Juup, het is en blijft idd erg spannend en ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt, maar het komt zolas joseetje en luukske al schreven gelukkig niet vaak voor....we gaan gewoon heel hard duimen voor een mooie echo!
meiden heb mijn banner even moeten aanpassen, heb een zo goed als pos ovu test, zal vanmiddag wel knallen.....helaas gisteravond/vanochtend niet geklust ivm werk en hoofdpijn, dus we gaan voor vanavond, hubbie zit al op zijn werk! meestal springt mijn ei echt binnen 24 uur na de pos. ovu test....
Luukske: Veel plezier vanavond! Naatje: Super dat jullie voor nog een IUI gaan meid! Juup: Onzekerheid zou ik ook hebben dat blijft toch. Esde: Sterkte meid wat heftig allemaal. Joseetje: Voor jou en je man ook sterkte, is ook niet niks. Hier nog 2 daagjes Provera, en dan hopelijk snel ongi en nieuwe ronde, neiuwe kansen.
' Helaas zit er dan geen kans in, tenzij zaadjes 8 a 9 dagen kunnen overleven Maargoed, maakt niet uit, ik heb deze 'cyclus' wel meerdere keren gedacht dat ik een eisprong had haha. Mocht het wél een eisprong zijn geweest dan weet ik dat in ieder geval zeker voor mijn afspraak op de 24e, dat is dan wel weer handig.
Net mijn gyn tegen het lijf gelopen in het ziekenhuis. Is natuulijk niet zo heel moeilijk als je er zelf werkt. We hebben even in de wandelgangen wat afspraken gemaakt. Mocht het deze maand niet raak zijn dan mag is zsm terug komen voor een gesprek om te kijken hoe we verder gaan. Een hele geruststelling. Maar hoop natuurlijk dat het niet nodig is. Heb er nog steeds een goed gevoel over.
@marsim, hoop idd dat het niet nodig is, maar is idd wel handig als je in het ziekenhuis werkt. had ik bij mijn 1e ook, kon ook zo beginnen met Clomid etc....nu met een 2e werk ik in de thuiszorg, en maar deze valt gewoon onder het ziekenhuis, dus is makkelijk dingen te regelen.... @all, ovu test is nu echt positief.....dus binnen 24 uur heb ik mijn ei (is altijd zo), dus vanavond klussen, en hopen dat het goed genoeg is, en vooral niet te laat.....
Moe, beetje zuur, krampen weg, steken ervoor terug hahaah, Verder leef ik nogal naar echo toe, ik kan het echt niet geloven. De darmen zijn iets rustiger, smaak ook nog normaal, wel veel afscheiding, borsten af en toe steken verder rustig....tja, wel wat gerommel dus maar niet echt dat ik denk tjongejonge, dit is zeker weten ...... Nee, doe mij dat kloppende hartje maar hahaa We praten er maar veel tegen en lekker wrijven, alles wat je aandacht geeft groeit zeggen ze toch? Liefs en sterkte, hou me op de hoogte he! Mooie testen trouwens, had ff gespiekt. Ik zit nu op 3. HAHAH. Misschien nog zo'n sjieke van clearblue die het aantal weken geeft, misschien stelt dat gerust? Wat denk jij haha
@ all, wat lief, jullie reacties en begrip, dat had ik echt ff nodig, krijg daardoor bijna mn eerste hormoontranen.... Mn buikgriep van 1 dag is weer weg, en de snotzaken ook weer onder controle. Net zoals iemand al schreef, pik ook alles op. Ik ren soms naar het toilet, dan denk ik bloed...vervolgens is dat steeds dat inlegkruisje wat ik ben vergeten haha, dat kan ik me niet meer permiteren, echt raar... Ik ben vandaag weer heel stralend, mn moeder vond mn gezicht iets anders. Verder steken onderin, wat dat nou weer is...pff. Ik hoop en duim en bid de hele boel bij elkaar......nog 2,5 weken, pff, de tijd gaat megatraag. Zie niet op tegen de echo, heb er zin in gek genoeg. Ik ben meer van de duidelijkheid dan de onzekerheid! We gaan het zien, dan spring ik 9 gaten in de lucht... Hou jullie natuurlijk op de hoogte... Mond houden gaat nog goed. x
@Juup: Ik leef idd ook echt naar de echo toe, ben zo benieuwd en vind het ook onwijs spannend of alles goed is. Na de echo ben ik pas gerust denk ik. Ondanks dat mn collega al met de echo gekeken heeft en er begin vorige week al een vruchtzakje te zien was, ben ik toch wel nerveus. Ik heb besloten om geen testen meer te doen. Fijne dag verder, ga nu lekker aan het werk!
Klus nog ff door Luuske, je wet maar nooooooit. Wij hebben geen dag voorbij laten gaan hahaha en blijkbaar heeft het geholpen. Ruim genomen zeg maar, niet precies die ene dag of die 3... Spannend, meid, we duimen voor je!x @ nightelf, we houden elkaar op de hoogte meid, kreeg gisteren nog een jankaanval door alle onzekerheid en voelde me een beetje eenzaam. Ik ben nogal van de klets en nu spreek ik met niemand af omdat ik mn mond wil houden en dit hetgene is wat me nu vooral bezighoudt....Nou ja, gaat vast weer over. Werkse, ik ga er ook snel vandoor. Ik kan me voorstellen dat jouw pre echo ook best al fijn was....spannend he meis
@juup, ja we klussen ook gewoon door, gewoon ook omdat we het leuk vinden.... heb nu echt mijn eisprong, flinke buikpijn en rugklachten.....tegen het misselijke aan! @naatje, dank je......hoop voor jullie dat binnenkort ook echt een wondertje gemaakt wordt mbv IUI.....
vanmorgen mijn gyn mij gebeld voor de uitslagen van het bloed.. die van gister had hij nog niet maar die van vorige week was de waarde te laag .. Vind ik ook logisch want ik moest eigenlijk op dag 21&28 bloedprikken maar ik ben op dag 19 ongesteld geworden dus is helemaal niet raar als ze niks in het bloed zien.. ik vroeg is het dan wel zo dat de medicijne aan zijn geslaan omdat ik ongi was geworden(ik dacht dat je ongi werd als je ei sprong had gehad ) Hij zei dit is niet altijd zo Hij gaat mij nieuwe formulieren opsturen voor het bloed prikken omdat ik dus weer dag 21&28 moet bloedprikken deze ronde. Nu maar hopen dat ik dat redt en niet weer zo vroeg ongi word! (hoop gewoon dat ik helemaal niet meer ongi word en gewoon zwanger raak)
@all, ovu test is nu aanzienlijk lichter, zie album, zware gevoel is zo goed als weg...nog niet helemaal, maak qua gevoel is het eitje vanochtend gesprongen echt klussen heeft nu geen zin meer, maar omdat we het leuk vinden doen we het als we zin hebben.....