@luukske....ik zie een streep en ik hoop zo dat je zwanger bent meis want ik gun het je zo erg. @Leonizzie,......bedankt lieverd voor je bericht, ik weet niet hoe groot want ze zat wel met het scherm te meten maar ze zegt dat ik gewoon door moet gaan met slikken op dag 5 van me nod betekent dat dan dat het aanslaat of niet? Hoe zien ze dat want ik dacht dat ik wel een hogere dosis zou krijgen . @Jojoba27......straks kan jij ook aankondigen dat je zwanger bent, wa8t maar die dag komt, ik weet hoe je je voelt en dat is niet fijn en je hele dag is naar de knoppen door zo een bericht al heb je niks tegen je collega het voelt niet goed , maar ja lieverd we zijn mensen en wij moeten iets harder werken voor we ons wondertje krijgen. Maar we geven nie op he Straks kunnen we iedereen vertellen dat we zwanger zijn. dikke knuffel voor jou.. Ik weet dat het ons allemaal gaat lukken, gisteren hoorde ik van twee stelletjes dat ze zwanger zijn na jaren proberen, een door ivf bij haar hadden ze geen goede hoop omdat ze niet tegen de medicuijne kon ze had alergie van die horm en ze is tog zwanger geworden. ze was al 12 jaar bezig. de tweede was net een maand voor ze haar ivf zou krijgen en wat denk je die heeft ze niet nodig gehad want ze was opeens zwanger uit het niets na jaren proberen. Dus ik zeg altijd god neemt en geeft dus wees niet bedroeft en we krijgen allemaal kindjes Dat is gewoon zo let maar op.
Luuske, wat spannend meid, pff, ik word er ook nerveus van maar zal zondag even kijken of er al weer een nieuwe test is, of doe het een dag na je verwachte nod, dat voelt wellicht zekerder. @ Jojoba, irritant al die zwangeren....kan me voorstellen dat je er een beetje kribbig van wordt. @ Zora, nog irritanter..mensen die het als vanzelfsprekend zien...wij weten wel beter, ik ken ook zat mensen zonder pco enzo die zeker een jaar bezig waren terwijl andere 1x niet opletten....helaas thats life.
Goedemorgen meiden! Nog steesds geen ongi hier wel wat krampjes dus ik heb goede hoop dat het er aan zit te komen maar. Ik hoop niet in het weekend maar ja als het komt dan komt het. Als er maandag nog geen ongi is bel ik de fert.arts, maar dat verwacht ik eigenlijk niet. @ Jojoba: Rot he al die zwangeren hier ook net een collega papa geworden van de 2e en van een andere collega kwam ik er gister achter dat ze zwanger is, gelukkig wel een andere afdeling. @ Smaya: Goede berichten kunnen we altijd gebruiken! @ Leonizzie; Alvast heel veel succes morgen met de FM! Wie weet is er toch al wat te zien.
goedemorgen meiden, @ jojoba, snap je precies, het is niet dat je een ander niet gunt maar het geeft zo'n steek. Ik heb heel lang gedacht als ik hoorde dat er iemand zwanger was: 'Hallo, ik sta al langer in de rij hr, ik ben aan de beurt!'. Slaat nergens op en toch dacht ik het. Het is soms gewoon oneerlijk... maar elke ronde gaan we er gewoon weer voor vol goede moed! @Zora, tjonge jonge nog steeds niet, laat lang op zich wachten zeg... @Smaya, fijn om goede berichten te horen. Dat na zolang proberen het toch raak kan zijn! We moeten positief blijven denken haha @Leonizzie, hoe is je fm gegaan? @britt1981, het hoeft idd geen PCO te zijn. Bij mij zijn ze er niet helemaal soort van achter wat ik heb, dus bij mij noemen ze het een pco-beeld. Omdat mijn cyclus op een dag: doe het zelf maar ik doe niet meer. Ik moet zeggen als ik Clomid slik ben ik het gelukkigste meisje op de wereld. Niemand kan mij was doen. Top of the world! Maar na mijn eisprong begint de kermis pas. Gaat het dak eraf hier. Mijn man ziet wat af met mij, zijn motto is: 'Komen we ook wel weer doorheen'. Ja ga eens babbelen met de huisarts. Of ze je meteen een doorverwijzing geven weet ik niet, ze zijn vaak nogal van het zelf proberen. Gewoon blijven proberen! @Luukske, zou wel bijzonder zijn, na 4 jaar!
