wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hier erg ongeduldig. Ik moet nu nog 3-7 dagen wachten op ongi....zucht ik wil weer beginnen...haha begin bijna de spanning te missen!

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, kan me helemaal voorstellen dat je weer wilt beginnen.....ik merk dat ik wel moeite heb met mijn vrij lange cyclussen.....

3. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    hoi meiden,

hoe is het hier? Ik kom net terug van het ziekenhuis. Na mijn inieminie-dipje van gister (die over was na het middaguur;)) had ik er weer zin in om mee te beginnen. Dus vandaag met goede moed uit bed, hmmm niet zoveel ongesteld. Dat is gek is mijn tweede dag en het is al bijna over, vreemd. Dat heb ik ook tegen mijn gyn gezegd en ze ging meteen kijken. Mijn baarmoederslijm was nog 11mm (best dik dus) en er zaten nog 'restjes' van de eiblaasjes. Dus het is niet opgeruimd. Ik moest dus bloed laten prikken en als de waardes laag zijn wil ze wel Clomid met me proberen en als ze hoog zijn eerst een zwangerschapstest en als ik niet zwanger ben dan weer een maandje aan de pil.... Aan de pil :confused:

4. wendy1984

wendy1984 Lid

Jan 30, 2009
    5
    0
    0
    zeewolde
    hallo allemaal,

Vandaag weer bij de gynaecoloog geweest voor follikelmeting. In 1 van mijn eierstokken was wel wat gebeurd. Er is een follikel dat wel wat gegroeid was. Ben alleen vergeten te vragen hoe groot hij is. Maar maandag moet ik weer terugkomen om te kijken of hij verder is gegroeid. Als hij niet verder groeit moet ik w.s 150 mg clomid slikken. Maar dat hoor ik maandag allemaal wel. Ben allang blij dat er wel wat gegroeid is door de clomid 100 mg.

Maandag laat ik weten hoe het is gegaan, en wat er verder gaat gebeuren.

Liefs wendy

5. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @rachje, jeetje meid, het zit je ook niet mee....hoop dat je niet aan de pil hoeft....
    heb ik ook in het begin (5 jaar geleden) moeten doen.....en dan duren de maanden lang kan ik je zeggen....
    hoop dat je misschien wel een positieve test in handen krijgt, misschien ben je wel heel pril zwanger!

@wendy, spannend meid, hoop dat je maandag een giga eitje hebt, dat op springen staat....of misschien is het dan al gesprongen.....

6. Niet meer actief

Rachje, wat vervelend zeg, ik hoop dat je je niet aan de pil hoeft, ik hoop dat je gewoon pril zwanger bent!

En wat betreft die ovualtietesten, ja zou goed kunnen dat ze daarom positief bleven...je hoord idd vaker dat vrouwen een positieve ovulatietest hebben als ze zwanger zijn...had ik eigenlijk nog niet aangedacht ;)

Wendy, op naar je maandag, naar een heel mooi ei!

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Rachje, meis wat een toestanden... wanneer krijg je de uitslag?

8. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    thnx meiden! Ik krijg morgen telefonisch de uitslag. Denk zelf dat ik niet zwanger ben. Maar zoals we bij jou hebben gezien naatje, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Wie weet brengt de pil mij wel een gelukje, laatste keer dat ik stopte met de pil was ik meteen zwanger hahaha...
    Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van vind...

9. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @rachje, ik duim voor je!

10. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    Ah dat is lief! Voel jij al wat Luukske?

11. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik ben de dag van de eisprong duizelig geweest, en vanochtend ook weer....verder voel ik nog niet zoveel.....hoop dat ik over een 2 weekjes meer voel....behalve een menstruatie natuurlijk

12. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    ja idd! ik was ook duizelig en licht in het hoofd na de eisprong!
    Ik ben heel erg benieuwd mijn duimpjes draaien... wat is 2 weken dan lang he?

