@naatje, ik weet even niet wat ik zeggen moet.....heb het er gewoon koud van..... heel veel strekte en kracht in deze zware (klote) tijd, had er zo'n goed gevoel bij! dikke knuf!
Vandaag 13 dpo. Dit heb ik vorige cyclus niet gehaald werd toen ongeteld op 11 dpo. Maar de keer daarvoor op 14 (of 13) dpo. Wordt helemaal gestoord van mezelf... @Naatje, nog een beetje kunnen slapen vannacht? Succes vandaag bij de vk.
@naatje wat naar ik wens je heel veel sterkte en gezondheid, dat je snel weer zwanger zal worden. Dikke knuffel
Voor mij is deze ronde ook weer voorbij... Nog niet echt heel veel bloed maar wel heel rood slijm. Donderdagmorgen moet ik me melden in het zh voor de uitgangsecho voor mijn eerste IUI.
He wat balen caecil! Succes donderdag! @ All, vandaag voor de zekerheid nog een ovu-test gedaan omdat ik toch wat steken in mijn zij bleef houden. Normaal gesproken is dat na mijn eisprong weg maar had het nu nog. Gister was de test positief maar normaal springt hij bij mij binnen 24 uur. Vanmorgen was hij nog positief. Morgen nog maar een testje doen en kijken wat hij dan aangeeft. Heel vaag allemaal. Deze ronde is dus weer anders dan al die andere! We wachten maar af.
Caecilia: dikke knuffel meid, laat je koppie niet hangen hé, ooit komt de dag en hopelijk komt die heel snel. Ongi worden is altijd balen.. Sterkte.. Naatje: hoe verliep de echo? Heb je vannacht nog een beetje kunnen slapen. Heb er al veel aan gedacht vandaag... Liefs Jojoba
Het moeilijke is dat mijn zus vandaag in het zh is opgenomen. ze is 38 weken zwanger en heeft misschien hellp. Zo ja dan gaan ze haar morgen inleiden. Had heel erg gehoopt dat we toch nog even samen zwanger zouden zijn...
Naatje hoe is het gegaan met jou? Snap dat je even stil bent en niet op deze site. Weet nog steeds niet wat ik je wil zeggen. Jij bewees dat wonderen bestaan en ik hoop dat je nog een wonder krijgt. Caecilia, g..ver... had wel goede hoop voor jou. Lieverd gun het je zo erg. Iedereen overigens, maar je hoort bij de oude garde en dit was wel mooi en bijzonder geweest. Het is al zo jammer dat het bij ons allemaal niet natuurlijk en in 1 keer lukt, maar soms lijkt het alsof het allemaal maar meteen heel moeilijk moet gaan. Marieke, Nou wie weet zijn we weer hetzelfde (2 rondes geleden liepen wij toch gelijk? enz.) Bij werkt 100 mg ook niet meer en nu 150 mg ook niet. Maandag terug voor prikinstructie. Is dag 28 en dat willen ze voor de zekerheiod bekijken, want Clomid kan lang nawerken. ik hoop nu alleen nog maar dat er echt niks groeit omdat ik gewoon graag wil spuiten en geen rondes meer verloren wil laten gaan en ook veel last heb van de Clomid. Sterkte meisie hoop voor jou dat je wel erop reageert
hier minder goed nieuws.. clomid 100mg is niet aangeslagen.. nu met 150mg proberen en als dat nog niet lukt moeten we hormonen gaan spuiten
Balen schatje1, hopelijk slaat de 150 mg wel aan.. Succes! Gaan ze de cyclus nu afbreken? Liefs Jojoba
Nog even en dit topic wordt een echt spuit topic en geen Clomid meer Ongi heeft nog niet echt doorgezet (Maar is er echt wel hoor) Ben erg bang voor het zh... dat ze me gaan vertellen dat we door pasen niet kunnen starten... Verder vooral nog erg verdrietig.
@caecilia, balen meid.... wat betreft je zus, heel veel sterkt....jammer dat je het niet even hebt kunnen delen met je zus....saampjes zwanger zijn! @naatje, heb gisteren veel aan je gedacht....hoe gaat het nu? @all, vanmorgen een beetje zitten te brullen..... overbuuf is vannacht bevallen van een 2 ling....hebben een dochtertje van bijna 3, was beide keren in de 1e ronde zwanger! ik gun het hun echt van harte maar dit vreet gewoon aan me!
