wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ceacilia, hier ook een dikke knuffel.....en wie weet brengt ronde 10 jou geluk!

@all, vanavond leker gaan uiteten met hubbie en zoonlief, omdat mijn baan veilig is.....
    verder 2 dagen wat duizelig en maag/darmen wat van streek...

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    @Luukske: klinkt goed die symptomen! Morgen heb je vast een supertest in handen

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik kwam even spieken of Luuske al getest had. Zit heel hard te duimen hier haha.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, nee heb me voorgenomen toch definitief maandag pas weer te testen......
    vanochtend ook weer erg duizelig.....

5. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Oei wat spannend! Ik duim heel hard voor je meid!

Ik heb inmiddels de ovutesten van de babyboomshop besteld, was een mooie aanbieding. Nu maar kijken hoe het bevalt!

Fijn weekend allemaal!

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marieke, ik heb goeie ervaringen met die babyboomshoptestjes.....

@all, ik weet niet meer wat ik ervan moet denken....ongi op komst of toch zwanger?
    steeds dat duizelige gevoel in mijn hoofd, en maag die van streek is....

7. Niet meer actief

luukske, ik hoop dat je klachten het begin zijn van een hele mooie tijd!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @naatje, ik hoop het ook!

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Luuske, klinkt nog steeds veelbelovend hoor!

Weer een dagje verder... Ik zou op zich volgend weekend al wat kunnen weten. Afeglopen keer begon 10 dagen na ei het bruinverlies en was ik op dag 11 ongesteld...

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ook voor jou wordt het dus weer spannend Caecilia! Ik duim iig voor je.

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ceacilia, ik duim voor je meid....

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Goedemorgen meiden!

Marieke, heel veel succes met je testen van de babyboomshop. Ik kocht altijd net wat ik op marktplaats kon opduiken :oops: , maar zonder pregnyl heb ik kooit een eisprong kunnen vinden :(

Luukske, ben flink voor je aan het duimen meid! Wat moeten het nu spannende dagen voor je zijn :)

Nightelf, schiet al lekker op bij je meid :D

Naatje, wat goed dat het ziekenhuis meteen inzet op een goede begeleiding. Ben je meteen op de goede plek. Wel afscheid nemen van de kliniek. ik vond dat een moeilijk moment, de artsen daar hebben ons door een ellendig jaar heengesleept met nooit aflatende hoop...

Redu, de twaalf weken alweer voorbij, you go girl :D

Caecilia, sterkte meid! Daar kun je echt een flinke dip van krijgen, hoop dat het zonnetje het een klein beetje verzacht...

Jojoba, hoe is het met je?

All, hier gezondheidstechnisch allemaal wat minder. Heb dinsdag nacht buikgriep gekregen en flink beroerd geweest. Donderdag hiervan een beetje opgeknapt, maar gisterennacht zat ik om 1.30 op de huisartsenpost. Was enorm benauwd en kreeg te weinig zuurstof. Heb ik een virale infectie op de longen... Het houdt niet op :rolleyes: .
    Op aanraden van de arts de baby even laten checken, maar het hartje klopt vrolijk, vlos gaf aan dat kindjes zelden last hebben als de mama's ziek zijn... Nu braaf met een puffer op de bank en hopen dat ik geen koorts krijg, anders weer terug :( .

Fijne zondag!

Elke

13. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    He wat rot elke.
    Hoop dat je snel een beetje opknapt.
    Altijd toch weer een geruststelling lijkt mij dat je kindje het in ieder geval goed maakt.
    Beterschap nog!

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Elke, wat vervelend dit, lijkt me ook wel schrikken hoor als je ineens benauwd wordt. Rustig aan doen he? Lekker op de bank blijven zitten of rustig in het zonnetje wat vitamine D opdoen

Luuske, nog geen ongi vandaag? Zo niet dan wordt dit wel heel positief :thumup:

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, hier weer ontzettend duizelig, mijn bloeddruk is goed, maar denk toch dat ik ongi ga worden, heb een voorgevoel....maar heb nog geen bruinverlies of zoiets....normaal 2 dagen voor NOD....

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Beterschap Elke, laat je maar lekker verwennen!

Luukske: duimduimduim

17. Niet meer actief

Elke, Beterschap!
    En wat betreft het afscheid van de kliniek...ik ga als alles goed is met de echo een doosje bonbons afscheid nemen ;)

Luukske, ik duim ook volop voor je! :thumup:

18. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Elke: beterschap meid, wat vervelend..
    Hier gaat alles goed hoor, morgen krijg ik de uitslag van het bloed (de progesteronwaarden). Heb er eigenlijk niet zo'n goed gevoel over, ik weet het niet.. Ben weer de eeuwige twijfelaar :rolleyes: .
    Als ik wel een eisprong heb gehad, moet ik nog 6 daagjes wachten tot NOD. Spannend..

Luukske: heb er een goed gevoel bij dat jij morgen komt met goed nieuws! Laat die ongi maar lekker wegblijven.

Zora: hoe is het met je? Ben je ondertussen al ongi geworden?

Liefs Jojoba

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden, ik heb sinds vanmiddag hoofdpijn, en begin wat krampjes te krijgen.....denk dat dit weer op een VMK gaat uitdraaien.....

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    nee toch Luuske? ik hoop van niet voor jou!

dVandaag een lekkere dag (lekker rommelen en opruimen met vriendje) maar ook een beetje emotioneel voel ik mij. 1 van mijn beste vriendinnen heeft een longontsteking tijdens onze vakantie opgelopen en moest bloedprikken, daar kwam uit dat haar schildklier minder gaat werken. Arts stelde voor ook eens even te stoppen met de pil, wat ze gedaan heeft. Ze willen eigenlijk nu nog geen kind, maar als het komt dan is het wel oke, maar ze willen ook geen condooms gebruiken. Dus ze proberen de huis tuin en keukenmiddeltjes om niet zwanger te raken. Voor het zingen de kerk uit en temperaturen. Alleen dit is de eerste maand. En ja voor haar ben ik nu een expert in eisprongen e.d. dus ze vraagt mij steeds dingen. Wat ze aan mij vraagt en qua tijdberekening lijkt het alsof ze vandaag eisprong heeft. Donderdag nog sex gehad all the way. en dan dingen aan mij vragen. Wilde wel huilen want dat zal je net zien, iemand die het nog niet wil, maar er wel laks in is wordt zwanger. Ik heb nu het gevoel dat wanner zij zwanger is over 2 weken ik of heel hard moet huilen of echt woest word. Gewoon puur omdat ik het allemaal niet eerlijk vind.
    Ik snap waarom ze mij dingen vraagt, ben ook haar beste vriendinnetje en ermee bezig, maar ze snapt niet dat dit ook best cru overkomt allemaal. Proberen niet zwanger te raken, maar niet datgene doen wat het kan voorkomen; condooms of geen sex....

Deel Deze Pagina