wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Beehappy, sterkte met je oma meid, wat rot.

Iedereen: Ik duim voor jullie meiden, we willen roze hier!!!

Ik heb vanmorgen bloedgeprikt op hormoonwaardes ter extra controle. Ben benieuwd of alles goed is. Vandaag ook weer begonnen met clomid. Nog 2 nachtjes slapen en dan lekker 5 daagjes naar Berlijn, heb er zin in!

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, wanneer krijg je de uitslag van het bloed?

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik denk dat ik dat pas hoor met mijn 1e FM op 1 mei. Dus nog even wachten...

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Luuske, hoest eigenlijk met jou? Je NOD komt snel dichterbij!

5. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Beehappy, jeetje wat een vervelend allemaal met je oma. Je moet niet van het ergste uit gaan maar altijd positief blijven!! Heel veel sterkte meid.

6. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

ceacilia, het is idd zo dat mannen er vaak een neus voor hebben, ik hoop dat hij gelijk heeft!

Zora, al weer begonnen met de clomid, ik duim weer voor je! :thumup:
    En over een paar daagjes lekker genieten in Berlijn, heerlijk!

all, oma is gister geopereerd, de operatie is goed verlopen, maar we zijn er nog lang niet...ze krijgen oma niet van de beademing en dat is heel erg zorgelijk, maar we proberen moed te houden [-o<

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ceacilia, heb altijd een LF van 13 dagen, das vandaag....gisteravond na de sex een beetje slijmerig roze verlies.....dacht mijn ongi, maar vanochtend, niet normaal.....super veel normaal slijm, echt raar.....heb sinds gisteravond pijnlijke tepels....weet niet wat ik ervan moet denken, sta er niet raar van te kijken als het toch gewoon mijn ongi is.....indien geen ongi vandaag wil ik morgen of zaterdag testen.....

@zora, gelukkig is het snel 1 mei.....hoop dat je bloeduitslag mee valt....

@beehappy, heb in je eigen topic ook even geschreven, maar ook vanaf hier....heel veel sterkte voor jou en je familie, hoop dat ze je oma toch van de beademing af krijgen.....

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Sterkte beehappy!

Luukske, voor jou is het spannend zeg, klinkt goed!

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Zora ga genieten van Berlijn!!!

Luuske duim duim duim, spannend

Beehappy heel veel sterkte

Hier nog steeds geen ongi, Heeft het zin om morgen even te bellen? Heb de gebruiksaanwijzing of hoe noem je dat... allang niet meer, morgen zit ik op dag 9 na de laatste pil terwijl ik normaal dus ongi werd (afgeopen 4 x ) 1 a 2 dagen later. Dus ik vind het vreemd. Maar staat mij iets bij van tot 7 dagen? Wil gewoon een afpsraak en gewoon beginnen... Vinden jullie dat ik even moet bellen?

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, lekker genieten in Berlijn!!

@leonizzie, ik ben idd ook snel na de Provera ongi, doorgaans 2-4 dagen na de laatste pil

@beehappy, hoe gaat het met oma?

@all, nog steeds geen ongi, zit vandaag op 14DPO, en heb vanochtend getest, helaas negatief....heb nog geen buikpijn, maar denk dat het vandaag wel zal komen

11. beehappy76

leonizzie, ik was ook snel na de Provera ongi, 4 dagen na laaste pil

luukske, geen bloed geeft moed, ik hoop dat je een late tester bent! :thumup:

all, het is tot nu toe nog steeds niet gelukt oma van de beademing af te krijgen. Vanmorgen om 5.30u belde ze opmijn mobiel dat oma een bloeding had en dat ze meteen naar de ok gebracht zou worden, inmiddels hebben ze de bloeding kunnen stoppen gelukkig. In de loop van de dag hopen we meer duidelijkheid te krijgen over hoe nu verder?

Ik zit inmiddels op het wachtbankje, heel dubbel allemaal. :(

12. beehappy76

LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje.
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09.
    Zora> PCO en slechte zwemmers. Bezig voor 1e kindje vanaf febr. 2007 4e IUI icm clomid en Pregnyl april/mei 2009
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje.
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg
    Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong.
    SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken
    Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen.
    lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje
    beehappy76> PCO en slechte zwemmers, 4x clomid, 2x IUI, 4x IVF/ICSI, spont. zw, MK, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f

ZWANGER:

Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26> uitgerekend 26 juni
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus
    Redu>
    gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje!
    5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september
    Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009
    knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009
    Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg

GEBOREN
    Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009
    Ravi: bevallen van een meid, Sinne

Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel
    Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009

AGENDA:
    22-4 Zora bloed prikken en start clomid
    25-4 Luukske NOD
    27-4 beehappy extra pregnyl
    28-4 Caecilia NOD
    01-5 Zora 1e FM
    06-5 beehappy NOD
    08-5 beehappy testen

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, jeetje spannend meid....ik duim voor jou en je oma!!!

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden, hier game over, heb net wat roods ontdekt!! is nog niet veel, maar zet vast wel door!! ga nu even de stad in mezelf wat opbeuren met wat nieuws!!

15. beehappy76

verdorie, wat kl#te!...dikke knuf!

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    He bah Luuske, wat vervelend weer. Verwen jezelf maar lekker.

Ik even overleg gehad met de gyn. Ze zei dat na het gebruik van die pillen eigenlijk altijd een ontrekkingsbloeding optreed. Ze laten iemand vaak wel 1.5 week wachten. Ze vond het wel vreemd omdat ik normaal zo snel er op reageer en nu niet en ik ook niet het gevoel heb dat ik ongi word. Ze zei dat ik ook zwanger kon zijn. Dat antwoord had ik eigenlijk nooit bedacht. Ze stelde voor om bijv. maandag een testje te doen en mocht deze negatief zijn en ik heb ook geen ongi dan moet ik weer bellen. Pff... ben nu zo ver dat het me niet meer uitmaakt als het maar 1 van de 2 is en ik kan beginnen! (of dus niet haha) x

17. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, na vanmiddag dat beetje, is er nu niks meer....raar allemaal....als het toch komt dan ook maar goed.....
    heb vanmiddag de nieuwe Clomid opgehaald, had zo gehoopt hem niet meer te hoeven halen....

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    He Luuske ik herken het gevoel. Gewoon dat het af en toe eens duidelijk verloopt, desnoods de menstruatie, maar dat je weet waar je aan toe bent. Daarnaast vind ik dat het jouw nu ook weleens gegunt is dat je die Clomid voor de laatste keer gebruikt. Moet zeggen dat ik beter in mijn vel zit nu dat spul uit mijn lijf is. Het is zo heerlijk om 's nachts wer eens goed te kunnen slapen zonder badend in het zweet wakker te worden. Maar ja we proberen alles toch?

Fijn weekend allemaal

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, ik reageer hier even kort, gaan dadelijk weg....

ben gisteren ongi geworden, gisteren niet heel veel, maar toch....en vandaag is het weer een super "rooie"dag, kan om het uur verbandje verwisselen....

ik lees morgen even alles bij, en reageer dan ook....

20. beehappy76

luukske, dikke knuf!

Share This Page