wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @Tezz, wat mooi he? jaar geleden zo'n bericht een jaar later een heerlijk kereltje in jullie gezinnetje! Geniet er lekker van meis!

Bedankt meiden, ik heb gebeld en mag morgen tien voor 9 komen om een echo te maken. Zelf denk ik dat ik gewoon ongi ben geworden. Kan het zijn dat ik lichter ongesteld word door Clomid? Zijn jullie anders gaan menstrueren sinds jullie in de mmm zitten?

Meiden succes op het wachtbankje!!!

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @Tezzz, idd mooi om terug te lezen, hoop ook zoals Naatje al schreef, dat wij komend jaar ook naar ons berichtje kunnen kijken met naast ons een klein wondertje

@naatje, alweer 5 dagen Gonal-f....hoe gaat het met je?

@rachje20, ben benieuwd naar wat ze zeggen morgen....
    wat betreft het menstruatie patroon tijdens de MMM....zonder de MMM heb ik geen menstruatie uit mijzelf, maar ik merk wel dat ik maar 2 dagen heftig ongi ben, en daarna gewoon echt minimaal....heel anders dan met Pil gebruik.....

3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Damessssss, :D
    Ik begin deze maand ook met clomid, ben vandaag naar de gyn geweest. en ga deze week beginnnen :D

Ik hoop dat het met clomid gaat lukken, ben zooo bang :(

wie begint deze maand ook voor het eerst met clomid??

Jullie moeten mij echt helpen deze maand... :cry:

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @melek, heb je ook PCO, en daarom Clomid? balen meid....hoop dat je snel zwanger bent

5. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Luukse, ja klopt ik heb ook pco...
    Hoop dat ik meteen zwnager raak... Wanneer ben jij begonnne?

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    dat hopen we allemaal....
    ik ben zwanger geraakt van mijn zoontje(en zijn brusje*) bij de 4e ronde Clomid, eerste 3 rondes 50 MG, en bij de 1e ronde 100 Mg zwanger!

nu inmiddels een tijdje aan de 150 MG, gaat niet allemaal vanzelfsprekend helaas!

7. Niet meer actief

Rach, spannend, ik ben benieuwd wat de gyn zegt, succes!
    Wat betreft het menstruatie patroon, van mezelf ben ik heel erg onregelmatig ongi en sla ook regelmatig een maandje over. Met medicijnen ben ik het net als luukske 2 dagen flink en daarna nog minimaal.

Melek, (helaas) welkom hier, ik hoop dat clomid jullie snel een wondertje zal brengen!

luukske, lichamelijk voel ik me weer goed, maar ik mis het zwanger zijn :( ...ik hoop zo dat we niet weer ander half jaar moeten wachten [-o<

8. Juup

Juup Lid

27 jan 2009
    89
    0
    0
    Hee dames, ik kan niets meer terugvinden , ook niet mn eigen reacties. Ik dacht ik laat ff weten hoe het gaat af en toe. Vandaag op hubbies verjaardag voor het eerst naar de normale verloskundige geweest. Waren vrijdag al in het ziekenhuis geweest voor een echo en nu dus weer. Hartje klopte weer, ook gehoord dit keer en die frummel beweegt als een malle. Geloven het nu pas echt. Nu 11 weken.
    Spannend allemaal. Gaan het zaterdag vertellen aan mensen op hubbies feest! Vandaag ook de vrienden gemaild die al jaren in de malle molen zaten. Waardeerden ons mailtje heel erg en stuurden een heel lief mailtje terug.
    Snel nog even meedoen aan moeders voor moeders, was gelukkig nog niet te laat!!

Heel veel sterkte en succes voor jullie allemaal. Bedankt voor alles en ik laat af en toe nog even weten hoe het gaat ook al ben ik niet meer zo actief. We wensen jullie een voorspoedige gang van zaken toe!! x juup

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @naatje, ik kan het me helemaal indenken, het gevoel van zwanger zijn dat je dat opnieuw wilt ervaren.
    Ik merk dat dat het gene is waar ik ook de meeste moeite mee heb....bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik dus ook die miskraam met 8 weken gehad, en ik lag vanaf 25 weken in het AZM, hij is met 32 wkn geboren (1 kilo en 35 cm) dus ik heb niet echt genoten van mijn zwangerschap, eerste 6 weken alleen maar naar ziekenhuis geweest, geen echte kraamtijd etc, en dat breekt mij nu wel eens op, merk ik....

