@Tezzz, wat een nieuws zeg, een mk is niet niks....is idd wel moeilijk om je nicht te benaderen omdat ze je het zelf niet persoonlijk heeft verteld.....ik denk dat je je wel kan benaderen om haar je medeleven te delen. @MyPrecious, helaas welkom.... @naatje, spannend alweer je 1e FM, hoe laat moet je daar zijn? @all, komend weekend is een druk weekend, vanavond de verjaardag van mijn schoonvader, morgen telefoonmiep spelen op mijn werk, 's middags naar de schouwburg (heb kaartjes voor Piet Piraat, samen met hubbie en zoon), en zondag ook een verjaardag en telefoonmiep..... gisteren af en toe flinke steekjes gehad....beetje zeurend gevoel.... Soll. gesprek is niks geworden, van mijn kant uit....ze kwamen nu aanzitten dat het een fulltime baan was, dit stond niet in de ad, en ik had in mijn brief al gezegd niet meer dan 20 uur.....heb dus vriendelijk bedankt!
luukske, jammer van je soll., stom dat ze dat niet goed in de advertentie hebben vermeld. Je hebt een lekker druk weekend voor de boeg, veel plezier! En ik mag om 14.50u, moet dus nog ff wachten
Luukske: Raar dat dat niet in de advertentie stond zeg, wel jammer! Myprecious; Welkom hier meid, even een vraagje, hoe lang zijn jullie al bezig? Vind het nl. raar dat ze jullie zelf laten proberen met maar 4 mln zwemmers. Mijn mannetje heeft er meer ( rond de 8 a 9 mln) en wij zijn meteen doorverwezen voor IUI. Succes! Meiden hier is het einde oefening hoor. Testje gedaan en wad nega. En gister toen ik in de spiegel keek vond ik alles aan mezelf lelijk en dik. Mannetje raadde het meteen: Je ongi komt er zeker aan.....yep!
Zora, verdorie...dikke knuf! Myprecious, wat Zora ook al schrijft is het idd wel een indicatie voor IUI. Mijn hubbie heeft ook een slechte zaadkwaliteit, steeds tussen 300.600 en 4 miljoen. Wij zijn na het mislukken van onze laatste ICSI spontaan zwanger geworden, vandaar dat wij nu een ronde OI (ovulatie inductie) proberen, maar eigenlijk hebben wij ook een IUI/ICSI indicatie.
@ Zora, wat balen zeg! Ja die mannen kennen ons nu ook wel een beetje. @ Naatje, veel succes met de fm. @ Myprecious, helaas welkom hier. Hoop dat de clomid je gaat brengen wat jullie willen. @ Luukske, zo idd druk weekend voor de boeg. Maar ook leuke en gezellige dingen dus fijn weekend. @ All, nu alweer dag 3 van de clomid. Nog 2 dagen en dan zit het er weer op. Moet donderdag voor een fm. Ik denk dat ik volgende week maandag ofzo mijn eerste iui ga krijgen. Spannend hoor, hoop heb ik en blijf ik houden dus wie weet kan de iui daarbij helpen. Nu maar hopen dat ronde 22 het ons gaat brengen! Iedereen een heel fijn weekend. Ik heb een weekend werken voor de boeg, jammer want volgens mij wordt het wel aardig weer. Maar ach je kan niet alles hebben. Dikke knuffel voor iedereen
Meiden ik ben er vandaag achtergekomen er iemand uit mijn omgeving meeleest op dit forum, ik baal hier heel erg van er heb daarom besloten om niet meer onder dit profiel in te loggen. Deze persoon gebruikt de informatie die ze hier leest niet goed en beschaamd zo mijn privacy, ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat mensen die hier meelezen de info voor zichzelf houden en dit niet aan de grote klok gaan hangen, maar blijkbaar heb ik me heel erg vergist ](*,)
jeetje Naatje, wat enorm balen is dit....je zou zeggen dat je hier op het forum elkaar respecteert....jammer dat dit dus niet door iedereen geaccepteerd wordt!! [-X wat ga je hier precie mee doen? dikke knuf voor jou!!
Hallo Meiden, Mijn naam is beehappy en wij zitten al ruim 3 jaar in de MMM voor een brusje. Na 2 IUI's en 4x IVF/ICSI ,zijn we spontaan zwanger geworden, maar helaas hebben we een miskraam gekregen. Nu hebben we weten dat het kan, hebben we besloten omdat het toch nog met OI te gaan proberen, dit hebben we al eens 4 rondes gedaan met Clomid, maar nu gebruiken we Gonal. Vorige week vrijdag ben ik begonnen met de Gonal en vamiddag heb ik mijn 1e fm, spannend weer!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e poging voor de 3e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje beehappy76> PCO en slechte zwemmers, 4x clomid, 2x IUI, 4x IVF/ICSI, spont. zw, MK, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 AGENDA: 17-4 beebhappy 1e FM 20-4 Nightelf termijnecho 20-4 redu 20 wekenecho 20-4 Zora NOD 25-4 Luukske NOD 28-4 Caecilia NOD OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
@Naatje, dat is echt misselijk. Hoop dat je nog wel mee blijft schrijven... maar dan onder een andere naam
Ik schrik hier erg van.. Ik ben eind juni 2008 met de pil gestopt. Heb geen eisprong en word niet ongesteld, alleen kleine beetjes bloedverlies wat soms 2 weken aanhoudt. Gisteren was de 2e afspraak bij de gyn waar we dus de uitslagen kregen. Pcos (wat we al wisten) en die zaaduitslag. Maar omdat ze het pas vast stellen na 2 zaaduitslagen kreeg ik wel clomid mee omdat hij eerst mijn lichaam aan de praat wil krijgen. @ Naatje, hoe beweeglijk was je mannetje zijn zaad? Volgens mij hoort dit 50% te zijn toch? Bij mijn mannetje was het 40%... Het voelt nu heel tegenstrijdig allemaal.. Was ik net weer een beetje positief, omdat er immers maar 1 zaadje nodig is om zwanger te worden, twijfel ik nu toch weer omdat dit echt niet goed is. @ Marsim, heel veel succes!! @ Naatje, verschrikkelijk dat mensen zo met privé dingen om gaan zeg. Zo respectloos. @ Beehappy, heel veel succes!! Ik vraag me af, wie van jullie heeft het jullie ouders en schoonouders verteld dat jullie hiermee bezig zijn? Mijn ouders weten (bijna) alles sinds kort en mijn schoonouders weten van niks.. Ik vind het héél moeilijk om het ze te vertellen. Heeft er iemand advies?
Yes, nog nooit had ik op simulatiedag 8 activiteit, maar nu zat er al een mooie follikel van 15mm en het bmsvl was al 7,5mm...morgen en zondag nog Gonal spuiten en dan maandag de pregnyl, 27-4 nog een extra pregnyl en 8-5 testen, super spannend weer!
@Naatje: wat vervelend dat iemand jouw info verkeerd gebruikt zeg! Jammer dat je nu niet meer kan schrijven. Zal 'naatje' missen. @Beehappy: welkom hier! Fijn dat je je weg al kunt vinden op het forum En wat een mooi fm-nieuws! Hopelijk veel ei-succes over een paar daagjes. later ladiezz! Liefs Tezzz
@Naatje: wat misselijk zeg, dat iemand zo kan doen! @Beehappy: welkom hier en super FM! Nu flink aan de klus