Inderdaad heel vermoeiend Rachje, heel vervelend. Slaat ook werkelijkwaar helemaal nergens op.. Rare opmerkingen altijd! Grr, kan ik heel boos over worden..:x En Zora, vervelend dat je nicht zo'n vervelende opmerking heeft. Sommige mensen denken inderdaad nergens over na voordat ze het uitspreken. Liefs Jojoba
@Zora: nog geen ongi? Duurt echt wel lang na de Provera. Ik heb 3 keer Provera gehad en was elke keer binnen twee dagen ongi. Toch maar naar de gyn bellen?!? @Naatje: hoe voel je je? Al bekomen van dit ongelooflijk geweldige nieuws? @Luukske: spannend, duimenduimenduimen!
@smaya, hoop dat er goeie activiteit is tijdens de FM @rachje, jeetje wat een opmerkingen.....zou ik ook op een gegeven moment moe van worden..... @zora, ja sommige hebben het geluk dat het zo pats boem raak is, en kijken vaak niet verder rond dan hun neus lang is.....en dat raakt je dan toch wel goed..... ennne, wat betreft je ongi.....die mag nu toch wel komen! @nightelf, spannend morgen de echo! @jojoba, succes met bloedprikken morgen, en hoop dat je een goeie uitslag krijgt as. maandag @all, hier naar de jaarmarkt geweest, zoonlief meende dat alles wat hij zag ook voor hem was.... hij heeft 1 stuk speelgoed gekregen, en toen heb ik maar gezegd dat de centjes voor het speelgoed op waren......hij wilde meteen naar huis om te spelen....rest van de markt hoefde dan niet meer....
@Luukske: ik heb afgelopen dinsdag de eerste echo al gehad. 20 april is de volgende, je loopt een maandje voor
rachje, maandag 1e fm, ik duim voor je! jojoba, ik ben met vlagen misselijk en ben daar eigenlijk wel blij mee, verder voel ik me prima...Gister de intake gehad bij de verloskundige, ik ga een combie maken tussen gyn en verloskundige. Ik wil de meiden niet elke mee nemen naar het ziekenhuis, een verloskundige is toch veel persoonlijker voor de meiden....het blijt tot de echo nog zeker heel spannend, maar ik geniet van elke dag...we hebben hier zo lang op gewacht... Zora, ik hoop dat je ongi snel komt, zodat je veder kunt! iedereen die ik ben vergeten...weet dat ik aan jullie denk!
@luukske... dankje meis, hoop dat het voor jou raak is deze maand rest dank jullie wel ik ben net terug van het ziekenhuis, ze zag dat in me ene eirstok heel rustig was en de andere was een eitje die aan het groeien is ze zegt dat we 3 dagen in de week moeten klussen, ik ben er niet veel wijser uitgeworden en heb voor de volgende maand nog een rondje clomid gehad 50 mg. ze willen het nu eerst aan kijken en ik hoef niet terug te komen voor fm metingen meer pas weer in de volgende ronde. Ik zie het nu allemaal wel weer, ik heb geen zin meer in ziekenhuizen maar ja we gaan vrolijk verder. wat ik wel raar vind ik hoef dus niet terug te komen om bloed te prikken of wat dan ook en snap dat niet. me lichaam doet heel raar maar ja het zal wel door de hormonen komen zeggen ze. afijn
@smaya, fijn dat er iets te zien was, maar heeft ze niet gezegd wanneer zij verwacht dat het eitje springt? dit kan adhv de grote van het eitje..... verder hebben idd niet alle meiden ook bloedonderzoek.....ikzelf ook niet.....heb dit wel bij mijn 1e zwangerschap gehad...... wat betreft je hormonen....je lichaam kan idd wel raar reageren op die hormonen, maar je moet maar in je achterhoofd houden waarom het zo is....hoe vervelend het eigenlijk ook is
meiden, willen jullie even in mijn album kijken..... heb trouwens een LF van 13...dus zit 4 dagen voor NOD....
