Ik vind het zo frustrerend. Eerst die klap en teleurstelling dat we niet met de Clomid door mochten. Daar ben ik nu (min of meer) overheen en nu dit weer. En dat alleen omdat ze zich nu met ons leven en onze beslissingen denken te bemoeien. Ik moet eerlijk zeggen dat de verleiding steeds groter wordt om de Clomid pillen die hier liggen gewoon op eigen houtje te gaan nemen. Daar hadden ze vorige keer nl. ook geen moeite mee, om dat zonder begeleiding te doen. Ik doe het niet hoor, maar ik word er wel behoorlijk obstinaat van.
@dazwa, jeetje meid wat een gedoe.....snap niet dat ze jullie eerst hebben laten beginnen, en dan de keutel intrekken.....kan me dus echt voorstellen dat je op eigen houtje zou willen proberen.....
Naatje, ik hoop dat het allemaal niet nodig is en je door het hcg in je lijf heel vruchtbaar bent net als Sylvia en ik meteen na de miskraam weer zwanger. Ik duim voor je meid! @all, ik hoop op een heleboel mooie paaseieren en een hele vrolijke konginnedag met allemaal positieve testen. Ik duim voor jullie Dazwa, wat irritant dat je nu zo lang moet wachten. Veel sterkte!
all, ik kom net terug van de kliniek, de gyn vond het vreselijk voor ons dat we na het mislukkken van de ICSI, nu ook nog eens een miskraam te verwerken hebben gekregen. We hebben een aantal optie's besproken, maar uit eindelijk zijn zijn we er op uitgekomen dat we Gonal-f gaan spuiten en dan zelf gaan klussen. We hebben nog recht op 4 IUI's voor de verzekering, maar die houden we nog even achter de hand, we hebben nu bewezen dat het zelf kan. (ondanks het slechte zaad) De gyn heeft ook een echo gemaakt, mijn baarmoeder is nu mooi leeg en het baarmoederslijmvlies was mooi dun geworden. Ik mag vandaag meteen beginnen met spuiten, we hoeven dus geen 3 mnd rust te houden. De gyn snap dat het ziekenhuis dat advies gegeven heeft. Maar als wij denken dat we het aan kunnen om meteen door te starten, dan staat de kliniek daar achter en vaak ben je na een miskraam extra vruchtbaar, dus wie weet! (precies marykay ) Ik heb net de eerste spuit al weer gezet, dus we zijn weer van start gegaan!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e poging voor de 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje Naatje> PCO en slechte zwemmers, 2x IVF mislukt, 3e IVF MK 6w & MA 7w 2ling, tuba lap, 4x clomid, 2x IUI, 1x ICSI, spont. zw, MK 8w, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 AGENDA: 10-4 Naatje gesprek gyn 10-4 Lilyan NOD 10-4 Juup 2e termijnberekening mbv echo in ziekenhuis 10-4 Cacilia 1ste FM 17-4 Naatje 1e FM 20-4 Nightelf termijnecho OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e poging voor de 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje Naatje> PCO en slechte zwemmers, 2x IVF mislukt, 3e IVF MK 6w & MA 7w 2ling, tuba lap, 4x clomid, 2x IUI, 1x ICSI, spont. zw, MK 8w, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 AGENDA: 10-4 Naatje gesprek gyn 10-4 Lilyan NOD 10-4 Juup 2e termijnberekening mbv echo in ziekenhuis 10-4 Cacilia 1ste FM 17-4 Naatje 1e FM 20-4 Nightelf termijnecho 20-4 redu 20 wekenecho OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e poging voor de 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje Naatje> PCO en slechte zwemmers, 2x IVF mislukt, 3e IVF MK 6w & MA 7w 2ling, tuba lap, 4x clomid, 2x IUI, 1x ICSI, spont. zw, MK 8w, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 AGENDA: 10-4 Naatje gesprek gyn 10-4 Lilyan NOD 10-4 Juup 2e termijnberekening mbv echo in ziekenhuis 10-4 Cacilia 1ste FM 17-4 Naatje 1e FM 20-4 Nightelf termijnecho 20-4 redu 20 wekenecho 25-4 Luukske NOD OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen @naatje, super meid dat je weer mag beginnen, 3 maanden zou ik ook niet uitgehouden hebben, en idd misschien wel supe vruchtbaar door de MK.... @redu, wanneer is je bevallingsdatum? @all, gisteren een zo goed als positieve ovu test gehad, en vanochtend was hij knal positief, dus mijn ei springt binnen 24 uur....mooie cyclus dus weer....hopelijk hebben we al goed genoeg geklust de afgelopen dagen, maar voor de zekerheid klussen we vanavond ook gewoon....vinden mijn man en ik helemaal niet erg
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e poging voor de 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje Naatje> PCO en slechte zwemmers, 2x IVF mislukt, 3e IVF MK 6w & MA 7w 2ling, tuba lap, 4x clomid, 2x IUI, 1x ICSI, spont. zw, MK 8w, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 AGENDA: 10-4 Naatje gesprek gyn 10-4 Lilyan NOD 10-4 Juup 2e termijnberekening mbv echo in ziekenhuis 12-4 Cacilia 2de FM 17-4 Naatje 1e FM 20-4 Nightelf termijnecho 20-4 redu 20 wekenecho 25-4 Luukske NOD OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen @Luuske, veel plezier met klussen! @Dazwa, balen dat je nu weer zolang moet wachten. All, Gisteren 1ste FM gehad. Precies hetzelfde resultaat op dag 10 als met 50EI spuiten (Spuit nu 75EI). Moet morgenochtend 8:35 weer voor een FM. Ik had 1 ei van 13,5mm en 1 van 10. In het beste geval morgenavond al de pregnyl. Anders denk ik maandag. Dus zoals het er nu uitziet dinsdag of woensdag IUI.
