Nou Jojoba hoop eigenlijk gewoon voor je dat je niet ongi wordt hoor. Duim duim duim. Luukske: bedankt voor de uitleg, ik ken het niet.....en we moeten niet de hoop opgeven hoor. Ik voel me af en toe ook echt moedeloos, kan haast niet geloven dat het ooit voor mij en hubbie weggelegd is, het is zo;n wonder.....hoop houden maar, alle moeiten in het leven maken je sterker. Hoe is eht eigenlijk met Leonizzie? Heb haar al een tijdje niet gezien hier? Truste alvast meiden!
@Zora, ken het moedeloze gevoel... en ik ben gelukkig al gezegend met 1 ukkie. Toen wij deze keer de MMM instapten was het vol vertrouwen. Ervan overtuigd dat het snel weer raak zou zijn... Kan me dat gevoel bijna niet herinneren.... @Jojoba, wat goed dat je lijf zelf helemaal goed aan de slag is. Aan de klus! Wie weet is die Clomid helemaal niet meer nodig!
jojoba, het zou fijn zijn als je lichaam het zelf weer oppakt...voor nu aan de klus en wie weet is de clomid niet meer nodig! Ik duim voor je! en hoe het hier op mijn wolkje is, nog steeds heel onwerkelijk... Zora, ik hoop dat jij en je hubbie heel snel het wonder mogen ervaren...ik denk aan je!
@zora, idd zoals caecilia ook zei, ik heb ook al een zoontje, maar ik had niet gedacht dat het weer zo aan me zou knabbelen....de wens naar een klein wonder..... we moeten de moed erin houden.... idd hoe gaat het met leonizzie? @naatje, geniet lekker van jullie roze/blauwe wolk! @caecilia, cd 10 alweer.....mijn duimen draaien....
NAATJE.............WOEHOEJIPPIEJAHEE! Wat een supernieuws meis. Leuk dat je waarschijnlijk ook een novemberkindje krijgt. Wij hebben vandaag de 4e test gedaan Zo een met weken indicatie en we zaten op 5+ natuurlijk maarja, stel je kan het gewoon nog steeds niet geloven in de 7e week hahahah. Gek hoor, misschien word ik wel echt mamma. Beebje of betrokkenen zijn hard aan het werk, 2 dagen misselijk en steekjes. Spannend en fijn! Veel sterkte en voor iedereen fijn weekend.
Ik weet niet of het komt door de laatste kraamtranen of niet, maar de tranen springen me hier in de ogen! Wat goeoeoeoeoeoeoed! Ik hoop zo gigantisch dat je kleine garnaaltje mooi blijft plakken en doorgroeien! Heeeeeeel hartelijk gefeliciteerd!
hoi allemaal ik heb ook pco en ben nu aan de clomid 50 mg, ik ben nu al meer dan een jaar bezig na me miskraam, ik heb onderzoeken gehad in het ziekenhuis bij fertiliteit en op de echo zien ze wel dat ik pco heb. mijn cyclus is soms 30, 32, 38 dus ik weet dat ik wel een eisprong heb via ovu tesjes maar ik heb wel clomid gekregen waarom snap ik nog niet want als je wel een eisprong heb waarom moet ik dan clomid gebruiken. Ik hoop dat we allemaal zwanger worden want ik gun het iedereen, ik weet hoe het voelt om steeds elke maand weer teleurgesteld te zijn, weer een negatief testje in handen te hebben en veel verdriet te hebben. ik hoop nou dat we een keer blij kunnen zijn en gewoon een gezonde zwangerschap te vol dragen en een baby te krijgen. Geloof me ik heb wat af gejankt en opgeven doe ik niet.. veel liefs
@smaya, als je een eisprong hebt gehad wil het niet zeggen dat je een goeie eisprong hebt gehad, wrs heb je daarom de Clomid gekregen, want een eisprong met een laat progesteron gehalte, is geen goeie eisprong om een zwangerschap te laten plaatsvinden..... succes met de Clomid.
@luukske thx ik weet echt niet wat ze allemaal met doen in het ziekenhuis priks steeds bloed en ja ik weet echt niet meer, ik volg ze maar gewoon.
waarschijnlijk zien ze aan je bloeduitslagen toch dat je eisprong niet goed genoeg was....zou het gewoon vragen aan je behandelend arts, want vragen staat vrij!
Welkom hier Smaya, klets gezellig mee. Ik ga met Luukske mee, vraag het gewoon. Mijn cyclussen waren de laatste tijd ook weer redelijk regelmatig, maar toch zit ik aan de clomid omdat ze toch te onvoorspelbaar zijn.
@zora dankje meid, raar he hoe het allemaal loopt, maar goed we geven niet op en hoop dat jij snel een een kleine baby in je buikje hebt. ik vind het leuk om hiet mee te kletsen en me verhaal te doen. ik ga ze denk ik effe mailen met me vragen.
