wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @caecilia, succes vandaag meid!!!

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Super zenuwachtig hier!

Maar ik heb eipijn dus ei springt nu of is net gesprongen! Dus ik al helemaal blij dan hebben we een kans!

3. Niet meer actief

Caecilia, heel veel succes met jullie 1e IUI!

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Veel succes Caecilia!

@ Dikra: Ik was ook maar een paar kilo te zwaar maar ben ook een paar keer voor 3 maanden naar huis gestuurd om af te vallen. Pas toen dat niet ukte en we voet bij stuk hielden mochten we verder. Succes!

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje.
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09.
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e poging voor de 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje.
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg
    Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong.
    SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken
    Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen.
    lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje
    Naatje> PCO en slechte zwemmers, 2x IVF mislukt, 3e IVF MK 6w & MA 7w 2ling, tuba lap, 4x clomid, 2x IUI, 1x ICSI, spont. zw, MK 8w, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f

ZWANGER:

Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26> uitgerekend 26 juni
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus
    Redu>
    gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje!
    5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september
    Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009
    knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009
    Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg

GEBOREN
    Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009
    Ravi: bevallen van een meid, Sinne

Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel
    Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009

AGENDA:
    10-4 Naatje gesprek gyn
    10-4 Lilyan NOD
    10-4 Juup 2e termijnberekening mbv echo in ziekenhuis
    12-4 Caecilia pregnyl
    14-4 Caecilia IUI
    17-4 Naatje 1e FM
    20-4 Nightelf termijnecho
    20-4 redu 20 wekenecho
    20-4 Zora NOD
    25-4 Luukske NOD
    28-4 Caecilia NOD

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Luukske: Dus lekker je ei benut, ik ga hard duimen hoor!

Naatje fijn dat jullie toch nog mogen beginnen en niet zo lang hoeven wachten. Lekker doen waar je je goed bij voelt! Succes!

Dawza: Wat rot dat je weer zo lang moet wachten zeg. Knuffel!

Meiden hier nog een klein weekje, maar heb niet veel hoop.

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, waarom geen hoop deze ronde?

ik duim toch echt voor je!!

8. Niet meer actief

Zora, ik duim volop voor je en hoop dat het jullie ronde is!

Caecilia, ik hoop dat de IUI voorspoedig is verlopen!

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Waarom geen hoop? Ik denk omdat ik weer niets voel en de wachtweken gewoon verlopen als alle andere wachtweken. maar tis denk ik nog te vreg om wat te zeggen. Maar mijn gevoel heeft het meestal wel goed.

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Naatje, IUI is prima gegaan. Daarna 15 minuten op de behandeltafel liggen voelde wel dom :-D

@Zora, ik ken dat gevoel maar al te goed.... toch hoop ook ik het een dag fout te hebben!

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ha ha ik hoop van harte dat we het een keer fout hebben meis! En dan lekker samen zwanger! (samen met de andere toppers hier!)

12. Niet meer actief

Caecilia, fijn dat alles goed verlopen is! Nu weer het wachtbankje op, ik duim voor je! :thumup:

Zora, helaas weet ik dat stemmetje vaak gelijk heeft, maar ik hoop dat je gevoel het een keer fout heeft! [-o<

all, hier vandaag al weer de 5e gonal gezet, nog 3 nachtjes tot de 1e fm...spannend weer!
    Wij hebben vandaag onze zomervakantie geboekt, we gaan begin augustus 10 dagen naar Spanje. En over 3 weekjes gaan we een midweekje naar Landal in Duitsland, hebben we wel verdiend vonden we zelf! ;)

13. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    @Ceacilia, fijn dat de iui goed ging. Ik hoop echt dat het zijn vruchten afwerpt!

@naatje, wat goed van de kliniek dat ze jullie willen helpen. Hoe is het nu met jullie? kan je het beetje een plekje geven?

@Zora, ik hoop van harte dat je gevoel niet goed zit en toch gewoon zwanger bent!