10. Niet meer actief

Luukske, ik heb ook helemaal niet kunnen genieten van mijn zwangerschappen , ik ben draagster van de B streptokken en dit geeft steeds problemen. Het duuurde een jaar voordat we de eerste keer zwanger waren, maar helaas al na 5 weken een miskraam. Gelukkig waren we toen na 3 maanden weer zwanger. Bij de zwangerschap van onze oudste dochter heb ik vanaf 5 weken bloedverlies gehad en vanaf 23 weken lag ik plat in het ziekenhuis aan de weeënremmers. Zij is uiteindelijk met 32w 5d geboren, dwars door de hoogste stand van de weeënremmers heen geboren. En bij onze jongste had ik ook weer bloedverlies en vanaf 24 weken weeën, dus weer plat, bij haar hebben we het gelukkig tot 38w kunnen redden.
    En nu al weer ruim 3 jaar MMM voor ons 3e wondertje en 3 vlindertjes verder en toch kan ik me niets mooiers voorstellen dan weer zwanger worden...wij zijn nu onderweg naar onze 6e zwangerschap, ik hoop zo dat onze 6e zwangerschap niet lang op zich zal laten wachten en ook al was het wel heel erg zwaar om zo lang plat te liggen bij de meiden, ik zou het er graag weer voor over hebben, zo'n wondertje is het dubbel en dwars waard!

Ik hoop dat jij over 9 dagen een vet positieve test in handen hebt en dat je heerlijk mag gaan genieten van een onbezorgde zwangerschap!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat een verhalen Naatje en Luukske, pfff dan magje een wonder meemaken en dan moet je ook nog door een moeilijke zwangerschap heen. Petje af hoor meiden!

Juup fijn dat alles goed gaat meid!

Rach: ik ben ook benieuwd wat de gyn zegt. Succes!

Melek,Welkom hier en veel succes. En ja, we hopen allemaal dat we snel zwanger raken helaas gaat het neit altijd zoals je zelf wilt.

Tezzz, ik hoop ooit ook zo´n berichtje te kunnen opzoeken. Na ruim twee jaar wordt het nu weleens tijd.....geniet lekker van je kleine man.

All, ik denk wel dat dit weer een verloren ronde is, ik voel gewoon aan mijn lichaam dat ie aan het voorbereiden is op een ongi.

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Wat een indrukwekkende zwangerschappen hebben jullie gehad.
    Ik prijs mezelf toch wel gelukkig. Zwanger worden is voor mij erg moeilijk... maar ik heb nooit een mk gehad. En alhoewel ik de eerste 19 weken van mijn zh steeds op het punt stond opgenomen te worden in het zh (Zo misselijk dat ik niet meer at) heb ik daarna een mooie zw gehad. En ook vollop genoten. Hoop dat jullie dit ook snelmee mogen maken!

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, ik hoop het niet voor meid.....na 2 jaar ben jij toch echt wel eens aan de beurt....

wat betreft dat zwanger raken, ja er is heel wat aan vooraf gegaan bij ons zoontje( LEO, myomen weg laten halen, afvallen etc...) en daarna heeft ons zoontje ook nog verschillende ok's moeten ondergaan, omdat de combi van Clomid en vroeggeboortes van jongens een verhoogde kans geeft op een aangeboren afwijking aan zijn plasser!!(dit had zoonlief dus ook!), tja en dan ga je je afvragen of je dit nog een 2e keer mee wilt maken.....mijn man heeft het hier wel vaker moeilijk mee, voor hem hoeft het niet perse een 2e keer, maar omdat ik mijn gevoel niet aan de kant kan zetten.....klussen we toch wel gericht met de Clomid....maar verder dan de Clomid gaan we niet, dus ik hoop binnenkort toch een pos. test in handen te hebben die ook positief blijft!!

@caecilia, ik hoop dat jij binnenkort ook die pos. test in handen hebt!!

@juup, fijn dat het zo goed gaat....en alweer 11 weken!!

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Nou meiden het is idd niet niks wat jullie hebben doorgemaakt. Het lijkt me slopend zulke zware zwangerschappen te hebben! Maar je doet het natuurlijk voor het grote doel. Ik hoop echt dat jullie snel zwanger zijn en dan eens een mooie zwangerschap zullen ondervinden.
    Ik had zelf een hele mooie zwangerschap, ik genoot er intens van (vond het niet altijd leuk, het was geen eeuwige roze wolk) en de volgende zwangerschap weet ik van dat als hij komt hij emotioneel niet makkelijk gaat worden. Maar dat zullen we wel weer zien als het zover is...
    Kom net van de poli en het is toch mijn menstruatie geweest. Ik mag vanavond weer beginnen met mij kuurtje clomid. En op naar een nieuwe ronde!

@Zora, he verdorie meid! Dat zou niet leuk zijn... Hoop dat je lichaam toch stiekem een grapje maak!