Joehoe, had vanmorgen een knalpositieve ovulatietest en we hebben het al goed benut eergisteren en gisteren . Smaya: (helaas) welkom hier. Het is inderdaad wat met die ziekenhuizen, al dat geprik je wordt er zo wat niet goed van . Hoop dat je snel zwanger bent. Tezzz: hoe gaat het met Kiyan? Liefs Jojoba
@jojoba, spannend meid.....nog even goed doorklussen.... @all, ga dadelijk lekker uit eten bij vrienden, en morgen gaan we naar Assen, naar de ijsspeedway, komen zondagavond pas laat thuis, fijn weekend dus al voor iedereen! hoop dat ik het even van me kan afzetten, maar verwacht allemaal dingen komende maandag tijdens die persconferentie op mijn werk.....duimen jullie dat ik kan blijven?
Tuurlijk duimen we voor je meid! Ik zag inderdaad een heel stuk op de site van de vakbond. Vreselijk allemaal. Wij hebben het ook pas gehad, maar gelukkig werd er niemand van het zorgpersoneel ontslagen. Meer de ondersteunende disciplines. Het ergste is nu dat er weer volop vacatures zijn en spontaan weer nieuwe functies worden gecreeerd en dan denk je ook ongelooflijk een aantal maanden stonden we er nog zo slecht voor en moesten er mensen uit en nu gaan zo weer volop aannemen. Nou hoop dat het allemaal voor je mee gaat vallen.
hoi jojoba27, ja echt he ik weet echt niet wat ze allemaal doen met al dat bloed, hahahahah...ik moet nu maandag weer voor een echo en ze zegt ook ja je moet die clomid gewoon in nemen omdat mijn eisprong niet goed is. meid ik hoop voor jou ook snel een kleine in je buikje en dat we allemaal er lekker van gaan genieten. en hoop echt dat al deze meiden hier op het forum snel zwanger zijn. kunnen we ons lekker bezig houden met het kamertje en kleertjes ipv spuiten en slikken
Luukske: veel plezier dit weekend! En hier draaien mijn duimen alvast voor jou voor maandag.. [-o< Smaya: ik hoop het meid. Marsim: hoe voel jij je, voel je al iets? Schiet al op bij jou, word een spannend weekje voor je volgende week.. Zora: al ongi? Hier was de test vanmorgen al weer een stuk lichter. Vandaag en morgen nog een keer klussen en dan is het weer afwachten. Ben zo blij dat er weer iets gebeurt. Hebben de laatste 5 maanden na de laatste miskraam zo stil gestaan . Fijn weekend allemaal! Liefs Jojoba
jemig Luuske.... ik heb zoiets vorig jaar ook gehad... bijna m,n baan op de tocht... nou dat voelde ik wel als hoofdkostwinnaar...was erg bezorgd.. en ja hoor.... 8 man van mijn team eruit en 9 weken later weer 2 nieuwe vacatures eruit......je zou ze toch in de zorg........ Zora ik wou dat ik iets kon zeggen om je gerust te stellen... je hebt mij zo gesteund...en alle anderen...en nu sta je zelf nog met lege handen.... ik vind dat heel verdrietig... Jojoba... wie zal het zeggen en is die schildklier wel veroorzaker van het hele probleem...er gebeurd nu in ieder geval iets goed in je lijf....ik heb er echt al het vertrouwen in dat het goed zal komen...eitjes en zaadjes weten elkaar prima te vinden, dat heb je duidelijk laten zien...en in het buitenland zijn ze inderdaad al veel verder met onderzoek betreft schildklier. Smaya welkom hier... ja al die onderzoekjes he? nou geloof me...nu is het nog allemaal abacadabra maar binnenkort ben je een expert.....hopelijk ben je snel zwanger meid..... juup klinkt goed, zo te horen word daarbinnen hard gewerkt. Ceacillia ,groeien de eitjes goed? ben benieuwd of je weer zo,n korte cyclus hebt? hier alles ok, vandaag is het wiegje binnengekomen en dat is toch wel heel raar hoor....kan het soms nog niet geloven...maar kan haar ook weer niet wegdenken...kan er niet meer omheen met al dat drukke getrappel ...... verder staat huis nog op stelten........ badkamer jongen laat ik met rust ..wacht wel tot hij zelf beld... hij heeft zulk vreselijk nieuws gehad... schoonmoeder waarschijnlijk ook nog plotseling terminaal ziek...maar ik word er wel zenuwachtig van ....nog 14 weken... ik wil het huis klaar.... alles moet boven nog geverfd ( houtwerk) de babykamer is nog onbewoonbaar....ik denk dat ik hem volgende week toch maar even bel xxxxxx jose