@all, ik had mijn nod een deze dagen. Gister stoute schoenen aangetrokken en getest. Deze was negatief. Gistermiddag begon ik beetje bloed te verliezen met afvegen. Dus gister en vandaag in de gaten gehouden en verloor niet veel bloed meer beetje slijmerig. En nu is het alweer zo goed als over! Had vanochtend al de fert.poli gebeld en die zeiden dagje aan kijken dus bel morgen weer.... gek he? (sorry voor het niet zo smakelijke verhaal haha)

14. Niet meer actief

Rach, ik denk dat je mijn berichtje net gemist hebt, we poste bijna gelijk ;)
    Door de miskraam zijn we alleen maar meer strijdvaardig geworden...we weten nu dat het kan, dit was het eerste bewijs in 3 jaar dat we het zelf nog kunnen, dat geeft ons de kracht om door te gaan!
    Voor jullie dus weer spannende dagen, ik hoop dat je te vroeg bent geweest met testen en dat het rood weg zal blijven...jullie hebben het zo verdiend, ik duim voor je! :thumup:

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

Apr 25, 2007
    2,147
    967
    113
    super naatje!! JA vind het super goed dat jullie door vechten. Vind het zo'n wonder dat het is gelukt en het kan nog steeds!!
    Toch weer spannend de eerste fm meting! Heerlijk eventjes weg, hebben jullie ook verdiend!

haha ja ik heb maar een vreemd lichaam, snap er echt niks meer van! Maar goed we zullen zien. Ik test altijd in de hoop dat als ik zwanger ben het een keer op tijd zichtbaar wordt. Van Jaylie* testte ik pas met 8 weken positief... Denk niet dat het raak is deze maand. Zou het wel heel toevallig vinden dat op mijn nod ik ga bloeden (ook al is het niet veel) vorige maand was ik wel iets meer dan nu maar het lijkt wel steeds korter en minder te worden bij mij!

16. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @rachje, spannend weer meid...

@naatje, mooie vooruitzichten.....lekker ontspannen is ook erg goed zo nu en dan

@zora, hoop dat je gevoel het deze keer verkeerd heeft....

@caecilia, spannend weer op het bankje....

@all, hier geduldig op het bankje, nog 10 daagjes......

17. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

Feb 6, 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Dag meiden,

Is alweer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Wat een verandering van de site zeg!! Ons nieuwe huis is opgeleverd en ben daar de laatste tijd erg druk mee geweest ( wel een leuke afleiding hoor :) )
    Verder de afgelopen dagen flink ziek geweest. Vandaag is eigenlijk de eerste dag dat ik me weer wat beter voel. Blijf morgen nog een dagje thuis en dan vrijdag weer aan het werk.
    Nou zal jullie nog ff updaten haha! De cyclus met 100mg Clomid is afgebroken omdat er totaal geen reactie kwam. Afgesproken met de gyn dat ik het tóch met 150 mg ga proberen de volgende cyclus. Je weet namelijk maar nooit. Mocht het dan weer niet lukken gaan we echt over op spuiten. Nu slik ik dus weer Provera om een bloeding op te wekken. Moet nog 4 pilletjes slikken, dus ik denk ( hoop ) dat ik ergens volgende week ongie wordt zodat we weer verder kunnen! Op naar ronde 6 met Clomid!

Ik zie dat er inmiddels 3 meiden op het wachtbankje zitten, wat ontzettend spannend zeg! We kunnen wel weer wat positief nieuws gebruiken dacht ik zo!
    Ook voor de andere meiden veel succes!!

18. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marieke, spannend een nieuw huis....geniet ervan, is misschien wel een goeie afleiding....ik ben 4 maanden na de oplevering van ons nieuwe huis zwanger geraakt....we waren nog bezig met verschillende dingen, en dat was de juiste afleiding....
    balen meid dat de 100 mg niet zijn aangeslagen, en ik hoop dat de 150 mg je wel een mooie cyclus brengt!!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Dit schreef ik precies een jaar geleden, mijn eerste ei sinds heeeeel lang. Wat is er toch vreselijk veel gebeurd dit jaar. :rolleyes:
    Ik hoop van harte dat jullie op deze dag over een jaar ook zo'n berichtje kunnen opzoeken, wetende dat je kleine frummel in de wieg naast je ligt.

Heb tegenwoordig bijna nergens meer tijd voor (behalve voor de kids ;) ), dus kan niet uitgebreid reageren. Wil alleen even laten weten dat ik veel aan jullie denk en nog steeds met jullie mee leef! Ik hoop dat de wachtbank eindelijk weer eens wat oplevert!

Liefs Tezzz

20. Niet meer actief

Tezzz, wat geweldig dat jij dit berichtje met de wetenschap dat jullie mooie manneke veilig in de wieg naast je ligt kon opzoeken... lief dat je ons niet bent vergeten, ik begrijp heel goed dat je nergens tijd voor hebt. Super dat je alle energie nu in de kids kan steken, een jaar geleden zat je nog volop MMM en nu ben je super druk met jullie mooie 3e wondertje erbij... Ik hoop ook dat wij hier allemaal zo over een jaar onze oude berichten mogen na lezen, met onze wondertjes naast ons [-o<

Share This Page