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, hier ontzettend aan het balen.....mijn werkgever, een van de grotere zorginstellingen in Limburg(met dat dure nieuwbouwziekenhuis, waardoor ze bijna failliet verklaard werden, zie/volg media), houdt as maandag een voorlichting voor zijn medewerkers.....er vliegen er 1150 uit! was eerst sprake van 900, en dan voornamelijk op kantoor en management niveau, maar nu gaan ze dus ook aan het zorgpersoneel knabbelen.....
    ben eens benieuwd, we hebben al een personeels tekort, en als ze nog meer gaan krimpen, dat mogen de mensen die mogen blijven extra gaan werken(denk ik)......ik heb wel een vast contract, maar dat zegt helemaal niks....ben al aan het kijken op internet naar andere vacatures.....is toch eigenlijk niet normaal......

14. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Jeetje wat heftig zeg Luukske. Ben ik nou heel dom als ik niet weet over welke zorginstelling het gaat?

15. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Spannend, zal voor je duimen!

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    NAATJE, WAT EEN MOOI NIEUWS!
    Wat ontzettend leuk! Wordt al dat wachten toch beloond.
    hetgeen ik hoop voor alle meiden hier :D

Liefs Elke

ps Rachje, wat een verdrietig verhaal van je meisje. Vind je heel sterk, petje af...

17. wendy1984

wendy1984 Lid

Jan 30, 2009
    5
    0
    0
    zeewolde
    Bedankt meiden, voor de reactie. Ik reageer niet altijd op berichten maar lees wel af en toe mee.
    ls ik wat mee weet, dan horen jullie het wel.
    Liefs

18. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, ik werk bij Orbis, dit is een van de grootste zorginstellingen in Zuid-Limburg( ziekenhuis, verpleeg en verzorgingshuizen, thuiszorg, psychiatrie etc), pas een nieuw super deluxe ziekenhuis opgeleverd, alle kleine instellingen werden de afgelopen jaren opgeslurpt door Orbis.....dus 1 grote organisatie....
    ik heb zelf 5 jaar in het ziekenhuis gewerkt, en de laatste 3 jaar in de thuiszorg, omdat ik hier mijn uren makkelijker kon inplannen.....

Ben heel benieuwd hoe het komende maandag gaat lopen, denk zelf dat het voor ons wel mee valt, maar zo'n gesprekken zijn nooit goed, en meestal een voorbode van wat gaat komen......

@elke, hoe gaat het bij jou? alles goed met jullie beebje?

19. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hoi hoi,

Luukske: jeetje heftig zeg, hopelijk mag je nog gewoon blijven...

Naatje: hoe gaat het daar op de roze/blauwe wolk? Onwerkelijk lijkt me..

Rachje: hopelijk voor jou ook een klein wondertje morgen.. ik duim voor je.

Caecilia, Luukske, Zora, Marieke1980 en andere meiden: onze tijd komt ook nog wel.. hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt..

Ik ben gisteren na een telefonisch overleg toch even bij de gyn geweest. Dacht echt dat ik nou eindelijk weer eens met provera en clomid mocht beginnen. Nu groeit er toch weer een eitje, er was er een te zien van 1,8 cm. Mijn baarmoederslijmvlies was hartstikke dik en mijn ovutesten waren vanmorgen tegen het positieve aan. Spannend heb eindelijk weer het gevoel dat er weer iets gebeurt in 5 maanden. Als ik ongi wordt over 2 weken begin ik weer met clomid. Wel leuk, want waarschijnlijk had ik vorige week zaterdag een doorbraakbloeding en nu 14 dagen later zal er waarschijnlijk een eitje springen. Zou de Thyrax mijn cyclus weer een beetje normaal laten worden?

Liefs Jojoba

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, fijn om eindelijk ook weer wat positiefs van jou te horen, hopelijk goed geklust? en nog even doorklussen natuurlijk....
    hoop echt voor je dat de meds je cyclussen een beetje op een rechte baan brengen.....

idd wat je zegt, onze tijd komt nog wel, maar heb er zelf af en toe een hard hoofd in.....om me heen weer verschillende zwangeren....

Share This Page