wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He balen Luuske...

Ik moet hier dus morgen een zw testje doen, want nog steeds geen ongi. Alleen bedacht ik me dat dat wel leuk is gezegd maar natuurlijk nog veel te vroeg om te testen. Want de dag dat ik begon met de duphaston dacht ze rechts een iets groter eitje te zien, maar was nog onder de 10 mm. Nou gemiddeled duurt het zo'n 14 dagen voordat het een volwaardig eitje zou worden (als er al wat is gegroeid). Dan dus 10 dagen Duphaston en nu zit ik op 11 dagen na Duphaston dus bij elkaar 21 dagen. Normaal kan je ook aps testen rond NOD wat 28-31 dagen is. Dus ga er eigenlijk vanuit dat hij morgen negatief is. Maar ongesteld word ik niet voor mijn gevoel. Heb wel af en toe rechts wat steken en dit weekend enorm onverklaabaar moe. Maar ja wie heeft dat niet zo eens in de tijd.
    Iig mag ik morgen bellen bij negatieve uitslag en nog geen ongi. Ik was en ben nog steeds heel relaxed maar ergens voel ik nu toch iets meer zenuwen ofzo. Ik wil gewoon DUIDELIJKHEID, de medicijnen liggen nu al bijna 3 weken in mijn koelkast!!!!

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Wat erg is geloof ik nooit gebeud dat hier bijna het hele weekend niet wordt geschreven! Is dit een goed of slecht teken?

Iig ik ben een beetje benieuwd naar wat morgen mij brengt Kus allemaal

3. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ben al even een tijdje niet geweest. Lekker 2 weekjes op vakantie geweest heerlijk!
    Ik zie dat het hier weer wat spannend is, voor Caecilia en Leonizzie.
    Succes dames met het wachten.

Luukske: balen weer dat je ongi er weer is, pffff, sterkte de eerste dagen. Als je eenmaal weer bent begonnen met de clomid gaat het altijd wel weer, maar die eerste 3 dagen kun je altijd zo enorm balen hé... dikke knuffel.

Hoe is het met alle zwangeren onder ons? Loopt alles nog voorspoedig?
    Joseetje, alweer bijna met verlof, wat gaat dat snel zeg.. Ik hoop dat er meerdere mogen volgen snel...

Hier nog een paar daagjes wachten (heb mijn banner op 35 dagen gezet, omdat ik niet precies weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad), volgens mij heb ik nu ongeveer 2 weken geleden mijn eitje gehad. De gyn zei voor 3 weken terug dat hij iets dacht te zien van ongeveer 2 cm, maar voor mijn gevoel sprong mijn ei pas ongeveer 1,5 week later.. dus weet het ook niet. We zullen het zien.

Vandaag was mijn kinderwens ver te zoeken, moest oppassen op een klein, verwend, 3-jarig etterkind dat geen opvoeding genoten heeft. Pfff, wat was dat zwaar zeg. Ik was meteen genezen, maar ja aan de andere kant het zijn kinderen van iemand anders hé..

Fijne avond nog!

Liefs Jojoba

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Hey Meiden goedemorgen,

Lang leve de meivakantie :D
    Hoop wel dat het weer wat beter wordt!

Leonizzie, klinkt allemaal heel spannend! Ben benieuwd meid. hoop op die , o zo, gewenste 2 stereepjes.

Luukske, heel veel succes in de nieuwe ronde!

Jojoba, wat kunnen idd kinderen ook vervelend zijn :evil: . Die van ons later natuurlijk niet :rolleyes: :^o , maar heb in mijn klas ook heel wat voorbeelden van; hoe het NIET moet, hihi
    Lief dat je ook een berichtje had achter gelaten op het Zwanger topic.

Ylona is trouwens bevallen van een zoon MIKA

Beehappy, veel succes met het spuiten deze ronde. Enige ingreep is nu nog pregnyl toch? Geen IUI of iets dergelijks toch? Hoe gaat het met je oma?

