Jee Joseetje, dat is schrikken zeg, hoe gaat het nu met hem? Sterkte ermee.. Naatje: wat knap dat jullie die moed nog niet opgeven en jullie nog voor een iui gaan. Heel veel succes en hopelijk gaat het toch nog lukken.. hier gaan mijn duimen overuren draaien voor je. [-o< Rachje: wat een verdrietig verhaal zeg, vanzelfsprekend zal je haar nooit vergeten. Ik weet er ook de juiste woorden niet voor... Hoop voor je dat het snel nog een keertje raak zal zijn. Als ik naar mijzelf kijk zou ik woensdag pas testen om te vroeg testen te voorkomen, maar ik ken je nieuwschierigheid. Hoe voel je je verder? Al last van enige kwaaltjes? All: hier nog geen duivels in aantocht, maar ik twijfel nog steeds. Durf ook niet te testen, ook al weet ik het antwoord toch wel, maar nu hoop nog steeds dat het positief is en als het dan toch negatief blijkt te zijn is het toch weer zo'n domper. Ik weet het, het klinkt krom... Mijn NOD weet ik ook niet en misschien heb ik toch mijn ongi gehad vorig weekend. Twijfel twijfel ..
@naatje, fijn dat jullie toch nog een IUI poging gaan doen.....mijn duimen draaien @caecilia, jeetje alweer aan de naalden.... @elke, ruim 15 weken....dat gaat snel.... @joseetje, heel veel beterschap voor je hubbie @marieke, hoop dat je fijn mag beginnen.... @all, hier niet veel bijzonders.....ben aan het dipsticken met de ovu testjes, op zoek naar mijn ei!
@Esde, wat ontzettend verdrietig.. Heel veel sterkte voor jou en je man..... Gisteren zijn mijn man en ik weer naar het AMC geweest voor een gesprek voor mijn man. Eigenlijk gewoon een oriënterend gesprek met weer een andere arts. Met deze arts worden ook de zaaduitslagen besproken. Ik heb gisteren meteen aangegeven (ik zat er toch..) dat de Clomid bij mij niet gewerkt heeft. Helaas kon hij niets voor me doen en moet ik dus inderdaad tot de 24e wachten. Dan heb ik de afspraak met de gyn. die mij de Clomid heeft voorgeschreven. Dat was wel even een tegenvaller... Eergisteren mocht ik 'officieel' testen maar negatief natuurlijk Verder is mijn temperatuur vandaag inene raar hoog! Maandag moet mijn man zaad inleveren dus we 'mogen' nu even niets doen
Lieve lieve meiden, @Joseetje meis ik kan me voorstellen dat je stress hebt das geen wonder. Denk goed aan jezelf en rustig aan lieverd. @naatje succes meis met de IUI! Hoop het zo voor je! @ ceacillia succes met de naalden. @Dazwa succes hoop dat je snel positief mag testen en dat de clomid toch aanslaat. @Elke wat fijn dat het nu goed gaat met je zwangerschap! Hoe voel je je? @all Bedankt voor jullie lieve berichten en medeleven. Het waren heftige dagen omdat ons vrijdagochtend het bericht bereikte dat mijn andere Opa donderdags'avonds een hele zware Tia heeft gehad. Het was er op dat moment erop of eronder. Ze hebben hem een spuit gegeven waar hij goed op gereageerd heeft. Dit waren 3 vreselijke dingen in 24 uur tijd. Je kunt het niet verwerken maar zult wel moeten het word je gewoon door je strot gedouwd en zo voelt het ook aan. Heb enorm veel gehuild en geaproken over mijn gevoel. Nu een paar dagen later hebben wij de rust nog steeds kunnen bewaren en het gaat wonderwel heel erg goed. We gaan de eerste tijd even niet met kinderen en baby's bezig zijn. We hebben besloten om de menstruatie nu weer op gang te laten komen. Het is helemaal ontregeld. Ik blijf met jullie meelopen. Liefs Esde
Meiden, ik heb nou weer iets raars. Sinds gisteren heb ik ontzettend zere en gevoelige tepels. Nu waren ze sinds ik mijn borstverkleining heb gehad altijd al wat gevoelig, maar nu doen ze echt pijn. Wat kan dát nou weer zijn.. zucht..
dazwa: misschien toch je eisprong? Misschien een late, omdat je temperatuur ook omhoog is gegaan. ik had na mijn eisprong altijd pijn aan mijn tepels....... succes meid
Ik hoop eigenlijk toch niet dat ie vandaag komt want we mogen nu niet meer vrijen ivm zaadonderzoek maandag.... :S
Dan is je ei al geweest meis Dus klussen heeft geen nut meer. Hij zou op dag 30 geweest zijn dan. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus je weet maar nooit! Zit er een kans in als je ei daadwerkelijk op dag 30 is geweest? Ik ga voor je duimen meis
hey meiden, hier flinke klodders(sorry ) vruchtbaar slijm verloren. ovu testen zijn nog licht, maar het slijm is meestal 3-4 dagen voor mijn ei.... vandaag hoofdpijn en misselijk....dit alles heb ik precies hetzelfde gehad in de ronde van december-januari, waarin ik de VMK heb gehad..... dus wij klussen gewoon gezellig, en wachten op die pos. test
@nightelf, je hebt een hele mooie bevallingsdatum.....mijn verjaardag....haha.... afgelopen jaar is daar ook het zoontje van een vriendin en het kindje van mijn neef op geboren... ik heb zo'n drukkend gevoel op mijn eierstok dat ik voel dat daar echt iets aan het broeien is.....
