@Naatje meis wat een emoties. Prachtig onderschrift. Heel heel veel sterkte! Gisteren is mijn nichtje geboren. Heb het er best zwaar mee. Geweldig natuurlijk maar nu zullen mijn zus en ik niet samen zwanger zijn. Maar ik mag van start met de IUI. We hebben om Pasen heengepland!
hai meiden, Wat een verdrietige berichtjes zeg Lieve lieve naatje, jouw verlies is hard aangekomen. Kan me alleen maar een voorstelling bij maken hoe dat voor jullie moet zijn. Ik ben blij dat je je kindje hebt kunnen zien en afscheid van kon nemen, maar snap dat het de pijn niet wegneemt. Ik hoop dat jullie het ook een mooi plekje in jullie zelf kunnen geven en dat dit wondertje jullie alleen kon vertellen om de hoop niet op te geven... Ik denk aan jullie lieverd.... hele dikke knuffel van mij!
Naatje, meid, ik ga helemaal met Rachje mee die heeft het heel mooi gezegd. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Sterkte en een dikke knuffel. Caecilia: Fijn dat de IUI om Pasen heengepland is meid. En ja, dubbel he met je zus, mijn zus is in November bevallen en ik wilde ook zo graag samen met haar zwanger zijn, helaas heeft het niet zo mogen zijn.... Marykay: Ik weet niet of LEO bij mij een optie zou zijn. Het is eigenlijk nog nooit besproken, ik heb wel de kijkoperatie gehad maar zonder LEO en er is toe ook niets over LEO gezegd....Ik heb natuurlijk wel gewoon een eisprong uit mezelf alleen wel heel onregelmatig. En met IUI is het sowieso handig om of clomid te gebruiken of spuiten. Geeft ook meer kans dan zonder medeicijnen. Maar toch bedankt voor het meedenken. Hoe gaat het met jou? Schiet al op he? Nou hier echt een kl*teochtend zeg. Op weg naar het ziekenhuis een aanrijding gehad, achterop iemand gereden die ineens remde, dus mijn schuld helaas. Hij geen schade, ik wel. Vervolgens te laat in het ziekenhuis. Maar ze begrepen het gelukkig. Gelukkig ging de FM wel goed. 1 follikel van 15 mm. Dus moet zaterochtend terug om bloed te prikken en waarschijnlijk maandag de IUI. Hoop dat we dan niet te laat zijn, zondag is het ziekenhuis nl. gesloten. Ik had eigenlijk wel gehoopt op 2 follikels maar ben wel blij dat het er niet meer zijn, dus mag niet klagen. Nu vanmiddag rondbellen om de autoschade te regelen, had nog geen schadeformulier ingevuld dus dat meot ook nog. Heb wel het telefoonnummer van die jongen.
@zora, he meissie wat rottig zeg! zo begint je dag al lekker... ik hoop dat maandag nog op tijd is, daar gaan we gewoon voor! succes met de schade formulieren, blijft vervelend!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e poging voor de 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 3de ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 3e ronde clomid 50mg, 14e ronde voor 1ste kindje Naatje> PCO en slechte zwemmers, 2x IVF mislukt, 3e IVF MK 6w & MA 7w 2ling, tuba lap, 4x clomid, 2x IUI, 1x ICSI, spontaan zwanger, maar helaas MK 8w, nu verplicht 3 mnd rust ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 AGENDA: 2-4 Zora 1e FM 3-4 Jojoba 1e FM 10-4 Lilyan NOD 10-4 Juup 2e termijnberekening mbv echo in ziekenhuis 20-4 Nightelf termijnecho OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
Zora, wat vervelend van je auto, ik hoop dat alles snel geregeld is! Caecilia, fijn dat de IUI om de pasen heen gepland kan worden! Maar wat dubbel met je zus, dikke knuffie! Ik heb dat nu hier met mijn buurvrouw, zij is vandaag 8 weken zwanger van hun 2e kindje...toen hun begonnen voor hun 1e, begonnen wij met onze 1e IVF en we wilde dolgraag samen zwanger zijn....Nu liepen bijna gelijk op, maar helaas ben ik achter gebleven luukske, voor een dikke knuf meis, helaas heel herkenbaar Rachje, thanks meid!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e poging voor de 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje Naatje> PCO en slechte zwemmers, 2x IVF mislukt, 3e IVF MK 6w & MA 7w 2ling, tuba lap, 4x clomid, 2x IUI, 1x ICSI, spontaan zwanger, maar helaas MK 8w, nu verplicht 3 mnd rust ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 AGENDA: 2-4 Zora 1e FM 3-4 Jojoba 1e FM 10-4 Lilyan NOD 10-4 Juup 2e termijnberekening mbv echo in ziekenhuis 10-4 Cacilia 1ste FM 20-4 Nightelf termijnecho OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e poging voor de 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje Naatje> PCO en slechte zwemmers, 2x IVF mislukt, 3e IVF MK 6w & MA 7w 2ling, tuba lap, 4x clomid, 2x IUI, 1x ICSI, spontaan zwanger, maar helaas MK 8w, nu verplicht 3 mnd rust ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 AGENDA: 3-4 Jojoba 1e FM 4-4 Zora bloed prikken 6-4 Zora IUI 10-4 Lilyan NOD 10-4 Juup 2e