@jojoba: ik ben niet ongi geworden dus moet nu weer provera gaan gebruiken om mijn ongi op te wekken en dan beginnen met clomid 150mg
He bah! Meiden wat een slecht nieuws weer. hup de maand april willen we alleen goed neiuws horen. Voor mij nog een nachtje, morgen FM, vind het heel spannend. Hoop zo dat er niet teveel follikels zitten en we weer een ronde over meoten slaan. Volgende ronde moeten we nl. sowieso overslaan omdat we dan veel weekenden weg gaan en 5 dagen Berlijn.
Hai meiden, Wat een slechte berichten hier allemaal weer. Zo jammer dat bij de meeste de clomid niet meer aanslaat. Ik heb een vraagje hebben jullie gyn's jullie ook wel eens de optie van een LEO-operatie voorgelegd? Het valt me op dat er zo vanzelfsprekend op spuiten wordt overgegaan. Toen ik de diagnose PCO kreeg was mij ook de behandelingsvolgorde uitleg, clomid (50,100,150), spuiten en tot slot kon nog altijd de LEO. Toen schrok ik echt van een operatie met weglaseren dat leek mij wel het allerlaatste wat ik zou willen. Totdat ik een bij een fm een andere gyn had en hij meteen doorhad de clomid niets voor mij deed. En ik vroeg wat dan spuiten, maar hij dacht meteen aan de LEO. Vooral omdat ik van jongs af aan wel een regelmatige cyclus had. Ik heb er toen nog 1 ronde clomid over nagedacht en ben info gaan zoeken over de LEO en kwam er toch wel heel positief tegen over te staan. En voor mij heeft meteen ook heel goed uitgepakt. 2 weken na de LEO was ik zwanger, maar helaas een vroege miskraam, maar die miskraam is ook dag 1 van mijn zwangerschap. Het is een kijkoperatie waarvoor je een week uit de roulatie bent, maar daarna heb je rust en kan je het helemaal zelf proberen zonder zh- bezoek etc. Zora vooral voor jou lijkt het me een goede optie omdat je steeds te veel eitjes hebt en je steeds een ronde moet afbreken. Ze zeggen ook dat je na een LEO ook weer beter op clomid en spuiten reageert mocht je eigen cyclus toch niet op gang komen. De kralenkrans is dan weg. Meiden ik wil hier niet voor de LEO prediken mocht het zo overkomen maar ik vroeg me vooral af of jullie die optie ook wordt voorgelegd. Hopelijk wordt deze paasmaand een hele mooie maand met allemaal goede eitjes voor jullie allemaal en dat alle vervolgstappen helemaal niet nodig zijn en jullie eind december /begin januari bevallen van hele mooie beebjes! liefs, marykay
@ Naatje; Meis, hoe was het in het ziekenhuis, we zijn allemaal erg benieuwd of het een beetje gaat! Neem er lekker de tijd voor en heel veel sterkte toegewenst
sorry meiden, was helemaal vergeten om hier te schrijven hoe het bij de gyn was gegaan Ik ben dinsdagmiddag bij de gyn geweest, hij heeft de foto van het vruchtje bekeken en nam alle tijd voor ons verhaal. Naar aanleiding van de foto en de cyclussen die ik had na de mislukte IVF's 19 en 20 dagen, moet ik volgens hem zo'n 8 weken zwanger zijn geweest Toen hij de foto had bekeken zei hij al dat hij dacht dat alles er vanzelf uit was gekomen, zeker ook omdat ik vandaag alleen nog maar bruin verlies heb en de echo bevestigde dit. Er zit nog een klein beetje achtergebleven weefsel in mijn baarmoeder, maar hij verwacht dat dit er vanzelf uit zal komen. We hebben nu 3 maanden verplichte rust gekregen, we moeten dit nu eerst een plekje gaan geven. Hij heeft wel een aantal opties voor de toekomst met ons besproken, maar op dit moment zijn hubbie en ik te gebroken om hier mee bezig te zijn. We zijn de afgelopen maanden heen en weer geschud met ons gevoel, van uitbehandeld naar een geweldig wonder. Dromen over een toekomst met een kindje erbij en nu weer die leegte Ik ben zo blij dat ik het kindje heb gezien en het een mooi plekje heb kunnen geven, ik heb wel de kans gehad afscheid te nemen van ons wondertje en mijn zwangerschap. We gaan proberen dit alles een plekje te geven en ik hoop dat we over een aantal maanden de kracht weer hebben om verder te gaan, maar voor nu is er alleen een diepe leegte en heel veel verdriet...