Hey Meiden! Caecilia, flink aan de klus meid 3x (puregon) is scheepsrecht... Nightelf, wat een prachtig nieuws. Kon je ook al een beetje armpjes en beentjes onderscheiden? Jojoba, wat knap dat je zo positief blijft. petje af meid! Gun het je ontzettend! Marsim, heel veel succes in de volgende ronde! Tezz, wat een mooi bevallingsverhaal. Hoop dat ik over een maandje of 5 ook zo'n mooi verhaal heb... Hoe reageren je andere kindjes op Kiyan? Marieke, zet m op meid. Een hele nieuwe ronde voor je voeten [-o< [-o< [-o< Juup, voel je je al een beetje zwanger? Wanneer is je eerste echo gepland? Smaya, bij groeiden mijn eitjes met clomid (en zonder pregnyl) wel door tot 30 mm. Ze kunnen idd vanaf 20-22mm springen, maar met pco heb je nooit de garantie dat het ook echt gebeurt. vandaar dat je de echo's krijgt en vaak ook een progesteron meting die de kwaliteit van de eisprong aangeeft. Heel veel succes! All, hier gaat alles zn gangetje. Buikje groeit een beetje. Nog niet echt overtuigend. Volgende week weer even spieken. Geslachtsbepaling . Heb er echt zoveel zin in. Mijn gevoel zegt nog steeds een jongen. Kom volgende week wel even berichten of het ook echt zo is hihi.. Liefs Elke
hey meiden, ben weer online.... reageer even niet naar iedereen persoonlijk, is wat veel.... hier alles rustig..... zit nu 1 week voor NOD, maar merk weinig.... mbt mijn werk....ik ben 1 van de gelukkigen die mag blijven.....jippie!
ow wat een opluchting luukske. We hebben hier met zijn alle hem behoorlijk zitten knijpen voor je. Fijn om te horen dat het voor jou in ieder geval goed is afgelopen.
heey meiden had gister wat rekbaar slijm dat was bloed.. dus ik dacht ik ga weer ongi worden maar nee hoor.. vandaag niks meer te zien Wel vreemd wat zou dit geweest kunnen zijn? Groetjes
@Ceacilia: Kijk, dat klinkt goed. Doe je best meid, flink ruim doorklussen, je weet maar nooit, ik zou er wat speling in nemen in de dagen. Minimaal een week. Paar dagen ervoor en erna! Succes @Nightelf: WHOEHOEHOE meis, wat super fijn voor jullie! Echt super. Ik kijk er ook naar uit, heerlijk om te kunnen denken, volgende week. @Elke: Ik voel me goed eigenlijk, vanmiddag wel in slaap gedonderd en soms misselijk. Vorige week donderdag en vrijdag beroerd maar verder geen drama en echt geen trek in brood. Voel me aardig goed dus... Probeer er maar niet onzeker van te worden want er zijn wel degelijk tekenen. Kan echt niet meer met mn borsten leunen tegen de tafel haha, vroeg naar bed, steekjes, soms misselijk, echt geen trek in brood (wat ik er toch door probeer te duwen hahaha...alles voor het kindje toch!). We gaan het zien volgende week vrijdag! Erg spannend, we kijken er erg naar uit! Liever zekerheid! Bedankt voor jullie interesse en heeeeeeeeeeel veel succes voor iedereen! Liefs van juup
meiden, op het werk is de onrust toch goed aanwezig.....bij de groepen waar de ontslagen vallen is de spanning te snijden..... bij ons gelukkig niet zo erg.....onze leidinggevenden moet wel rekening houden met ontslag....de helft past maar in het nieuwe plaatje!
Luukske: wat fijn dat je mag blijven, hele opluchting.. Nightelf: gefeliciteerd met je goeie echo! super! Elke: ik blijf er niet altijd zo positief onder hoor, maar wil er ook niet met de pakken neer gaan zitten, zo wordt het voor jezelf ondraagelijk. En ik moet zeggen dat ik nu ik weet dat de miskramen waarschijnlijk door de trage schildklier komen ik er een stuk rustiger onder ben. En nu er weer wat actie is, voel ik me weer stukken prettiger. Moet aankomende vrijdag bloedprikken om te kijken of het eitje echt is gesprongen. Volgens mijn vruchtbaar slijm en de ovulatietesten wel, maar toch knijp ik m wel, stel nou weer van niet, moet ik alsnog aan de provera en heb ik weer 2 weken voor niks gewacht. Jij alvast heel veel succes met de echo! Evenals Juup.. Ik hoop dat jullie beiden hele mooie echo's krijgen.. Liefs Jojoba
lieve allemaal ik beDankt jullie echt voor al jullie lieve woorden en ik gun het jullie net zo als me mezelf, ik wist niet dat er hier zulke lieverds zijn op deze topic. en ook alle zwangere van harte hoop dat we julllie allemaal volgen. Ik weet niet of het door de clomid komt maar ik ben echt zo moe en me laatste pil heb ik zaterdag ingenomen en ik werd steeds moeier en duizellig, kunnne de bijwerkingen ook na gebruik van clomid komen? weet iemand dat? Ik heb morgen een tweede echo, ik ben zo moe dat klussen nie gaat en inslaap val als me mannetje in bed komt liggen en dat heb ik geen fut meer om iets te doen erg...juist nu moet ik veel bezig zijn maar ik ben echt zo moe. veel liefs ik denk aan jullie en nogmaals ik gun jullie zo veel geluk. Zo raar als ik lees dat het bij iemAND NIET LUKT DOET ME ECHT WAT. vOORHEEN KON IK ER GEWOON OVER LEZEN SINDS IK HIER BEN, RAAKT HET ME ALS IEMAND ONG WORDT OF DE CLOMID NIKS HEEFT GEDAAN. GEEF NOOIT OP MEIDEN ONS TIJD KOMT NOG
Nightelf, joehoe, wat en goed nieuws, nu lekker genieten! Elke, altijd leuk ff spieken...ik ben benieuwd of je gevoel goed zit luukske, fijn dat jij een van de gelukkige bent op je werk. Juup, ik ben ook blij als ik de eerste echo heb gehad, ben echt super onzeker..ben alleen met vlagen wat misselijk verder nergens last van. Jojoba, ik hoop dat je vrijdag te horen krijgt dat je eitje echt gesprongen is en dat er iets moois is ontstaan
Goedemorgen meiden, ben ik ook weer! @ Luukske: Goed nieuws van je werk! Gelukkig maar. @ Caecilia: Wauw! Mooi ei! Klusserdeklus! @ Tezz: wauw snelle bevalling zeg! Jammer dat het drinken wat meoizaam gaat. Sterkte ermee! @ Smaya: Ik ben ook vaak de dagen na de clomid moe en last van opvliegers! @ Jojoba: Hoop dat je eitje gesprongen is meis! @ Elke en Juup: Hoop dat jullie allebei een prachtecho krijgen. @ Naatje: Hoe gaat het met jou meis, al van de schrik 'in positieve zin natuurlijk'bekomen. @ all: Vorige week woensdag de laatste Provera genomen en nog geen ongi, wordt nu toch wel een beetje ongeduldig. Ga me nu afvragen of ik toch niet een lat ei heb gehad en of die Provera wel werkt bij mij. Zucht....
