@luukske, ik hoop zo hard dat het toch wel goed zit! Idd anders je gyn bellen. duim duim duim @smaya, wat onduidelijk allemaal. Ik zou ook idd gewoon ff je gyn bellen. Ik ben net terug en ik was niet zonder reden zenuwachtig blijkbaar. Ik had zo'n gevoel dat het tegen ging vallen en dat deed het ook. Ik rijp helemaal niks! Baarmoederslijmvlies was wel goed. Dus bloed geprikt en vandaag laat ze me nog weten wat me bloed er van vindt en wat we er aan gaan doen...
Spannend Luukske, mijn duimen draaien nog steeds voor je.. Geen bloed geeft nog steeds moed hé.. Zora: goed dat je ongi eindelijk is doorgebroken, kun je eindelijk weer eens verder. Rachje: meid balen joh, op welke dag zit je nu, is het nog vroeg misschien? Smaya: kun je de gyn niet bellen of hij/zij nog een keertje kijkt? Zo wordt je er alleen maar onzeker van lijkt me. Rond 16:00 uur wordt ik gebeld, ben toch wel zenuwachtig nu hoor, terwijl ik al zo vaak gebeld ben. Liefs Jojoba
Nou Luuske dit zijn toch goede berichten. Die ongi moet gewoon wegblijven! Zora vrijdag had ik mijn eerste fm. Toen nog geen groei maar mijn baarmoederslijmvlies was wel aan het groeien. Mijn fm van vandaag is verplaatst naar woensdag. Dus hoop dat er dan wat actie is!
Yes, heb toch een goeie eisprong gehad, helemaal uit mezelf! Wat minder is, is dat de gyn vond dat de schildklier nog niet echt vooruit was gegaan en dat waarschijnlijk de pilletjes nog opgehoogd moeten worden. Morgen dus even de huisarts bellen. Maar heb wel een hele mooie cyclus dit keer? Liefs Jojoba
Jojoba fijn goed nieuws! En hoop dat je schildklier ook snel verbetering laat zien. Leonizzie, ok dat had ik even gemist, balen zeg, hopen dat er woensdag meer te zien is.
ach ja was pas dag 11, en de keer dat ik wel goed reageerde op de pillen had ik op dag 11 ook nog niks, dus kan nog alle kanten op. Slaat het niet aan dan mag ik beginnen met spuiten en dat vind ik eigenijk helemaal niet erg, want dan kunnen ze het in je cyclus bijstellen. Alleen hoop ik voor nu nog even dat ze wel aanslaan en ik gewoon deze ronde zwanger raak haha
Heb trouwens nog een leuk nieuwtje: Lotje2 , de oprichtster van dit topic is zwanger Zij is dit topic gestart, maar heeft ons ook weer verlaten vanwege de andere richting die zij in moesten slaan (KID). Nu is ze gelukkig bij de 7e poging zwanger geraakt! Lotje, ook namens hier: VAN HARTE! Groetjes Elke
FILSTEEEEERD LOTJE! Yesssssss! Altijd prettig zulke berichten te lezen Hier alles goed hoor! Alleen nauwelijks tijd om bij te lezen, laat staan te reageren Denk aan jullie! Liefs Tezzz P.S. Heb 1 fotootje in album staan van dochterlief met 'Frumpie', toen pas 2 daagjes oud. (wat vliegt de tijd! )
Ik breek even in: Tezzz ik zie dat je inmiddels bevallen bent! Nog van harte gefeliciteerd! Liefs Milla
Joehoe, Lotje gefeliciteerd! Wat leuk zeg!! Tezzz: mooi ventje hoor! Milla: jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Liefs Jojoba
Lotje gefeliciteerd! @Tezzz, wat een mooi manneke! @jojoba, spannend meid nog 4 daagjes! @all, hier nog steeds niks nieuws te melden....morgen maar opnieuw testen.....
lieve allemaal, bedankt voor jullie reacties, wat zijn jullie tog een steun @luukske, we hopen allemaal dat je zwanger bent. Heb je die 2 voor 5 euro van kv al geprobeert? Ik gisteren met het ziekenhuis gebeld de arts gesproken en zegt gewoon dat ik geduld moet hebben en dat ze geen reden ziet waarom ik bloed moet prikken of meer echos want op de echo zag ze dat er wel een ei aan het groeien is. maar ja duidelijkheid is er nog niet wat ik moet volgende maand weer terug komen, eerst wachten op me nod. Dames wil dit dan zeggen dat clomid 50 mg wel aanslaat of niet? Wanneer slaat clomid nou aan en wanneer niet? weet iemand dat? veel liefs en dames ik duim voor jullie hoop dat we allemaal straks zwanger zijn.
Goeiemorgen! Smaya: raar dat ze niet even willen kijken hoor, lijkt me een hoop onzekerheid wegnemen bij je...? Elke: veel plezier vandaag met de geslachtsbepaling! Heb je je baby ook al gevoeld? Ben je weer wat beter? Luukske: spannend meid! Caecilia: nog 8 daagjes... Ik denk zelf dat het deze cyclus niets uithaald en dat ik zaterdag gewoon ongi ga worden. Voel niet heel veel, als alleen steken in onderbuik, ongigevoel en af toe gevoelige tepels en nog wel wat dingetjes, maar volgens mij wil je dat gewoon voelen. Liefs Jojoba
Smaya. Bij mijn eerste ronde clomid had ik geen tussentijdse controle. Ik had dus geen echo , fm of bloedprikken. Bij ons in het ziekenhuis is de deal, of je gaat menstrueren, dan heb je een eisprong gehad of je menstrueert niet en dan ben je of zwanger of je hebt geen eisprong gehad. Wij moesten dan een week of 5 later terugkomen en dan zouden ze weer gaan kijken. Als het niet was aangeslagen zouden we een verdubbeling van de dosis krijgen en als het wel was aangeslagen moesten we die 50mg een half jaar proberen om zwanger te worden. Wij zijn niet teruggeweest omdat we zwanger waren en moeten nu dus pas vrijdag weer. Ik ben dus vanaf 29 januari niet in het ziekenhuis geweest, 2 maanden! ( ik had voor de clomid een kuur provera op maar die sloeg niet aan omdat het baarmoederslijmvlies te dun was, mocht toen blind starten met clomid) Succes meid @ Luuske; Heb je alweer getest? Anders even naar de huisarts of effe bloedpriktest vragen, die zijn heel nauwkeurig
@Jojoba27... ja raar he maar goed ik blijf maar effe af wachten @juup...wat fijn dat je zwanger bent geworden, ga je dan voor een echo voor je baby? En bedankt voor je bericht, denk je dus dat het wel aanslaat bij mij?