Zora, wie gehst im Berlin?

All, hier gaat alles nog goed. Meisje beweegt nog steeds goed, al voel ik haar nog maar zo af en toe. Beepje moet natuurlijk ook slapen en groeien :D . Heb wel een vervelend kwaaltje; als ik veel loop krijg ik een gemene steek in mn bil, die dan ook niet meer weggaat. :oops: Verloskundige zegt dat beepje een zenuw beknelt. Echt een schatje dus ;) .

Verder ga ik vandaag lekker beginnen aan de babykamer. Kleuren worden:
    oranje, rose, en wit. Als het kamertje af is zal ik wel wat foto's in mn album zetten.

Liefs Elke

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje.
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09.
    Zora> PCO en slechte zwemmers. Bezig voor 1e kindje vanaf febr. 2007 4e IUI icm clomid en Pregnyl april/mei 2009
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 1ste IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje.
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg
    Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong.
    SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken
    Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen.
    lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje
    beehappy76> PCO en slechte zwemmers, 4x clomid, 2x IUI, 4x IVF/ICSI, spont. zw, MK, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f

ZWANGER:

Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26> uitgerekend 26 juni
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus
    Redu>
    gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje!
    5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september
    Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009
    knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009
    Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg

GEBOREN
    Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009
    Ravi: bevallen van een meid, Sinne

Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel
    Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009
    Ylona, bevallen van een zoon, Mika

AGENDA:
    22-4 Zora bloed prikken en start clomid
    25-4 Luukske NOD
    27-4 beehappy extra pregnyl
    28-4 Caecilia NOD
    01-5 Zora 1e FM
    06-5 beehappy NOD
    06-5 Elke vlos (24 w)
    08-5 beehappy testen
    06-6 Elke 3d echo Kijk Nou Helmond

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, ik herken het wel....mijn zoontje zit nu ook in de fase dat hij ons echt uitprobeert....kan hem af en toe wel eens achter het behang plakken.....maar dat is een fase en die gaat over....

@elke, leuke kleurtjes voor jullie kinderkamer

@leonizzie, spannend...

@all, bedankt voor jullie lieve woordjes, heb me er weer overheen gezet, en vandaag maar weer vrolijk beginnen met de Clomid...
    zoals eerder gezegd gebruik ik de Clomid nog tot na de zomer, en dan houdt het voor ons op.....mijn man wil niet verder, dus ik hoop dat we binnen nu en enkele maanden geluk hebben....

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Leonizzie, ik hoop dat de Clomid je succes gaat brengen.

@Leonizzie, ja was stil hier van het weekend.

@Jojoba, welkom terug. Ben benieuwd wanneer je durft te gaan testen deze cyclus.

Hier nog geen duivels. De laatste rondes waren die er vaak al wel op 13 dpo of hele duidelijke voortekens ervan. Probeer mezelf steeds voor te houden dat als het raak is het de meest slechte planning ooit zou zijn (Probeer daarmee denk ik de pijn van een eventuele mislukte poging vast vooraf te verzachten...) Als ik nu zw zou zijn dan ben ik 1 dag voor de 3de verjaardag van mijn zoon uitgerekend ;)

8. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Ha meiden,

Vanmorgen naar de poli gyn gebeld. We moeten morgen om 9 uur het zaad inleveren en om 10.15 uur krijgen we onze eerste iui. Heel erg spannend.
    Ik heb om 9.15 uur zelf de pregnyl gezet. Ik doe dat spuiten dagelijks maar had vanmorgen toch wel een beetje knikkende knieën. Maar het is gelukt. Het ging heel goed. Prik zelf voelde ik niks van de pregnyl zelf bijt een beetje. Heb het wat licht ingemasseerd.
    Nu maar hopen op een goed resultaat!

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Marsim wat goed dat je het zelf hebt gedaan, laten we duimen voor het gewenste effect!