@zora, ik ben echt niet lekker ik voel me duizellig en zwak, heel moe moeten die bijwerkingen niet weg zijn als je met die pillen stopt? Ik voel me licht in het hoofd en heb nergens zin in, wanneer gaat dit over? veel liefs maya
Kan ik je helaas niet zeggen, iedereen heeft weer andere bijwerkingen van clomid en sommigen helemaal geen bijwerkingen. Ik ben alleen de weken erna erg moe, komt ook door stress, dus denk combinatie van en heb heel veel last van opvliegers en slaap slecht. En dat is dus ook in de weken nadat ik clomid heb geslikt. Succes ermee!
nee, zit nog steeds te shaken ...het is nog zo onwerkelijk en eng allemaal, maar ik probeer wel echt te genieten... Wat betreft de provera, dat is idd wel een beetje vreemd...normaal zou je nu toch echt een keertje ongi moeten gaan worden, als je het vrijdag nog niet bent zou ik toch even het ziekenhuis bellen.
Snap ik heel goed hoor! Je wilt graag 200% genieten maar het is ook spannend en eng of het wel goed mag gaan. Dat zou ik ook hebben hoor! Dit wondertje ligt gewoon over een kleine 8 maanden in je armen! Ja, denk dat ik nog even wacht tot vrijdag en dan bel ik ziekenhuis wel. Erg frustrerend dit.
@Zora, na provera duurde het bij mij 11 dagen voor de ongi kwam. Kan dus nog best. Gisteren ondanks de keelontsteking (du bedwelmd van de ab en pmol) goed geklust Vanavond nog maar weer! Denk dat ei misschien wel weer eerder is dan vanavond (wat met pregnyl zou moeten) omdat ik denk dat ik zelf ook al begonnen was met de ovulatie. Zal de lijst ook nog even bijwerken
Jeetje pas na 11 dagen! Dan heb ik nog even te gaan. Ik hoop alleen zo dat ongi niet dit weekend komt want dan heb ik weer het probleem dat mijn 'ei'ook in het weekend valt. Zucht...kan het nou nooit eens makkelijk gaan allemaal?
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Zora> PCO en slechte zwemmers. 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 3de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 3e ronde clomid 50mg, 14e ronde voor 1ste kindje ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5> Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> 2 november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg Naatje> 19 november 2009 (mijn verjaardag) uitgerekend van onverwacht spontaan wonder GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 AGENDA: 23-3 Winnie Pooh 1e FM 24-3 Elke geslachtsbepaling 24-3 Luukske NOD 24-3 Dazwa84 weer naar gyn 25-3 Marieke1980 naar gyn voor FM 27-3 Juup fertiliteitsarts, eerste echo 1-4 Caecilia NOD (Nee geen grapje ) 2-4 Naatje eerste echo 20-4 Nightelf termijnecho OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
Smaya, je moet wel je bijwerkingen goed in de gaten houden, mocht je het echt niet trekken dan is het altijd verstandig even de huisarts te bellen. Maar zoals Zora ook zei ik voel ook pas de bijwerkingen na het gebruik van de pillen. Opvliegers, slecht slapen en moe zijn en heel soms licht in mijn hoofd en deze klachten houdt heel lang aan eigenlijk. Maar zoals ik zei hou het in de gaten. He Zora wat vervelend op hoeveel dagen zit je nu dan? Ik zou daar ook onzeker van worden, maar misschien meer omdat ik gewoonlijk binnen 2 dagen ongi wordt, maar dat si dan met Duphaston. Zo blijf je wel wachten he? en zwanger zijn is echt geen optie?
Nee, zwanger zijn is geen optie, er was geen activiteit en ei was gestopt met groeien. Ook hebben we niet heel erg vaak geklust omdat ik het idee had dat ik elk moment ongi kon worden had ook krampen enzo. Misschien is ei toch nog doorgegroeid en gesprongen en dat mijn ongi gewoon 14 dagen na eisprong komt? Ik heb nl. wel last van gevoelige tepels en dat heb ik altijd tussen eisprong en ongi. Maar eht blijft gissen. Ik zit nu op dag 33, zie onderschrift. Daar hou ik het bij.