@Elke, wij mogen na 3 rondes spuiten naar IUI omdat de zaadkwaliteit eigenlijk IUI aangeeft. Spuiten moest omdat we eerder met CLomid zw geraakt zijn. Dus het kan... @Naatje, meis wat knap dat jullie toch nog een IUI wagen! Ik had al het idee dat je er nog niet 'klaar' mee was. @Luuske, klusserdeklus
Hoi meiden.. Jeetje esde..... wat een naar nieuws allemaal.... en wat betreft je cyclus... een posi test heb je toch niet zomaar zou je zeggen...ik bedoel... er moet iets geweest zijn.. ik heb zelf teveel witte testen gehad van allerlei merken om dat echt zeker te kunnen weten... snap dat je cyclus nu echt flink in de war is... kan me voorstellen dat je even rust moet nemen.. het is zo raar he? soms gaat het maanden goed en dan ineens gaat alles wat er mis kan gaan mis... en word het je letterlijk door je strot geduwd ja... en het enige wat je kunt doen is doorademen... slapen, eten, werken en hopen dat het weer beter zal gaan....sterkte meid.. Naatje goed zo meis.... kennelijk nog niet het moment de handoek definitief in de ring te gooien...hoop is een hele sterke emotie... en het is niet hopeloos anders had geen arts er mee ingestemd... Dwaza... ik zou toch dat mogelijke ei benutten hoor... je man kan net zo goed een natte droom krijgen... dan zijn ook alle zaadjes weg. hier goed nieuws en slecht nieuws.... het goede nieuws is dat ze vanaf morgen beginnen met het herstel van de badkamer en dat ik tegels heb kunnen vinden die zowel goedkoop, mooi, goed van kwalitiet en op vooraad waren... en dat de klusjesman precies vanaf morgen 2 weken de tijd heeft voordat volgende klus begint en voor een vriendelijke prijs... slechte nieuws is dat het met hubbie helemaal niet goed gaat... heeft na de operatie alleen maar meer pijn en word letterlijk platgespoten... en in het weekend zie je alleen maar vervangend artsen... hopelijk morgen nu eens duidelijkheid... het is erg naar allemaal gr Jose gr Jose
Redu, wat schiet het al op bij jou joh, spannend hoor! Joseetje, sterkte met hubbie en thanks voor je begrip! Nightelf, ik ga zo eens spieken naar je test, hoe voel je je verder? @all: hier mevrouw kort lontje en geen weerstand. Mn schoonouders dachten even mee te gaan bepalen aan wie we het gingen vertellen nu maar dat willen we pas na de echo. Nu alleen ouders, mijn zus en 1 vriendinnetje.. Heb nu weer diarree, ik heb echt geen weerstand, pik alles op wat er heerst! Verkoudheid is over op wat snot na. Verder gaat t wel, ik ga nog even door met de zelfbescherming en tel de dagen tot de echo. Hoorde pas weer iemand die met 7weken kloppend hartje had en met 12 niet, dat zwerft door mn hoofd waardoor ik het niet durf te geloven. Tja, het is een rare bedoeling als je in de mm zit of hebt gezeten, toch een iets ander verhaal denk ik..
@Juup: ik voel me goed hoor, wel wat misselijk en moe en kijk ook echt uit naar de echo, dan heb je toch wat meer zekerheid voor je gevoel! En jij?!?
juup onthoud meid.... procentueel komt het niet veel voor dat een hartje met 9 weken klopt en daarna niet meer.... ik was daar ook vreselijk bang voor..... zocht alles op het internet wat ik maar over een missed abortion kon vinden..... en toen gebeurde het met Elke hier op het forum.... echt afschuwlijk... het is gewoon moeilijk vertrouwen te hebben... eerst leef je naar die positest toe....maar dan ben je er nog niet... je krijgt zeg maar nog een lekker schopje na van de mmm .... ik hoop dat je wel kunt genieten... ik was vooral bang.... doodsbang voor de echo,s, ik durfde niet voor de 1e keer naar de verloskundige.... achteraf zo zonde.... maar ik lees het praktisch bij alle meiden uit de mmm,want je weet wat je ervoor hebt moeten doen... heb vertrouwen in je lijf....het komt echt goed...en die weerstand pppffffff ik ben de 1e 9 weken steeds ziek geweest... dan weer griep, dan weer diarree, dan weer snotterig.... gr Jose
@juup, idd wat Joseetje zegt, het komt niet veel voor, maar helaas toch elkele keren te veel, dat je rond de 9e week een sterk kloppend hartje hebt, en het daarna over is.... ik heb het zelf gehad met 8 weken, zou de dag erna mijn 1e echo krijgen, dacht dat het over was....had namelijk flink boed verloren..... op de echo was nog 1 kloppend hartje te zien, en een leeg vruchtzakje.....wij meenden dat we de 2ling verloren waren..... Ik kan me dus echt voorstellen dat je pas gerust bent bij een mooie echo, en dat je na die onzekere 12 weken pas kunt gaan genieten..... Ik hoop dat jullie binnenkort een mooie echo in handen hebben!