Ceacelia, goh meid dat wordt spannend deze dagen. Ondanks de "slechte" planning, hopen we er natuurlijk wel op. Wordt wel weer eens tijd voor goed nieuws hier.

Elke leuke kleuren, ben benieuwd! Hoe ver ben je nu ongeveer?

Hier natuurlijk vanmorgen een negatieve test, had ook niet anders verwacht, want het is dus sowieso te vroeg om te testen, daarnaast voel ik me ook niet zwanger. Al zou ik niet weten hoe dat moet voelen. Moet nu woensdag langskomen voor een echo. Ben benieuwd hopelijk is er gewoon een mooi ei te zien of valt er iets af te lezen aan de dikte van mijn baarmoederslijmvlies. We gaan het zien.

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Als er kampioenschappen broekloeren zouden zijn dan val ik vandaag in de prijzen...
    Nog steeds last van mijn rug en af en toe krampjes. Bij de zw van mijn zoon was ik op dag 13 al goed misselijk. Nu niet dus ben bang dat het niets wordt.

Maar nog geen rood of bruin. Vanmorgen wel 2 hele kleine roodachtige stipjes... Maar kan ook van alles zijn.

@Leonizzie, toch balen van een negatieve test. Dat is er altijd 1 teveel.

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Zojuist rood/rozig slijm op wc papier.... denk dat mijn eerste IUI mislukt is...

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

@caecilia, balen meid....

@leonizzie, balen van die negatieve test, erg vervelend.....hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen

@beehappy, hoe gaat het met oma?

@marsim, goed gedaan meid, hopelijk een goeie ronde voor jullie!!

nu ff wat leuk nieuws....heb gisteren een sollicitatiegesprek gehad, verliep volgens mij wel goed, en ze zeiden dat ik voor woensdag iets zou horen......zat gistermiddag in het ziekenhuis voor mijn gips eraf te laten halen(dacht ik, want moet nog minimaal 3 weken) en toen belde het hoofd van de afdeling al dat als ik zin had, ik aangenomen was.

Vind het toch wel allemaal spannend.....

13. Jojoba27

Luukske: geweldig zeg! Gefeliciteerd =D> ! Heb je er wel zin in? Wanneer kun je beginnen?

Caecilia: balen zeg, dikke knuffel... hopelijk volgende keer weer wel goed nieuws.

Ik denk dat het hier ook game-over is.., heb sinds gisteren al krampjes en net op de wc heel klein rozig stipje. Wachten nog even af, maar heb er geen goed gevoel over.
    Het gaat hier niet echt goed hé, het wordt toch wel eens tijd dat er weer iemand zwanger wordt ..

Elke: leuke kleurtjes voor de babykamer zeg, ben erg benieuwd!

Leonizzie: jammer van je negatieve test, wat gaan ze nu doen?

Marsim: hoe is de iui gegaan? Succes!

Ylona: ook vanuit dit forum, van harte gefeliciteerd met je zoontje Mika!

Liefs Jojoba

14. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

luukske, wat leuk, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Caecilia, meis wat ontsettend balen, dikke knuf!

Jojoba, ik kan wel schrijven dat ik hoop dat je gevoel het mis heeft, maar helaas weet ik ook dat we ons lichaam heel goed kennen :(
    Maar mei gaat een top maand worden voor ons allen, in mei krijgen alle PCO-ers een top ei! ;)

Ylona, gefeliciteerd met de geboorte van Mika! :D

all, oma's situatie blijft zorgelijk, vrijdag hebben we een gesprek gepland met de artsen omdat wij maandag een midweekje naar Duitsland gaan...we willen alles goed achter laten voor mijn schoonmoeder, zij is enig kind van oma en ze trekt de mantelzorg niet, daarom doe ik het al 10 jaar.