@caecilia, spannende dagen weer bij jullie....helaas kan ik niet veel duimen deze ronde omdat mijn hand in het gips zit....steek gewoon een kaarsje aan.....zschijnt ook goed te helpen
luukske, hihi hubbie en ik vinden het ook helemala niet erg dat we nu zelf mogen klussen Caecilia, mooi resultaat, op naar een succes volle IUI!
Naatje, als jullie het idee hebben dat jullie er weer tegenaan kunnen dan is het fijn dat jullie alweer zo snel groen licht hebben gehad. Je moet die hcg benutten hoor! Ik ga voor je duimen meid en hoop dat je weer snel zwanger mag worden en het dan helemaal goed gaat! Zodat je er lekker van kan gaan genieten. Veel liefs!
HE meiden fijn paasweekend allemaal. Moet nog steeds erg wennen aan de nieuwe site, baal ook dat er een aantal berichten weg zijn. Naatje super man dat je meteen doorkan. Als het voor jullie goed voelt dan gewoon doen!
@Leonizzie, ik ben de site ook nog niet echt gewend. En baal van de berrichten die weg zijn. Maar goed nieuws hier. Vanmorgen fm gehad en paasEI gevonden! Zojuist gebeld door de gyn dat er dinsdag plaats voor ons is. Vanavond 19:30 krijg ik de pregnyl en dan moeten we ons dinsdagmorgen melden voor de IUI!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e poging voor de 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje Naatje> PCO en slechte zwemmers, 2x IVF mislukt, 3e IVF MK 6w & MA 7w 2ling, tuba lap, 4x clomid, 2x IUI, 1x ICSI, spont. zw, MK 8w, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 AGENDA: 10-4 Naatje gesprek gyn 10-4 Lilyan NOD 10-4 Juup 2e termijnberekening mbv echo in ziekenhuis 12-4 Caecilia pregnyl 14-4 Caecilia IUI 17-4 Naatje 1e FM 20-4 Nightelf termijnecho 20-4 redu 20 wekenecho 25-4 Luukske NOD 28-4 Caecilia NOD OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
Caecilia, super dat je je paasei hebt gevonden! Op naar een succes volle IUI, ik duim voor je Leonizzie, het is idd ff wennen en het is zeker balen dat er zo vele berichten weg zijn, maar met ons als forumverslaafde, komen die berichten vanzelf weer
Ceacillia dat is zeker goed nieuws! super man en dat met pasen...hmm... misschien is dat een voorteken. Even iets totaal anders. Ga eens naar telegraaf.nl daar staat een artikel over Bitains got talent, je moet die video eens bekijken. Of klik op deze link (als het lukt) http://www.youtube.com/watch?v=d-KiGva9dV4. Misschien nog van de hormonen, maar van zoiets word ik dus momenteel super emotioneel haha! Met tranen over mijn wangen en dat mijn vriend me dan aankijkt en denkt: Hm zal wel een hormoonkwestie zijn.
@caecilia, op naar een goeie IUI morgen....succes.... @all, hier duidelijk mijn ei gehad, deze ronde bijna geen last van eisprong gehad, wel goed geklust, dus misschien is het nu wel raak....
hallo allemaal, Ik zit ergens heel erg mee. Ik ben zelf bekend met pcos en liep bij de gyn want ze willen me niet meer helpen de laatste keer ging ik want ik ging eerst nou ik denk 3 weken achter elkaar om te kijken of mijn eisprong er aan kwam die is er tot op heden nog niet geweest maar de laatste keer ging ik en zij ze dat we niet meer elke week gaan kijken en ook de behandeling niet door gaan zetten omdat ik zoizo volgens deze mevrouw 5a6 kilo te zwaar ben maar mijn man en ik zijn al een jaar bezig om kindjes te krijgen maar ik weet nu niet meer wat te doen mag ook niet met clomid beginnen wat moet ik nu doen wie heeft hier ervaring mee ik hoop op een reactie, Groetjes, Dikra
@dikra, sommige ziekenhuizen hanteren de BMI om te bepalen of behandeling succesvol zal zijn of niet.....en ja met PCO hebben redelijk veel meiden het probleem van overgewicht, de ene meer dan de ander.... bij mij is de eerste keer geen probleem van mijn overgewicht gemaakt, en nu weet ik dat de behandelend fert. arts er wel een probleem van maakt.....heb wel Clomid, maar verder ook niks....