Luukske, Je bent super zwanger! Maarre wel weer vroeg getest, hoop dat deze beep goed blijft plakken! Een voorzichtige proficiat... Liefs Elke
luukske, ook van mij een voorzichtige proficiat! Ik hoop dat je over een paar dagen ook naar de november mama's mag
ja, kon het weer eens niet laten.....sorry maar heb er zo'n gevoel bij dat het wel raak kon zijn..... doordat ik een LF van 13 heb, zit ik nu dus 4 dagen voor NOD, en de test is gedaan met middagurine en had wel wat gedronken..... morgen nieuwe kruidvat testen kopen, en dan test ik pas dit weekend..... de vorige keer dat ik zwanger was.....had ik ruim 7 dagen voor NOD al bruinverlies, en nu alleen flinke steekjes..... hoop idd dat het nu wel goed blijft gaan..... @naatje, weet niet of ik nog bij de november mama's kom, volgens mij net niet.....maar wil wel een dag wegmoffelen PS. vandaag is het precies 4 jaar geleden dat ons zoontje is verwekt....
hihi wat grappig! Nou volgensmij zit je net bij november mama's, ik hoop dat je van het weekend een mooie positieve test hebt!
ooooh Luukske! wat spannend! Ik hoop het zo, ik zie 'm echt. Tjee wou dat ik jou was als het op testen voor nod gaat, ik test heel laat positief. Laatste keer was ik al 8 weken zwanger haha Ik ga duimen voor jullie....
hallo dames, Ik ben gestopt met de pil sinds juni 2008 en heb hele lange cyclussen . Als ik jullie berichten lees, heb ik een vermoeden dat ik ook wel eens PCO kan hebben. Mijn cyclussen waren 41-39-41-79-59. Kan dit kloppen? Wel heb ik de laaste 3 cyclussen getemperatuurd, waarvan alleen in de 79 dagen geen temperatuursverhoging had. Geen ei dus? 3 April gaan we naar de huisarts toe voor een doorverwijzing. Als ik al die bijwerkingen van Clomid lees, zal dat wel heftig zijn!
@naatje, zou idd wel leuk zijn als het echt zo is....en dat precies 4 jaar later..... @all, ik hoop idd dat het goed blijft plakken, en dat ik binnenkort met het echte goeie nieuws kan komen.....een knal test!
Luukske, spannend joh! Ik zie ook echt een streepje.. Alvast een voorzichtige proficiat. Hier even een inzinking gehad, een collega van mij kondigde vandaag aan dat ze zwanger is van de tweede. Is natuurlijk hartstikke leuk voor haar, en vind het natuurlijk ook hartstikke leuk voor haar. Nu lopen er 4 zwangeren op het werk rond te waggelen. Grrr, waarom lukt het toch niet bij ons.. Heb echt het idee dat het niet voor ons is weggelegd.. Liefs Jojoba
Luuske wat spannend zeg, maar wel een streepje. Goh dat zou heel mooi zijn 4 jaar later. Dit weekend een knalstreep ok?! Jojoba, dat snap ik wel, 4 zwangere is dan wel heel erg in ur face he? Maar echt jouw tijd komt ook nog wel. Niet de moed verliezen hoor meid! Britt1981 Ja je hebt wel lange en onregelmatige cyclussen, maar dat hoeft niet perse PCO te betekenen hoor. Ik hoop het iig van niet voor jou natuurlijk. Maak je nog maar geen zorgen over de Clomid en komt de tijd dat je die moet slikken, iedereen reageert er anders op en aan die opvliegers begin ik ondertussen wel te wennen haha. Succes 3 april en mocht het zo zijn dan kan je je hier aansliuten hoor Smaya, nou het is goed nieuws dat er wel iets groeit, maar vind het wel jammer dat ze het deze ronde niet even doorpakken, gewoon voor de zekerheid om te kijken of je goed reageert. Vind eigenlijk dat ze je nog een keer terug hadden moeten laten komen of het eitje verder was gegroeid en dan een duiding te kunnen geven wanneer je ong een eisprong krijgt. Zo weet je een beetje waar je zit en daarna een bloedtest. Ik snap niet dat ze het zo halfslagtig doen. Weet je niet hoe groot dat eitje was? Op welke dag van je cyclus zit je? Ik zou dan tussen de 5 en 7 dagen aanhouden voor je eisprong komt. Goed op je buikje letten of je wat voelt en lekker om de dag klussen zit je altijd goed! Ik mag morgenochtend weer voor de eerste FM. Verwacht nog niet veel want heb tot nu toe nooit iets gehad op dag 10/11, maar wat later.