Ik heb gister een telefonische afspraak gehad met mijn gyn, mocht ik volgende week op vakantie ongi worden (wat we niet hopen), mag ik op cd3 meteen weer starten met de Gonal. Tijdens de 1e fm gaan we beslissen of dit weer een IUI ronde zal worden.

15. Jojoba27

Helaas game over hier :( :evil: , het is nog niet losgebarsten, maar de buikpijn is er en het rozeverlies ook al, dus zal vandaag nog wel overgaan in rood. Ergens had ik toch wel een beetje hoop dat het gelukt was, ik was al een paar dagen misselijk en voelde me eigenlijk wel een klein beetje zwanger. Maar ja inderdaad wat kan je lichaam je ****** toch voor de gek houden, verdomme!

Beehappy: hopelijk ga jij ons goed nieuws brengen, net als de rest in mei! Hopelijk wordt mei dan toch een topmaand!
    Wat ontzettend naar van je schoonoma, sterkte daarmee....

Caecilia: hoe is het bij jou?

Liefs Jojoba :(

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Luuske gefeliciteerd, goed gedaan meid! Maar uiteraard altijd spannend een nieuwe baan en omgeving. Maar eh hoezo dacht je dat gips eraf mocht? Zit het er nog om dan? Ben je al behendig geworden?

Ceacilia hoop toch dat er niks doorzet en et een rood stipje van het scheren was ofzo

Jojoba, wat balen meid, Wat je zegt mag wel weer eens wat positiefs nieuws komen. Wat ze bij mij verder gaan doen hoor ik morgenochtend, krijg dan eerst een echo.

Beehappy, laten we hopen dat je op vakantie gewoon niet ongesteld wordt en meteen een toevalstreffer hebt! :)

Hier nog steeds geen ongi. Heb wel sinds gisteren een wat zeurderig gevoel in mijn buik, maar toch ook niet het gevoel dat ik het word. ik zit morgen op 14 dagen na de laatste pil dupaston, dat is toch wel erg lang... Denk niet dat het nog komt. Hoop dat ik morgenochtend wat duidelijkheid ga krijgen.

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Hier in alle hefigheid de duivels. Verga werkelijk van de rugpijn. Weet niet hoe ik moet staan of zitten zonder dat de tranen in mijn ogen staan van de pijn...

Morgen 11:45 uur (de enige tijd die het zh nog had...) voor een uitgangsecho naar het zh.
    Opladen voor weer een nieuwe ronde...

@Jojoba, balen.... maar dan lopen we wel helemaal gelijk op!

@Leonizzie, als jij nu ook vandaag ongi wordt wordt het straks pas echt gezellig op de wachtbank!

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten

IN BEHANDELING:
    Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje.
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09.
    Zora> PCO en slechte zwemmers. Bezig voor 1e kindje vanaf febr. 2007 4e IUI icm clomid en Pregnyl april/mei 2009
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 2de IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk
    Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje.
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong.
    SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken
    beehappy76> PCO en slechte zwemmers, 4x clomid, 2x IUI, 4x IVF/ICSI, spont. zw, MK, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f

ZWANGER:

Redu>
    gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje!
    knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009

GEBOREN

AGENDA:
    29-4 Caecilia uitgangsecho
    01-5 Zora 1e FM
    06-5 beehappy NOD
    06-5 Elke vlos (24 w)
    08-5 beehappy testen
    06-6 Elke 3d echo Kijk Nou Helmond

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

19. Jojoba27

Balen voor ons allebei! Kunnen we inderdaad samen straks op het wachtbankje.. hopelijk is het voor ons nu een keertje raak en ook voor de andere dames!

Liefs Jojoba

20. Jojoba27

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09, 2de ronde 30/04/09.
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 2de IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.

ZWANGER:

Redu>

GEBOREN

AGENDA:
    29-4 Caecilia uitgangsecho
    01-5 Zora 1e FM
    06-5 beehappy NOD
    06-5 Elke vlos (24 w)