@melek, welkom helaas. Ik hoop dat het voor jou meteen de eerste ronde raak is met clomid! Het gaat idd niet altijd als je had gehoopt. Persoonlijk had ik niet gedacht dat ik in mmm zou raken. Ik stopte met de pil, bam meteen zwanger. Dat het zo snel zou gaan verwacht je ook niet, maar dat het nu zolang duurt al helemaal niet!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @rachje, fijn meid dat je meteen weer mag beginnen met de Clomid.
    ik kan me voorstellen dat jij een 2e zwangerschap heel anders zult gaan ervaren, vind het ook echt super erg wat jullie overkomen is.....
    hopelijk mogen we binnenkort ook allemaal dat roze wolk gevoel ervaren!!

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Rachje: fijn dat je direct weer mag beginnen met de Clomid en dat je maar snel een ei krijgt!

Zora: hopelijk houdt je lichaam je voor de gek (deed de mijne ook, alles wees op een naderende ongi, maar het was toch raak) mn duimen draaien iig weer overuren!!

All: hopelijk iedereen deze cyclus op roze

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Rachje: even over de menstruatie: toen ik nog uit mijzelf ongi werd duurde het bij elkaar wel een dag of 6/7. Met clomid was het idd maar 2 dagen heftig en daarna bijna niks meer.
    Raar dat het bij jou zo weinig was deze keer, maar wel fijn dat je tenminste duidelijkheid hebt door het gecheckt te hebben. Idd weer op naar een nieuwe ronde! Hopelijk nu dan eindelijk eens raak!

@Rachje, luukske en naatje:
    Wat lees ik hier een nare ervaringen tijdens zwangerschappen zeg! Afgezien van mijn eigen lichamelijke staat tijdens mijn zwangerschappen heb ik gelukkig geen nare dingen mee hoeven maken en heb ik er verder zeer goed van kunnen genieten. Ik hoop niet alleen dat jullie eindelijk gauw weer zwanger zijn, maar ook dat jullie zwangerschappen dan wat fijner mogen verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat bij jullie de rust pas zal wederkeren als jullie beebjes gezond ter wereld zijn gekomen. Toevallig heb ik een vriendin van vroeger die afgelopen januari bevallen is van een zoon. Zij heeft zo'n stressvolle zwangerschap gehad omdat het bij haar vorige zwangerschap mis is gegaan. Hun dochter werd met 34 weken dood geboren :( Deze zwangerschap heeft ze op haar hyvesblog alles bijgehouden aan controles en emoties en ik kan je vertellen dat die heel heftig waren! Ik vind het heel knap dat jullie er zo voor kunnen vechten om toch nog eens een zwangerschap mee te kunnen maken. Wat is moederliefde toch allesomvattend.

Hier net te horen gekregen dat een nicht van ons een miskraam heeft. Hartje is gestopt en ze moet deze week nog afwachten of het vanzelf zal komen of dat ze gecuretteerd moet worden. Het heeft bij haar lang geduurd voor die moedergevoelens naar voren kwamen en haar man heeft in het verleden testes-kanker gehad en mist 1 bal. Ze hebben er ruim een jaar over gedaan zwanger te raken en nou is het mis :( En we hebben haar afgelopen zaterdag nog gezien (vrijdag kreeg ze het nieuws) en ze heeft niks laten merken! Ik vind het knap. En ook zeer droevig nieuws :(
    Wat vinden jullie? We hebben het via via gehoord, dus ik weet niet of ze er prijs op stelt dat wij het weten (we zijn ook niet zo close of zo). Maar zou eigenlijk wel willen laten weten dat ik het rot voor ze vindt. :(

@All: sterkte met het afwachten! Ik hoop zooooooooooo dat het hier gauw weer mooi roze wordt!

Liefs Tezzz

18. Niet meer actief

Rach, meis ik kan me voorstellen dat een volgende zwangerschap emotioneel heel moeilijk zal worden, wat jullie is overkomen is het ergste wat je als ouders kan gebeuren...knuffie!

Maar super dat je vandaag weer mag starten met de clomid, ik hoop dat deze ronde jullie geluk zal brengen! [-o<

19. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hoi meiden,

Mag ik me bij jullie voegen?
    Ik heb PCOS, morgen ga ik beginnen met primolut slikken en daarna mag ik beginnen met Clomid 50mg.
    Mannetje heeft amper 4 mil zaadjes.
    Dus ik verwacht dat het lang zal duren..

20. Niet meer actief

MyPrecious, (helaas) welkom hier!
    Heel veel succes!

all, hier vandaag weer mijn 1e fm, ben benieuwd!

Deel Deze Pagina