uitgekomen, alleen dat mijn schildklier iets aan de trage kant was, maar dit veroorzaakte geen miskraam zijn de gyn toen. Ben nu wel gestart met Thyrax. Sterkte in ieder geval! Winnie Pooh: hoe gaat het bij jou? Ik zie dat jij ook met spuiten gaat beginnen? Naatje: wat een ontzettend droevig nieuws dat het einde is gekomen. Sterkte met de verwerking.. heb er eigenlijk geen woorden voor. Voor iedereen die ik vergeten ben, heel veel succes met de clomid of andere behandelingen, het afwachten etc. Hier eigenlijk nog niet heel veel nieuws. 2 weken geleden zag de gyn een folikel van 2 cm die op springen stond volgens hem. Afgelopen weekend ietwat bruin/rozeverlies gehad, maar 2,5 dag ongeveer. Daarna niets meer. Ik zou dus eigenlijk denk ik dit weekend ergens ongesteld moeten worden, maar heb mijn twijfels of dit nou mijn ongi is geweest afgelopen weekend of dat ik deze nog moet krijgen en het een seintje is geweest dat het eraan zit te komen. Als ik ongi word moet ik eindelijk weer een keer starten met clomid 100 mg. Maar als het nu mijn ongi is geweest afgelopen weekend ben ik nu te laat met innemen. Moeilijk weer.. Liefs Jojoba
He Jojoba...wat leuk weer iets van je te horen. Heeft de gyn naderhand niet gekeken of dat ei van 2 cm wel echt is gesprongen? Bah wat vervelend die onzekerheid. Ik duim voor je dat het afgelopen weekend een innestelingsbloeding is geweest. Hou ons van het weekend op de hoogte hè. Succes met het wachten. Als ik volgens de gyn voldoende ben afgevallen, begin ik inderdaad met spuiten. Al wil dat afvallen niet echt lukken. Dinsdag 10-3 in ieder geval wel de afspraak, dus we zullen zien wat ze te zeggen hebben. Dit is wel zo'n beetje ons eindstation, dus ben er best wel zenuwachtig over. Mijn man heeft namelijk aangegeven pertinent niet verder de MMM in te willen gaan. We hebben tenslotte een prachtige gezonde zoon van bijna 3 jaar. Pffff...moeilijk hoor. Groetjes Winnie.
@ravi, gefeliciteerd meid, geniet van je kleine meid! @jojoba, fijn om weer wat van je te horen, hoop voor je dat het geen ongi is geweest, en dat je komende week een positieve test in handen mag krijgen..... @winnie Pooh, mijn man wil idd ook niet verder in de MMM, hebben een gezonde knul van 3 jaar, waarbij de zwangerschap ook echt geen pretje was, dus daar is mijn hubbie gewoon weer bang voor.....maar ik wil zelf de moed nog niet in de schoenen laten hangen.... @alle meiden, we gaan gewoon voor die positieve testen in het voorjaar van 2009!
meiden lees net dat tezzz is bevallen, vanochtend om 9.11 uur, van een gezonde jongen!! zijn naam is KIYAN!!! meid, hartelijk gefeliciteerd!!!
WOW TEZZ.....DAT WEER EENS WAT ANDERS ALS ROZE. HARTELIJK GEFELEICITEERD MET JULLIE ZOON. Mooie naam trouwens. Dat zijn er al 4 dus. Hopenlijk mogen wij ook gauw.
He meiden weer terug van weggeweest en wat lees ik nou?! Juup en Esde geweldig meiden gefeliciteerd echt super. Tezz, een gezonde jongen! en wat een mooie naam! Ik heb een heerlijke week gehad, lekker relaxed en in de zon en super egzellig met vriendinnen. Beseft na een paar dagen dat ik helemaal niet gedacht had aan eisprongen en zwanger worden en vond dat zo'n heerlijk gevoel! Wat daarbij denk ik erg hielp is dat de warmteaanvallen er ook niet meer waren. Moest alleen elke dag Duphatson nemen, maar daar dacht ik niet over na is net als de pil nemen elke dag. Ik heb daar echt even van genoten en zat te denken om nog een weekje te wachten voor ik weer op deze site kwam kijken omdat ik me zo ontspannen voelde, maar was eigenlijk te nieuwsgierig hoe het hietr met jullie ging. Gister uiteten geweest en toen vertelde iemand daar dat hij zwak zaad had en zijn vriendin PCO. Ik wou het eigenlijk helemala niet horen en het er niet over hebben, om gewoon dit gevoel even vast te houden, ik hoop dat dat nog een beetje blijft lukken. Zie namelijk een beetje op tegen het nemen van 150 mg clomid omdat ik met 100 mg behoorlijke opvliegers al heb en ik merk dat nu het spul uit mijn lijf is, ik sowieso lekkerder in mijn vel zit... Nou ja tot zaterdag slik ik nog Duphatson, dus dan gaat het weer beginnen... Ceacilia balen meisje Zora ook voor jou. Getver waarom zit het nooit eens lekker mee... Dikke knuffels voor julie
@Tezz, super gefeliciteerd! @Jojoba, meis ik hoop dat het allemaal eindigd met een dikke plus van het weekend! Zie dat je met tyrax begonnen bent... schildklierproblemen? @Leonizzie, Lekker dat je even hebt kunnen ontspannen! Dat is zoooo belangrijk. Vanmorgen weer naar het zh geweest. alles zag er weer goed uit dus mag morgen weer gaan spuiten. LF van 10 dagen is kort maar is het minimum en dit schijnt bij pregnyl wel vaker voor te komen. Mag op 16-3 weer langs dat is dag 13. Laatste 2 rondes had ik op dag 10 controle fm en dan dag 13/14 fm en pregnyl. Ze zei nu gaat zo volgens het boekje dat het een beetje zonde van je tijd is. Dus das fijn. Heb al een info boekje over IUI meegekregen... nog 1 ronde op deze manier en dan wordt het toch echt IUI.
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 2de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. 1ste r Clomid 50mg> sloeg niet aan. 2e r Clomid 100mg > geen eisprong. 3e r Clomid 100mg > goede eisprong. 4e r Clomid 100 mg > cyste ontstaan. Nu eerst weer aan de pil zodat de cyste weggaat SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > PCO en mag beginnen met Clomid 50 mg. lima84 > geen PCO, 3e ronde clomid 50mg, 14e ronde voor 1ste kindje ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> 2 november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg Ede> geboren Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 6-03-2009 AGENDA: [/size] 10-3 Indien 5 kg afgevallen prikinstructie 17-3 Nightelf eerste echo 27-3 Juup fertiliteitsarts, eerste echo OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen[/quote] meiden heb het lijstje weer een beetje bijgewerkt, als er dingen vergeten zijn, zet ze er maar gewoon bij!
Tezz: Van harte gefeliciteerd met je zoon! Caecilia: We gaan gewoon heel hard duimen dat IUI niet meer nodig is! Jojoba: Leuk weer van je te horen. Spannende tijden weer, duim voor een dikke plus. Winnie: Dus het afvallen zit nog steeds niet mee, is ook zo moielijk he en vooral als je stress hebt of er zo'n druk achter staat. Knuf.
Hoi Luukske...ik had het al eerder gepost, maar blijkbaar heeft niemand het gezien. Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel. Jij bent nogal handig met lijstjes toch? Zou jij het kunnen aanpassen? Groetjes Winnie.
gefeliciteerd! Wat leuk weer baby nieuws.... Ik heb nog een vraag: wat zijn jullie 'klachten' in de wachtweken, na de eisprong zeg maar? Liefs Rach