@leonizzie, spannend blijft het toch elke keer....die FM's.... @smaya, hoe gaat het met je ovu testjes? @zora, hoop dat het gewoon snel doorbreekt! @alle wachtende meiden....succes, en de meiden die op zoek zijn naar hun ei.....klusser de klus!
luukse.... ik heb haast geen streep ik heb van die ovu testen van babyboomshop en ik zie haast niks op die testen, ik heb me cylus baner maar op wat langer gezet, ik hoor dus al een ei te hebben maar ik ovu tesjes geven aan van niet dus ik ben een beetje onzeker geworden. wanneer moet ik het betse testen?
Dames, bedankt voor jullie opbeurende woorden.. Het gaat alweer stukken beter. Ik weet het, het komt vanzelf wel... Vanmorgen wezen bloedprikken en maandag krijg ik daar de uitslag van. Spannend weer.. Zora: hopelijk breekt je ongi snel door, zodat je weer verder kunt!
@smaya, het beste is om 's middags te testen, 's ochtends met ochtendurine in ieder geval niet..... ik test altijd tussen 14-16 uur, maar tegen de tijd dat hij donkerder werd teste ik ook 's ochtends rond een uur of 10-11. heb alle rondes mijn ei gevonden, behalve de 1e ronde, omdat ik te vroeg was gestopt..... Hoop dat je snel een positieve ovu test in handen krijgt! @jojoba, spannend weer maandag!
@Luukske: heb je alweer getest? Ben net beetje ziekjes thuis gekomen van het werk, supermisselijk, (moest bijna spugen bij een patient) duizelig en MOE. Gelukkig kon ik de rest van de dag lekker vrij, ga dus lekker relaxen!
@nightelf, ik ga pas zondag of maandag opnieuw testen, zit toch echt nog voor mijn NOD, dus wacht het even af.....had gewoon niet zo ongeduldig moeten zijn gisteren.....
Kan me voorstellen dat je niet meer kon wachten, vond het zelf ook erg moeilijk, ik had pas drie dagen na mn NOD getest. Snap echt niet hoe ik het heb volgehouden.
Hallo meiden, Ik zit er aan te denken om deze ronde voor het eerst ook ovutesten te gaan gebruiken. Hebben jullie enig idee welke ik het beste kan nemen? Heb er niet zoveel verstand van
@Marieke: ik heb niet zulke goede ervaringen met die van de Kruidvat. Voor de eisprong blijven ze netjes negatief, maar na die tijd bleven ze bij mij positief. Volgens mn gyn zijn deze supergevoelig en heb je als PCO-er vaak een verhoogd LH-gehalte in je urine, waardoor ze vals-positief kunnen worden. Die van predictor schijnen wel goed te zijn, maar weer erg duur. Misschien een van de andere dames meer ervaring?
ik gebruik al 5 rondes babyboomshop ovutestjes, dit zijn de enige testen die bij mij echt duidelijk zijn....sensitest heb ik 1 ronde erbij gerbuikt, maar die is ook zo gevoelig dat hij na de piek positief bleef..... heb toen met die dure CB digitaal getest om zeker te zijn, en die gaf precies de piek dagen zoals de babyboomshop ze ook aangaf, zie mijn fotoalbum!
Smaya, het feit dat je de volgende ronde weer met 50 mg laten starten houdt in dat zij denken dat het aanslaat. dat denk ik ook wel omdat ze wel groei zagen. Vind het alleen jammer dat ze je deze cyclus niet even helemaal doortesten en wat meer info geven, zodat je wat meer zekerheid hebt. Maar denk niet dat je eisprong er al is (vandaar de ovutesten). Met Clomid duurt het vaakwat langer, dus vaak zo rond dag 20. Mijn fm vandaag; er was nog niet een eitje dominant, wel was mijn baarmoederslijmvlies aan het groeien, dus dat is een goed teken. En sinds een paar uur, begin ik een bekend gevoel met name links in mijn onderbuik te bespeuren, dus ik denk dat er activiteit gaande is. Maandagochtend mag ik weer terugkomen.
@Luuske, wat zie ik nu? Voorzichtige heel erg gefeliciteerd! Hoorde vandaag dat vriendin van mijn zus zwanger is. Werd er even heel verdrietig van. Gaat bij hun ook allemaal niet vanzelf. 1ste is geboren na 1 ronde Clomid en nu is ze weer snel zwanger na Clomid. Dat had ik ook zo gehoopt... maar ja nr1 was na 2 rondes Clomid en nu ben ik aan het spuiten en al in ronde 10 met medicijnen...
Marieke1980: ik gebruik altijd de matcare dipsticks, kan hier eigenlijk altijd mijn ei wel mee ontdekken. Kun je gewoon bestellen via internet. Caecilia: dikke knuffel meid.. weet hoe klote je je nu voelt.. ook al ben je blij voor die ander.. Liefs Jojoba
luukske gefeliciteerd meid, na het weekend heb jij een knaltest in je handen let maar op en een mooie banner! redu