termijnberekening mbv echo in ziekenhuis 10-4 Cacilia 1ste FM 20-4 Nightelf termijnecho OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e poging voor de 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje Naatje> PCO en slechte zwemmers, 2x IVF mislukt, 3e IVF MK 6w & MA 7w 2ling, tuba lap, 4x clomid, 2x IUI, 1x ICSI, spontaan zwanger, maar helaas MK 8w, nu verplicht 3 mnd rust ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 AGENDA: 3-4 Jojoba 1e FM 4-4 Zora bloed prikken 6-4 Zora IUI 8-4 Elke vlos 9-4 Elke 20 weken echo 10-4 Lilyan NOD 10-4 Juup 2e termijnberekening mbv echo in ziekenhuis 10-4 Cacilia 1ste FM 20-4 Nightelf termijnecho OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Zora, wat ernorm balen! Heb je gisteren alle formulieren nog ingevuld? Lima, welkom en veel succes Naatje, vind het zo erg dat je nu weer aan de "klus"kant van de lijst staat Caecilia, proficiat met je nichtje! Wat een leuk nieuws! Rachje, hoe gaat het met jou? Marykay, alweer 30 weken . SUPER! Schatje, hoe gaat het met de provera? All, ik zit hier weer braaf op de bank. Mag niet gaan werken vanwege de 5e ziekte. Die is uitgebroken bij ons op school en daar mag je tot 20 weken niet aan blootgesteld worden. Dus verplicht thuis en bloed laten prikken. Mocht ik het hebben is nl erg gevaarlijk voor de baby. Maar we maken van de nood maar een deugd; heb gisteren een muurtje in de keuken geschilderd en lekker gepoetst Groetjes Elke
@elke, waar verplicht thuiszitten niet goed voor is....geniet ervan, en van het mooie weer! @zora, maandag wordt jouw dag! @ceacilia, alweer dag 3....hoop dat april geluk brengt! @naatje, ik hoop dat je toch de kracht blijft houden om vol te houden....een dikke knuf! @rachje, hoe gaat het met jou? @leonizzie, hoe gaat ie bij jullie? @all, komend weekend weer werken, en hopelijk wat afeiding......ben gewoon niet gezellig voor mijn hubbie.....
@Luuske, april bracht me3 jaar geleden mijn zoon... dus wie weet Niet gezellig? hormonsters? @Elke, das met dit weer niet echt een straf... thuis zitten Vanavond gaat de eerste spuit er weer in!
@ceacilia, hier idd 4 jaar geleden.....ook april! @all, meiden ben nu echt in de heilige overtuiging dat ik eens drastisch moet gaan afvallen, ben echt veeeeeeel te zwaar, en hoop dat ik de kracht vind om dit vol te houden, wrs bevorderd dit een evt zwangerschap.....kilo's komen er aan door de Clomid, merk ik wel goed....
en weg zijn onze berichtjes ...ik hoop dat de laatste verandering is op het forum Maar voor de meiden die het gemist hebben, ik heb vandaag een afspraak bij de kliniek om te kijken en te praten over hoe en wanneer we verder mogen...3 maanden wachten vinden hubbie en ik toch wel heel erg lang, ik wil niets liever dan heel snel weer zwanger worden!
hey meiden, al onze tekst is weer verdwenen, dus we mogen alles weer opnieuw gaan schrijven...... bij deze houd ik het dan wel kort, omdat ik hand niet te veel belast mag worden ( maar ik kan het niet laten om af en toe op ZP te kijken en te reageren). @all, hier goed aan de klus, ei wordt een dezer dagen verwacht!!
@naatje, ik snap jullie gevole volkomen.....hoop dat jullie eerder mogen beginnen....zou toch met Clomid zijn?
luuukske, hihi dat ken ik dat je hier niet weg kan blijven Succes! De gyn heeft de optie clomid aangehaald, maar het is nog niet zeker dat het dat gaat worden. Ik heb al 2x 50mg gebruikt en dat werkte niet meer, toen 2x 100mg, maar bij de laatste ronde 100 ook pregnyl moeten spuiten omdat de follikels maar niet wilde springen. Daarna heb ik met de IUI's Gonal-f gespoten, ik ben begonnen met 37,5EH en dat is al tijdens de 1e ronde opgehoogd naar 75EH en met de laatste ICSI heb ik hele hoge dosis Gonal-f gespoten, 225IE. Dus ik ben benieuwd wat het nu dan mag gaan worden?
@naatje, ik hoop gewoon dat ze jullie die kan gewoon nog een tijd gunnen, jullie hebben bewezen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.....dat houd ik in mijn achterhoofd Hier een bijna positieve ovu test, dus die zal vanmiddag positief zijn, en mijn ei springt dan meestal binnen 24 uur....vannacht en gisteren geklust , nu vanavond weer en zaterdag, en zondag....haha...gewoon het hele paasweekend PAASHAAS KOM MAAR OP MET DIE EIEREN
Bah, alle berichten weg? Schiet lekker op zo. Sorry, ben beetje chaga. Krijg net brief binnen van het AMC dat de eerstvolgende afspraak gepland is op 28 mei.... Wel ja, weer gewoon 6 weken wachten. En die poli gaat ook nog eens een paar weken dicht daarna vanwege verbouwingen...
Dazwa, tjonge ik kan me voor stellen dat je daar erg chagie van wordt...6 weken en dan nog ene verbouwing, pppfff dikke knuf!